fuji s5600/5200 - עמוד 2 - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

fuji s5600/5200


dsane

Recommended Posts

לא אני לא מבלבל זה מפורט בכל אתר ואתר...

איפה? אין עדיין ביקורות על המצלמה וממה שראיתי ה-ISO800 לא להיט. לא קרוב אפילו לאיכות של ה-F10.

תודה על הידוע באמת שלא ידעתי זאת

נשמעת מלא התלהבות :)

אז איך ראיתי דוגמא בתנועה חדות ומצוינות עם זום גבוה שיצאו מהמצלמה הזו? זיוף?

זה בדיוק הרעיון של ISO גבוה, הוא מאפשר לך לצלם במהירויות תריס גבוהות יותר. הבעיה היא האיכות הנמוכה יותר בהגדלה. בגודל של 10x15 זה פתרון מצויין להתמודדות עם תנועה.

הנקודה הסופית היא שהתקציב שלי נגמר ב 2000 ש"ח רצוי אף מטה אז שעולה פי אחד וצחצי אינה בעל בחשבון

אוקי, אם זאת מגבלת התקציב ואתה מחפש זום ארוך אז המצלמה הזו לא רעה בכלל.

מלבד זאת במחיר הזה אפשר לקנות כבר DSLR מלאה בארה"ב

אתה בטוח? DSLR עם מסך מסתובב, שמצלמת ווידאו, שלא סובלת מבעיות אבק, שמגיעה עם עדשת 28-300/2.8-4.9 וששוקלת פחות מ-800 גרם? איפה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפה? אין עדיין ביקורות על המצלמה וממה שראיתי ה-ISO800 לא להיט. לא קרוב אפילו לאיכות של ה-F10.

ב depreview ובאתר של פוג'י כמו בכל אתר שמוכר אותה... לגבי האיכות אני באמת שלא יודע בשביל זה פתחתי ט'ראד

באמת הפריע לי שאין לה מייצב עדשה... אבל היא מכילה הרבה יותר אופציות ידניות מול המצלמות אולטרא זום במחיר הזה שכן יש להם... הם טוענים שהם דווקא כן הצליחו ליצור ב אסא 800 בגירעון נמוך יחסית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב depreview ובאתר של פוג'י כמו בכל אתר שמוכר אותה...

מה שיש באתרים כרגע זה עדיין לא ביקורות אלא בעיקר עותקים של ההודעה לעיתונות על המצלמה.

באמת הפריע לי שאין לה מייצב עדשה... אבל היא מכילה הרבה יותר אופציות ידניות מול המצלמות אולטרא זום במחיר הזה שכן יש להם...

באמת? איזה אופציות?

הם טוענים שהם דווקא כן הצליחו ליצור תמונות ב אסא 800 בגירעון נמוך יחסית.

כן, יש פחות רעש מהמתחרים (שבד"כ לא מציעים ISO800), אבל עדיין לא משהו שמתקרב לאיכות של ה-F10.

יש לך הצעה אחרת למצלמה באיכות הזו עם פיצרים כאלו במחיר הנע סביב זה?

מינולטה Z3/Z5/Z6. יש להן מייצב תנועה, תושבת לפלאש חיצוני ועדשה יותר רחבה. בשביל המחיר הן נראות לי עדיפות, במיוחד שני הדגמים החדשים.

אין DSLR עם מסך מסתובב למיטב ידעתי כנ"ל לגבי שילוב של מצלמת וידאו

זאת הנקודה שניסיתי להעביר. ל-DSLR יש גם חסרונות לא קטנים.

וכל הרעיון של DSLR זסה החלפת העדשות לא לקבלה מיד עם עדשה ספציפית..

לא, זה ממש לא כל הרעיון של DSLR (סיבות אחרות מופיעות כאן). פשוט לא תמצא עדשת 28-300/2.8-4.9 ל-DSLR גם אם תחפש. אם היו מייצרים עדשה כזו שתתאים לחיישן גדול היא הייתה עולה הרבה מאוד כסף ושוקלת בהתאם. זה פשוט לא פרקטי.

הן באות עם עדשת 13-55 ושוקלות פחות מ 800 יחד עם העדשה..

ואז איפה הטלה שאתה כל כך רוצה? 55mm על DSLR זה מקביל בערך ל-90mm. עם זה אתה מתכוון לצלם מרחוק? ???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואתה מאמין שפוג'י תוציא הודעה כוזבת לעיתונות? מלבד זאת המצלמה כבר כן נמכרת בכמה וכמה מקומות...

וכמה עולה ה F10?

המינולטה בהחלט מעולות אבל יש להם גוף פלסטיק שביר ביותר ועדין שאני פשוט לא מסוגל לחיותא יתו ולשמור עליו.. (אני לא אדם עדין במיוחד)

בידיוק בגלל זה ויתרתי על הרעיון של DSLR בגלל שיקח המון המון זמן לקבל את מה שאני באמת רוצה מהמצלמה

הטלא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על איזה איזה הודעה כוזבת אתה מדבר? יצרנים תמיד מפארים את המוצרים שלהם מעבר למה שהם באמת נותנים, אבל הם נזהרים לא לכתוב שקרים של ממש. לכן לא תראה בהודעה של פוג'י שהם כותבים שיש להם מייצב תנועה, וזה די מדהים כמה אנשים מצליחים לשכנע את עצמם שמצב Anti-Blur עושה איזשהו יצוב תנועה מתוחכם (היה כאן אפילו מישהו שכתב שפוג'י טוענים שהמצלמה מחפשת את הפיקסלים של התנועה...). כל מה שהמצב הזה עושה הוא להעלות את ה-ISO ולבחור במהירות גבוהה יותר, אם אתה לא מאמין קרא את הביקורות הזו על ה-S9000 שכוללת גם כן מצב Auto-Blur. בעצם, אני אחסוך לך את החיפוש, הנה ציטוט מתוכה:

Now let's talk about the Anti-blur mode, which works in much the same was as natural light mode, except that 1) the camera will use the flash if it's popped up and 2) it won't let the shutter speeds go as low. Anti-blur mode is Fuji's answer to image stabilization, something which comes in VERY handy, especially on ultra zoom cameras. Where cameras with IS are able to counter the effects of "camera shake" by moving a lens element, the S9000 just boosts the ISO to get a faster shutter speed.

