האם משחקי רשת יפעלו מהר יותר על חיבור עם upload יותר גבוהה? - עמוד 2 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם משחקי רשת יפעלו מהר יותר על חיבור עם upload יותר גבוהה?


sdfzxc

Recommended Posts

חוץ מ WOW שיחקתי C&C GENERALS ZH עם חבר, לא בשרת אלא DIRECT CONNECT

התוצאות שם לא כ"כ חד משמעיות מכיוון שלמשחק הזה יש באג ידוע, שכנראה אחרי הרבה זמן של משחק הוא מתחיל לקרטע בצורה נוראית

אבל זה לא קשור למשחק רשת או לא - זה קורה גם לוקאלית נגד המחשב.

בכל מקרה, אני יכול לומר שהמשחק זורם לאט יותר במשחק רשת, מאשר משחק מול מחשב -

בוודאות, בערך 60-70% מהמהירות של משחק לוקאלי (skirmish)

חוץ מזה לא שיחקתי בשום משחק רשת אחר, אני לא כזה ...

אבל ברמה עקרונית, אם ראית את המשחק WOW את מסוגל לתאר לעצמך כמה מידע צריך לעבור לשרת ועם כמה אנשים אונליין יש לך אינטראקציה ברגע נתון

אז אתה יכול להשוות את זה לשמקחים אחרים,אם זה BF2, COD2, או כל shooter אחר אונליין - אני מאמין שבאף אחד מהם לא תהיה כזאת השפעה רצינית ל UP גבוהה (אלא אם כן המתכנתים התעצלו לעשות קוד אופטימלי לשליחת מידע ברשת)

אם יש פה מישהו שניסה להגדיל UPLOAD ויצא לו לראות הבדל משמעותי כתוצאה מזה, במשחק כזה או אחר - אני בטוח שכולנו נשמח לדעת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

(עריכה : מצטער, רציתי לערוך ולהוסיף את זה להודעה הקודמת, אבל ברח לי... הוקפץ בטעות)

ועוד דבר.. ב Bf2 למשל, באופציות יש אפשרות לבחור האם יש חיבור T1 או cables וכל מי שאני מכיר מסמן T1 (שכמובן זה לא ראלי/לא נכון), ומעניין אותי במה זה משפיע וכו'.. (מעבר לדברים כללים הייתי שמח לראות אם יש מישהו שבדקת את הדברים עם תוכנות כמו dumeter) או משהו...

למען האמת T1 זה מגה וחצי (לפחות בהורדה)

http://www.netmore.net/explain_bandwidth.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל אם אני זוכר נכון ב CS יש את הפקודות console בשם rate שקובעת את קצב התקשורת מול השרת, ושכל שחקן נורמלי מעלה את זה יותר מה default של 2500 ל 9000 או יותר וזה משפיע לא ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בולשיט!

שיחקתי בשרת בריטי ופולני עם חבילת 512Kbps/128Kbps קיבל 50 יציב!

גם אני שיחקתי בשרת בריטי לא יודע איזה חבילה היה לו אבל הוא מפולין יכול להיות שיש הבדל בספקים אבל למי אכפת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל אם אני זוכר נכון ב CS יש את הפקודות console בשם rate שקובעת את קצב התקשורת מול השרת, ושכל שחקן נורמלי מעלה את זה יותר מה default של 2500 ל 9000 או יותר וזה משפיע לא ?

שלילי. פקודת rate היא חלק מהפקודות של הnet code של המשחק. עדיף לא לגעת בהם.

אמנם זה משפיע, אבל אם תשים rate של 10000, פתאום הדרישה של רוחב הפס לא תקפוץ.

את הrate אתה יכול לשנות דרך הממשק הגרפי: כשמשנים את רוחב הפס (DSL, T1) אתה בפועל משנה את ה-rate

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...