פורסם 2006 ביוני 2219 שנים הוא מקבל את המוצר במחיר מוזל יותר- הוא מונע את עלית המחיר שכבר שנים צפויה ועכשיו מתחילה לקרותמשחקי 360 צד שלישי עולים 60 דולר, משחיק פס3 צפויים לעלות 70 דולר
פורסם 2006 ביוני 2219 שנים הוא מקבל את המוצר במחיר מוזל יותר- הוא מונע את עלית המחיר שכבר שנים צפויה ועכשיו מתחילה לקרותמשחקי 360 צד שלישי עולים 60 דולר, משחיק פס3 צפויים לעלות 70 דולראבל אתה מדבר על ישראל ובישראל מחירי 360 עולים 500 שקל ולא 60 דולאר אני מוריד ביגלל המחירים בישראל והיתי בכיף מוכן ליתרום לנינטנדו אם המחיר היה כמו בחול
פורסם 2006 ביוני 2219 שנים מחבר אפשר להבין איך בדיוק האשכול הזה התחיל אם לא פתחתי אותו?זאת בכלל תגובה שלי באשכול אחר...
פורסם 2006 ביוני 2319 שנים התגובה שלך הובילה לדיון של שלושה עמודים שהפריע לת'רד השני, מכיוון שלא רציתי לנעול את הת'רד של הבחור רק כי הוא סטה מהדיון המקורי, לקחתי את ההודעות הרלבנטיות ופיצלתי לדיון חדש
פורסם 2006 ביוני 2319 שנים אפשר להבין איך בדיוק האשכול הזה התחיל אם לא פתחתי אותו? בכל מקרה, אני מסכים עם נדב בקשר לחלוקה של עלויות הייצור בין העותקים שנמכרו. בעצם, זה מה שניסיתי להגיד קודם... בקשר לרעיון למכור עותקים, כמו שמוכרים במנוע STEAM - בלי עטיפה וכו'... לדעתי זה רעיון מצויין שיעלה את הרווחים ממשחקים. הבעיה עם זה היא, שאתה לא יכול ליצור הפרש מחירים מטורף בין משחק בעטיפה למשחק דרך STEAM, גם כי (כמו שכבר צויין) רוב הכסף הגלום במחיר המשחק הוא כתוצאה מעלויות פיתוח ולא עלויות ייצור - ובהמשך לזה - גם כי אנשים עם סנטימנטים לחברה שרוצים לקנות את המשחק (זה נכון לגבי, אני מעריך שזה נכון לאחרים גם) אוהבים את האריזה הפיסית ביד, עם החוברת וכל זה ולכן יתבאסו לשלם "טיפה פחות" ולקבל רק רשות לשחק במשחק, בעצם (ועותק שלו דרך האינטרנט). זה קצת מבאס לשלם על משחק שהורדתי, קצת קשה להסביר, אבל אני מאמין שהרבה יסכימו איתי. לכן האפשרות המרכזית שאני רואה לצורך להוריד דרך האינטרנט (ברכישה כמובן) זה לחץ של זמן - שאני ממש רוצה לשחק במשחק, ועכשיו!
פורסם 2006 ביוני 2319 שנים בדיוק, לכן אני חושב שהמודל של StarDock יתפוסאני קניתי מהם את GalCiv2 גירסאת האספנים. המחיר להורדה הוא 45 דולר, אם אתה רוצה גם את הקופסא אז אתה משלם רק על המשלוח (5 דולר בתוך ארהב, 10 דולר לשאר העולם). מהמודל הזה הם עשו 50 אחוז מכלל הרווח מהמשחק (שאר הכסף בא ממכירות רגילות בחנויות) למרות שהרוב המכריע של העותקים נמכר בחנויות
פורסם 2006 ביוני 2419 שנים ^^^^^ לא הכרתי את זה, אבל נשמע כמו הפיתרון המושלם אגב, נכנסתי לאתר והסתכלתי קצת - זה משהו כמו Master of Orion? (משחק שמאוד מאוד אהבתי)
פורסם 2006 ביוני 2419 שנים מחבר מישהו פה אמר קודם, שאפשר אפילו לצמצם עלויות על ידי יצירת גרסאות פחות מושקעות למשחקים.וזה דבר שצריך ליישם, מי שמוריד משחק ישר מהאתר הרשמי של החברה, חוסך המון עלויות לחברה ולכן צריך לקבל את המוצר במחיר מוזל ביותר.עלות פיתוח מנוע הsource, התוכן של HL2 וחבילת ההפצה Steam עלו לValve כ62 מיליון דולר בתוקפה של 5 שנים. כלומר זה לפני עלויות ההפצה והמסחור, VUG הכריחה את Valve לאפשר לה להפיץ את המשחק בחנויות הרגילות, ועל זה אתה משלם.HL2 נמכר בחבילות בסיס של 30 דולר, 39 ו59. כלומר Valve צריכה למכור לפחות 1.55 מיליות עותקים במחיר של חבילת בסיס כדי לכסות את עלויות הפיתוח.ושום חברה לא נכנסת לשוק כדי לכסות עלויות פיתוח, הם מצפים לרווחים עצומים שיהפכו את ההשקעה לשווה, ומה לעשות על זה אתה צריך לשלם.אם אתה רוצה משחקים אתה צריך לשאת בנטל הזה, אתה לא יכול לצפות מחברה שתשקעי בפיתוח שנגרר שנים בעלויות של עשרות מיליוני דולרים ואז למכור לך את זה במחירי עלות. גיימרים לא רוצים גרסאות פחות מושקעות, אנחנו רוצים שישקיעו במשחקים שלנו, כיוון שאנחנו מוכנים לשלם עליהם.גיימר אמיתי קונה משחקים מה לעשות, כמו כל תחביב זה גם עולה כסף.
