עבור לתוכן

סיפורי תמיכה שקרו באמת

Featured Replies

  • תגובות 1k
  • צפיות 375.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

This video contains content from Sony Music Entertainment, who has blocked it in your country on copyright grounds.

:\

פורסם

אולי אני מזוכיסט אבל התראד הזה ממש גורם לי לרצות לעבוד בתמיכה טכנית... אני ממש הייתי נהנה לצחוק על אנשים חחח

פורסם

כללים להתנהגות כשיש בעיה במחשב - זכרו תמיד את הכללים הבאים / מאת ברווז (28.02.10) :

-- צריך לחשוד בכולם, האמת היא שהמחשב שלך מעולה הוא כבר עובד חמש שנים עם אותה מערכת הפעלה ואותו חצי ג'יגה זכרון שעלה לפני חמש שנים המון כסף. בשום אופן לא להסכים לשדרג את המחשב או לחשוב על לקנות אחר. המחשב הזה עבד היטב בעידן המזוזואיקון ואין סיבה שלא ימשיך לעבוד טוב. הם פשוט רוצים לגרוף עליך רווחים.

-- אתה בעצם עושה טובה גדולה לטכנאי שאתה פונה אליו. אתה הרי מכיר מישהו מומחה ששם את כל הטכנאים בכיס הקטן. זה הבן של בתיה השכנה מלמטה רק בן 12 וכבר כזה גאון במחשבים. הכל הוא יודע, למעשה אם לא היה עסוק כרגע בלפצח את מערכת ההגנה של תוכנית הגרעין האיראנית הוא היה מתקן לך בשתי דקות ובחינם. הוא גם זה שהתקין לך את מערכת ההפעלה - כן חסרים כמה דרייברים לא חשובים אבל יש פיצוי בדמות כוכב כחול ליד השעון.

-- לא משנה מה אתה עשית עם המחשב, מי שבאמת אשם במצב שלו הוא הטכנאי שתיקן לך פעם אחרונה. אז מה אם זה היה מזמן? אז מה אם אתה מוריד מאימיול ,נכנס לאתרי סקס, ומקפיד לפתוח כל קובץ בכל מכתב שרשרת? אתה לא מבין כלום במחשבים לכן הסיכוי שאתה עשית משהו שפגע בתקינותו לא קיים.

-- קניית תוכנה היא לפראיירים - לביל גייטס יש המון כסף ואין גם שום סיבה לממן את החבר'ה האלה במכוניות הליסינג והאופציות בכיסים. אתה אל תהיה פראייר, כדאי שתשקיע את כל כספך בקניית חומרה ואל תקציב אפילו שקל אחד לקניית תוכנה. אתה כבר "תשיג" לעצמך תוכנה אין עם זה בעיה בכלל.

-- נכון שהמחשב מקים רעש מטורף אבל שלא תעיז לנקות אותו מאבק. זה יכול לגרום להמון נזקים במחשב ואבק יכול להיות מאוד שימושי אם הוא מצטבר אפשר לטוות ממנו חוטים ולהכין מהם סוודר לחולדת המחמד ברבות הימים.

-- כדי שהטכנאי יבין שעומד מולו מישהו לא פראייר מבין עניין אל תהסס לשאול אותו שאלות ולתקוע כל מיני מושגים לא קשורים או לא קיימים. ככה מיד הוא יבין מי עומד מולו ולא יחשוב אפילו לעבוד עליך.


סוגי הלקוחות הישראלים - מספר דוגמאות / מאת "למען האיזון המתבקש" (28.02.10) :

1. ישנו הלקוח "העצלן", שלא רוצה ללמוד, שלא מבין במחשבים, לוחץ בלי סבלנות על כל חלונית שנפתחת לו במחשב, גורם לבעיות ולווירוסים במחשב שלו על ידי כך - ואחר כך מאשים את הטכנאי בכל הבעיות שיצר בעצמו.

2. ישנו הלקוח "המיני", נכנס לכל מיני אתרים מפוקפקים, חוטף וירוסים, רוגלות, וכל בעיה אפשרית, ומיתתמם לטכנאי אחר כך שהטיפול הקודם "לא עזר", המחשב שוב עושה בעיות - ושיבוא שוב בחינם לסדר את זה.

