איזה תצורה תיתן סאונד יותר טוב ? : למבינים בלבד ! - עמוד 4 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזה תצורה תיתן סאונד יותר טוב ? : למבינים בלבד !


yamedi

Recommended Posts

רוצה שילוב טוב? קח את האודיג'י 2, יחד עם איזה צ'ינטק 710 (כרטיס של 20$). הצ'יינטק הזה נשמע הרבה יותר טוב מאודיג'י בסרטים ובמוזיקה, ולמשחקים האודיג'י מספיק לכל . ככה תקבל אותו הדבר שיש לך, במחיר נמוך יותר.

קודם כל, תודה. מזמן לא שמענו הצעה לפותח הת'רד.

לא לכל אחד יש אפשרות לחבר שני כרטיסי קול למערכת שלו, לבזבז ערוץ PCI נוסף או עצבים להתמודד עם 2 כרטיסים שונים מבחינת תוכנה (לא תמיד תקבל את זכות הבחירה לפרצוף)

מה שאתה בעצם טוען זה שכרטיס ב-20$ נותן איכות ברמה שווה\גבוהה מזאת של ה-X-FI (או "הרבה יותר טוב מ-audigy") ? תוכיח - אני יאמין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תשמע את הכרטיס ותבין. אני לא יכול להוכיח לך על פני דפי הפורום, באודיו כל מה שקובע זה האוזן.

ד"א, מה הבעיה לעבוד עם שני כרטיסים במקביל? גם שלושה כרטיסים יעבדו במקביל בלי שום בעיות (מי כמוני יודע. אחד למוזיקה, אחד למשחקים, אחד להקלטות). כמו כן, לא שמעתי שום טענה על מחסור בחריץ PCI.

ולמקרה שחשבת אחרת, ה-X-FI לא בעל DAC איכותי ברמות שלא ייאמנו. הרבה כרטיסים שעולים פחות ממנו כוללים DAC איכותי יותר, לא רק על הנייר, אלא יותר חשוב, במציאות.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

DAC שיהיו איכותיים מואד על הנייר יש ל-0404, ל-2496, ל-JULIAT ולאחרים. אלו כרטיסים במחיר של 100$ לכל היותר (מלבד הג'ולייט שעולה 150$). דבר נוסף, הנתונים לא משנים כלום. על הנייר ה-DAC של ה-0404 יותר טוב משל ה-2496. במציאות זה לא תמיד כך. ה-DAC של ה-710 ושל הפרודיג'י והרוולושן גרועים בהרבה משל האודיג'י על הנייר. אבל במציאות הם טובים יותר. לי אישית יצא לעבור על בדיקות RMAA של ה-X-FI ושל האודיג'י למיניהם (את האודיג'י 2ZS מדדתי אצלי בבית כמה פעמים) והן רחוקות מלהיות אופטימליות. ה-X-FI בהחלט עושה צעד לכוון הנכון, אבל אחרי ההצהרות שלהחברה הכרטיס הזה מאכזב.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מסתכל על ההצהרות של החברה ולכן אני לא מתאכזב. קניתי את הכרטיס על סמך המלצות ונתונים קיימים. אם הגזמתי עם המחיר, זה כבר עניין אישי.

זה שה-X-FI עולה הרבה, לא אומר שלא שווה לקנות אותו. זה תלוי בקונה. גם אם הייתרון על האודיג'י לא בשמיים, אסור לשכוח שזה כרטיס חדש יחסית, וכמו כל דבר - הוא יקר בארץ!

וכמו שאנשים קונים כרטיס מסך 7800GTX עם 512mb זכרון שעולה הרבה יותר מאותו כרטיס עם 256mb, כאשר ההבדל בביצועים לא גדול כל כך,

כך גם אנשים יקנו X-FI יקר. מה לעשות, ככה זה עובד עם מוצרים חדשים... המחירים ירדו בסופו של דבר.

