מנכ"ל סוני: המתחרים יתיישנו מהר - עמוד 2 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מנכ"ל סוני: המתחרים יתיישנו מהר


אורח McCartney

Recommended Posts

אלוהים ישמור ::)

אני אעשה את זה מאוד פשוט.

אני קניתי את ה360 שלי, הגרסא היקרה, ב320 יורו

הPS3, הגרסא היקרה, תעלה באירופה 600 יורו

המחיר הרישמי של הגירסא היקרה של ה360 בדולארים, היא כרגע 400 דולאר

המחיר שלה כן ירד כשתצא הPS3 ל300 דולאר

הPS3, הגרסא היקרה, תעלה בדולארים

600$

אני לא יודע מה זה ה209 יורו הזה שהבאת, לא רלוונטי, רק המספרים שלרשתי למעלה.

תכנס לכל אתר באינטרנט ותראה שאין כזה דבר 360 באירופה ב209 יורו, לא גרסא זולה ולא יקרה.

כולם אומרים "360 יותר כדי לקנות מאשר פס3 כי הוא יותר זול .. " זה כמו שאני יגיד יותר כדי לקנות 3 מאשר 4 :kopfpatsch:

למה 360 עולה פחות :

אין לו .

אין לו WiFi.

אין לו כניסת כרטיס SD.

אין לו כניסת Memory Flash.

אין לו הארד דיסק סטנדרט למשחקים.

אין לו גלישה באינטרנט.

אין לו מערכת ICQ עם בצ'אט מרובה אנשים בזמן משחק.

אין לו ספריית משחקים אקסקלוסיביים גדולה.

אין לו נגן של פורמט דיסק דור הבא למשחקים, ואם רוצים צריך לרכוש בנפרד רק לסרטים (לא יכול להריץ למשחקים התוסף שייצא).

אין לו אונליין חינם דווקא לדבר הכי בסיסי וחשוב, שזה אשכרה לשחק את המשחקים באונליין.

אין לו שלט עם חיישני תנועה לעומת ניטנדו וסוני ביחד (ובכך שולל ממנו משחקים שיתמכו בסוני ונינטנדו ביחד).

אין לו מטען שלטים, תוספת של מטען אחד עולה 20$, לעומת שסוני מחברת את זה ל - PS3 ישר עם כבל סטנדרטי.

אין לו חומרה חזקה כמו של ה - PS3, ה - CELL וה - RSX טובים יותר ממה שה - 360 מציע. שזה עובדה רשומה בנייר.

אין לו תמיכה בעכבר ומקלדת סטנדרט, שעוזר להביא ז'אנרי משחק לקונסולה כמו אסטרטגיה, MMO's, ו - FPS.

אין לו תמיכה עד לשבע שלטים בו זמנית.

אין לו , בכך שהאל-חוט שלו נחות וגם לא ניתן לסנכרן אותו עם עוד מכשירי Bluetoot אחרים.

אין לו תמיכה ב - 1080p.

אין לו חיבור עם קונסולה ניידית, לעומת ה - PS3 עם ה - PSP, מי שראה ב - שהשתמשו בו כמראה אחורית בפורמולה.

וה- אין לו הזה יכול המשיך עד מחר .

חסר לו כל כך הרבה דברים שלא פלא שהוא כזה "זול"

סלח לי אם אני מתייחס רק לדברים החשובים.

1. אם אתה הולך לפי נייר, הכרטיס הגראפי של ה360 הרבה יותר חזק משל הPS3 על נייר, גם הרבה יותר קל לתכנת בשבלו.

המעבד של הPS3 באמת יותר חזק, או שלא? , זה מעבד לא סימטרי, אין לו גישה נורמאלית לזיכרון, ומתכנת צריך לשבת ולתכנת חוץ מאת הנימים עצמם, גם איזה

נים דורש יותר כוח עיבוד ולפי זה איך הוא ניגש למעבד. זה לא בוצע בעבר, זה לא משהוא שרגילים אליו, לא משהוא שקיימת מערכת נוחה לבצע את זה בא, מקשה

מאוד על חברות עד כדי כך שחלק מוותרות על גרסא לPS3.

2. לאקסבוקס יש תמיכה מלאה בכל התקן שהוא PLUGNPLAY, אני אישית חיברתי לו עכבר ומקלדת.

