אתם חיים באשליות ואוחזים חזק בתפאורה הזויה - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אתם חיים באשליות ואוחזים חזק בתפאורה הזויה


scriewy

Recommended Posts

  • תגובות 160
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אולי במקום לזיין ת'מוח תסביר על הסרטים,ולא תגיד לנו כמה שטחיים אנחנו? ואולי תפסיק לדבר כאילו כל העול הוא קונספירציה כזאת גדולה.

ותלמד לכתוב,אולי אני שטחי מטומטם בור וחרא של בנאדם אבל עברתי בהצלחה את כיתה א'.ונמאס מהנימה המזלזלת שלך,מי אתה בכלל?

חי בסרט על קונספירציות....יאללה לך הביתה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצור גבר, יש לך איזה שריטת סוף עולם/השתלטות איסלאם/נחיתת חייזירים לא מובנת.

תחפור בור עמוק תכנס אליו, תכסה את עצמך ואל תשכח לעטוף את עצמך בנייר כסף כדי שהחייזרים לא יקראו את המחשבות שלך.

אולי כל זה ימנע מאיתנו את זיוני המוח האלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצור גבר, יש לך איזה שריטת סוף עולם/השתלטות איסלאם/נחיתת חייזירים לא מובנת.

תחפור בור עמוק תכנס אליו, תכסה את עצמך ואל תשכח לעטוף את עצמך בנייר כסף כדי שהחייזרים לא יקראו את המחשבות שלך.

אולי כל זה ימנע מאיתנו את זיוני המוח האלה.

ואל תשכח לחזק את הבור בבטון,כי המוסלמים יפציצו אותנו בפצצות מימן..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol::screwy: :screwy: :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צוחק ותצחק זה כבר עכשיו ידוע שהמוח משדר גלים ואפשר כבר לקלוט אותם ואם יש להם את הטכנולוגיה לזה הם גם יכולים לפענח אותם!

ככה שיש בזה הגיון.

אולי במקום לזיין ת'מוח תסביר על הסרטים,ולא תגיד לנו כמה שטחיים אנחנו? ואולי תפסיק לדבר כאילו כל העול הוא קונספירציה כזאת גדולה.

ותלמד לכתוב,אולי אני שטחי מטומטם בור וחרא של בנאדם אבל עברתי בהצלחה את כיתה א'.ונמאס מהנימה המזלזלת שלך,מי אתה בכלל?

חי בסרט על קונספירציות....יאללה לך הביתה.

אם הייתה רק מתחיל לראות הייתה רואה שזאת קונספרציה והממשלה בארה"ב ובעוד מקומות מנסה לסווג הכל ולחקור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה קישקושים יא אלוהים

זה אותו הדבר כמו שאני יגיד לך שמחר תראה מאזדה 3 כסופה בדרך לעבודה

נו באמת כל מטומטם שיגיד משהו שיקרה מתי שהוא יחשבו שזהו זה סוף העולם?

הרי לכולם יש גרסאות לעתיד אז כאשר מישהו פוגע מתוך אלפים שאמרו דברים שונים אין בזה שום פלא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Damn, deep shit.

בנאדם אני לא מבין איך אפשר להגיע למצב שהגעת אליו? מישהי זרקה אותך? או שזה טבעי?

בכל מקרה, אתה חייב טיפול תרופתי\פסיכיאטרי כי במצב הנוכחי אני לא רואה את עצמי רגוע כשאתה לא לובש חלוק לבן וקשור למיטה היטב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

fireskill - אתה קורא מהר מדי, אבל יש דברים רבים שלא נקלטים בקריא מהיר, כמו חומר חדש או הבנת רעיונות גם אם מעבירים לך אותו בע'פ. קודם כל יש מרווח בין השורה הזאת לקודמה שזה כאילו פיסקה\מידע חדש, ואמרתי "וסתם לידע כללי" ואז דיברתי על מוסלמים, אז אין בכלל שום קשר לחוצנים.

והמסיבת עיתונאים היתה עולמית, מלא רשתות שידור, אבל מדינות שמהן קל להסתיר זאת פשוט מסתירים זאת.

יש אדם אחד שהספיק לנהום בכמה הרצאות, ואז בשיא טיפשותו הוא אמר באחת ההרצאות שהוא הולך להוציא ספר עם נקודות גיאוגרפיות מדוייקות למיקום של הרבה בסיסים תת קרקרעים שבשיתוף עם החוצנים, ואז מצאו אותו "כביכול התאבד" וחנק תצמו בדירתו, ושום זכר לכל החומר שעליו הוא עבד.

