הטרוריסטים בירוק(צה"ל) - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הטרוריסטים בירוק(צה"ל)


Wind

Recommended Posts

  • תגובות 135
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

שהוא טרוריסט מן הסתם ::) זה עדיין לא פותר את צה"ל לא לבצע בפעולות טרור ואין לזה שום הצדקה ויהיה מה אם אתה לא מסכים עם זה אתה יכול לפנות לבית המשפט בהג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מדבר שטויות ואין לך מושג עד כמה.

אם היו מחליטים לפעול בארץ בדרך שבה אתה מאמין אני לא חושב שהיינו קיימים פה היום בשביל לדבר על זה.

בכל פעם לאחר שבחורינו המצוינים מצליחים לבצע שוב איזו זוועה קטנה - לחורר ילדה לא חמושה, להוריד משפחה שלמה עם פגז ממהרים דוברים רשמיים לומר שמדובר בטעות, אי הבנה, ובכל מקרה, אין שום דמיון בין ארגוני הטרור ובין צה"ל: הטרוריסטים מכוונים למותם של אזרחים במודע, לצה"ל זה פשוט נפלט.

Article_Paragraph_1160717.jpg

לא לוקח שבויים. מועמד להאג (רויטרס)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שהוא טרוריסט מן הסתם ::) זה עדיין לא פותר את צה"ל לא לבצע בפעולות טרור

זה פותר את צה"ל מלתרץ כשהם יורידו שכונה בעזה.

מה נסגר בשבועות האחרונים? כאילו כל רעל-בלד עשו אמבוש לפורום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל שאתה שמאלני טיפש אתה בוחר להראות את זה ככה, אנשים כמוך פוגעים במדינה ואתם גורם לא קטן לכך ששונאים אותנו בחו"ל.

צה"ל לא הורג ילדים ואזרחים תמימים סתם, אין לצה"ל שום אינטרס לעשות את זה ואתה יודע את זה אבל אתה שטוף מוח\חי בהדחקה ובגלל זה אתה בוחר להגיד שצה"ל הורג אזרחים תמימים בכוונה\בלי סיבה מוצדקת.

אין לי כוח לשמאלנים על הבוקר אז שיהיה לך יום חביב וחג שמח, אני מקווה שיום אחד תבין את המציאות ושעד אז לא תעשה שטויות שיפגעו במדינה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

wind, אתה רומז שיש משהו רע בזה שהחיילנו הורגים אזרחים? תעבור שוב על ההיסטוריה ידידי, ברוב מלחמות המאה ה20 האזרחים שילמו את המחיר הכבד ביותר. האם זה רע או טוב, את זה המנצח קובע אחרי שהלחימה נגמרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי לא קראתם את הכתבה:

מספר ימים קודם למותה של ילדה בת שמונה ולפציעת כל משפחתה מפגז ישראלי, הודיעו בכירים בצה"ל כי הם "מצמצמים את טווח הבטחון". משמעות המילים המכובסות הללו היא שהתותחנים יורים קרוב יותר לריכוזי אוכלוסיה. ירי ארטילרי לכיוון אוכלוסיה יגרום, כמעט בהכרח, להרוגים בקרבה.

הווה אומר, הקצינים הבכירים שהורו לרכז את האש על משכנות העוני של עזה ידעו שבאופן ודאי כמעט, הם יפגעו באזרחים. הם גם ידעו שהירי הזה לא יחסל שום חולית קסאם. ירי ארטילרי הוא איטי מדי, מגושם מדי ורחוק מלהיות מדויק הכלי הלא נכון למטרה.

ומה היתה המטרה? אה, זה פשוט: הטלת אימה על האוכלוסיה. במילה מכובסת פחות, טרור.

צה"ל הוא ארגון טרור למחיצה.

אם לזה אתם קוראים לא טרור אז אין טרור בשטח .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אותו מאמר בנענע מכיל אמנם שטויות בכמויות מסחריות, אבל בדבר אחד הוא צודק: כבר ניסינו את השיטה הזו בלבנון, עם "דין וחשבון" ו- "ענבי זעם". לא רק שהיא מפוקפקת מבחינה מוסרית, היא פשוט לא עובדת. וכבונוס, מספיקה טעות אחת, פגז אחד שיפול במקום הלא נכון ויגרום להרג של הרבה אזרחים, כדי לגרום נזק תדמיתי עצום לישראל בעולם ולהפיכת הטרוריסטים לקורבנות תמימים בעיניו.