3. תמיכה לשבעה שלטים? זה גם לPS3 כבר אין, בהתחלה הם דיברו על מערכת בעלת שתי יציאות שיכולה לטפל בשתי טלויזיות HDTV מלא, הם ירדו

מהעץ הזה והגיעו למצב שבוא הגרסא הזולה נמכרת בלי ולא תוכל להשתמש ביותר מ4 שלטים.

4. לא כדאי להתחיל עם HDTV של הPS3, כי טכנית היא לא מסוגלת לעבור את ה720P, וגם זה בקושי, כל מה שמעבר לזה זה בעזרת אימולצית תוכנה ושיטות

מפרגות כמו DOUBLING.

5. שלט חיישני התנועה של ... תרשה לי לענות בגיכוך קל ומתריס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 372
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

כולם אומרים "360 יותר כדי לקנות מאשר פס3 כי הוא יותר זול .. " זה כמו שאני יגיד יותר כדי לקנות 3 מאשר 4 :kopfpatsch:

למה 360 עולה פחות :

אין לו .

אין לו WiFi.

אין לו כניסת כרטיס SD.

אין לו כניסת Memory Flash.

אין לו הארד דיסק סטנדרט למשחקים.

אין לו גלישה באינטרנט.

אין לו מערכת ICQ עם בצ'אט מרובה אנשים בזמן משחק.

אין לו ספריית משחקים אקסקלוסיביים גדולה.

אין לו נגן של פורמט דיסק דור הבא למשחקים, ואם רוצים צריך לרכוש בנפרד רק לסרטים (לא יכול להריץ למשחקים התוסף שייצא).

אין לו אונליין חינם דווקא לדבר הכי בסיסי וחשוב, שזה אשכרה לשחק את המשחקים באונליין.

אין לו שלט עם חיישני תנועה לעומת ניטנדו וסוני ביחד (ובכך שולל ממנו משחקים שיתמכו בסוני ונינטנדו ביחד).

אין לו מטען שלטים, תוספת של מטען אחד עולה 20$, לעומת שסוני מחברת את זה ל - PS3 ישר עם כבל סטנדרטי.

אין לו חומרה חזקה כמו של ה - PS3, ה - CELL וה - RSX טובים יותר ממה שה - 360 מציע. שזה עובדה רשומה בנייר.

אין לו תמיכה בעכבר ומקלדת סטנדרט, שעוזר להביא ז'אנרי משחק לקונסולה כמו אסטרטגיה, MMO's, ו - FPS.

אין לו תמיכה עד לשבע שלטים בו זמנית.

אין לו , בכך שהאל-חוט שלו נחות וגם לא ניתן לסנכרן אותו עם עוד מכשירי Bluetoot אחרים.

אין לו תמיכה ב - 1080p.

אין לו חיבור עם קונסולה ניידית, לעומת ה - PS3 עם ה - PSP, מי שראה ב - שהשתמשו בו כמראה אחורית בפורמולה.

וה- אין לו הזה יכול המשיך עד מחר .

חסר לו כל כך הרבה דברים שלא פלא שהוא כזה "זול"

חיבור עם קונסולה ניידית, לעומת ה - PS3 עם ה - PSP, מי שראה ב - שהשתמשו בו כמראה אחורית בפורמולה.

אני ממש רץ לעשות את זה.

נו ומה אתה חושב שמיקרוסופט לא ידעו את זה, הם מראש הורידו את זה כדי להוזיל את הקונסולה ולקבל נתח שוק יותר גדול

שמתבסס על זה שרוב המשתמשים לא צריכים את כל מה שהזכרת, ממש לא ,רוב השימוש זה בסה"כ לשחק כמה משחקים בכיף

בלי להסתבך יותר מדיי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיבה שהוא עולה פחות למעלה .

GodOfGames ,נתן אתר של אקסבוקס שרשום שם שהוא עולה 209 יורו !

http://www.xbox.com/en-GB/hardware/x/xbox360coresystem/

סבבה, יכול להיות שבגלל חוסר זמינות חנויות מרשות לעצמן להעלות מחירים.

תפסתם אותי, אז הPS3 עולה 600 יורו וה360 200 יורו.

עכשיוו אפשר אחד למטבח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, אני אצטט את עצמי אם יש צורך.

סלח לי אם אני מתייחס רק לדברים החשובים.

1. אם אתה הולך לפי נייר, הכרטיס הגראפי של ה360 הרבה יותר חזק משל הPS3 על נייר, גם הרבה יותר קל לתכנת בשבלו.