3.ישנו הלקוח "הפילוסוף", חושב שמבין המחשבים, אבל מבין מעט מאד, "מסביר" לטכנאי מה הבעיה, תוך בלבול מוחלט בין המונחים, דורש לדעת מראש מה יהיה המחיר דרך הטלפון, לפי "התיאור" שלו, וכשהטכנאי מגיע אליו, מתברר לו שיש בעיות שונות לחלוטין.

4. ישנו הלקוח "החסכן"/"המאשים", תקן לו הכל, ללא תשלום, אתה אשם בכל !

5. ישנו הלקוח ההוגן, לומד לתפעל את המחשב כראוי, לוקח ומשלם עבור שיעור במחשבים, מידי פעם, כשאיננו מצליח להבין בעצמו, ואותו רואים רק פעם בחצי שנה או שנה בלבד.

פורסם

למען ההגינות, אתה צריך גם לפרסם רשימה דומה של הטכנאי החאפר.

פורסם

אם וכאשר אמצא אחת חביבה. ולא אכעס אם תקדים אותי ;)

פורסם

וחסר לך הלקוח שבכל זאת כן מבין בתחום ובד"כ הוא גולש HWzone והוא זה שמזהה את הטכנאי החאפר :silly:

פורסם

הלקוח הזה לא מתקשר לטכנאי אלא אם ספק/תשתית האינטרנט שלו מחליט לעשות "תיקונים" במערכת שלו למשך 4 ימים והבעיה האמיתית היא הקונקטור שנדפק מהגשם בגלל הכישלון שהוא הטכנאי המתקין.

פורסם

ואז מה קורה? הוא מתקשר לטכנאי.

לא יודע איך התשתית שלך, אבל לי יוצא הרבה פעמים להתקשר לכבלים בשל בעיות תקשורת איתם ולעדכן אותם שיש תקלה כלשהי היכנשהו

בתשתית שלהם באיזור שלי שכן אין לי אינטרנט ואני בדיוק עושה משהו חשוב שמצריך אינטרנט :pissed: :pissed:

פורסם

הפעם האחרונה שהתקשרתי לתמיכה הייתה כדי לצעוק עליהם כי הם חוסמים הורדת קבצי טורנט..

לפעמים התומכים ממש מעצבנים, פעם התקשרתי כדי לברר את הIP הדיפולטיבי של הראוטר-מודם שלהם (לצורכי בדיקות) והייתי צריך להתווכח רבע שעה עם תומכת כדי שתיתן לי 10.0.0.138 מחורבן...

פורסם

כתומך טכני ב012 (בדימוס תודה לאל)

נתקלתי באחת השיחות היותר הזויות שקרו לי

אני : 012 תמיכה

לקוח : יש לי בעיות איטיות

אני : אוקיי נעשה בדיקת תשתית (מודם 600E מחובר ישיר חבילה 4 מגה)

לקוח : מראה לי 4.43 MB הורדה

אני : אוקיי תקין .

לקוח : אבל כשאני עושה בדיקה מהאתר של 012 ובדיקה של בזק זה מראה לי פחות

אני : מה ?!?! אתה עושה שני בדיקות בו זמנית ומצפה שיהיה לך 500KBPS בשני ההורדות ?

לקוח : כן .

אני : הסברים על איך רשת ותעבורת מידע עובדים , ואז בסוף השיחה הוא אומר לי שהוא לא הצליח לשכנע אותי .

פורסם

אני חוזר בי. צריך להביא רשימה של הכתב החכמולוג שמייעץ עצות אחיתופל:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3854998,00.html

"תראה לי בעין שכרטיס הרשת נשרף" :facepalm:

למען ההגינות - יש מספר (קטן) של עצות מועילות לצד כל השטויות שהוא כתב.

פורסם

איזה סיפורים חזקים

אהבתי את הקטע עם המיחם

אולי גם לי יהיו כאלה אחרי שאני אשתחרר ואלך לעבוד בתמיכה טכנית

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים