CREATIVE מציגה, המתחרה של APPLE IPOD VIDEO !!! - עמוד 3 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

CREATIVE מציגה, המתחרה של APPLE IPOD VIDEO !!!


icebreak

Recommended Posts

מוזר , זו דווקא שאלה שמתאימה לסבים וסבתות.

בגדול שוב - כל אחד והשימושים שלו, אתה לא יכול להתעלם מיזה. יש גם אנשים שלא מבינים למה שומעים מוזיקה בחוץ , אבל הם לא באים ותוקפים את כל "המוזרים" שהולכים ברחוב עם שני חוטים בתוך האזניים שלהם. זה נכון שמוזיקה זה דבר הרבה יותר מתאים ושימושי כבידור נייד מאשר אבל זה לא שולל את השני .

ובקשר לתשובה - תחזור אלינו בדיוק עוד 6 שנים , ואת התשובה לשאלה שלך כבר תבין לבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מה יש להבין, השימוש העיקרי של הIRIVER H320 שלי הוא ואני בטוח שהוא ישרוד עוד הרבה זמן למרות שאני טוחן אותו, בכל מקרה אני לא מגדיר את הIPOD VIDEO החדש כנגן יותר טוב מהנגן שלי מכיוון שהדבר היחיד שהוא יותר טוב בו זה הווידיאו ולמה לעזאזל שאני ישים "איכות וידיאו " כפרמטר להשוואה בנגן מוזיקה??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה יש להבין, השימוש העיקרי של הIRIVER H320 שלי הוא ואני בטוח שהוא ישרוד עוד הרבה זמן למרות שאני טוחן אותו,

:kopfpatsch:  :kopfpatsch:

אם אתה לא מבין אז אל תגיב ככה. מה הקשר כמה זמן יחזיק הנגן שלך ? ... תקרא שוב את הפוסט שלי 10 פעמים בסוף תבין מה היתה התשובה שלי לשאלה שלך

נו זהו, למה צריך בכלל את השטות הזו

אבל אולי כדאי להפסיק את הדיון פה , כי אתה נשמע כלכך משוחד ומוצא כל מיני צידוקים לעקרונות המשוחדים שלך, וזה הרבה מעבר לאוביקטיביות. למעשה זה קצת מזכיר לי את הדיון כשNVIDIA יצאו עם שיידר גירסה 3 , קפצו כל האנדרדוגים (שמן הסתם אוהבים את ATI הפחות נפוצה) ושאלו בדיוק את אותה שאלה שאתה שאלת , רק אז זה היה "מי בכלל צריך את השטות הזו שיידר גירסה 3 ?". היום כשATI עם שיידר גירסה 3 - כולם השתתקו וקפאו על שמריהם - פתאום תמיכה בשיידר גירסה 3 זה דבר טוב , או לפחות לא דבר רע  8).

לכן - אני חושב שהעניין בטענותיך הוא לא אם באמת יש מה לעשות עם ווידאו נייד או לא , אלא העניין קשור לאחד הנושאים הכי משוחדים\אנטים\אנדרדוגים שיש כרגע  - האייפוד והאנטי אייפוד. לאחר שיצא דור שתומך בווידאו (וסתם במקרה הוא עושה את זה יותר טוב מכולם כרגע) פתאום כולם קפצו מאהבת הווידאו שהיה אחד מהבליטות של האייריבר והאייאודיו לשנאת הוידאו. אני בטוח שאם היה יוצא האייפוד עם 5 פריימים לשנייה על מסך עלוב ובאיכות גרועה - לא הינו נתקלים כאן בכל שינאת הוידאו התמימה הזו ובשאלות כמו "למה צריך בכלל מחוץ לבית" בעידן שבו הטלווזיה השתלטה עם החיים שלנו  ;)

היית יכול להגיד  "יש לי אייריבר 320 חצי שנה ולעולם לא השתמשתי בהקלטה וגם לא הקשבתי בו לרדיו יותר מ20 דקות" ואני לא יודע אם זה נכון או לא , אבל את זה כל שונאי האייפוד לא אומרים - למה ? כי כרגע זה יתרון של אייריבר או אייאודיו (כל אחד בזמנו) על האייפוד - והעובדה שהם כלכך משוחדים ושונאי אייפוד , וחייבים להכפיש את האייפוד לא משנה מה מצבו ולחזק את כל שאר המתחרים שלו רק כי הם משהו טוב שהוא לא אייפוד - מונעת מבעדם להגיד את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחשלי, אני לא משוחד על אייריבר ואני מודה שהאייפוד וידיאו הוא אחלה נגן ונכון שהוא מנגן וידיאו הכי טוב היום, אבל אני באמת לא נודע בוידיאו אצלי בנגן, חברים שלי משתמשים ומתלהבים מזה יותר ממני, הנגן שלי הוא למוזיקה , ואת זה הוא עושה הרבה יותר טוב מהאייפוד והבאנדל שלו בטוח יותר טוב . נקודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא משוחד על אייריבר ....  הנגן שלי הוא למוזיקה , ואת זה הוא עושה הרבה יותר טוב מהאייפוד ......

