היבואן מציין במחירון סחורה עם שמות של מותגים, ואתם מקבלים מותגים אחרים ! - עמוד 2 - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

היבואן מציין במחירון סחורה עם שמות של מותגים, ואתם מקבלים מותגים אחרים !


assafiles

Recommended Posts

תשמעו אנשים,

בגלל שבן אדם אחד לא יודע מה הוא מזמין ואז מצפה לניסים להשמיץ חברה שלמה זה בזיון

אתם אמורים להיות חברה שמבינים בתחום ולא ילדים שרצים להגיד "דפקו אותך, לך תתבע"

אני עובד עם היבואן כבר מעל שנתיים, נכון שפעם היו קצת בעיות בשירות (לא במוצרים) אבל זה דבר שהם סידרו כבר מזמן והחברה אפילו נותנת שירות יותר טוב לפעמים מהרבה גופים אחרים גדולים יותר וקטנים יותר.

יש לי את שני המוצרים הספיצים האלו במלאי במקרה, בדקתי ואכן מה שאיליה רשם הוא נכון לגמרי.

אז פעם הבאה לפני שפותחים טראד של 2 עמודים בהשמצות, שמישהו אחד יבדוק ויתן תשובה נכונה שתסתום את הפה לברברנים שמסתובבים פה לפעמים.

גיא גרניט

נ.ב

אני בכוונה לא רושם את השם של החנות שאותה אני מנהל כדי שלא תהיה סיבה למחוק את התגובה בטוענה לפרסום

במידה ומישהו רוצה לשאול משהו הוא מוזמן להשאיר הודעה בפרטי או לשלוח מייל לדוא"ל חיצוני לשרת החברה medon2k@netvision.net.il

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

כמו שאמר Tsunami

המתג לא שונה ל 230V

והיבואן לא דאג לזה כלל עכשיו שאני באמת מסתכל

וזה עוד לא קרה לי בחיים שקיבלתי ספק שהמתג עדיין על 115V

בכל אופן כל עוד לא רשום על הספק שהוא FSP לא משנה לי למי שייך החברה וכן הלאה

אני חיפשתי FSP בלבד ולא שאר פיקשושים

זה כמו שתגידו לי קיבלת לוח אם של ואני אמכור אותו בתור ASUS

לא מה זו חברה ששייכת ל וכן הלאה ...

הזכרונות פלאש לא צויין בכלל על הציפ שלהם אפילו שהם של סמסונג שזה ממש לא מנחם אותי ...

ולספק כח אני כמובן אדרוש אחריות שיחליפו אותו

אני גר 2 שעות נסיעה מהם ואפילו ששולחים להם חבילה בדואר רשום הם לא יכולים לקום מהכסא שלהם ולאסוף אותה !

איך אפשר לעבוד ככה בצורה נורמלית ?

לגבי SPI שאלתי בפירוש תסוכן מכירות אם זה של FSP בלבד ו SPI הזה לא אומר משהו אחר ?

הוא אמר כן זה FSP תקבל רשום עליו !

לגבי הזיכרון פלאש אצלי לא מצויין שום SAMSUNG גם שמזהה רשום רק

כמו שאתם רואים בתמונה שהוספתי שימו לב שההתקן בשורה השניה הוא ה USB שנתנו לי

וזה שלמעלה זה הדיסק קשיח של SAMSUNG ולא הזיכרון פלאש

בצד ימין כמו שאתם רואים זה החלון של הדרייבר ושם רשום רק Mighty Drive בלבד !

וכן גם בתיקיה של הזיכרון פלאש מאחור ...

אז זה נקרה סמסונג שאין אפילו על הזיכרון עצמו את המותג מודפס ? חוץ מכל השאר ...

איליה אני יגיע מחר כנראה ב"ה אליכם

ואני דורש זיכוי על המוצרים !

לך תסביר לעובדים שלך במחסן שמתי ששולחים ספק כח צריך להפוך תמתג מ 115 ל 230 !

ואיליה מה תגיד על זה שרשום במחירון

SX3SE256HM X300 SE Sapphire ATI X300SE 256 mb(128 mb) HyperMemory 128 bit + + $43.5 $42.0

הכרטיס הזה מודגש המחיר שלו באדום !!! ומודגש באדום שהוא 128BIT !!!

אז למה קיבלתי כרטיס שהוא בעצם 64BIT לפי כל תוכנה אחרת ?

וזה אתם מכרתם למלא אנשים שבטח לא בדקו ...

גם על זה עד היום חיפשתי תשובה וכל הסוכני מכירות אמרו אני לא יודע !