המעבד של הPS3 באמת יותר חזק, או שלא? , זה מעבד לא סימטרי, אין לו גישה נורמאלית לזיכרון, ומתכנת צריך לשבת ולתכנת חוץ מאת הנימים עצמם, גם איזה

נים דורש יותר כוח עיבוד ולפי זה איך הוא ניגש למעבד. זה לא בוצע בעבר, זה לא משהוא שרגילים אליו, לא משהוא שקיימת מערכת נוחה לבצע את זה בא, מקשה

מאוד על חברות פיתוח עד כדי כך שחלק מוותרות על גרסא לPS3.

2. לאקסבוקס יש תמיכה מלאה בכל התקן USB שהוא PLUGNPLAY, אני אישית חיברתי לו עכבר ומקלדת.

3. תמיכה לשבעה שלטים? זה גם לPS3 כבר אין, בהתחלה הם דיברו על מערכת בעלת שתי יציאות שיכולה לטפל בשתי טלויזיות HDTV מלא, הם ירדו

מהעץ הזה והגיעו למצב שבוא הגרסא הזולה נמכרת בלי ולא תוכל להשתמש ביותר מ4 שלטים.

4. לא כדאי להתחיל עם HDTV של הPS3, כי טכנית היא לא מסוגלת לעבור את ה720P, וגם זה בקושי, כל מה שמעבר לזה זה בעזרת אימולצית תוכנה ושיטות

מפרגות כמו DOUBLING.

5. שלט חיישני התנועה של ... תרשה לי לענות בגיכוך קל ומתריס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, חוץ מהקטע של הבלו ריי, אתה מתווכח על עובדות, לזה אני לא אצטרף.

כל המחקרים, כל חברות הפיתוח וכל גורם בעל השפעה בשוק הזה, טוען בבירור ובצדק שאין שום תורך ביותר מ8.5GB למשחק.

והPS3, מכל המתחרות שלה, כולל הPC, היא האחרונה שצריכה יותר, אם כבר זה ה360 שצורך יותר, מאחר ויש לו יותר זיכרון גראפי.

יש מאמר מאוד ארוך בנושא של מתכנת שחקר את הנושא לעומק והראה שבבירור אין צורך ביותר מ8.5GB, הבלו ריי הוא לא ייתרון למשחקים, רק לסרטים.

וסתם לידע הכללי, אם זה אומר לך משהוא:

Triangle Setup

Xbox 360 - 500 Million Triangles/sec

PS3 - 275 Million Triangles/sec

Vertex Shader Processing

Xbox 360 - 6.0 Billion Vertices/sec (using all 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 2.0 Billion Vertices/sec (using only 16 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 1.5 Billion Vertices/sec (using only 12 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 1.0 Billion Vertices/sec (using only 8 of the 48 Unified Pipelines)

PS3 - 1.1 Billion Vertices/sec (if all 8 Vertex Pipelines remain)

PS3 - 0.825 Billion Vertices/sec (if downgraded to 6 Vertex Pipelines)

Filtered Texture Fetch

Xbox 360 - 8.0 Billion Texels/sec

PS3 - 13.2 Billion Texels/sec (if all 24 Pipelines remain)

PS3 - 11.0 Billion Texels/sec (if downgraded to 20 Pipelines)

Vertex Texture Fetch

Xbox 360 - 8.0 Billion Texels/sec

PS3 - 4.4 Billion Texels/sec (if all 8 Vertex Pipelines remain)

PS3 - 3.3 Billion Texels/sec (if downgraded to 6 Vertex Pipelines)

Pixel Shader Processing with 16 Filtered Texels Per Cycle (Pixel ALU x Clock)

Xbox 360 - 24.0 Billion Pixels/sec (using all 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 20.0 Billion Pixels/sec (using 40 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 18.0 Billion Pixels/sec (using 36 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 16.0 Billion Pixels/sec (using 32 of the 48 Unified Pipelines)

PS3 - 17.6 Billion Pixels/sec (if all 24 Pipelines remain)

PS3 - 13.2 Billion Pixels/sec (if downgraded to 20 Pipelines)

Pixel Shader Processing without Textures (Pixel ALU x Clock)

Xbox 360 - 24.0 Billion Pixels/sec (using all 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 20.0 Billion Pixels/sec (using 40 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 18.0 Billion Pixels/sec (using 36 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 16.0 Billion Pixels/sec (using 32 of the 48 Unified Pipelines)

PS3 - 26.4 Billion Pixels/sec (if all 24 Pixel Pipelines remain)

