פורסם 2006 בנובמבר 2418 שנים אני מדבר על טעינה של ביטמפים אני לא מדבר על דברים שהכרטיס מסך מרנדר בעצמו
פורסם 2006 בנובמבר 2418 שנים אני מדבר על טעינה של ביטמפים אני לא מדבר על דברים שהכרטיס מסך מרנדר בעצמו חבר אולי אני לא מבין אותך נכון, אבל אני אנסה להסביר. כאשר אתה בונה סביבת משחק תלת-מימדית, אתה בונה מודלים ומלביש עליהם חומרים(טקסטורטת שיידרים),וכל זה בעזרת התוכנה התלת-מימדית שלך כגון: CINEMA 4D, MAYA, LIGHT WAVE, 3D-MAX אתה בעצם כבר נותן למודלים שלך את החומרים, ככה שלמעבד זה לא משנה כבר, כי קבעת את החומרים בתוכנה התלת-מימדית בה אתה עובד. מה שאני מנסה להגיד לך, למעבד לא משנה עם הים במשחק שלך עשוי ממים או מזהב!אגב: משחקים מפותחים ב-DX כי היא שפת תכנות לשיידרים, והיא חוסכת למפתחים המון בזבוז זמן על כתיבת רוטינות משלהם.היופי ב-DX שאתה יכול להשתמש בספריות עשירות של שיידרים, לרוב גם נותנים כיסוי לכל המשחק כמעט וכל זה בכתיבה ישירה ל-GPU, למעשה DX הוא הגשר שלך לכרטיס מסך עוד לפני המעבד.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.