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע - רצית FSP, קיבלת FSP מה אתה מבלבל ת'שכל :nixweiss:

מגיעה לך אחריות על הספק כי זו אשמת החברה.

לגבי הכונן הראו לך שהוא אפילו מזדהה בדרייבר אוטומטית כ-. זה יותר טוב אפילו מאשר אם היה

רשום כי אז היה יכול להיות זיוף. CHIP SPD של כונן כזה אי אפשר לזייף בקלות כל-כך.

רוב הסיכויים שזה באמת .

תחליף את הספק ותפסיק להתבכיין כל-כך.......

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע - רצית FSP, קיבלת FSP מה אתה מבלבל ת'שכל :nixweiss:

מגיעה לך אחריות על הספק כי זו אשמת החברה.

לגבי הכונן הראו לך שהוא אפילו מזדהה בדרייבר אוטומטית כ-. זה יותר טוב אפילו מאשר אם היה

רשום כי אז היה יכול להיות זיוף. CHIP SPD של כונן כזה אי אפשר לזייף בקלות כל-כך.

רוב הסיכויים שזה באמת .

תחליף את הספק ותפסיק להתבכיין כל-כך.......

לפחות מישהו אחד מדבר בהגיון פה!

גיא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תסתכל בתמונה שלי אולי ?

לא הופיע לי שום סמסונג בן אדם

זה מה שאני מסביר לך

ומה עם הכרטיס מסך מה תגיד על זה?

ואני ציפיתי לספק שרשום עליו FSP אתה לא מבין ? כמו הבחור שקיבל עם המארז שלו בדיוק !

לא אכפת לי שזה שייך להם שהיו רושמים במחירון תשם שעל הספק, אני הייתי מסיק מסקנות לבד ובודק ...

לפי חוק הגנה לצרכן זה אסור הנה תקראו פה

http://www.moit.gov.il/NR/exeres/0A39578F-DAEB-4357-8565-157CA6B84C4F.htm

פרק ב' מספר 2 א'

(א) לא יעשה עוסק דבר - במעשה או במחדל, בכתב או בעל פה או בכל דרך אחרת לרבות לאחר מועד ההתקשרות בעסקה -

העלול להטעות צרכן בכל ענין מהותי בעסקה (להלן - הטעיה)

לפחות מישהו אחד מדבר בהגיון פה!

גיא

חברים אתם עדיין לא מבינים

שאתם תזמינו משהו ותקבלו מוצר עם מותג אחר עליו נראה מה תעשו ... OK ?

אז ITT תמכור טלוויזיות ותרשום שהם של סמסונג

וישימו איזה חלק בפנים של סמסונג וזהו זה

הבן אדם מגיע לו TV לבית והרי הוא של ITT ובטלפון אומרים לו

החלקים בפנים יש של סמסונג ...

או דיסק קשיח אני מזמין סמסונג מקבל היטאצי

לא זה SATA 2 זה אותו דבר כמו שביקשתה

בעסקים אין חוכמות צריך לדעת בדיוק מה שאני מזמין ומה שאני מקבל !

כשרשום סמסונג כל המוצר צריך להיות של סמסונג כמו מסך שהוא של סמסונג !

עדכון:

עכשיו חברים פירקתי את הפלסטיק של הכונן בעדינות

ואכן איליה צודק הציפ שלו בפנים של הזיכרון הוא של SAMSUNG

אז OK, זה לפחות בסדר ברוך ה' אחלה !

אבל היו צריכים לציין במחירון כמו שאמר פה מישהו שזה OEM או שרק הציפ הוא סמסונג והזיכרון של מייטי דרייב הזה ...

כי רק הציפ של הזיכרון הוא סמסונג ואני ציפיתי למוצר של סמסונג כמו שמוכרים ב דאטה JCE למשל

חלקים מקוריים של סמסונג ! ולא OEM כאלו ...

בכל אופן זה מנחם ואני שמח שהגענו לבירור כזה

לגבי הספק מאוד מבעס אותי אבל נחליף אותו אם כולם אומרים ככה ...

לגבי הכרטיס מסך לאף אחד עוד אין תשובה וחבל ...

הרבה תודה לכולם ואני שמח שאתם פה לעזור !

ורק שתבינו המקרה הזה הוא בדיוק

כמו שתקנו זיכרון 400 שרשום שהוא של סמסונג

אבל בעצם רק הציפים של סמסונג וכל הזיכרון עצמו הוא של חברת צד שלישי

ואני קיבלתי מדאטה JCE הרבה הסברים על המקרים האלה

אז זה בדיוק מקרה כזה שהציפ של רשום עליו והזיכרון עצמו צד שלישי OEM !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי לפני מספר חודשים מארז TLA570A של פוקסקון מחנות מקומית בב"ש. רציתי לברר שאני אכן מקבל FSP ולא משהו אחר, ואכן קיבלתי FSP.

