ריצה בלי המאוורר על הצ'יפסט - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ריצה בלי המאוורר על הצ'יפסט


PsyGhost

Recommended Posts

יש לי לוח אם מסוג GA-7VAXP

הייתה תקופה שהמאוורר שיושב על הצ'יפסט התקלקל ושמנו לב לזה בשלב מאוחר יחסית. לא היו תופעות משונות מלבד בעיות עם ה ואני לא חושב שזה קשור לעניין.

בכל מקרה המאוורר הוחלף רק לאחד שעושה קצת רעש, עד עכשיו סבלתי את העניין רק שאתמול הוא התחיל לעשות רעש בלתי נסבל. הוצאתי אותו וניסינו לשמן אותו אבל כנראה שזה הרג אותו לגמרי כי הוא כבר לא מסתובב.

החנות היחידה באזור שפתוחה בימי שבת לא יכלה לתת לי אחד אז רציתי לדעת אם זה בנתיים בטוח לרוץ בלי. אני יודע שיש הרבה לוחות אם שבאים רק עם פאסיבי לצ'יפסט ובלי מאוורר בכלל. מצד שני, אם הלוח כבר הגיע עם מאוורר זה אומר שזה בגדר חובה, לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון כמובן שאם אתה ב OC תוריד אותו.

אני בספק אם יש לך חיישן טמפ לצ'יפסט אבל בכל זאת שווה לבדוק (בדר"כ גיגהבייט מוותרים על זה).

לוחות שבאים עם פסיבי, בדר"כ הוא מושקע יותר (גדול יותר במימדים, יותר סנפירים ויותר גבוהים), מאשר אקטיבי שעליו מורכב מאורר, ככה שאם תכבה אותו, הוא לא יהיה שווה בביצועי הקירור לסינק פסיבי יעודי.

אני מתאר לעצמי שלא יהרוג אותך לעבוד איתו בלי מאורר במשך יומיים שלושה, אבל בכל אופן אני ממליץ לכוון לכיוון הצ'יפסט איזשהו מאורר, אפילו אם זה סתם תפיסה עם אזיקונים או משהו זמני שיחזיק לימים הקרובים, זה עדיף על כלום, וברוב המקרים זה אפילו עדיף על הקירור האקטיבי שקיבלת מההתחלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור שאני לא הולך להישאר עם המצב הזה, עכשיו פשוט שבת ואי אפשר ממש להשיג מאווררים.

השאלה שלי פשוט הייתה אם זה בטוח לרוץ איתו עד יום ראשון בהנחה שאני לא משאיר אותו דולק בלילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...