זה שמו Phil Schneider תחשוב מה אתה יכול לעשות עם שמו. אם לא הבנת אז זה המסנג'ר שלי Back_to_Hell@hotmail.com

Kidney_stonE - אם אתה יודע פיסיקה כימיה ופסיכולוגיה בסיסית לא יהיה לך פשוט מקום לספק והתבאסות שהכל בולשיט, אבל זה רק קצה הקרחון, אני יכול להביא לך שיקח לך חודש לראותו אם תסתגר בחדר בלי לצאת ממנו, וזה לא עיניין של אמונה, זה פשוט יש ואין, יודע ולא יודע, מודע לסביבה ולא מודע לסביבה מעודכן ולא מעודכן.

psycho59 - אתה מתלונן על 3 שעות ? יש מאות שעות של ראיות ויזואליות, ועוד אלפי שעות של עדויות מרחבי העולם, אבל השני לא בא כדי לחזק תראשון, הוא סה'כ כדי להעשיר תידע הכללי לסיותואציות שונות, כדי להקטין את גורם ההפתעה כמה שיותר. ורק כשיודעים לפחות כימיה פיסיקה ופסיכולוגיה בסיסית מבינים את המידע והראיות וקולטים שהכן כן.

סתם לידע כללי: כל דבר קטן שאני יזכיר לפעמים מצריך הסבר לפעולתו, ואז בתוך ההסבר יש צורך בעוד תת הסברים, ובסופו של דבר אני יגמור בלרשום פה ספר כשאנשים כבר מתלוננים על מה שרשמתי עכשיו. לכן אני מנסה כמה שיותר פחות להכנס להסברים ורק מגרד תשכבה העליונה בהכל.

כל אלה שמתלוננים על שגיאות כתיב, אז לידיע\ו\תכם הכללית זה לא מדד לכלום, אבל בלשון נכשלתי הכן כן רק לא בהבנת הנקרא, והרבה ממכם פשוט רצים על הטקסט במקום לקרוא תטקסט. ואם מישו פה יראה לי יסוד הגיוני לשפה העיברית אז אני יתחיל לכתוב בלי שגיאות כתיב.

ואם בא למישהו מהמתלוננים אולי להסביר למה רושמים מתמטיקה ולא מתמתיקה ולא מטמתיקה ולא מטמטיקה ? עד אז יכולים להרגע אם הערות על דברים שוליים כמו שגיאות כתיב בקונטקס די ברור על מה מדובר. אז אם מפריעות השגיאות תביא תמילה ואני יתקן.

hen1235 - לא הלכתי, אנ בפורום מ 2003

מאמרים זה אחד מהדברים הכי לא אמינים בעולמינו כשלנגד יש לך . אתה רוצה לקרוא ? תעבור על כמה פורומים אחרונים שבהם הגבתי, יש שם קישוריות לדברים שפשוט סותרים הרבה דברים שהמדע מזבל לכם לגביו בשכל כבר עידנים, יש עובדות שפשוט סותרות הסברים מדעים לגבי דברים מסויימים וכתוצאה הם מפריכות את כל השלילה לגבי החוצנים והעל טבעי שהמדע מספק, ובקישוריות יש את זה, ואם אתה רוצה לקרוא מאמרים אז באמת כנס לקישורית הראשונה ש dufus הביא.

אתה יכול לקרוא חומר אחרי שאתה יודע לפני שקראת תחומר שזה הכן כך לא משנה מה זה. זה שפסיכיאטר יקרה ספר על השפעת סמים על המוח, הוא ידע רק תחלק הטכני אבל לא תממשי, ויש פער עצום בין ידע טכני להתנסות ממשית.

ואלה לא נאומים של פוליטיקאים, אין שם אפילו פוליטיקאי אחד שנותן עדות, ו 5 שעות כדי לדעת ולהבין טיפה יותר מה קורה בעולם וביקום זה פשוט כלום.

מה אתה חושב הסרט מלחמת כוכבים סתם סרט ? מה נירא לך הסרט פרוייקט פילדלפיה פשוט סתם צץ למישהו בראש ? הסרט V for Vendetta עוסק בסוגיה מעולם הפנטזיות ? מה אתה חושב הסרט Wag the Dog גם סתם סרט ? לדוגמה הסרט הנוסע השמיני, מאיפה נירא לך הם חשבו על מבנה של המלכה ? ראית פעם מלכה בקן נמלים ? אם לא הבנת מה בעצם אמרתי אז אמרתי שהרבה דברים באים מהמציאות, אבל בגלל הדרך שזה מוגש לך אתה גם מתיחס לזה אחרת. הרבה אגדות באות מאיפה ? ובהרבה אגדות יש טיפת אמת, אבל זה כבר קשור להיסטוריה עולמית וקרעים זמניים בזמן ובמרחב.

b0mbat - אני היתי מדי פעם מביא גם בעבר מידע, אבל אנשים עצלנים (תכונה שכיחה) לא ניצלו אותו, אבל את זה הבאתי עכשיו כי זה חומר חדש ומתוך פרוייקט שהמאמץ בו באמת אמור לעשות איזה שהוא שינוי.

