עבור לתוכן

סיפורי תמיכה שקרו באמת

Featured Replies

פורסם

קרה לי בדיוק אותו דבר! :kopfpatsch:

באמת?! יש פה אולי סטטיסטיקאי שיחשב את הסיכויים לכך? ::)

  • תגובות 1k
  • צפיות 375.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

קרה לי בדיוק אותו דבר! :kopfpatsch:

מהצד השני של השיחה?

פורסם

באמת?! יש פה אולי סטטיסטיקאי שיחשב את הסיכויים לכך? ::)

גדול, גדול מאוד.

הוט עושים לי מלא צרות עם הMPLS, כל הזמן הוא מקבל לי איזה 192, אני מתקשר להוט, והם אומרים שזאת בעיה של הספקית, וכו'...

פורסם

מהצד השני של השיחה?

לא, אני לא איש תמיכה ולא עובד בספקית\תשתית.

יש לי 2 מחשבים שמחוברים דרך SWITCH שמחובר למודם, ופתאום ביום בהיר אחד האינטרנט הפסיק לעבוד.

בדקתי הכל, איפסתי את המודם, חיברתי אותו ישירות למחשב יחיד, ללא כל הצלחה.

אחרי שיחה קצרה, התברר לי שאני חייב להשתמש בחייגן (כשמעולם לא השתמשתי באחד), נציג השירות אמר לי שעלי להתקין חייגן אך הסברתי לו שאין לי צורך משום שזה לא המסלול שלי, הנציג בירר והעביר אותי לוועידה עם המנהל, שאמר לי בערך אותו הדבר.

אחרי אינספור וויכוחים הם הסכימו להחזיר אותי למסלול הסטטי, הם אמרו שהם צריכים להעביר איזשהו טפסים ואלוהים יודע מה, ויהיה לי אינטרנט מחר.

פורסם

אני זוכר שרציתי להעבור מחיוג ללא חייגן (IP קבוע לא משנה מה תעשה), לאחד עם IP משתנה.

הם טענו שזה סיפור, וצריך לעשות 101 כי זה שירות שביקשנו במיוחד :|

קיצר אחרי שהיתה לי איזה בעיה במחשב, הפלא ופלא, כדי לפתור אותה עברנו לחייגן ללא כל בעיה

פורסם

אם כבר להיות הוגנים, שלשום חידשתי התחייבות לספק האינטרנט שלי (75 לחודש לבזק בינלאומי לחבילה של 5M) ואז כמובן שבגלל זה התאפס לי החיבור מללא חייגן, לחייגן.

1:00 בלילה, אני מרים טלפון לבזק בינ', עושים וועידה עם HOT, ב1:15 הייתי כבר מחובר ללא חייגן שוב.

שני התומכים שדיברו איתי היו סבבה לגמרי (למרות שאחד היה די רדום). סופו של דבר, אני חושב שמה שקובע את תוצאת השיחה הוא הטון של איך שהלקוח מדבר עם התומכים, ואני אומר את זה גם בתור תומך לשעבר.

פורסם

איך ידעת שהחיבור התאפס לך לחיבור עם חייגן?

אני דיברתי עם התומכים בטון רגוע, למרות שזה ממש עיצבן שמדברים אליך כמו לדביל. בסופו של דבר, נמאס לי לבצע את ההוראות המפגרות של התומכת הטכנית, וביקשתי מנהל שיפתור לי את הבעיה, והוא אכן פתר לי את הבעיה די מהר. מאחר והשעה היתה מאוחרת, זה לא היה משנה לי ממש אם הוא היה מסדר לי את האינטרנט מיד, מכיוון שבכל מקרה התכוונתי ללכת לישון.

פורסם

אם הוא לא היה מסדר לך את האינטרנט מיד עוד היית מחכה 72 עשות שיעשו לך את ההעברה ללא חייגן :smile1:

פורסם

איך ידעת שהחיבור התאפס לך לחיבור עם חייגן?

אני דיברתי עם התומכים בטון רגוע, למרות שזה ממש עיצבן שמדברים אליך כמו לדביל. בסופו של דבר, נמאס לי לבצע את ההוראות המפגרות של התומכת הטכנית, וביקשתי מנהל שיפתור לי את הבעיה, והוא אכן פתר לי את הבעיה די מהר. מאחר והשעה היתה מאוחרת, זה לא היה משנה לי ממש אם הוא היה מסדר לי את האינטרנט מיד, מכיוון שבכל מקרה התכוונתי ללכת לישון.

סביר להניח שלא קיבלת באמת מנהל, אלא תומך ותיק יותר. ידוע שתומכים חדשים הולכים צעד אחרי צעד ב- Debug מסויים. תומכים ותיקים עולים על התקלה יותר מהר.

בכל מקרה זו לא אשמת התומכת (היא עובדת לפי הוראות שנתנו לה), ומומלץ להיות סבלניים. לפעמים גם הלקוחות המבינים ביותר פיספסו משהו בסיסי ואח"כ אוכלים את הכובע (זה מאוד שכיח).