על הדגם כתוב F350-A, וזהו ספק של 300W. מה שכן אני יכול להגיד לך שחיצונית, הספק שלך ושלי נראים זהים.

העלתי תמונה של הספק שלי שסרקתי בסורק חח.

אחי אני גם מב"ש.

http://www.maximus.e-shop.co.il/Product.asp?Pid=TLA570A&Cat2Cat1ID=9&Cat2ID=73

זה המארז והספק שקנית?

אם כן מאיזו חנות קנית את המארז והספק ואיך הם בסדר.?

איזה חלקים הספק מחזיק?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

[

(א) לא יעשה עוסק דבר - במעשה או במחדל, בכתב או בעל פה או בכל דרך אחרת לרבות לאחר מועד ההתקשרות בעסקה -

העלול להטעות צרכן בכל ענין מהותי בעסקה (להלן - הטעיה)

מי הטעה אותך ?

קיבלת את היצרן שביקשת. גם FSP וגם .

אם אתה מחפש מותגים ושמות תקנה רק RETAIL וזהו.

אתה בעצמך אמרת שהזמנת BULK, למה ציפית ? זה מה שהיה רשום לפי מה שכתבת.

אני מתחיל לחשוב שהבעיה איתך יותר מאשר היבואן........ :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח אחי אין איתי בעיה תאמין לי ...

אם הם היו יודעים לענות לשאלות כמו שצריך לא הייתי מגיב ככה

כי אני שואל במכירות ואומרים לי משהו ואחרי זה אני מקבל משהו אחר שגם סותר תחשבונית !

ותקראו פה שוב כי ערכתי

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=187514.msg1626857#msg1626857

ובקיצור הרבה תודה לכולם :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הי :yelclap:

לכולם IM BACK

לגבי היבואן, ידוע לי מספר "חוויות" שהחברה עברה הם בקשיים כספיים נוראים זו אחת מהם החברה נעקצה ע"י אישיות שפורסמה בטלוויזיה

שניה, יש להם בעיה חמורה במתן שירות לפריטים שנשלחים להחלפה ... המשלוח בשני המקרים על חשבון השולח ..

לדעתי רב מהבעיות נובעות מהנ"ל .. הם פשוט צריכים המון מזומנים היום והרגע ... אין מזומנים חברה מספיקה לעבוד או במילים אחרות פשיטת רגל ..

סמנכ"ל יקר יש לך זמן להגיב פה מעניין ? אולי תשב אם העובדים שלך ותנסה לפתור את הבעיות השירות שלכם יש לכם המון מה לשפר ..

חברות שמדורגות ב- TOP עבורי הם TECHDATA "חיון הפצה" "מור לוי " אחרונים אחרונים חביבים הם "מידי -קום" .. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי הספק - כבר מעייף. אני ינסה שוב - קיבלת FSP.

לגבי הכונן הנייד - לא רק הצ'יפ של הזכרון בפנים הוא .

גם הבקר של הזכרון (שאותו רואים בזיהוי בתמונה) מזדהה כ-SAMSUNG

קיבלת SAMSUNG

הנושא כבר נקצץ, נטחן דק, לעסנו...ירקנו...ולעסנו שוב...וגם הקאנו...ועכשיו אני פה מלקק קיא מהרצפה... :kopfpatsch:

GOD - תנעלנו...יש לזה טעם נורא...

זה גם הפך ללוח מודעות....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

OK אמרתי אחי מקובל עלי הכל מה שאמרת

אבל עדיין לא מקובל שלא רשום במחירון תשם על הספק

אבל מה לעשות אתם אומרים שזה אותו דבר והבאתם הוכחות אז כל הכבוד לא נורא באמת

בקשר למתג אני מנסה לממש אחריות ועכשיו אני צריך להוציא עוד 50 שח על דואר שליחים שיגיע אליהם

למה ? בגלל שהם פשוט לא שמו תמתג על 230V אני צריך לסבול תחרא בסוף :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באוורסט הוא מראה 64BIT רגיל

מה שהם רשמו הם כנראה התכוונו למהירות של אפיק ה HyperMemory 128 bit

מה שדיי הטעה אותי וחשבתי שמדובר על 128BIT לזכרונות ... שהתברר בסוף שהם 64 :|

לא נורא אבל זה כרטיס זול כבר מזמן היה ...

