G80 הדיון הרשמי: עמ' 51 - מלא ביקורות חדשות! - עמוד 9 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

G80 הדיון הרשמי: עמ' 51 - מלא ביקורות חדשות!


T-Flash

Recommended Posts

לא ראיתי פה שום מידע שלא צויין כבר בת'ראד הזה...

שמתי לב שהתדר של הפייפליינס שונה מזה של המעבד והזיכרון... מה המשמעות שלו? לא הצלחתי להבין את זה...

נחכה לביקורות או סקירות טכניות, הרי מדובר בארכיטקטורה חדשה - ידברו על זה הרבה ברשת.

יום ההשקה מתקרב, ועדיין אנחנו לא יודעים מידע בסיסי על הביצועים של הכרטיסים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 659
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מה?^^

Unified Shaders בכלל לא אמור לבוא לידי ביטוי בDX9 ומטה, כשהוא עובד ב"מוד" שהוא לא DX10 הוא בעצם עובר לFixed Shaders, כלומר חלק מהיחידות יעבדו כVertex Shaders, חלקן כPixel Shaders וכו'.

למשל לR500 בXBox360 יש 48 יחידות שמעבדות הצללות כן Unified Shaders, במשחקים שלא מנצלים את זה הוא עובד על מספר שנקבע מראש, 12VS ו36PS אם אני לא טועה.

זה לא שאני אומר שהוא כן או לא מבוסס על Unified Shaders מלא, אלא אני פשוט אומר שאי אפשר לדעת על זה על סמך במתכונת הנוכחית של DX9C. (ואגב, מדברים על זה שהוא אכן לא Unified Shaders מלא לחלוטין, אבל נצטרך לחכות ולראות)

חוצמזה, כל הגדולה של הכרטיסים האלה שנראה את כוחם האמיתי באפליקציות DX10 תחת , כמובן שמצופים מהם ביצועי DX9 גבוהים גם כן.

תזכרו שגם הביצועים ישתפרו בהרבה עם כל סט חדש של , והפערים יגדלו ויגדלו.

ועוד מימי הG70 בדמות ה7800GTX יחידות שונות בליבה עבדו בתדרים שונים, היו על זה סיקורים נרחבים ברשת במשך כמה זמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו כשאני רואה,אני מפקפק בG80 ובהחלט יכול להיות שהוא לא" unfied shaders" אמיתי.

קודם כל, כמו ש The Prophet אמר ה Unified shaders לא מתבטא ב , מאחר והוא לא מבוסס על DX10 - לא תומך ב US.

דבר שני, גם בביצועי DX9 יש גדילה משמעותית מהדור הקודם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

link=topic=209293.msg1875779#msg1875779 date=1161616591]

כניראה שיהיה

there is no such thing as 128bit HDR, the card supports 128bit per pixel texture format blending(not sure if its even "true" 128bit actualy, most probable that its a compressed format of some kind) if you want to use SUCH high presicion for HDR then go a head. but the 360 proved that smart texture format work just fine, ATI's FX10 format gives flawless results and requires 1/16th of the computing power you need for a FP32 format. any hows im pretty sures the so called 128bit HDR is a compressed format, since other wise considering that ultra high res is very popular right now. 45% of the high-end buyers run games at 1080p or higher resolution.

1980*1440*128bit per pixel will cost 364Mbit per buffer(frame buffer. back buffer, 3-4 offscreen frambuffers for varius effects in an avrrage sence). and will eat up about gazilion Gbit/s of memory bandwidth with the insane amount of tex opps an half decent shader requires.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...