PS3 - 22.0 Billion Pixels/sec (if downgraded to 20 Pixel Pipelines)

Multisampled Fill Rate

Xbox 360 - 16.0 Billion Samples/sec (8 ROPS x 4 Samples x 500MHz)

PS3 - 8.8 Billion Samples/sec (8 ROPS x 2 Samples x 550MHz)

Pixel Fill Rate with 4x Multisampled Anti-Aliasing

Xbox 360 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 4 Samples x 500MHz / 4)

PS3 - 2.2 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 2 Samples x 550MHz / 4)

Pixel Fill Rate without Anti-Aliasing

Xbox 360 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 500MHz)

PS3 - 4.4 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 550MHz)

Frame Buffer Bandwidth

Xbox 360 - 256.0 GB/sec (dedicated for frame buffer rendering)

PS3 - 22.4 GB/sec (shared with other graphics data: textures and vertices)

PS3 - 12.4 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for textures and vertices)

PS3 - 10.0 GB/sec (with 12.4 GB/sec subtracted for textures and vertices)

Texture/Vertex Memory Bandwidth

Xbox 360 - 22.4 GB/sec (shared with CPU)

Xbox 360 - 14.4 GB/sec (with 8.0 GB/sec subtracted for CPU)

Xbox 360 - 12.4 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for CPU)

PS3 - 22.4 GB/sec (shared with frame buffer)

PS3 - 12.4 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for frame buffer)

PS3 - 10.0 GB/sec (with 12.4 GB/sec subtracted for frame buffer)

Shader Model

Xbox 360 - Shader Model 3.0+ / Unified Shader Architecture

PS3 - Shader Model 3.0 / Discrete Shader Architecture

Xbox 360 has the advantage in most cases.

Some PS3 GPU (RSX) specs are still not confirmed. It's assumed to have 24 pixel pipelines, 8 vertex pipelines, 8 ROPS (raster), and 550MHz clock speed. But any of those could change, especially the clock speed

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כולם אומרים "360 יותר כדי לקנות מאשר פס3 כי הוא יותר זול .. " זה כמו שאני יגיד יותר כדי לקנות 3 מאשר 4 :kopfpatsch:

למה 360 עולה פחות :

אין לו .

אין לו WiFi.

אין לו כניסת כרטיס SD.

אין לו כניסת Memory Flash.

וואו, אז תקנה כל קורא כרטיסי שהוא PnP והם מתחילים כיום מ20 שקל ותחבר אותו ל360.

אין לו הארד דיסק סטנדרט למשחקים.

הרדיסק של 20 גיגה בגרסא הזולה, במחיר כפול כמעט מהגרסא היקרה של ה360 שבאה עם 60.

אין לו גלישה באינטרנט.

אין לו מערכת ICQ עם בצ'אט מרובה אנשים בזמן משחק.

אין לו ספריית משחקים אקסקלוסיביים גדולה.

אני מאוד מציע לך לבדוק שוב, הPS3 לא יושק עם שום דבר בלעדי, או מרשים במיוחד, הכל רימייקים כמעט של משחקים שקיימים כבר.

אין לו נגן של פורמט דיסק דור הבא למשחקים, ואם רוצים צריך לרכוש בנפרד רק לסרטים (לא יכול להריץ למשחקים התוסף שייצא).

כן וגם אין לו משחקים ב80 דולר, וסרטים ב120, התוסף שמחירו יעמוד על כ50 דולר יציג מדיות שעולות כרבע מהBR, עם תמיכה במשחקים וסרטים.

אין לו אונליין חינם דווקא לדבר הכי בסיסי וחשוב, שזה אשכרה לשחק את המשחקים באונליין.

רוב הXboxLive הוא חינמי וסוני כבר הצהירה שהיא הולכת לדרוש תשלום חודשי בעבור תוכן בלעדי ברשת שלה.

אין לו שלט עם חיישני תנועה לעומת ניטנדו וסוני ביחד (ובכך שולל ממנו משחקים שיתמכו בסוני ונינטנדו ביחד).

השלט של זה בדיחה עלובה מצטער, השלט של הWii הוא מהפכני, השלט של זה זבל מ98 שימאס לך ממנו אחרי 3 דקות בערך.

אין לו מטען שלטים, תוספת של מטען אחד עולה 20$, לעומת שסוני מחברת את זה ל - PS3 ישר עם כבל סטנדרטי.

