עבור לתוכן

פסנתר

Featured Replies

פורסם

הנה פסנתר שעבדתי עליו בזמנן האחרון.

הוא כמעט גמור, רק נשארו לי כמה דברים לסיים עם המודל, אח"כ להכין לו טקסטורה ולבסוף להשים אותו באיזו סצנה.

23ei0.jpg

24sa4.jpg

נבנה ב- 3dsmax 7.

  • תגובות 36
  • צפיות 3.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מעולה!

עכשיו זה לא משהו[אני הייתי מת לבנות לא משהו כזה.... ;)] אבל אם הטקסוטר נראה לי יהיה פצצה

פורסם

וואו! ממש יפה!

כמה זמן עבדת עליו?

פורסם
  • מחבר

התחלתי לפני חודש אבל עשיתי הרבה הפסקות באמצע.

כשאני אוסיף את הטקסטורה זה יראה שונה לגמרי.

פורסם

תעשה חתכים לפדלים למטה , בתוך העץ עצמו , הן מפריעות קצת בעין ככה , תקועות להן בתוך הפסנתר .

פורסם

יפה, אהבתי.

:xyxthumbs:

פורסם

נראה טוב,

תעשה חתכים לפדלים למטה , בתוך העץ עצמו , הן מפריעות קצת בעין ככה , תקועות להן בתוך הפסנתר .

(מצטרף להצעה)

ועוד משהו - מעמד לתוים (מתוך החלק הפנימי של המכסה)

פורסם
  • מחבר

דבר ראשון, תודה רבה על התגובות :)

בקשר למה שהצעתם, אתם צודקים הדברים האלה יבואו כחלק ממה שנשאר לי עוד לסיים עם המודל.

וגם יש עוד מעין קישוטים על הפסנתר שבאים בחריטות ואני עוד צריך להבין איך לעשות אותם. מעין מרובעים כאלה ששוקעים בתוך הפסנתר והמסגרת שלהם היא עץ מקושט בחריטות.

פורסם

יפה מאוד!

יש לך רפרנס למידול שלך?

פורסם

X_Dror - בקשר לחריטות - אלא אם אתה מתכוון לעשות close-ups עליהן, עדיף לך הרבה יותר לעשות את זה עם bump maps.

פורסם

ואיי מגניב :yelclap:

פורסם

יפה מאוד :xyxthumbs:

איזה טקסטורה אתה מתכנן להלביש עליו?

פורסם
  • מחבר

SerpentMage - במקרה הפסנתר הזה יושב אצלי בבית אז ככה שהיה לי די קל, אבל גם צילמתי אותו ושמתי אותו כ- Reference בתוכנה.

Boomerang - החריטות אמורות לצאת די מפורטות אני אצרך תמונה של איך שהם נראות, אני חושב שאני אעשה אותם ב- Ploymodeling.

Grave Digger - הטסטורה אמורה להיות משהו כזה אני חושב - (צריך עוד לשפר אותה בהרבה אבל זה צריך להיות משהו כזה פחות או יותר)

17woodpi7.jpg

והתמונה של החריטות -

[attachment deleted by admin]

פורסם

דורש עבודה נוספת אם אתה רוצה מראה יותר ריאליסטי. כולל סדקים, שקעים, הבדלי צבע וכו'.

סה"כ עבודה יפה מאוד :xyxthumbs:

פורסם

בדיוק בגלל זה עדיף לך ליצור bump map מהתמונה ולהשתמש בה.

אם תמדל את התבליטים האלה, זמן הרנדור יקפוץ פי 5-10, בלי תוספת משמעותית לאיכות.

בקשר להצללה - רוב הפסנתרים (חוץ מהממש זולים) עשויים עץ משוייף שמעליו יש שכבת לכ?ה מבריקה. חלק מהאור פוגע בלכה ומוחזר באופן מסודר (ולכן יש קצת אפקט של מראה), וחלק מהאור חודר את הלכה, פוגע בעץ ומוחזר ממנו בצורה לא מסודרת, ומשם אתה מקבל את הטקסטורה של העץ.

אם אתה מתכוון להשקיע בהצללה - אתה יכול לנסות להשתמש ב- shader שנותן לך לעשות כמה שכבות ולדמות את זה.

בקשר לטקסטורה - אם אתה משתמש בטקסטורה מחזורית, עדיף לך לעשות את זה ככה שייצאו זוגות של מחזורים שכל אחד מראה של השני (ככה עושים עם פסנתרים ורהיטים אחרים כדי שהפסים יתחברו)

אגב, לא חסר לך עוד "דו" בסוף?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים