פורסם 2006 באוקטובר 3019 שנים מוזר... כי בעיקרון שניהם הם אותו Mesh. יכול להיות שזה בגלל ששמתי Omni Light רגיל בנוסף ל- Vray Lights, ואולי הוא מפריע.דימשקי - הפסנתר הזה מבוסס על הפסנתר שיש לי בבית ולו אין עוד דו.אני לא יודע למה אתה מתכוון ב- Mesh (ה- mesh שאני מכיר קשור למודל הגאומטרי ולא ל- shading)יכול להיות מאוד שזה קשור לתוספת המלאכותית לתאורה.יכול גם להיות שאתה פשוט צריך להעלות את ה- specular level כדי שה- highlights יהיו יותר ממוקדים.
פורסם 2006 באוקטובר 3019 שנים מחבר התכוונתי לזה שבגלל שהם שניהם אותו מודל גיאומטרי (במילים שלך), לשניהם יש את אותה טקסטורה ולכן זה לא משהו בטקסטורה. זה כנראה באמת בגלל התאורה אני אצטרך לבדוק את זה מחר.
פורסם 2006 בנובמבר 119 שנים מחבר עבדתי היום קצת אל התאורה ואם תשים לב ההשתקפות באמת נקבעת ע"פ עוצמת התאורה. לדוגמה כשהתאורה מאירה מלמעלה החלק העליון של הפסנתר בכלל לא משתקף לעומת החלק התחתון. וכשהתאורה מגיעה מלמעלה שני החלקים משקפים. אבל משום מה כל ההשתקפות של הרצפה נדפקה לי בגלל זה, ובנוסף אני צריך למצוא דרך לגרום למנורות מאחור להאיר בעצמם כי אם אני שם שם סתם תאורה, זה לא נראה כאילו המנורה עצמה מאירה.
פורסם 2006 בנובמבר 219 שנים עכשיו הרבה יותר טוב. גם ההשתקפות על הרצפה נראית יופי לדעתי. בקשר למנורות - לעשות מנורה בצורה "אמיתית" זה די בלתי אפשרי ברוב התוכנות שאני מכיר. הדרך היותר סבירה לעשות את זה זה לזייף קצת ולהוסיף זוהר בצורה מלאכותית. איזה סוג של מנורות זה אמור להיות? עוד דבר - לא נראה לי שהאור שהן יוצרות אמור לצאת עגול, מהסיבה שהמנורה עצמה מסתירה חלק מהאור.
פורסם 2006 בנובמבר 519 שנים מחבר טוב. גיליתי שאני כנראה אצטרך Global Illumination בשביל לתקן את הקירות. זה אכן תיקן את הקיר אבל קצת "שרף" את הפסנתר ואת התווים. דרך אגב - אני אנסה לעשות 2 סצנות, פעם אחת ביום ופעם אחת בלילה. בנתיים אני אעבוד על הסצנה שביום.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.