וההערה שלך לגבי כוח לצפות בסרט... באמת אחי. אם אתה כבר יודע הכל אז ברור שאין טעם, אבל כמה בדיוק אתה יודע ?

PurePro - אותה בעיה, קראת מהר מדי, אתה לא רואה שיש רווח ואז "וסתם לידע כללי" עכשיו מה הקשר חוצנים בפסקה למעלה ולידע כללי שמודגש שזה ידע כללי למטה ? אתה קישרת את זה, כנירא כך הולך אצלך חוט המחשבה, ומנגנון תגובה אוטומטית ע'פ האופי שלך, שעליו אתה אולי לא מודע, כי אם היתה, היתה יודע מתי באמת אתה מגיב ומתי זו תגובה אוטומטית, ואז היתה משתמש ברציונל ולא באוטומת שלך. אני טמבל בדיוק כמוך ולא יותר מאף אחד פה אל תשכח זאת,

אני פשוט אולי יותר סקרן, וכשלמדתי פיסיקה וכימיה בב'ס שמתי לב שבהרבה נושאים פשוט יש יותר מדי חורים בתשובות שמספק המדע.

אבל אם אתה עקרת בית ובב'ס שמת קצוץ על מקצועות שמסבירים לך את הסביבה שבה אתה חי, אתה תירא עולם ורוד ומושלם במובנים מסויימים (חוץ מאלימות וכד'מ, ונושאים שבהם תתמצא עד רמה מסויימת).

valorien - הבאתי לכם סתם הקדמה ודוגמאות לעובדות הכי שכיחות, מה הקשר אתה נחות ? תגיד לי כבשה נעלבת מזה שהיא כבשה ? אז מה אתה נעלב מזה שאתה בן אדם ? ואם היתה יודע מה אנחנו אז גם לא היתה נעלב ממה שאמרתי וממשהו שכולנו בהתחלה, אתה נעלב מזה שהיתה ילד בחיתולים עם ריר מהפה ?

יש מבין ? אני בדיוק כמוך, ותגובתך נורמלית.

OmEr.il - הא כן שכחתי להגיד שהתכנים באנגלית. כך שאין מה להסביר פשוט לך ותצפה. ולרוב הטענות שלך עניתי לאחרים למעלה מפוזר.

לקונספירצניות אני לא נכנס, כי שם זה ממש ממש בלאגן דיסאינפורמציה רצינית שאפשר ללכת לאיבוד ולא לחזור, זה מאוד מתוסבך, אתה לא תאמין לאמשך אפילו אם תכנס לתחום הזה. ואם היתה מעודכן טיפה אז היתה יודע שיש מלא קונספירציות בעולם, המושג הזה לא הומצא סתם כך, תחשוב בכלל למה קמים מושגים למיניהם, כי אם הדבר לא היה קיים אז הוא לא היה מצריך מושג.

E.A (לשעבר Elad8) - לא מעניין, אל תקרא אחי, לא שמתי עליך אזיקים שאתה לא יכול להחליף עמוד בפורום. לא מביא לך אקשן אם אתה חשבת יהיה פה אקשן.

אתה רוצה אקשן ? לך למנהרה תת קרקעי בפרו או ברזיל או במונגוליה או טיבת או בולגריה או צרפת או ארה'ב או ארגנטינה ורד לעומק 10 קמ' תירא במה תתקל שם ואז תבוא ספר לנו אם תצא מהגזע ההוא בחיים בכלל. לך תבדוק כמה מנהרות שנסגרו ע'י ממשלות כי אנשים לא חוזרים מהם, לך תבדוק מכרות שבהם נמצאו גופות של בני אדם משוסעים לחתיכות עם סימני טפרים ולא ע'י חיות שיש באיזור, לך תסתובב שם ויהיה לך אקשן על התחת. רוצה מיקום מדוייק ?

כמה בדיוק אתה יודע כשאפילו אם אתה טס לחול אתה מסתובב באיזורים מאוכלסים כמו ילד בגן שמחזיק בחבל כדי לא ללכת לאיבוד ? כמה פעמים יצאת מהתחומים הבטוחים ? כמה פעמים שאלת שאלות וריחרחת באיזורים חמים בלי להעלם מעל פני האדמה ?

אין לך מושג כמה טיוחים הממשלות שלנו עושות. למה ? כי בחייך לא הנפת אצבע כדי לראות משהו, ולמה לא ? כי אין לך שאלות עדיין, ולמה אין לך ? כי אתה רואה ורוד אולי ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...