צריך הסבר על C# הולך ללמוד בבצפר לדעת מה זה.. - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך הסבר על C# הולך ללמוד בבצפר לדעת מה זה..


Aviko

Recommended Posts

וואוו זה מרגש

אנשים חייבים להבין שהכל זה אותו שיט.

מי שיודע שפה אחת יכול בקלות לעבור לשפה אחרת. תעזבו את הסינטקס ותתרכזו באלגוריתם ובדרך החשיבה.

גם OO לא כזה מסובך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Burton צודק. אבל דבר שתפסידו למשל אם תלמדו רק c# הוא פויינטרים (מה שיכול להקל עליכם כי משום מה הרבה בבי"ס מתקשים להבין אותו).

c# היא חלק מה .Net, לכן בשונה מ c ו- c++ ובדומה ל- java, היא לא מתקפלת לשפת מכונה אלא לשפת ביניים (msil) שחייבת סביבת הרצה שתהפוך אותה לשפת מכונה ותריץ אותה (vm). היתרון הוא בכך שניהול הזיכרון הוא אוטומטי (יש Garbage Colector) מה שמקל על הלימוד. יש גם Class Library גדול מאוד ותכנות נוח לחלונות.

בסה"כ היא הרבה יותר שימושית מפסקל מבחינה מעשית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אותי הולכים ללמד את זה .

עדיף לדעתי כבר ללמוד את השפה היותר מתקדמת , כי בסופו של דבר תלמד אותה. וכמו שאתם אומרים זה אותו הדבר אזז למה לא ללמוד כבר את מה שיותר חדש .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ללמוד c# בתיכון זה נפלא וממש אחלה בהחלט יותר שימושי מה C הישן ושלא נדבר על פסקל שזה מזה פסה (היתרון היחיד בו הוא בקריבות הגבוה של התחביר שלו לאופן שבו כותבים אלגוריטמים).

בזמני בתיכון לימדו פסקל אסמבלר מג'יק ו C++ וכמובן מיקצועות תיאורטים יותר כמו ניהול קבצים , מבנה המחשב ניתוח מערכות ועיצוב תוכנה.

בהחלט נשמע מעניין יותר היום מה שמלמדים למרות ש HTML באמת אפשר ללמוד די מהר יחסית אבל זה הבסיס והוא לא מספק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשאתה לומד C# בלי ללמוד C (או C++) אתה מפספס דברים ש"מוסתרים" ממך שם, שהם די בסיסיים במדעי המחשב ורצוי להכיר אותם, אם מעניין אותך להתפתח בתחום.

לגבי מה זה C#. זאת שפת Managed Code - שזה אומר, שהרבה מאוד דברים שבשפות אחרות יכולים להתבצע רק בזמן קומפילציה, נבדקים בזמן אמת - בזמן הריצה של התוכנית. מעבר לזה, דברים שאתה כמתכנת צריך לדאוג להם, נעשים "ברקע" ואתה לא מודאג ואפילו לא צריך להכיר אותם, בעיקרון... אז לא צריך לדאוג להרבה מאוד דברים (זליגות , ניהול שגיאות, בעיות של סוגי משתנים, גבולות של מערכים וערכים של משתנים וכו'). באופן טבעי, תוכנה שנכתבה בשפה כזאת גם תהיה בטוחה יותר (מבחינת פריצות) מכיוון שהכל נעשה אוטומטית וקשה יותר "לשכוח" משהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא לי לראיין ולבחןו כבר 2 אנשים שלמדו בבית ספר C#(ככה שאתה לא הראשון) ומה שראיתי היה מזעזע (אני חושב שזה גם שילב asp.net סה"כ 5 יחל)......

הם למדו מאיזה חוברת של ג'ון ברייס שהופקה במיוחד לתוכנית לימוד שעשתה יותר נזק מאשר תועלת..

אם זה המסלול הזה אני מציע להתרחק או לקחת בערבון מוגבל ופשוט ללמוד לבד.

הם למדו לעבוד כמו תוכים ולא להבין כלום.

בפסקל זה היה יותר קשה אבל דוט.נט היא הרבה יותר אוטומטית.

בקיצור - תזהר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...