פשוט לא קניתי אותו שוב :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי המצב הכלכלי של היבואן אני לא יכול להגיב כי אין לי מושג על מה מדברים פה, לא ראיתי שום דבר כזה בטלוויזיה בשום תוכנית תחקירים, אולי פיספסתי ואם למישהו יש את זה במחשב או מאיפה לראות באינטרנט אני אשמח לראות

לגבי השירות, היתה להם בעית שירות בעבר, נכון להיום הם פתרו אותה, היום השירות בסדר גמור

זה נכון שהמשלוחים על צד הדילר אבל הם הוסיפו משהו לאחרונה שאם קיבלת משלוח ומשהו הגיע פגום אתה יכול לקבל למחרת מוצר ללא חיוב על משלוח ותקבל זיכוי ברגע שתחזיר את הפגום

ואם אתה עובד איתם בד"כ אז אין לך בעיה כי תקבל את זה בהזמנה הבאה שלך, שבד"כ ללא חיוב משלוח אצל רוב הדילרים (פרטים אצל איש המכירות שלך, אני לא רוצה להתחיל להסביר פה).

לגבי הספק, אולי עשו טעות במחסן, טעות אנוש זה נקרא, אבל פה גם אתה עשית טעות, בתור מישהו שמרכיב מחשבים, אין דבר כזה לחבר ספק מבלי לבדוק את המתח שלו, הפעם זה היה רק ספק ומה יקרה אם זה היה שורף חלק של לקוח שלא נקנה אצלך ? ההית אומר ללקוח ללכת לחפש את עצמו במקום אחר ????

לגבי הכרטיס מסך, אני ממש לא יכול לענות לך כיוון שלא רכשתי את הכרטיס הזה בחיים ולכן לא בדקתי אבל אני מניח שאם תפנה לאיש המכירות שלך בטוענה שרשום 128ביט וקיבלת 64ביט יחליפו לך או יזכו אותך.

אני מנקודת מבט של דילר שמתעסק בד"כ ברכיבים איכותיים בלבד ולא מוכרים מחשבים של 1500-2000 לרוב. מאוד מרוצה מהגוון שלהם והמחירים שלהם, והצמיחה הגודלת. המלאי האדיר שהם מחזיקים דיי סותרת את ההשערה שהם בבעיות כספיות. אבל שוב אני לא יודע, אני לא עובד שם ולא מתעסק בכספים שם

גיא גרניט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה אחי זה שיש אותם

אני מסכים איתך שזה מאוד טוב ומעולה לשוק הישראלי שצומח בתחום המחשבים יום יום ...

למחשב אם היתה קוראת תקלה הכל היה על חשבוני ...

ולמה ? בגלל שהיבואן עשה טעות ולא אני !

שנינו יודעים שכאשר מרכיבים ספקי כח לא מסתכלים אף פעם על הכפתור הזה ופשוט מחברים אותו

למרות שמהיום אחרי המקרה הזה אני אתחיל להסתכל זה בטוח ...

פשוט עד היום לא קרה לי כי תספק הזה עוד לא הזמנתי

בכל אופן אם הם שלחו לי ספק ככה והם אחראים לנזק הזה

אז הם צריכים לשאת במשלוח מה שלא רוצים ואני צריך לסבול עכשיו לצערי

אבל שטויות אני אחליף אותו בהזדמנות אחרת ואחסוך תמשלוח הזה

אני עובד רק איתם כמעט !

ובהזמנה הבאה זה יהיה בחיוב משלוח תאמין לי ...

מהיום שהתחלתי לעבוד איתם עד היום לא קרה פעם אחת שהם שילמו על המשלוח

שלחו לי בעבר כרטיס מסך של 6600GT שפשוט לא עבד בכלל !!!

ביקשתי שישלחו לי אחר עם שליח הם לא רצו

אחרי זה שלחתי להם בדואר רשום הם סירבו לקבל

שהחפיסה חזרה אלי ולא האמנתי ...

נסעתי אליהם לשם ואמרתי לו הנה תרכיב בעצמך ותראה שזה לא תקין

והוא ראה בעיניים שלו במחשב שם ורק אז הוא החליף לי

ואני בינתיים סבלתי טלפונים משלוחים ונסיעה שעולה 100 שח !

אני לא יודע איך הם מתייחסים לאחרים אבל אלי הם לא מתייחסים טוב

והסברתי להם מלא פעמים שיש להם יכולת להיות חברה מספר 1 בארץ ורק חסר להם השירות הטוב הזה וזהו זה !

אבל הם לא מקשיבים ואני שומע מהרבה שעבדו איתם ולא מרוצים

וממעט כמוך אני שמח לשמוע שמאוד מרוצים ברוך ה' שככה באמת יש לך מזל :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...