מי שקרא את עיתוני סוף השבוע יודע את התשובה: הדרך היחידה לצמצם (לא לעצור, זה בלתי אפשרי) את ירי טילי הקסאם הוא להכניס כוחות לרצועת עזה. אבל הדרג המדיני, קרי שר הבטחון וראש הממשלה, לא מאשר, כי לך תסביר למה אנחנו נכנסים לעזה ממנה יצאנו רק לפני כמה חודשים ומה זה אומר לגבי "תוכנית ההתכנסות".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פותח הת'ראד אני מתבייש באנשים כמוך שמעיזים לצאת בהצהרות כמו "צה"ל הוא ארגון טרור" , צה"ל הוא הסיבה היחידה שהתחת הכפוי טובה שלך עדיין חי פה במדינה בבטחון יחסי , במשך יותר מ50 שנות מלחמה מאות אלפי חללים נתנו את החיים שלהם כדי שאתה תוכל לשבת בבטחה בבית שלך ולהתכתב פה בפורום

יש הבדל בין לא להסכים עם שיטות הפעולה של צה"ל ובין לבזות את המוסד שבזכותו אתה קיים במדינה הזאת , אתה צריך להתבייש בעצמך , לא נאה לך? תהגר למדינה אחרת , יותר "נאורה" , לא צריכים אנשים כמוך במדינה.

חוץ מלבכות כל היום על חוסר ההומניות של צה"ל אנשים כמוך לא יודעים לעשות כלום ,פתרונות ריאלים בחיים לא שמעתי מאנשים כמוך, רק ביקורת והתבכיינות .

:angryfire:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה נותנים לגטמציה לצה"ל להרגוג אזרחים אז גם לארגוני טרור תנו את הזכות הזאת אם לא אתם צבועים!

צה"ל הצטיין תמיד במה שהבריטים כינו "לוחמה קולוניאלית": שים את הצבא המודרני ועתיר-התקשורת הזה מול אסופת פלאחים מבוהלים וחסרי פיקוד מאוחד, שנמצאים שם בניגוד מוחלט לרצונם, והוא ינצח. בקרבות מול צבא מסודר, מצד שני, הוא לא כל כך הצליח: הירדנים קרעו לו את הצורה פעמיים במלחמת העצמאות למרות עדיפות מספרית ישראלית ונתנו פייט משמעותי במלחמת ששת הימים.

וכשהאויב התחיל להתחכם, הקצינים איבדו את העשתונות והתחילו לירות באזרחים. כשהצבא המצרי סירב לעשות שטות ולהסתער על עמדות מבוצרות, והעדיף להוריד אש כבדה על מוצבי התעלה קראנו לזה מלחמת ההתשה צה"ל התחיל להפגיז את ערי התעלה.

כמובן, פשעי המלחמה האלו כי ירי מכוון על אזרחים הוא פשע מלחמה, ומכבסת המילים עם סימן הצ' לא תשנה את זה התפוצצו לישראל בפרצוף. התותחנים הכניסו מקבץ די מדויק לתוך מחסה לפליטים, והרגו מאה מהם. בהפגזה הזו הם מחקו את שאריות הלגיטימציה של בדרום לבנון.

הבטחון מופז הורה שלא לקבל את כניעתם של חמושים פלסטינים, ודרש בתחילת המלחמה 70 הרוגים פלסטינים מדי יום.
כשיתחיל העולם להתייחס לישראל כפי שהתייחס לסרביה, אנחנו אפילו לא נבין איך זה קרה. נשאר מבוצרים בצדקתנו, בתחושה שהעולם כולו נגדנו, והדרישה להפנות מבט פנימה תהפוך לשוות ערך לבגידה.

נקווה שלא יצא קצין אחד נקי וכולם ירקבו בבתי כלא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...