ואם אנחנו מדברים בדולרים, ה-extrememusic עולה 120$ ב-. לא כזה סיפור

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע, אתה הנה מהכרטיס? לבריאות. לא אמרתי לך אם עשית טוב או לא. ציינתי את העובדה שהכרטיס הזה הוא 90% בולשיט פירסומי ו-10% משהו ממשי. אם עקבת אחרי החדשות באתר על ההכרזות שנוגעות לכרטיס תוכל לראות בחדשה האחרונה קישור לכמה כתבות שנוגעות לדבר, והסברים שנכתבו על ידי ופורסמו בחדשה בנוגע לטכנולוגיות "המתקדמות" של קריאטיב.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגידו, למה כשאני עובר על התגובות זה ניראה כאילו זה הדבר הראשון שעלה לכם בראש? מה עם השיעורים שלמדנו בהודעה הקודמת שלי?

בכל מקרה אחר הייתי מסביר, אבל אתם פשוט הרבה יותר מדי מהירים בשבילי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב פעם אתה מתייחס להכרזות של , ומציג את זה כאילו זה "10%" כרטיס. למי איכפת מה הם אמרו וכמה אחוזים מזה נכונים.

יש כתבות רעות, יש כתבות טובות.. אתה בחרת את הרעות, זכותך. אני סומך על עצמי, ועל האוזניים שלי.

אני מציע שפותח הת'רד לא יסתמך רק על כתב אחד (עליך) , או עלי. הוא שמע מס' צדדים. יש לו עוד מספיק מה לשמוע מאנשים אחרים לפני החלטה סופית... ועדיף שידבר עם כאילו שמחזיקים בחומרה אותה הוא חושב לרכוש, או שהחזיקו בה למטרת סיקור.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד אתה בכלל שמעת פעם את הEMU 0404 או את הM-AUDIO 2496 או אפילו לדוגמה את הM-AUDIO רבולושיון או AUDIOTRACK MAYA 7.1?

כל הכרטיסים שציינתי עולים פחות מהEXTREMEMUSIC הזה של ואני בטוח שהם יתנו יותר טוב למוסיקה. בקשר למשחקים, מי שרוצה להנות גם ממוסיקה וגם ממשחקים ההמלצה שלי עם אנטולי, קנו AUDIGY 2 למשחקים וצ'יינטק למוסיקה. וכן, הציינטק שעולה 20 דולר יהיה יותר טוב מהאודיג'י שעולה יותר מכפול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי, אבל הצ'ינטק ב-20$ לא יהיה יותר טוב מה-X-FI. חוץ מזה, לדעתי, הרבה יותר נוח לעבוד עם כרטיס אחד שעושה את הכל + כל הבונוסים מסביב.

קשה לי אפילו לדמיין שבנאדם שיקנה audigy2 יתאכזב מהסאונד וירוץ לקנות עוד איזה chaintech ב-20$. אלא אם כן הוא אודיופיל רציני ויש לו ציוד שמע יוקרתי (מלבד כרטיס הקול כמובן :lol: ... כמה פתטי שזה נשמע)

חבר'ה, אולי אתם צודקים מבחינת השוואות של גרפים במעבדה וחיסכון במזומן.

לכל אחד יש את ההעדפות שלו בקשר לסאונד. וכמו שאני לא שמעתי את כל הכרטיסים שציינת, כך גם אתה לא שמעת את ה-X-FI ואחרים (שאני לא מכיר :smile1: )

תאמינו לי, מי שלא חשב לקנות מלכתחילה - לא יקנה ובלי שום קשר למה שנאמר פה.

מי שאפילו חשב לכיוון - כנראה שיכול "להסתפק" ב- בלבד.

(אודיופיל "כמוכם" לא היה מחפש פה בפורום עצה, אז למה סתם לסבך לו את העניינים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הממ... טוב, לא אמרתי שה-chaintech לא טוב..רק ציינתי שזה נשמע מצחיק.

ברור לי שיש פה אודיופילים , אבל אל לנו לשכוח מהם צרכיו של פותח הת'ראד, לכבודו התכנסנו כאן.

אני לא שולל את עיצת 2 הכרטסים, רק מביע את דעתי בעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...