למשל אם קיבלת כתובת במחשב שמתחילה ב- 192 זו תקלה במחשב שלך אלא אם כן אתה עובד עם ראוטר (או שיש לך חוב לתשתית), אין שום קשר לספקית, אז בעצם הספקית חסכה לך טכנאי.

תקלות באינטרנט מתחלקות לכ- 2% תקלה שהגורם לה הוא הספקית, כ- 20% תקלה שהגורם לה הוא התשתית (קו+ציוד קצה), וכמובן כ- 78% תקלה שהגורם לה הוא הלקוח (המחשב של הלקוח וכל מיני שטויות אחרות, ואף לקוח לא מוכן לשמוע שהמחשב שלו לא בסדר).

פורסם

תגזים עוד קצת...

עבדת פעם כתומך טכני אצל אחת מהספקיות ?

זה מה שהיה +- בזמנו (לפני כמה שנים) כשאני עבדתי.

פורסם

תלוי מה אתה מגדיר בתור תקלה.

כשמישהו "לא מצליח להתחבר לאינטרנט" (כלומר, בהתקנה ראשונה או אחרי שהוא הוסיף ראוטר ויצר רשת או משהו בסגנון) , סביר באמת להניח שמדובר בתקלה בצד שלו.

אבל כשמישהו כבר גולש, הכל טוב ויפה, ויום אחד פתאום אין אינטרנט ללא שום שינוי מהצד שלו - ב-90% מהמקרים מדובר בבעיית תשתית/ספק, ולא אצלו במחשב. ה-10% הנוספים זה בד"כ כל מיני וירוסים ושות' שהתקיפו אותו פתאום והרסו לו משהו בהגדרות/חוסמים אותו.

לא קיים דבר יותר מעצבן מאינטרנט שמתנתק באמצע גלישה, חייגן שמחזיר 769 ללא הפסקה, ותומך מעצבן בהוט ששואל אותך "יש לך מערכת הפעלה בעברית או באנגלית?" :s07:

אין לי בעיה במחשב הוא היה מחובר במשך שבוע רצוף עד לפני 2 דקות!

כמובן שאחרי מסכת תלאות נוראית, הוא "בודק את זה" ו-20 שניות אחרי זה פתאום האינטרנט חוזר..

מבוסס על מקרה אמיתי כמובן :-X

לגבי תקלות בצד של הספקית, אני לא באמת צריך לפתוח את הנושא הזה של חסימת פורטים/QoS/traffic shaping בשיתוף קבצים, נכון...?

פורסם

תגזים עוד קצת...

צודק. באמת מגזים. זה יותר 90% באשמת הלקוח.

פורסם

99% מהתקלות שפונים לתמיכה הטכנית, זה בעיה שבין הכיסא למסך, או תקלות RTFM.

תלוי מה אתה מגדיר בתור תקלה.

כשמישהו "לא מצליח להתחבר לאינטרנט" (כלומר, בהתקנה ראשונה או אחרי שהוא הוסיף ראוטר ויצר רשת או משהו בסגנון) , סביר באמת להניח שמדובר בתקלה בצד שלו.

אבל כשמישהו כבר גולש, הכל טוב ויפה, ויום אחד פתאום אין אינטרנט ללא שום שינוי מהצד שלו - ב-90% מהמקרים מדובר בבעיית תשתית/ספק, ולא אצלו במחשב. ה-10% הנוספים זה בד"כ כל מיני וירוסים ושות' שהתקיפו אותו פתאום והרסו לו משהו בהגדרות/חוסמים אותו.

לא קיים דבר יותר מעצבן מאינטרנט שמתנתק באמצע גלישה, חייגן שמחזיר 769 ללא הפסקה, ותומך מעצבן בהוט ששואל אותך "יש לך מערכת הפעלה בעברית או באנגלית?" :s07:

אין לי בעיה במחשב הוא היה מחובר במשך שבוע רצוף עד לפני 2 דקות!

כמובן שאחרי מסכת תלאות נוראית, הוא "בודק את זה" ו-20 שניות אחרי זה פתאום האינטרנט חוזר..

מבוסס על מקרה אמיתי כמובן :-X

לגבי תקלות בצד של הספקית, אני לא באמת צריך לפתוח את הנושא הזה של חסימת פורטים/QoS/traffic shaping בשיתוף קבצים, נכון...?

כן, ב-20 שניות האלה הוא בטח פתח את הברז של האינטרנט שהיה סגור.

פורסם

כן... בין הכיסא והמסך שבמוקד התמיכה אולי...

זה שאתה גאון כלי ושולתת לא אומר שכולם צריכים לדעת איך להגדיר כל מיני הגדרות של הרשת או לדעת שכיבוי והדלקה של המודם יכול לפתור 50% מהבעיות שלהם...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים