אורניום מועשר ברמה גבוהה נמצא באיראן , כבר באמת מפחיד . - עמוד 3 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אורניום מועשר ברמה גבוהה נמצא באיראן , כבר באמת מפחיד .


zorgi

Recommended Posts

אתה מבין מה פצצת אטום עם הטכנולוגיה של היום יכולה לעשות?!

א. אתה משמיד חלק ניכר מאיראן אם לא את כולה ויותר

ב. זאת חתיכת פגיעה אקולוגית רצינית

ג. זאת הפרה של חוקים מוסכמים של אי שימוש בנשק גרעיני

א. זאת בדיוק הכוונה שלי.

ב. אז מה?

ג. ראה ב'.

אני מאמין שאתה תקבל הרבה יותר מנו נו נו שלא לדבר על האנטישמיות שתתפתח מזה...

במקרה הטוב יפלשו לישראל כמו לעיראק + פירוק הכור הגרעיני שיש לנו לחלקיקים

מי בדיוק יפלוש לישראל אחרי שהיא תוכר כמעצמה גרעינית עם אצבע רגישה על ההדק?

ושוב אין לי שום בעיה מוסרית לתקוף את איראן, אבל אני מעדיף שאלה יהיו האמריקאים - מה לעשות שB2 לא ניתן ליירוט ע"י מערכת הנ"מ החדישות שהרוסים מוכרים לאיראן, ושF16 כן, שהמטוסים שלהם יכולים לעשות ROUND TRIP, ושיש להם מספיק כאלה להיות באוויר מעל טהרן עם פצצות גרעיניות חודש אחרי הפצצה הזאת.

אתה רוצה שהאמריקאים יעשו בשבילך את העבודה השחורה, והאמריקאים מעדיפים שישראל תעשה בשבילם את העבודה השחורה.

דרך אגב, אנחנו לא חייבים להשתמש במטוסי F16. יש לנו גם טילים ארוכי-טווח.

וד"א הם בחיים לא יפציצו את , אני לא בטוח אם אתם מודעים לזה או אם זה מידע ציבורי, אבל היא אחת מ6 מדינות בעלות יכולת תגובה אטומית, מה שאומר שאנחנו נשרוד מתקפה אטומית, עממה, לא ישאר כלום, במקרה שישראל תותקף אטומית היא תהרס לחלוטין אבל תשאר לה היכולת תגובה.

מה אנחנו מסיקים מזה? שבמצב כזה אין שום דבר שמחזיק אותנו מלא להעלות את כל המזרח התיכון בפטריה גרעינית אחת גדולה, ולכן חברים, לאיראן אין אינטרס לתקוף אותנו, הם יודעים שזה יהרוס אותנו, אבל גם אותם.

שכחת שהאיראנים לא ממש שפויים...

אסור שלאיראן אף פעם יהיה אטום.

גם אם זה אומר שיאהבים על תל אביב.

אבל כל עוד יש דרכים חילופיות, צריך למצות את כולם.

מיצינו! יאללה, מלחמה! :hat:

יש לנו צוללות גרעיניות שאני לא יודע אליהן? :nixweiss:

כי אני חושב שאני די מכיר את התמונה הכוללת של ההתחמשות הישראלית, ולא שמעתי על דיווחים כאלה מהסאנדי טיימס ושות'

גם המדינה שמייצרת לנו צוללות לא מייצרת צוללות גרעיניות.

אז איזו תגובה שניה מדובר פה?

אין לנו צוללות גרעיניות (צוללות שמונעות באמצעות כור אטומי). הצוללות שלנו מונעות באמצעות מנוע דיזל, אבל הן נושאות טילי שיוט ארוכי-טווח בעלי ראשי קרב גרעיניים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 105
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

שכחת שהאיראנים לא ממש שפויים...

אתה יותר מידי יהיר...

אף אחד לא יכול להחזיק שלטון אם הוא לא שפוי,

גם אם בין לאדן נראה לך לא שפוי, זה לא אומר שזה מה שהוא.

הוא משחק תפקיד, הוא מוצא משהוא שמניע אנשים לחליל שלו והא משתמש בזה, במקרה שלו , פאנטיות לדת, זה אומר שהאנשים בהם הוא שולט לא שפויים, הוא עצמו מאוד מקורקע.

אותו דבר עם האירנים.

ד"א, אותו דבר גם בישראל, ככה מתנהל העולם.

אם אתה חושב שלשלטון הגבוהה באיראן איכפת מהאיסלם אתה טועה, אם היו שם אידיאליסטים כבר הייתה מלחמה.

זה לא מהמושחטים שצריך לפחד, זה מהאידיאליסטים האמיתיים שאתה צריך לפחד, היטלר, סטאלין, אמיר פרץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה טוען שערפת הייה שפוי? אחרי כל ההצגות שלו, כל התרגילים והשקרים רק כדי להחזיק בכוח...

זה לא שפוי, זה פסיכופט שפסיכופטים אחרים שמו אותו להיות המנהיג שלהם, וכל עוד הוא אומר את מה שהם רוצים לשמוע הם יעשו את מה שהוא אומר- את מה שהם רוצים....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פסיכופטים הם אנשים שפויים לחלוטין, פשוט יש להם מערכת ערכים שונה.