כנ"ל לגבי הטענות שלהם על האיכות ב-ISO גבוה. יש פחות רעש ממצלמות של יצרנים אחרים שכוללים ISO גבוה במצלמות שלהם, אבל (1) אי אפשר לקרוא לאיכות הזו איכות טובה מכיוון שהיא מספיקה בקושי ל-10x15 ו-(2) האיכות באופן משמעותי פחות טובה משל ה-F10 (שמחירים עדכניים שלה תמצא ב-zap.co.il). תסתכל על הדוגמאות האלה ב-ISO800 ותגיד לי אם אפשר להגיד שהן "תמונות חדות ולא מגורענות". הנה קטע ייצוגי שחתכתי מאחת התמונות שם שב-ISO800:

6482831.jpg

אני מסכים שזה בהחלט שמיש להגדלות מסויימות, אבל בוא נשאר בפרופורציות. איכותי זה לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזו צילמה את התמונה הזאת? S9000 או הS5200 ?

והשאלה שמתבקשת מפה, האם אפשר להוציא עם הS9000 טובות שאפשר להגדיל? כי אני לדוגמא מידי פעם מגדיל לגודל גדול יחסית בשביל אחותי, כבר יצא שהיא תלתה תמונה או שתיים שצילמתי בחדר שלה....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אבל אני מאלה שצריכים שילוב של עדשה רחבה וטלה, כמו שאמרת זה הרבה יותר שימושי, לפעמים אני מצלם נופים אז אני צריך את הרוחב ולפעמים אני צריך להתמקד במשהו אחד מרחוק, בגלל זה אני מתעניין בS9000...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צודק התמונות האלו לא באיכות מדהימה אבל הם בהחלט טובות יחסית ל iso 800 האמת היא שהם פחות מגורענות מהצילום ב iso400 במצלמה הנוכחית שלי... ואתה לא מצפה מצילום באסא גבוה להיות מאוד איכותי. גם בסרטים הכימיים הוא היה מגורען משהו. עם מייצב עדשה התמונות האלו היו יוצאות טוב יותר?

יש מתחרות נוספות מלבד מינולטה במחירים אלו?

עריכה:

כרגע הבטתי על ה F10 שדיברתם עליה כל הזמן, זו היא קומפקטית עם זום שלוש חשיפה מקסימלית של שלוש שניות ובלי פוקוס ידני... זה לא דומה למה שאני מחפש... חוץ מהיכולת להגיע לאסא גבוה אין לה כלום ביכולת הידנית או היכולת שביקשתי. יתכן שהיא מצלמת טובות יותר, אבל היא נותנת לי פחות שליטה, וזה בידיוק מה שחסר לי שליטה ידנית, זה מה שכל כך מצא חן בעיני ב 5600 היא נותנת את כל הפיצ'רים כמעט של DSLR מבחינת שליטה ידנית חוץ מהחלפת עדשות ובמחיר שנאי יכול להרשות לעצמי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השוותי גם את ה 5600 למינולטות ואמונם במחירים קרובים וגם הפיצ'רים אבל הן אינן מגיעות ל אסא גבוה בכלל מהירות הצמצמם המהירה ביותר היא 1/1000 לא 1/4000 והמאקרו שלהם זהה לחלוטין. אני מודע ומתוודע ה S9000 טובה מה S5600 אבל לא בטווח המחיר שלי... באמת חבל שהם לא שמות מיצב עדשה לפוג'י והם באמת טוענים שהם לא רק מעלים את האסא ומקטינים את זמן הסגירה אלא גם משתמשים באיזה שהוא אלגוריטם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק לא כתוב שהם משתמשים באלגוריטם כדי למנוע רעידות.

רק בשביל ליצור תמונות אמינות יותר וחדות יותר מבחינת הצבע וליצור פוקוס טוב יותר

ציטוט

State-of-the-Art system makes auto focusing quicker and more precise than ever with continuous auto focusing mode. AF-Assist Illuminator assures accurate focus on specific areas in low light.

ציטוט

eal Photo Technology captures treasured moments just as your eye sees them. Combining the new RP Processor, 5th Generation CCD-HR Sensor and Fujinon Lens Optics, the S5200 delivers ultra-high sensitivity with low noise, faster operational speeds and reduced power consumption. This allows you to capture priceless memories of photographs with every nuance of light and color, even in low light situations without a flash

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק לא כתוב שהם משתמשים באלגוריטם כדי למנוע רעידות.

רק בשביל ליצור תמונות אמינות יותר וחדות יותר מבחינת הצבע וליצור פוקוס טוב יותר

בדיוק, וטענות דומות מאוד תמצא בכל הודעה לעיתונות על חדשה - גם של פוג'י וגם של חברות אחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...