מי שאל למה השוודים שונאים אותנו? - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מי שאל למה השוודים שונאים אותנו?


Merrymoon

Recommended Posts

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/507/826.html

כן, בסדר, היא שמאלנית, פעילת שלום וכו' וכו', אז מה, זה נותן זכות לפגוע בה? מדובר בבחורה תמימה שבסה"כ רצתה לבוא וללוות תלמידים פלסטינים לביתהם מהבי"ס או וואטבר שיט, נזק היא לא באה לעשות. מה כן, המתנחלים-המתחנגלים יצאו מזה "גברים", שברו לה בקבוק על הראש וקראו "הרגנו את ישו, נהרוג גם אתכם". כמו איזה חיה זה גורם לישראל להראות אחרי זה?

לא, אני לא שמאלנית, אני אפילו אנטי-איסלאמית, אני מאמינה שהם מנסים להשתלט על העולם. אבל מה הבחורה הזאת הפריעה להם ובמה זה גורם להם להיות שונים מאותם ערבים שהם שונאים? הרי הם מתנהגים בדיוק כמותם ומביאים עוד שנאה ועוד החלטות נגדינו באו"ם. אם פעם שוודיות היו באות להתנדב בקיבוצים, אז היום אפשר לראות למה הן החליפו צד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ימים פופולריים

משתתפים בולטים בדיון

האמת, לי כבר לא אכפת, אני כבר שנים מתכננת לעזוב אבל מה על כל מי שישאר פה? אתם חושבים שישראל גדולה על כל העולם? ביום מן הימים לעולם ימאס ממה שקורה פה (כי הפרעות בדרפור או הפצצות באיראן ובצפון קוריאה זה לא מספיק "סקסי"), ישימו עלינו סנקציות ויתנו אור ירוק לכל מזרבני הגמלים לירות עלינו, או גרוע מכך, יחליטו על פשיטה על וינחילו פה שלטון צבאי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסדר... אתה באמת רוצה שחיילי או"ם, כן, אלו המסורסים, יסתובבו פה? אם ישימו עלינו סנקציות מכל העולם, הלך עלינו. 99% מהסחורות בארץ הן מיובאות. אנחנו פשוט נרד לזנות כולם ואותם חיילי או"ם יקנו אותנו בשביל פיתה עם פול תוך כדי שהם לא נוקפים אצבע לשמור עלינו מפני המוסלמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מה שאמרו על מי שהזהיר בפני היטלר. גם אם לא תהיה שום פשיטה צבאית עלינו, אנחנו לא יכולים להיות לבד במערכה, במיוחד כשהמצב הכלכלי שלנו בקריסה מתמשכת (שביבי לא ישיר לי על צמיחה, אולי בכיס שלו יש, אבל במדינה לא). גם ככה אנחנו אי במדבר מוקפים בערבים שמתים לשחוט אותנו כמו כבשים למזבח. ובאמת, נמאס מהפורענות הזאת של המתנחלים. אין שם חוק ולא כלום. ועוד רופא, מתנחל, סרב להגיש לה עזרה רפואית... מה עם שבועת סוקרטס? לקחת לו את הרשיון לאלתר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מה שאמרו על מי שהזהיר בפני היטלר.

מה הקשר?

איך את משווה בין מנהיג דיקטטור שחרט על דגלו שנאת זרים ועלה לשלטון באמצעות הפחדה ובין זה שיוניפי"ל יכבוש את מידי צה"ל

תעשי לי טובה

אם כבר אז אפשר להגיד את זה למי שחושב שהאיום של אחמדינאג'אדזשימכחלדנשכ לא ממשי אבל על יוניפי"ל?!?!?!?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...