רובם אפילו גאונים.

זה כמו שתחזור אחורה בזמן לימי הבייניים ותראה להם לד, הם יגידו שאתה אל, אתה יודע שאתה לא, אבל לא איכפת לך לנצל את זה, אתה מרויח מזה, אתה תמשיך לשחק את התפקיד של אל.

ככה זה הולך..

זה לא משנה אם אתה בארה"ב או איראן

.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, אני יוצא מנקודת הנחה קודם כול שאסור לתת לאיראנים להגיע לפצצת אטום מהסיבות הבאות: הפיכת משטר קיצוני למעצמה גרעינית שתביא לפחד אצל המון מדינות במזרח התיכון ובעולם ויגרום למדינות רבות לרצות גם הן נשק אטומי על מנת להגן על עצמן במקרה הצורך, וכך בסופו של דבר העולם יהיה כולו גרעיני ואז מלחמת עולם שלישית גרעינית היא רק עניין של זמן. גם אם איראן לא תתקוף את בעצמה היא עשוייה לחמש את אירגון החיזבלאה בצפון או את סורייה למשל בפצצות אטום וזה יכניס את לבעיה קשה שלא בטוח שיהיה בכלל אפשר לצאת מימנה. יכולת המענה שלנו נגד טרור ומדינות אוייב תרד משמעותית מהפחד שישתמשו נגדנו בנשק אטומי.אני לא חושב שיש כלל צורך להוסיף בנושא הזה. לכן, מה שצריך לדעתי לעשות זה הדברים הבאים: דבר ראשון להבין שכבר לא נשאר זמן לדיפלומטיה ואפילו לא לסנקציות כלכליות מכיוון שהאיראנים רואים בפרוייקט הגרעין מטרה המקדשת את כול האמצעים והם ינסו להשיג אותה בכול מחיר ולכן, יש כרגע שתי אפשרויות.

אחת, היא לתת לאמריקה לעשות את העבודה ולקוות שהם יתעשתו בזמן ויבינו שלא נשאר לנו זמן ויתקפו אותם כמה שיותר מהר, ובהנחה שזה לא יקרה שלפי דעתי אין לנו ברירה אלה להניח כך כי אסור לנו לקחת שום סיכון אנחנו חייבים ליתקוף את איראן. איך אפשר לעשות זאת? חוץ מהפצצה גרעינית אסטרטגית או טקטית שנכון לעכשיו באמת לא כדי לעשות זאת אפשר ליתקוף את איראן בהתקפה משולבת של מטוסי קרב מסוג F16I , F15I , מטוסי F15/16 רגילים אשר יוכלו להגיע ליעדם באמצעות תדלוק אוירי , בנוסף להשתמש בטילים מצוללות\ טילי קרקע קרקע ואולי גם עזרה מיחידות מיוחדות על הקרקע. אז נכון, כול אלה גם לא יספיקו כדי לחסל את כול פרוייקט הגרעין שלהם אבל אין כלל ספק שיוכל לעכב אותו בכמה שנים ויוכל לתת לנו עוד זמן לפתח את הזרוע הארוכה שלנו על מנת שבפעם הבאה שנתקוף נוכל להגיע אליהם עם הרבה יותר כוח או לחילופין לתת לארצות הברית עוד זמן להתעשת ולהבין שחייבים ליתקוף אותם .בקשר לתגובה איראנית על תקיפה ישראלית\אמריקאית, אני חושב שזה ברור לכולם שלא משנה מה תהיה התגובה שלהם , היא לא תהיה קשה כמו מה שהם יוכלו לעשות לנו אם הם ישיגו את הנשק האטומי שלהם ובכול מקרה על כול תגובה בלתי קובנציונלית מצדם נוכל תמיד להשתמש בנשק יום עדין שלנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני די מסכים איתך

יש משהו מאוד מעניין ומפחיד במצב של היום , מול עינינו ההיסטוריה חוזרת על עצמה שוב , זה כבר מתיש

היינו כבר בסרט הזה של רודן קטן ( תרתי משמע ) ומכוער המבצע מירוץ התחמשות ( ההוא שלא אזכיר את שמו

היה התחמש בטנקים ומטוסים ומטרתו העיקרית הייתה להשמיד יהודים גם כן ) והעולם המערבי דוגל במדיניות פיוס ( ראה ערך )

למה? מפחד ממלחמה , מפחד מעליית מחירי נפט , מפחד מנזק כלכלי ( נוסף , זה כבר נהיה צפוי )

בקיצור ,

דבר אחד ההיסטוריה למדה אותנו , שההיסטוריה חוזרת על עצמה :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש משהו אחד שאף אחד פה לא שאל וזה איפה המודיעין הישראלי ? איפה המוסד בסיפור הזה ?