אין לו חומרה חזקה כמו של ה - PS3, ה - CELL וה - RSX טובים יותר ממה שה - 360 מציע. שזה עובדה רשומה בנייר.

מצטער לבשר לך אבל זיאון הוא הוא דור וחצי מעבר לRSX שהוא 6800 מנופח עם מיליון ואחת בעיות, כמו העובדה שהmemory bandwidth של הכרטיס הגראפי נמוך פי 2.5 מזה של 7800GT, הדבר הזה מונע מחלק גדול מהמפתחים להשתמש אפילו בtriliniar filtering ושלא נדבר על סינון אניאוסיטרופי, כמו כן פורמט הHDR שהוא משתמש בו זה אותו FP16 שמאוד מאוד מאוד לא יעיל, להזיאון תומך ב7e3 שתופס רבע ממנו בכמות הזכרון הדרושה לכל פיקסל. וכן בשונה מהRSX הוא גם תומך בAA על כל שלושת הפורמטים הנפוצים לHDR FX10, FP16, 7e3. ושוב בשונה מהRSX הAPI הגראפי שמתכנתים אליו בXbox360 הוא אותו API שהמתכנתים מכירים כבר יותר מעשור, ווריאציה של מתכנתים שמתכננים לתכנת משחק לXbox360 יכולים לעבוד בכיף בC# .NET שזאת גם הפלטפורמה היחידה שבא יתכנתו כל דבר לVista והקימפול שהם יצתרכו לעבור בשביל ה360 לא שונה בהרבה ממה שהם יצתרכו לעשות לPC. בפורט מX360 לPC המתכנתים יצתרכו לשנות פחות מ10% מהקוד. ואם כבר בקימפולים דברינו, הCell זה הדבר הרע ביותר שקרא למפתחים בעשור האחרון, יחידת העיבוד של הPS3 פשוט סתומה, יש לך 3 מעבדים עיקריים, עיבוד לא סימטרי, גישה מאוד מאוד מוזרה לזכרון, כל תכנות הנימים צריך להעשות ע"י המתכנות(כאשר סביבת עבודה מנוהלך ע"ע dotNET עושה את זה לבד) המתכנתים צריכים לקבוע איזה נים ילך לאיזה מעבד, כן זה אולי לא כזה גרוע הבעיה היא שכל מעבד דורש קימפול שונה, כן זה כמו שיש לך Mac ומחשבון כיס מחוברים יחד, ואתה צריך לבנות תוכנה אחת שתוכל לרוץ על כולם בו זמנית, נשמע לך כיף?

מה עוד שהRSX דורש מהמפתחים לפתח בשפת CG, מה זאת שפת CG זאת שפה שnVIDIA ניסתה לכפות כבר פעמיים על המפתחים ולא הצליח לה, ולפני שתגיד פעם שלישית גלידה, השמנת כבר הספיקה להחמיץ.

אין לו תמיכה בעכבר ומקלדת סטנדרט, שעוזר להביא ז'אנרי משחק לקונסולה כמו אסטרטגיה, MMO's, ו - FPS.

יש לו תמיכה בכל רכיב PnP ע"ע מקדלת

אין לו תמיכה עד לשבע שלטים בו זמנית.

גם לסוני אין, ובהתחשב שהשלטים של הסוני לא מחוברים בתצורת רכזת, אז לXbox360 יש הרבה יותר סיכוי לתמוך בהרבה שלטים, האפיק תומך בעד 270 רכיבים.

אין לו , בכך שהאל-חוט שלו נחות וגם לא ניתן לסנכרן אותו עם עוד מכשירי Bluetoot אחרים.

ע"ע PnP support

אין לו תמיכה ב - 1080p.

גם לסוני אין 1080p אמיתי, הסרטים ב1080i, והמפתחים למשחקים לא מצליחים להגיע ל720p כרגע עם ביצועים סבירים והם מגיעים לרזולוציה הזאת דרך doubeling, תעשה לי טובה גם הטלביזיה שלי יודעת לעשות up scaling.

אין לו חיבור עם קונסולה ניידית, לעומת ה - PS3 עם ה - PSP, מי שראה ב - שהשתמשו בו כמראה אחורית בפורמולה.

ridgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee raaaaaaaaaaaaaacer

וה- אין לו הזה יכול המשיך עד מחר .

חסר לו כל כך הרבה דברים שלא פלא שהוא כזה "זול"

Wii360

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דוגמא, ציינתי את כל זה כבר (לא טכני עד כדי כך, אבל בנקודות), הבן אדם לא ממש רוצה להקשיב.

