שינוי שיטת הממשל ע"פ ליברמן - עמוד 7 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שינוי שיטת הממשל ע"פ ליברמן


IG

Recommended Posts

  • תגובות 115
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

זה מתייחס לכאלה שהמדינה לא מכירה ביהדות שלהם...

אני לא חושב שיהיו הרבה ערבים שיתאימו להגדרה הזו, וגם אם כן, אז הם יהיו חייבים לציית לחוקי המדינה- לשרת, לא לבנות בצורה בלתי חוקית על אדמה ממשלתית וכו...

שוב, ישנם ישראלים שעלו לארץ באמצעות חוק השבות למרות שאינם יהודים כלל (אל תשאל אותי איך)

בהנחה והם מקיימים את כל חובותיהם האזרחיות, מה מבדיל בינם לערבי שיסכים לעשות אותו דבר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההבדל הוא שרוב הערבים לא יקיימו את החובות שלהם. מה גם שאם יבקשו מאותם לא יהודים להצהיר על נאמנות חלקם גם לא יסכים וכנראה יאבד את האזרחות...

הקשר הוא שקיצונים משני הצדדים הם מסוכנים למדינה הזאת.

אם מצד אחד השמאלנים הקיצונים הערבים והיהודים כאחד, גם מצד ימין הקיצונים מסוכנים לא פחות.

ליברמן מדבר בהיגיון\ שואף למצב טוב יותר. זה שהשמאל בארץ קיצוני בצורה... קיצונית, לא אומר שהימין גם קיצוני באותה מידה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאומנות היא לאו דווקא טובת המדינה.

גם אדישות (שהיא, לצורך העניין, ההיפך המוחלט מ"קיצוניות" לצד כזה או אחר) היא לאו דווקא לטובת המדינה...

שמת לב למכנה משותף לשני המשפטים האלה? שניהם לא אומרים הרבה, אבל מדמגגים לא מעט... כן, אני יודע, אין מילה כזאת, אבל עדיין :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם במילים "פאשיסט" ו"קיצוני" משתמשים יותר מידי.

והם דמגוגיים כי הם מבטלים את הדעות של כווולם- כי הרי יש רק קיצונים (בעייני ה"אדישים") ואדישים (בעייני ה"קיצוני")

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"לאומנות היא לאו דווקא טובת המדינה" הוא משפט שלא אומר שום דבר...

במיוחד בגלל "לאו דווקא".

נניח, המשפט "לאומנות היא בדרך כלל לרעת המדינה" אומר משהו.

המשפט "לאומנות טובה למדינה ברוב המקרים" גם כן.

אפילו המשפט "לאומנות לפעמים טובה למדינה ולפעמים לא, תלוי בהקשר" אומר הרבה.

אבל המשפט שלך, בסה"כ אומר שיכול להיות שלאומנות לא טובה למדינה...

לזה התכוונתי במקור...

בכל מקרה, אני ת'כלס מסכים איתך, סתם התחשק לי להתווכח :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב, ישנם ישראלים שעלו לארץ באמצעות חוק השבות למרות שאינם יהודים כלל (אל תשאל אותי איך)

לפי חוק השבות, מי שלפחות אחד מסביו (או סבותיו) יהודי, זכאי לעלות. לפי ההלכה, מי שאימו יהודיה הוא יהודי. כלומר אדם שסבו מצד אימו או שסבו או סבתו מצד אביו יהודי (וכל השאר לא) זכאי לעלות לארץ לפי חוק השבות, למרות שעל פי ההלכה הוא אינו יהודי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפחות הימין הקיצוני מעוניין בטובת המדינה.

אתה לא יכול להגיד את אותו דבר עם הערבים ומר"צ

תגיד את זה לשניים שראיתי באוטובוס צועקים על איך אם תהיה מלחמה הם קודם כל יירו בחיילים השמאלנים ורק אחרי זה בערבים לפי דעתי זה נקרא בגידה (והיית צריך לראות איך כל האוטובוס הסכים איתם)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...