האם יתכן שישראל לא ידעה על כך לפני זה ? כל הסיפור הזה יכול לשים את מלחמת יום כיפור בכיס הקטן אם יתברר בוקר אחד שלאיראן יש יכולת גרעינית

(להזכירכם במלחמת יום כיפור ניצלנו לאחר ש"סחטנו" את ארה"ב בכך שכיוונו טילים גרעינים לעבר מדינות ערב ובכך ארה"ב שיחררה אמל"ח חשוב להמשך המלחמה)

אני רק מקווה שישראל מודעת לתמונה המלאה וללוח הזמנים

ד"א אני היתי יושן הרבה יותר טוב בלילה אם ביבי היה ראש ממשלה ואפי איתם שר הבטחון... נו באמת פרץ שר ביטחון ?!#?!?#! :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל אחד שאפילו מעיז לחשוב בכל סיטואציה שהיא ,שיש להאפשר לאירן להיות בעלת יכולת גרעינית אני אומר לו בפשטות להתראות בבית הקברות ! :bash: :bash:

מדובר באחד מהמשטרים הקיצוניים ביותר הקיימים כיום על כדור הארץ ,הם יחלקו את הפצצות כמו שמחלקים סוכריות לילדים ,לכל מדינה מזדיינת בתחת ,תהיה פצצה בוראציה כל שהיא - סוריה ,ירדן ,מצרים לכולם ,בין לדאן יקבל שניים ליתר ביטחון ,ואז ישאר רק לקבוע משחקי אטום בין לאומיים ,ולא ירחק היום שניפגש בבית הקברות !

אז אפילו לא לחשוב על האפשרות הזו ,זה כמו שאמריקה תקח לעבודה את לבין לדאן לשמור על כמה מתקני טילים גרעיניים בשטחה :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו, ומה אתה היית עושה (אני ממנה את IG לשר הביטחון, את מילפורד לאוצר, בורטון לחוץ, וישי מקבל תרווחה - כי לא תוכל לעשות ממשלה בלי חרדים :-\)?

תוסיף את איסתרא כמ"מ רוה"מ ויש לך ממשלת חלומות ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל אחד שאפילו מעיז לחשוב בכל סיטואציה שהיא ,שיש להאפשר לאירן להיות בעלת יכולת גרעינית אני אומר לו בפשטות להתראות בבית הקברות ! :bash: :bash:

גם בית קברות לא בטוח שישאר אחרי הם יפציצו אותנו ב NUKE ... :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצערי ,בטרד הזה ודומיו יש שמוכנים להיות שר ללא תיק ,האחראים ישירות על הכפתור להשמדה עצמית ,או מצד שני מוכנים למנות את אחמד נגא'ד (אולי טעיתי בשם של הכלב הזה) לאחראי על הכפתור או לאחד מחבריו "הקדושים"? :s07::pissed::bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יותר מידי יהיר...

אתה יותר מדי תמים...

אתה סבור שאתה שפוי, ובאופן טבעי אתה משליך את מערכת הערכים שלך על הצד השני, מאחר ולדידך כל בני האדם שווים, ואם אתה חושב בצורה מסויימת אז אין סיבה שגם הצד השני חושב כמוך ומגיע לאותן מסקנות "שפויות" אליהן אתה מגיע. הבעיה היא שהאיראנים והאיסלאם הקיצוני בכלל לא שפויים בעליל, ובעוד שאתה מגיע מ-א' ל-ב', הם מגיעים מ-א' ל-אומגה (תחפש בגוגל מה זה אומגה. רמז: זה לא מה שאתה חושב).

דרך אגב, האיראנים לא מכריזים מלחמה עכשיו, מכיוון שהם חכמים ומעדיפים לחכות בשקט עד שתהיה להם יכולת גרעינית.

פסיכופטים הם אנשים שפויים לחלוטין, פשוט יש להם מערכת ערכים שונה.

:screwy:

יש משהו אחד שאף אחד פה לא שאל וזה איפה המודיעין הישראלי ? איפה המוסד בסיפור הזה ?

לפני שבועיים ביקרו בארץ שני נציגים אמריקנים בכירים ביותר המטפלים בנושא האיראני במסגרת ממשל בוש. הם נפגשו בארץ עם שרים בכירים, כמו שרת החוץ ציפי לבני, ועם ראשי מערכת הביטחון והמודיעין הישראלית, ביניהם ראש המוסד מאיר דגן, וראש אמ''ן האלוף עמוס ידלין. בשובם לוושינגטון, הם הגישו לסגן נשיא ארצות הברית דיק צ'ייני, שר ההגנה דולנד רמספלד, שרת החוץ קונדוליסה רייס, והיועץ לביטחון לאומי סטיפן האדלי דו"ח שלילי ביותר על התרשמותם מהטיפול הלא רציני של באיום האיראני, ועל חוסר מוכנותם ואי-התמצאותם של הישראלים בפרטים ובעובדות בסיסיות במתרחש בתוכנית הגרעינית האיראנית.

דרך אגב, כולם יודעים שהאיראנים מאיימים עלינו ממזרח ומצפון באמצעות החיזבאללה. ובכן, כעת נוסף איום איראני נוסף מדרום בצורה של כוחות איראנים משוריינים ממשמרות המהפיכה בסדר גודל של חטיבה שנחתו בסודן וכוללים גם אמצעי מודיעין מתקדמים עם גישה ישירה לנגב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...