שירות לקוחות מדהים שקיבלתי מ- Antec העולמית - עמוד 2 - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שירות לקוחות מדהים שקיבלתי מ- Antec העולמית


AlderaaN

Recommended Posts

אל תשלו את עצמכם שכל החברות בארה"ב הן ככה

קחו לדוגמא את COMPUSA....

לפני שנה,ואני מדגיש-שנה [ואם להיות מדויק-שנה ושלושה חודשים] הייתי בסניף COMPUSA שבניו יורק...

קניתי ראוטר ...

היה להם באותו זמן -הראוטר עלה 50 דולר,ועם ההנחה הוא עלה 10 דולר...הקאצ' היה שמדובר בREBATE-כלומר-אתה קונה ב50 דולר,והם מחזירים לך הביתה בדואר את ה40 דולר.

שאלתי אותם אם הם מוכנים לשלוח לישראל,והם אישרו שהם גם שולחים לישראל.

קניתי את הראוטר והכל טוב ויפה.

הגעתי לארץ-וניסיתי להתקין את הראוטר...מסתבר שהראוטר מקולקל...

שלחתי אימיילים,ומכתבים לCOMPUSA עוד לפני שנה,אבל הם ממשיכים להתעלם ממני.

לא רק שלא קיבלתי את ה-40 דולר שלי בחזרה,אילא גם שקניתי ב 50 דולר ראוטר מקולקל.

:pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן,זה פה בארץ.

ומקרה אחד טוב שקרה לי היה עם חברת Gainward:

היה לי את הכרטיס Gainward Geforce Ti4800SE Golden Sample,כרטיס שבזמנו עלה לי איזה 1900 שקל,אחרי שנגמרה לי אחריות רציתי לעשות עדכון ביוס לכרטיס,מאחר שאני יודע שעדכוני ביוס הם לרוב מקרים מסוכנים,ניגשתי לאתר שלהם,לעמוד הספציפי של הכרטיס שלי,עקבתי אחר ההוראות ועדיין לא הייתי בטוח במשהו קטן,אז שלחתי להם מייל,חיכיתי איזה חודש לתשובה (הם נורא איטיים בקטע של לחזור באימייל) ובאימייל הם פירטו לי את ההוראות בדיוק כמו שאני הבנתי אותם....עדכנתי,ריסטרט...ובום,לא עולה...נאדה,כלום...יצרתי איתם קשר עם האימייל שהם שלחו לי שיראו שיש טעות עם הביוס או עם דרך ההתקנה שלו,תוך יום חזרו אליי,שאלו כמה דברים ועניתי (לברר איך בדיוק הבעיה נוצרה),אחרי 4-5 אימיילים (שהסתיימו עוד באותו יום) הם התנצלו ושאלו אם אני יכול לשלוח את הכרטיס אליהם (לטאיוואן) ולמלא את טופס ה RMA שלהם...בסבבה.

אחרי משהו כמו שבועיים וקצת,קיבלתי בחזרה את הכרטיס,עובד,מצוחצח וגם החליפו מאוורר.....זה שירות!!!

יפה מאוד, עם כזה שירות אני מוכן לחיות.

חשבתי על זה קצת, ואולי זה "בשלף" ואולי לא אבל מעתה, לפני ביצוע רכישה של מוצרים קריטיים למחשב כגון כרטיס מסך, זכרונות, ספק, לוח אם ומעבד (למרות שמעבד נראה לי קצת בעייתי בהתדברות מול AMD/אינטל בחו"ל) - אני מתכוון לבדוק מה המדיניות של החברות האלו לגבי אחריות ושירות על המוצרים.

נראה שיש היום הרבה חברות בתחום שבכלל לא איכפת להם מאיפה הלקוח שלהם מבקש שירות, אם זה ישראל, ארה"ב או תימן - הם פשוט רוצים לגרום לו להרגיש רצוי ולעשות את המקסימים. ומכאן שווה אולי במקרים רבים להוציא מהמשוואה את השירות שמקבלים בארץ מחנויות או יבואנים ולנסות לפנות תחילה לחברה בחו"ל.

קחו לדוגמה:

1. חברת OCZ, כנסו לפורום הרישמי שלהם ב- http://www.bleedinedge.com/forum .

אתם נופלים על הכיסא מה הצוות של OCZ עושים שם בשביל הלקוחות, ממתן עזרה בתזמונים של זכרונות לפי סוגי לוחות אם ועד לקוח שהיה צריך לבצע RMA (החזרת מוצר פגום לחברה) ולא היתה לא אריזה של המוצר שמחוייבת בהחזרה והם לקוח את הטיפול בידייהם ועוד ועוד ועוד, כנסו ותראו.

2. ועוד דוגמה יפה כמו שנאמר כאן ע"י יאבל שהציג את השירות של בכך ששלחו לחברו כרטיס מסך חדש "בין לילה" לדלת ביתו - מדהים!

3. ועוד דוגמה - חברת כרטיסי המסך מציעה עכשיו ללקוחותיה אחריות לשתי תקופות חיים מה שזה אומר שאתם יכולים גם למכור את המוצר לאדם אחר לאחר 10 שנות שימוש ובתנאי שהוא ירשום את המוצר שבידו באתר החברה וכל עוד המוצר נעשה בו שימוש סביר - הם מכבדים את האחריות גם בידיו.

שווה לנסות אנשים, ככול שאתם מגיבים פה לעניין בנושא - אפשר לזהות בקלות רצון של יותר ויותר חברות בחו"ל לעבוד גם אם לקוחות מישראל הזקוקים לשירות ועזרה.