::)   ::)   ::) 

(בן אדם משוחד יתעלם מכל דבר רע ויטען שהכל טוב , בן אדם לא משוחד ילך עכשיו לגוגל ויחפש על  הSHUFFLE הבעייתי והפרימיטיבי של האייריבר לדוגמה , כשSHUFFLE זו תכונה מאוד חשובה בנגן אודיו מודרני. ואת הדברים האלו אני יודע כי במקרה היתי לפני קנייה של אייריבר 320 לפני חודשיים - קנייה בלי דעות משוחדות לכאן או לכאן).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון שהייתה בעייה בשאפל של המכשיר, אבל היא תוקנה בפרימוור האחרון, חוץ מיזה, אני שמעתי כל הזמן בשאפל ותאמין לי שהבעייה הזאת ממש אב לממש לא מורגשת.....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחשלי, אני לא משוחד על אייריבר ואני מודה שהאייפוד וידיאו הוא אחלה נגן ונכון שהוא מנגן וידיאו הכי טוב היום, אבל אני באמת לא נודע בוידיאו אצלי בנגן, חברים שלי משתמשים ומתלהבים מזה יותר ממני, הנגן שלי הוא למוזיקה , ואת זה הוא עושה הרבה יותר טוב מהאייפוד והבאנדל שלו בטוח יותר טוב . נקודה.

:kopfpatsch: :kopfpatsch: :kopfpatsch:

כי הנגן שלך נועד למוזיקה!!

האייפוד מלבד המחשבה על המוזיקה הייתה להם מחשבה קדימה לכיוון הוידאו.

לכן יש לו יכולות כל כך טובות 30fps ודכומה

לעומת הנגן שלך שבקושי נותן 10fsp

זה שאתה לא צריך כייף לך לך תתקע משהו למשהו

אבל יש כאלו שמה שהם מחפשים בנגן זה כן יכולת טובה.

( *שיעול* אני *שיעול* *שיעול* הולך לקנות את ה A2 *שיעול*)

אז זה שאתה נהנה מהנגן שלך כייף לך

אבל אל תזלזל ב אייפוד ובנגני עתדיים שיצאו .

הם בעקרון דור ההמשך

כמו של ice אמר , תחזור לפה עוד שנתיים ואז נראה אותך

אומר את כל הדברים שאתה אומר היום ( אפילו עוד שנה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל אני חיי עכשיו ולא עוד שנתיים!!!

הA2 הוא נגן וידיאו מלכתחילה!! בגלל זה הוא גם יחסית מאוד גדול, אם הייתי רוצה נגן לוידיאו אז הייתי קונה PMP כמו הA2  אבל אני לא רוצה נגן לוידיאו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי, ה החדש ? צריך לבדוק בגדול את גודל המסך וזמן הבטרייה (דבר שאתה יכול לעשות בחיפוש פשוט בגוגל), כי מבחינת שאר הדברים אני מניח שהם בערך זהים (ב GMINI יש משחקים ואמולטור לא רשמי למשחקי SNES שלא תמיד עובד, אבל זה לא ממש נקודת החוזק). גם ה צריך DOCK מיוחד לחיבור למחשב, וחייבים לפצל את הדיסק למוזיקה/נתונים (ב GMINI לא צריך, אבל אין ניווט לפי ID3 TAGS נראה לי).

וגם הוא רק יוצא עכשיו, צריך לחכות לעוד ביקורות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב, תלוי במה אתה מתמקד, הווידיאו של הגימיני יותר טוב זה כמעט בטוח כי הגימיני הוא נג ןוידיאו , אבל האיכות של הקריאטיב יורת טובה, ידוע שהאיכות של קריאטיב בנגני דיסק היא מצויינת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב, תלוי במה אתה מתמקד, הווידיאו של הגימיני יותר טוב זה כמעט בטוח כי הגימיני הוא נג ןוידיאו , אבל האיכות מוזיקה של הקריאטיב יורת טובה, ידוע שהאיכות של קריאטיב בנגני דיסק היא מצויינת

א. למה אתה אומר שהוידאו של ה GMINI טוב יותר ? (אם כבר המטרה שלו היא להתחרות בנגני מוזיקה ע"י גודל קטן).

ב. אתה בטוח בזה ש לא עשתה ויתורים בתחום האודיו על חשבון הקידמה בשאר הדברים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכללי הגימיני באת מתחרה בשאר הנגנים ע"י גודלו המיזערי שהרבה יותר קטן משאר הנגנים, אבל ה402 הוא נגן וידיאו בראשונה ולכן הוא משקיע בעיקר הזה, בקשר לקריאטיב, אני לא יודע בדיוק לגבי הדגם שלנו כאן החדש אבל ידוע שלקריאטיב יש איכות מצויינת של מוזיקה בנגני מבוססי דיסק (בפלאשים הם בכלל לא משהו...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...