ולקרוא לPIXEL DOUBELING - - UPSCALE

זה כמו לקרוא לסובארו פשע שצבעת אותה מחדש פרארי.

בעקרון דחפו לPS3

7800GTX 512MB , רק שהוציאו לו את ה512MB, עכשיו הוא חולק עם המערכת הכללית, מישהא השתעל TURBO CACH?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דוגמא, ציינתי את כל זה כבר (לא טכני עד כדי כך, אבל בנקודות), הבן אדם לא ממש רוצה להקשיב.

ולקרוא לPIXEL DOUBELING - - UPSCALE

זה כמו לקרוא לסובארו פשע שצבעת אותה מחדש פרארי.

זה אותו דבר, doubeling זה פשוט כתיבה של כל פיקסל X פעמים לFrame Buffer במקום לחשב את הפיקסלים הנוספים.

upscaling זה קריאה של פיקסל יחידה והצגתו X פעמים על המסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

UPSCALING זו קטגוריה שלמה של DSP שנגמרת באלגוריתמים של RESOLUTION שהמחשב החזק ביותר בעולם לא יכול להריץ בREAL TIME.

ואם כבר מדברים על השלט, השלטים של סוני יעבדו על בלוטוט, ואני ממש לא רואה את זה כייתרון, הטכנולוגיה ממש לא בנויה לזה מה שאומר שהם יצתרכו להתגבר על המון מכשולים כדי לתת לך משחק ללא לגים.

בנוסף, היא צורכת המון חשמל (באופן יחסי), יכול להיות שזו הסיבה שהוא חייב לבוא עם מטען.

לא יודע, לי יש שלט לאקסבוקס עם בטריות רגילות, שמתי לו אותן לפני חודשים, ובשימוש ממוצע של שעתיים ביום הוא לא מראה סימנים שהוא הולך לשבוק חיים בקרוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

UPSCALING זו קטגוריה שלמה של DSP שנגמרת באלגוריתמים של RESOLUTION שהמחשב החזק ביותר בעולם לא יכול להריץ בREAL TIME.

Fourier transforms and Goertzel algorithms aside, image upscaling is implemented in most of the current digital entertainment appliences. an ASIC capable of doing real time video upscaling is pretty cheap and easy to make, after all verious ADC's Asics capable of upscaling been around for what more then 40 years now? as you said UPSCALING is a pertty big field, even increasing the volume is a form of upsacling

;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון, הם באמת נפוצים, אבל המכשירים עובדים על שיטות שונות, יש מכשירים זולים, ויש כאלו ב2000$ וגם 10000$ שבאמת עושים עיבוד לתמונה ויש הבדל של יום ולילה בין המכשירים הזולים לבין היקרים.

בידיוק כמו DEINTERLANCING, יש עשרות שיטות לעשות את זה, ואני לא סופר PULLDOWNS שונים, אלא פורמט אחד.

אבל השורה התחתונה, איך שלא תסתכל על זה, הPS3 פשוט לא מספקת סחורה, אם הייתי בעל טלויזית 1080 ולא הייתה לי בעיית תקציב, הייתי מעדיף לקנות 360.

והעובדה היא שאם מדברת על התיישנות מוצר, אתה הכרטיס הגראפי של הPS3 כבר לא מוכרים מרוב שהוא ישן, בעוד שהכרטיס הגראפי של ה360 עדיין לא יצא לשוק.

וכל מה ששומעים מסוני זה כמה חברות אחרות גרועות, לא כמה הם טובים, זה כבר צריך לעורר נורה אדומה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכנסתי לבאיזה אלגוריתמים הם משתמשים? לא שאני יודע או אכפת לי מה בדיוק השיטה הספציפית שבא כל טלביזיה עושה upscaling רק ציינתי זאת.

אין טעם או צורך בלהכנס לפרטים שלמרות שהם יהיו נכונים לא יהיו רלונטיים במיוחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל בשורה האחרונה אין מה לעשות

כולם יודעים שלקונסולה הזאת יהיו בלי סוף משחקים טובים הרבה יותר משל ה ,

אם תסתכל על הדור הקודם, כמה להיטים היו ל PS2 וכמה ל XBOX

זו הסיבה שהרבה אנשים ואני מעדיפים את ה PS3

זה הפלוס הענק שלהם, המשחקים הבלעדיים ל PS3

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...