ושוב תודה לכולם על ההתעניינות בדיון ועל התגובות.

שמוליק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לשמחתי אצלי אישית לא היה מצב כזה עד היום

כל המחשבים שלי חיו בשלום

אבל אני מכיר המון סיפורים של יצרנים ברמה שנותנים שרות מעל ומעבר

אני זוכר סיפור (אני חושב מהפורום הזה) שבחור שלח למושקין שמת לו, והוא קיבל משלוח FEDEX מהיר בחזרה של אחרים.... טובים יותר... הוא שילם רק עבור המשלוח

זה מה יש

חברות טובות מעדיפות שהלקוח יהיה מרוצה ויספר לאחרים

זה מושך עוד לקוחות, ויותר לקוחות נאמנים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו, ככה זה בארה"ב, רמה אחרת של תודעת שרות (לרוב), כמה דוגמאות:

1. קנינו בארה"ב LAPTOP ולא היינו מרוצים ממנו, החזרנו אותו בסניף אחר של הרשת (COMPUSA), במדינה אחרת בכלל, אחרי חודש, הם אפילו לא שאלו מה הבעיה, או למה להחזיר, לקחו את הקופסא שלו (בלי לבדוק שהכל בפנים בכלל), לקחו את הכרטיס אשראי, והחזירו את מלוא הסכום הרכישה על המקום.

חבר שלי עשה משהו דומה.

הוא קנה דיסקמן של והשתמש בו שבועיים ולא היה מרוצה.

הוא פשוט נכנס לחנות אחרת שלהם וביקש להחזיר. לא רק שבמקום הוא קיבל זיכוי, הוא אפילו קיבל יותר ממה שהוא שילם כי בSTATE הזה המס רכישה היה גבוה יותר מאיפה שהוא קנה את המכשיר.

אל תשלו את עצמכם שכל החברות בארה"ב הן ככה

קחו לדוגמא את COMPUSA....

לפני שנה,ואני מדגיש-שנה [ואם להיות מדויק-שנה ושלושה חודשים] הייתי בסניף COMPUSA שבניו יורק...

קניתי ראוטר ...

היה להם באותו זמן -הראוטר עלה 50 דולר,ועם ההנחה הוא עלה 10 דולר...הקאצ' היה שמדובר בREBATE-כלומר-אתה קונה ב50 דולר,והם מחזירים לך הביתה בדואר את ה40 דולר.

שאלתי אותם אם הם מוכנים לשלוח לישראל,והם אישרו שהם גם שולחים לישראל.

קניתי את הראוטר והכל טוב ויפה.

הגעתי לארץ-וניסיתי להתקין את הראוטר...מסתבר שהראוטר מקולקל...

שלחתי אימיילים,ומכתבים לCOMPUSA עוד לפני שנה,אבל הם ממשיכים להתעלם ממני.

לא רק שלא קיבלתי את ה-40 דולר שלי בחזרה,אילא גם שקניתי ב 50 דולר ראוטר מקולקל.

:pissed:

לא יודע מי אמר לך ששולחים REBATE לחו"ל, אולי איזה עובד טיפש שם.. אבל תקרא את האותיות הקטנות בגב של הדף שאתה ממלא ושולח בדואר.

כתוב במפורש שאתה חייב לתת כתובת בארה"ב ושכל הפרטים יהיו נכונים. אם חסר משהו (נגיד טלפון) אתה לא תקבל אפילו סנט אחד.

הם לא כאלה טיפשים, רוב האנשים טועים בטפסים האלה ולא מקבלים כלום בחזרה.

בגלל זה דוד שלי תמיד מצלם עותק של כל טופס כזה לפני שהוא שולח - הוכחה. (וזה עובד)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תשלו את עצמכם שכל החברות בארה"ב הן ככה

קחו לדוגמא את COMPUSA....

לפני שנה,ואני מדגיש-שנה [ואם להיות מדויק-שנה ושלושה חודשים] הייתי בסניף COMPUSA שבניו יורק...

קניתי ראוטר ...

היה להם באותו זמן -הראוטר עלה 50 דולר,ועם ההנחה הוא עלה 10 דולר...הקאצ' היה שמדובר בREBATE-כלומר-אתה קונה ב50 דולר,והם מחזירים לך הביתה בדואר את ה40 דולר.

שאלתי אותם אם הם מוכנים לשלוח לישראל,והם אישרו שהם גם שולחים לישראל.

קניתי את הראוטר והכל טוב ויפה.

הגעתי לארץ-וניסיתי להתקין את הראוטר...מסתבר שהראוטר מקולקל...

שלחתי אימיילים,ומכתבים לCOMPUSA עוד לפני שנה,אבל הם ממשיכים להתעלם ממני.

לא רק שלא קיבלתי את ה-40 דולר שלי בחזרה,אילא גם שקניתי ב 50 דולר ראוטר מקולקל.

:pissed:

גם אני רכשתי את ה LAPTOP בסניף של COMPUSA ב NEWYORK (אני מניח שיש כמה, אני מדבר על הסניף בבניין של NEWSWEEK). לגבי ה REBATE הרי ברור שלא מקבלים אותו לחו"ל, וזה אמור להיות רשום (ויודע). לגבי שליחת מייל והתעלמות נראה לי מוזר, הייתי שולח פקס, יש יותר סיכוי שהם יענו לו (אני גם לא יודע מה רשמת). את ה LAPTOP החזרנו בסוף נראה לי בסניף של COMPUSA ב LAS VEGAS.

בכל מקרה, גם ברור שכל מקרה לגופו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...