מהירויות ליבה בכרטיסי מסך! - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מהירויות ליבה בכרטיסי מסך!


JezpeRR

Recommended Posts

שלום לכולם.

אני כבר הרבה זמן מתעניין באובר לכרטיס מסך...אני עובד על אובר עם הכרטיס שלי (ג'יפורס 4 אמ איקס 440) אבל הקטע שיש לי כמה שאלות:

1. האם לכל חברה של יש מהיריות שעון שונות (ליבה + זכרונות) ? או שזה זהה נגיד הרטיס שלי בסטוק 400\270 אז זה הרמה הכללית של ג'יפורס 4? או שזה מסתנה מחברה לחברה?

2. האם ברגע שאני עולה מעל מהירויות שעון (ליבה + זכרונות) של כרטיסים חזקים משלי נגיד אף איקס 5200 זה אומר שהכרטיס שלי נחשב עכשיו אף איקס 5200 או למה שהגעתי אליו ברמה של מהיריות השעון או שיש לסדר עוד דברים כדי להגיד שיש לי כרטיס אחר?

3. איפה אני יכול לברר לגבי וולט מוד לכרטיס מסך שלי? חיפשתי בגוגל ולא מצאתי...אגב אני אשמע לעצות לשיפור האוברקלוק שלי ( 335 לליבה ו475 לזכרונות)...

תודה רבהההה!!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. כול כרטיס מסך מאותו דגם, לא משנה מאיזו חברה בא עם אותם קלוקים כמו בחברות אחרות, אלא אם זה כרטיס עם oc, במקרים כאלה החברה מציינת זאת, כמו דגמי BFG OC ו- KO.

2. ההבדל בין כרטיסי מסך ברמות שונות מתבסס לא רק על מהירויות המעבד והזכרונות אלא גם על דברים אחרים סוג ליבת ה-gpu (כמו NV40), מספר ה-vertex/pixel pipelines, תמיכה בטכנולוגיות rendering שונות (shader model 3.0), כמות הזיכרון וכ'ו. לדוגמא אם תרצה לשנות 6800 ל-6800GT תצטרך לעשות אוברקלוקינג ל-350/1000 וגם לעשות soft modding עם ביוס או תוכנות כמו rivatuner ולפתוח עוד 8 pipelines ו-vertex processor אחד..

לגבי וולט מוד תצטרך לפנות לידע של אחרים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטרף לשאלה שלו גם אני מחפש לדעת מאיזה כרטיסים אפשרי לפתוח צינורות ואיך עושים את זה...

הכרטיס שלי הוא fx5200 במהירויות שעון של 250 לליבה ו384 לזיכרון ואחרי אובר הוא 320 לליבה ו500 לזיכרון אפשרי לפתוח צינורות או שזה כרטיס ישן מידי ורק בכרטיסים החדשים זה אפשרי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטרף לשאלה יש לי גם 5200 ואני רוצה לעשות פתיחת צינורות(אבל

ניראה לי שהוא גרוע מדי ואין לו בכלל צינורות)

ואצלי הוא הגיע בליבה 250 ובזיכרון 332

ועכשיו אחרי ללא תוספת מתח ועם צלעות לזיכרון ללא משחה(אני קונה עוד שבוע את MX1)

וגם יש לי צלעות ומאוורר 80 לליבה שמחכים בקוצר רוח למשחה ולאוברקלוק סבבה(אני בנתיים עם מאוורר מעפן קטן שהגיע עם הכרטיס)

הוא בליבה 320 ובזיכרון 393

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב מישהו יכול לתת פה טיפים להגדלת התחום של האוברקלוק? נגיד וולט-מוד וכאלה...אין לי בעיה לשחוק תכרטיס לאפר!!! זה לא בעיה אגב..

אני פשוט לא מצאתי על זה שום כלום באינטרנט...

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...