פורסם 2006 באוגוסט 919 שנים זה המשולשים שמרכיבים את המודל מה זאת אומרת מודל (מה זה)כמה שיותר, עושים אותו יותר ריאליסטי אם אתה מכיר יש את הקניונים הישנים עם המכונות הענתיקות האלה שיש דמויות ממש לא עגולות, זה פעם שלא יכלו לשים הרבה פוליגוניםהיום יש כל כך הרבה פוליגונים שהכל נראה מציאותי
פורסם 2006 באוגוסט 919 שנים תאמין לי שהיא נופלת crysis בהרבה.. אפילו החברה עצמה אמרה שהמשחק מתקדם ביותר מ-2 דורות קדימה טוב גם שאתה משווה את המנוע למנוע חדש שייצא רק עוד חצי שנה ותומך ב-DX10
פורסם 2006 באוגוסט 919 שנים כאילו הדמותכמו שנגיד יש את הדמות של ההוא מפארקריי לפני שהוא קופץ מהסירה אבל הוא לא אמיתי אז זה מודל, זה משהו תלת מימדי שמכינים מפוליגונים
פורסם 2006 באוגוסט 919 שנים מחבר טוב גם שאתה משווה את המנוע למנוע חדש שייצא רק עוד חצי שנה ותומך ב-DX10 עדיין אפילו ליד hl2 שיצא שנה אחריו הוא נופל בהרבה
פורסם 2006 באוגוסט 919 שנים בכל העניין הזה שאתם מדברים על המנוע של פאר קריי כמנוע מיושן אתם מגזימים ברמות
פורסם 2006 באוגוסט 919 שנים הם יכולים לשדרג את המנוע סורסהם הולכים קודם כל להוסיף לו כל מיני דברים חדשים שבינהם: אורות דינמיים שיוסיפו הרבה למנועיש מידע על השיפורים בויקיפדיה
פורסם 2006 באוגוסט 919 שנים בכל העניין הזה שאתם מדברים על המנוע של פאר קריי כמנוע מיושן אתם מגזימים ברמותצודק , אני רואה עד היום משחקים שלא מתקרבים ליופי של FarCryובכלל מנוע מצוין וחדשני לתקופה ועונה לסטנדרטים של משחקים אפילו כיום
פורסם 2006 באוגוסט 919 שנים קודם כל שהכרטיסים שלנו יוכלו להתמודד עם כמות הפוליגונים המטורפת שנראה שיש שם......... (מה שמגדיל מאוד את העבודה של ה Pixel shaders כמובן)אין שום קשר בין הפוליגונים ל PS.והכרטיסים של היום, אפילו הנמוכים כמו 6600 יכולים להסתדר חלק עם כמות פוליגונים מאוד גדולה, גם של ה CRYSIS, למרות ששם הכמות היא לא ממש גבוהה.
פורסם 2006 באוגוסט 919 שנים המנוע מודולארי מאוד, עדיין יש בו קוד של quake 1 הם כל הזמן משפרים תסתכל על הטכניקה החדשה של הצללים בTFT2 למשל.
פורסם 2006 באוגוסט 919 שנים הם יכולים לשדרג את המנוע סורסהם הולכים קודם כל להוסיף לו כל מיני דברים חדשים שבינהם: אורות דינמיים שיוסיפו הרבה למנועיש מידע על השיפורים בויקיפדיהדרך אגב...מנוע סורס כבר עבר שיפור של HDR.....כל EPISODE ONE יש HDR לעומת HL2 שאין באף מפה HDR
פורסם 2006 באוגוסט 919 שנים http://en.wikipedia.org/wiki/Source_engine#Future_TechnologiesNext-gen RendererAn upgraded rendering path is in development for future Source engine games on Xbox 360.[4] PC development is not confirmed, but extremely likely. No other details are known at this point. Possible features include support for the Shader Model 3.0 (Pixel Shaders) and DirectX 10.
פורסם 2006 באוגוסט 919 שנים בכל העניין הזה שאתם מדברים על המנוע של פאר קריי כמנוע מיושן אתם מגזימים ברמותמגזימים זה לא מילה.. וגם מה שבטוח שכל מי שדיבר עליו ככה לא שיחק בגרסא 64 ביט שלו...http://amd64downloads.filecloud.com/farcry.asp
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.