פסנתר - עמוד 3 - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פסנתר


X_Dror

Recommended Posts

  • תגובות 36
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מוזר... כי בעיקרון שניהם הם אותו Mesh. יכול להיות שזה בגלל ששמתי Omni Light רגיל בנוסף ל- Vray Lights, ואולי הוא מפריע.

דימשקי - הפסנתר הזה מבוסס על הפסנתר שיש לי בבית ולו אין עוד דו.

אני לא יודע למה אתה מתכוון ב- Mesh (ה- mesh שאני מכיר קשור למודל הגאומטרי ולא ל- shading)

יכול להיות מאוד שזה קשור לתוספת המלאכותית לתאורה.

יכול גם להיות שאתה פשוט צריך להעלות את ה- specular level כדי שה- highlights יהיו יותר ממוקדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התכוונתי לזה שבגלל שהם שניהם אותו מודל גיאומטרי (במילים שלך), לשניהם יש את אותה טקסטורה ולכן זה לא משהו בטקסטורה.

זה כנראה באמת בגלל התאורה אני אצטרך לבדוק את זה מחר.

:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עבדתי היום קצת אל התאורה ואם תשים לב ההשתקפות באמת נקבעת ע"פ עוצמת התאורה.

לדוגמה כשהתאורה מאירה מלמעלה החלק העליון של הפסנתר בכלל לא משתקף לעומת החלק התחתון. וכשהתאורה מגיעה מלמעלה שני החלקים משקפים.

42vrayqs5.jpg

41vraysh6.jpg

אבל משום מה כל ההשתקפות של הרצפה נדפקה לי בגלל זה, ובנוסף אני צריך למצוא דרך לגרום למנורות מאחור להאיר בעצמם כי אם אני שם שם סתם תאורה, זה לא נראה כאילו המנורה עצמה מאירה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו הרבה יותר טוב. :xyxthumbs:

גם ההשתקפות על הרצפה נראית יופי לדעתי.

בקשר למנורות -

לעשות מנורה בצורה "אמיתית" זה די בלתי אפשרי ברוב התוכנות שאני מכיר.

הדרך היותר סבירה לעשות את זה זה לזייף קצת ולהוסיף זוהר בצורה מלאכותית.

איזה סוג של מנורות זה אמור להיות?

עוד דבר - לא נראה לי שהאור שהן יוצרות אמור לצאת עגול, מהסיבה שהמנורה עצמה מסתירה חלק מהאור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב.

גיליתי שאני כנראה אצטרך Global Illumination בשביל לתקן את הקירות.

זה אכן תיקן את הקיר אבל קצת "שרף" את הפסנתר ואת התווים.

45hv9.jpg

דרך אגב - אני אנסה לעשות 2 סצנות, פעם אחת ביום ופעם אחת בלילה. בנתיים אני אעבוד על הסצנה שביום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...