שאלה בקשר לשידרוג המחשב ( אין לי מושג אם זה מתאים לכאן .. ) - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר לשידרוג המחשב ( אין לי מושג אם זה מתאים לכאן .. )


shake7

Recommended Posts

להזיק, בטוח לא.

אבל לפי מה שאתה אומר, אני מניח שהמחשב שלך הוא על בסיס מאבד Socket 423 ועם זיכרון RD-RAM - שהוא זיכרון מאוד יקר יחסית היום הנה תראה בזאפ (זה מחיר של 512 מ"ב זיכרון DDR וDDR2, אני חושב, עולה עוד יותר זול, השאלה אם כדאי בכלל).

אבל אם כבר, אתה רוצה להרחיב אתה צריך לקחת זיכרון דומה בדיוק לזה שיש לך כרגע במחשב או להחיל את כל הזיכרון. זה מאוד חשוב כהטיימינגים שלא זהים מעיטים לך את המהירות הזיכרון יעבוד על הטיימינג הנמוך בין שני סוגי הזיכרונות ולכן כדאי מאוד להחיף את כל הזיכרון. שים לב!!! אם לא טעיתי בסוג זיכרון שלך אז הוא עובד בזוגות כלומר חייבים להיות מותקנים שני כרטיסים זהים אחרת הוא לא יעבוד בכלל, אומנם זה לא אומר שאתה צריך לקנות שתי זיכרונות, אלא תיקח בחשבון שבחבילה תקבל שתי זיכרונות זהים כלומר אם אתה קונה 256 מ"ב אז אתה תקבל 2 כרטיסים של 128 מ"ב ואם אתה קונה 512 מ"ב - תקבל 2X256 מ"ב. כך את זה בחשבוןץ.

בכל מצב לפני שאתה קונה תבדוק שיש לך חריצים פנוים לזיכרון. אבל המלצה שלי תחליף את כל הזיכרון, אומנם קצת יקר, אבל תהייה בטוח שאין לך התנקשויות בין הזיכרונות.

לגבי כרטיס מסך אין לי מה להגיד בלי לדעת מה בדיוק כדאי ומה לא תקרא כאן יש המון דיונים על זה, ולא תמיד נפח הזיכרון בכרטי גרפי זה מה שקובעה את הביצועים לשלו.

לגבי דיסק קשיח רק אמליץ לא לקחת פחות מ160 Gb מבחינת כסף זה פחות או יותר כדאי, אבל בכל זאת תבדוק על תקבל את זה כמובן נאלב. מה שכן אני אמליץ ואתגיש, מהירות של הדיסק לא פחות מ 7200 RPM ואני אמליץ גם, שתיקח אם 8 מ"ב BUFFER ולא 2 מ"ב כי דסקים כאלה עובדים יותר טוב עם קבצים גדולים, מערכות הפעלה וכו' בקיצור כדאי (*לא חובה)!!! אה ותבדוק לפני שאתה קונה איזה חיבורים יש לך על לוח האם לדעתי יש לך IDE כך שתיחפש דיסק עם חיבור IDE ולא SATA (Serial ATA) ושלא יבלבלו לך את המוח אחרת תצתרך לקנות גם בקר, ולא כדאי (נכוון להיום).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...