פסנתר - עמוד 2 - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פסנתר


X_Dror

Recommended Posts

בדיוק בגלל זה עדיף לך ליצור bump map מהתמונה ולהשתמש בה.

אם תמדל את התבליטים האלה, זמן הרנדור יקפוץ פי 5-10, בלי תוספת משמעותית לאיכות.

בקשר להצללה - רוב הפסנתרים (חוץ מהממש זולים) עשויים עץ משוייף שמעליו יש שכבת לכ?ה מבריקה. חלק מהאור פוגע בלכה ומוחזר באופן מסודר (ולכן יש קצת אפקט של מראה), וחלק מהאור חודר את הלכה, פוגע בעץ ומוחזר ממנו בצורה לא מסודרת, ומשם אתה מקבל את הטקסטורה של העץ.

אם אתה מתכוון להשקיע בהצללה - אתה יכול לנסות להשתמש ב- shader שנותן לך לעשות כמה שכבות ולדמות את זה.

בקשר לטקסטורה - אם אתה משתמש בטקסטורה מחזורית, עדיף לך לעשות את זה ככה שייצאו זוגות של מחזורים שכל אחד מראה של השני (ככה עושים עם פסנתרים ורהיטים אחרים כדי שהפסים יתחברו)

אגב, לא חסר לך עוד "דו" בסוף?

ההצעה שלך נשמעת מעניינת.

הבעיה היא שאני בכלל לא מומחה ב- Texturing ואני בטח אצטרך לעבוד קצת עם התמונה ב- Photshop. אם תוכל להדריך אותי בזה זה יכול ממש לעזור לי :)

ובפסנתר שלי זה נראה בדיוק ככה ממספר התווים (אולי זה בגלל שהוא בן 100 בערך),אז אני חושב שמספר התווים בסדר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

עידכון קטן -

29dz5.jpg

סיימתי את הקישוטים, בסוף החלטתי ללכת על Poly Modelling מכיוון שאני בכלל לא מומחה ב- Displace Maps וכו...

הדבר היחיד שממש מפריע לי בנתיים זה החורים של הפדלים. הם נראים ממש לא קשורים ואני לא בטוח איך לסדר אותם. חשבתי אולי לעשות מן שיפוע לפני שזה מתחיל לשקוע אל תוך הפסנתר אבל אני לא חושב שזה יהיה מספיק.

יש הצעות?

תודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה בהחלט יותר טוב.

בקשר לפדלים - החורים צריכים להיות יותר 'גבוהים' (הפדלים יורדים 3-4 ס"מ), והרבה פעמים החור של האמצעי הוא בצורת L (רק הפוכה) כדי שיהיה אפשר להשאיר אותו לחוץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמממ אני לא מכיר כל כך את ה- L הזה. ראיתי הרבה פסנתרים שהיה להם חור רגיל :) אז לא ממש מידלתי את זה כ- L.

בכל מקרה, אני חושב שסיימתי את המודל וגם חלק מהטקסטורות. מה שנשאר זה לשפר את התאורה ולהשים את הפסנתר באיזה חדר יפה :)

גרסת ה- Vray -

34vraygh7.jpg

Clay

33clayra5.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע רגע רגע!

איך בדיוק שמת גלגלים כאלה קטנים מתחת לפסנתר כזה כבד?

בכלל, לא אמורים להיות גלגלים לכזה פסנתר עד כמה שאני יודע.

זה ממש פוגם בראליסטיות לדעתי.

הממ.. יש בזה משהו.. למרות שאני זוכר שיצא לי לראות פסנתר או שניים עם גלגלים (אולי היו מאסיביים יותר?)

הממ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז תודה רבה על התגובות דבר ראשון :)

דבר שני בקשר לגלגלים, לפסנתר שלי (האמיתי) יש גלגלים אבל הם קצת שונים ממש שאני מידלתי. לא מידלתי את אלה של הפסנתר שלי בגלל שדי קשה לראות אותם וזה היה לי קצת קשה לעשות אותם, אז פשוט חיפשתי של גלגלים לפסנתר אחרים שהיו באינטרנט ומידלתי את זה. אבל אתם צודקים שהם קטנים מדי והגלתי אותם, אני מקווה שזה מספיק.

ולא הבנתי מה לא בסדר בקשר לתווים, אני חושב שזה הגודל הרגיל, אולי פשוט הדפים לא נראים מציאותתים כי אין עליהם כפלים וכו.

בכלל, התווים סתם היו ניסוי שלי. פשוט לקחתי קובץ PDF עשיתי לו PrintScreen ושמתי ב- 3dsmax :P

הנה תמונה -

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה מרשים.

יש משהו שטיפה מפריע לי - הגימור של הפסנתר חלק עד כדי כך שה"רגל" משתקפת בו.

למרות זאת - האור שפוגע בחלק העליון מתפזר כאילו הוא הרבה פחות חלק.

מוזר... כי בעיקרון שניהם הם אותו Mesh. יכול להיות שזה בגלל ששמתי Omni Light רגיל בנוסף ל- Vray Lights, ואולי הוא מפריע.

דימשקי - הפסנתר הזה מבוסס על הפסנתר שיש לי בבית ולו אין עוד דו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...