פורסם 2006 ביוני 2419 שנים אם מדברים על אפשרויות הפצה של משחקים אני חושב שאתרים כמו GAMETAP.COM יכולים לעזור גם כן לקהילת המפתחים וגם לקהילת הגיימרים. למי שאיננו יודע, GAMETAP הוא אתר שמאפשר לשחק במשחקים (כרגע יש יותר מ-500 משחקים והם עובדים על הוספת עוד משחקים לאוסף) ממגוון קונסולות ישנות וגם PC דרך תוכנה של האתר וכל זה תמורת 10 דולר לחודש. השירות כרגע זמין רק בארה"ב אבל זה נראה כמודל עסקי טוב שגם נותן שירות לגיימרים במחיר די סביר וגם עוזר למפתחים להרוויח כסף על המשחק שלהם שנים אחרי שהם יצרו אותו.
פורסם 2006 ביוני 2419 שנים אם מדברים על אפשרויות הפצה של משחקים אני חושב שאתרים כמו GAMETAP.COM יכולים לעזור גם כן לקהילת המפתחים וגם לקהילת הגיימרים. למי שאיננו יודע, GAMETAP הוא אתר שמאפשר לשחק במשחקים (כרגע יש יותר מ-500 משחקים והם עובדים על הוספת עוד משחקים לאוסף) ממגוון קונסולות ישנות וגם PC דרך תוכנה של האתר וכל זה תמורת 10 דולר לחודש. השירות כרגע זמין רק בארה"ב אבל זה נראה כמודל עסקי טוב שגם נותן שירות לגיימרים במחיר די סביר וגם עוזר למפתחים להרוויח כסף על המשחק שלהם שנים אחרי שהם יצרו אותו. יש דבר דומה בXBOX LIVE ומתוכננים דברים דומים לWII ולPS3 חוץ מיזה יש אמולטורים ורומים בכמויות גדולות ברשת ככה שלדעתי זה יצליח בעיקר בקונסולות ביגלל שקונסולה אתה צריך ליפרוץ כדי לשחק באמולטוריםועוד דבר נינטנדו לא מפתחת לPC אז אם האתר חוקי יהיו חסרים בו הרבה מישחקים חשובים
פורסם 2006 ביוני 2419 שנים בשוק המשחקים יש 90 אחוז משחקים זבל שלא שווה להשקיע כסף אני פעם היתי קונה משחקים וכמה פעמים נפלתי על משחקים ממש גרועים ןאז הבנתי שאני יכול להוריד 10 משחקים בשבוע וביום שבת לשבת ולהחליט מה שווה ומה לא, שזה בארך משחק אחד טוב לחודש אז ברור שאני לא אבזבז תכסף ואני מאשים בזה רק את חברות המשחקים שירדו לרמה כזאת אני חושב שהחברה עם הכי הרבה שכל זו BLIZZARD שהבינה אחרי W3 שלא משתלם לעשות משחקים (למרות שכל המשחקים שלה ממש איכותיים ואני קניתי את רובם) אז הם החליטו לעשות צעד חכם ויצרו את WOW בתשלום אז ביום שחברות המשחקים יפסיקו ליצר זבל ויתחילו ליצר איכות (כי איכות זו לא מלה גסה) אז אני אתחיל לקנות משחקים :ylsuper: :ylsuper:
פורסם 2006 ביוני 2419 שנים לא קראתי את כל הדיון אבל אני אגיד לכם מה אני חושב בנושא:נגיד שאני קונה מחשב חדש למטרת אופיס ומשחקים. התקציב העומד לרשותי הוא 8K.יש כאן דילמה: 1) לקנות מחשב ב- 4K ולקנות ווינדוס מקורי, אופיס מקורי, תוכנת עריכת וידאו, משחקים וכו'...2) לקנות מחשב ב-8K ולהוריד את כל התוכנות.אני הולך על האופציה השניה.אין לי משכורת קבועה (אני ילד) או משהו כזה. כל הכסף שיש לי זה מההורים... איך אני יכול לבקש מהם להוציא 300 ש"ח פעמיים/שלוש בחודש (כולכם יודעים שזה הרבה יותר מפעמיים/שלוש)? אולי זה באמת לא בסדר או נגד החוק, אבל אני מעדיף להעביר את הזמן בכיף עם משחקים/סרטים/תוכנות מאשר לשבת בבית מול מחשב בלי וינדוס מותקן. אין לי כסף לכ"כ הרבה משחקים...
פורסם 2006 ביוני 2419 שנים dogma הדוגמא שלך לגבי מנוע ה-source לא נכונה, ישנם חברות שקנו זכויות לשימוש במנוע במשחקים שלהם. (VTM:B לדוגמא)
פורסם 2006 ביוני 2419 שנים מחבר dogma הדוגמא שלך לגבי מנוע ה-source לא נכונה, ישנם חברות שקנו זכויות לשימוש במנוע במשחקים שלהם. (VTM:B לדוגמא)אז?תבין כאשר אתה מייצר מוצר אתה לא מצפה לרווח של 200 אחוז, אתה מצפה לרווח של מאות ואלפי אחוזים.אתה לא משקיע 5 שנים כדי להרוויח "גרושים"
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.