פורסם 2006 באוגוסט 2019 שנים האם יפסיקו מתיישהו לקדם את הגרפיקה????שכבר לא ינסו לעשות את הגראפיקה יותר ויותר חזקה ואמיתית....??יש סוף לזה???
פורסם 2006 באוגוסט 2019 שנים אולי בעתיד כשיגיעו לפוטוראליזם אז יעצרו וינסו כל הזמן לקדם את התוכנה מאשר לקדם את הגרפיקה וככה יהיו לנו חיים יותר טובים
פורסם 2006 באוגוסט 2019 שנים מחבר נראלי שזה לא יסתיים....זה קשה מאוד להגיע למצב שרואים באמת למרות שאנחנו קרובים לזה אבל עדיין תמיד יש מה לשפר.....
פורסם 2006 באוגוסט 2019 שנים עד שלא יגיעו לאולוגרמות מציאותיות אני חושב שינסו לשפראבל נינטנדו לדוגמה זנחה תנושא של יתמקדות בגרפיקה לטובת דברים אחרים
פורסם 2006 באוגוסט 2019 שנים עד שלא יגיעו לאולוגרמות מציאותיות אני חושב שינסו לשפר אבל נינטנדו לדוגמה זנחה תנושא של יתמקדות בגרפיקה לטובת דברים אחרים שזה רעיון לא רע בכלל
פורסם 2006 באוגוסט 2019 שנים ברגע שיגיעו לרמה גרפית של פוטוריאליזם (עמו למשל בסרט של פיינל פאנטזי) שמחשב ביתי יוכל להציג אותה (לא נראה לי ב20 שנה הקרובות לפחות) אז הדבר ההגיוני שיעשו הוא שיתחילו לעבוד על כל ה"סביבה של המשחק" הדברים הקטנים, פיסיקה ריאליסטית ביותר, תנועה מציאותית של דמויות, אינטיליגנציה מלאכותית ראויה סוף סוף,שילוב זיהוי קולי במשחקים, סאונד היקפי מותאם THX בכל משחק, אורך משחק ארוך יותר, עלילה יותר מעניינת.בקיצור אחרי שלא יהיה יותר לאן לקחת את הגרפיקה (וזה עוד שנים רבות כמובן) יש עוד מספיק על מה לעבוד בחווית המשחק הכוללת.
פורסם 2006 באוגוסט 2019 שנים תמיד אפשר יהיה לקדם את הגראפיקה, זה לא יעצור לדעתי, אבל אני מאמין שנגיע למצב בו לא נבדיל בין גראפיקה ממוחשבת למציאות.אני אומר את זה, בגלל שבמציאות לא קיימים פיקסלים (כלומר, אין סוף פיקסלים), ובמחשב לעומת זאת אי אפשר להגיע למצב של רזולוציה אין-סופית.
פורסם 2006 באוגוסט 2019 שנים תראה, מישהו כבר אמר פעם - הראייה של בני האדם לא משתפרת.מצד שני, יש עוד הרבה דברים שהיום לא מסוגלים לעשות ב- real-time . הרבה מהם בתחום ה- global illumination (שכולל צללים רכים, שבירה/החזרה/מיקוד/פיזור אור, sub-surface scattering ועוד).לאלמנטים האלה בדרך כלל מממשים פתרונות חלקיים (כלומר כאלה שנראים דומה פחות-או-יותר, אבל מחושבים בצורה הרבה יותר פשוטה מהדבר האמיתי) שנראים יותר טוב מכלום, אבל פחות מהפתרונות המלאים (שהחישוב שלהם הרבה יותר כבד, ובמקרים מסוימים עם סיבוכיות אקספוננציאלית)
פורסם 2006 באוגוסט 2019 שנים ישפרו עד שתראה את עצמך במשחק כמו שאתה רואה את עצמך רגיל במראה ..יש מבין ... עד אז יש הרבה אבל הרבהההההההההה מאוד זמןןן ... גם המשחק אם הגרפיקה הכי טובה קיום רואים שזה מחשב למה זה?בגלל התנועות הרבוטיות שלהם ..
פורסם 2006 באוגוסט 2019 שנים אני חושב ( ומקווה ) שמתישהו יפסיקו לקדם ולהתמקד בגרפיקה ויתרכזו בלפתח דברים חדשים, דברים כמו שכאשר אתה זז אז גם השחקן שלך במשחק זז, ואתה כאילו ממש ממש נכנס למשחק, זה מתחיל למען האמת, תראה את הקונסולה של NINTENDO ה-Wii, אבל זה ממש ממש ההתחלה
פורסם 2006 באוגוסט 2119 שנים מחבר ציטוט: גם המשחק אם הגרפיקה הכי טובה קיום רואים שזה מחשב למה זה?בגלל התנועות הרבוטיות שלהם ..\זה נכון מה שאמרת וגם לזה יקח להם עוד המון זמן להגיע שהדמויות יזוזו כמו באמתוחוץ מזה לבנתיים הגראפיקות של המחשבים הן הכי טובות יותר מה PS וגם מהXBOXאופס אופס אופס.... בטעות עשיתי שתיי תגובות אחת אחריי השנייה... במקום לעשות עריכה....
פורסם 2006 באוגוסט 2119 שנים זה נכון מה שאמרת וגם לזה יקח להם עוד המון זמן להגיע שהדמויות יזוזו כמו באמתלא מדויק. יש לא מעט משחקים (אני יודע לפחות לגבי כמה מהמשחקי ספורט של EA) שמתמשים בסינתוז תנועה על בסיס Motion Capture, ומגיעים לתוצאות מאוד טובות של ריאליזם בתנועה. לצורך העניין, גם ב"נסיך הפרסי" הראשון התנועה היתה מאוד ריאליסטית (אומנם לא היו הרבה תנועות, אבל עדיין...)המחקר בנושא הזה (Realistic motion synthesis) מאוד פעיל בשנים האחרונות, ולא נראה לי שייקח הרבה זמן עד שציבור השחקנים יכלול את זה כדרישה הכרחית בכל משחק שמתיימר להיות ריאליסטי. (כאמור, EA כבר עושה את זה כמה שנים)
פורסם 2006 באוגוסט 2119 שנים motion capture לא מונע מתנועה להראות לא ריאליסטית, להפיך בהתחלה זה היה נראה אפילו רע יותר כיוון שהיה מספר יחסית נמוך של "bones".
פורסם 2006 באוגוסט 2119 שנים נראה לי שהמשחק היחידי שמתיימר להראות אנימציות באיכות גבוהה(למרות שעדין רחוקות משלמות) הוא ספלינטר סל האחרון, עבודה מוצלחת עשו שם והאנימציות של הדמויות השונות זורמות חלק ובאופן מציאותי, חוץ ממנו לא זכור לי משחק דומה שעשה שימוש מוצלח בלכידת תנועה.
פורסם 2006 באוגוסט 2119 שנים DOGMA - אני התייחסתי למה שנעשה בשנים האחרונות.למעשה, לפני שנתיים העברתי הרצאה בסמינריון על סינתוז תנועה על-בסיס motion capture (לפי שני מאמרים מ- SIGGRAPH שבדוגמאות שלהם התנועה נראתה מאוד ריאליסטית).אני לא ממש יודע על איזו "התחלה" אתה מדבר. אולי זה היה כשרק התחילו להתעסק עם זה ועשו הרבה שטויות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.