Quake 4 - הדיון הראשי - עמוד 10 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Quake 4 - הדיון הראשי


Shadowman

Recommended Posts

  • תגובות 283
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

סיימתי את ה- Single Player

סוף די ברור.... =|

המולטי ממש כמו QUAKE 3 , חוץ קצת מהמהירות ומה- AIM

רק חבל שיש לאגים בלי הפסקה בגלל האינטרנט היום כאן בארץ.... מקווה שתתפתח קבילה ישראלית למשחק ושיהיו כאן סרברים טובים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המנוע של Doom3 אכן מגביל את ה-FPS ל-60. את זה למדתי על בשרי.  אני זוכר שהצלחתי לבטל את ה"חסימה" בעזרת איזו שורה ל-command, ואז כשעברתי את ה-60 FPS המשחק התחיל לרוץ מהר יותר! בהתאם ל-fps הנתון. כאילו doom על ספידים.

* משהו חשוב על VSYNC: (קיצור של Vertical Sync)

vsync מסנכרן את ה-fps עם קצב רענון המסך, ובכך מונע "קריעת" תמונה בתזוזה אופקית ומאפשר איכות תזוזה שנראת חלקה בהרבה.  

הבעייה היא, שאם המשחק לא תומך ב-Triple Buffer , ו-vsync פועל, ה-FPS יהיה מוגבל ל-60fps, 30fps, 20fps, 15fps, 12fps  בלבד (במצב של 60hz),

וכשתרדו פריים אחד מתחת ל-60 זה יקפוץ ישר ל-30fps, וכו'.  זה ממש מפריע ופתאומי שאי אפשר להתעלם מאיבוד הפריימים הזה.

אם תפעילו משחק המבוסס שלא תומך ב-triple buffer ותפעילו Vsync, יהיו קפיצות וללא פתרון,  אלא אם כן הכרטיס שלכם מסוגל ליצר מעל ל-60fps בקביעות (אז המשחק ישאר על 60 קבוע והכל טוב)

במשחקים מבוססים OpenGL (כגון ,quake) אפשר להכריח את את ה-triple buffer (בעזרת התוכנה nHancer, או מהדרייבר) גם אם המשחק לא דורש triple... ולהנות מ-vsync "אמיתי" בכל מקרה.

קיצר, אם המשחק תומך ב-triple buffer כדאי לשים Vsync. שווה לבדוק את זה בכל משחק, ולהשתמש ב-Fraps אם צריך, כי לפעמים אתם רק הורסים לעצמכם את הכיף עם Vsync פועל ללא triple bufer.

נשמע קצת מוזר ומעצבן כל הסיפור הזה, אבל זה בדוק.  אני אישית מתכוון לקנות 7800gt ולשחק תמיד עם vsync ! הרי 60fps זה משחק ילדים בשבילו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני צריך טיפה עזרה במשחק.

*ספוילרים* *ספוילרים* *ספוילרים* *ספוילרים*

אני ביציאה מהמתקן לטיהור ואחרי שאני עובר את הסריקה של הלייזרים כסטרוג, יש סרטון קצר שמראה את הסמל מחלקה שהפך להיות איזה חביב.

איך קיבינימט אני הורג אותו??

יריתי עליו את כל הטילים שלי, השתמשתי בכל מה שיש ברובה ברקים, והוא ירד בקושי לחצי ממד החיים שלו.

שלא לדבר על זה שתמיד בנקודה הזאת אני נהרג...

anyone?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המנוע של Doom3 אכן מגביל את ה-FPS ל-60. את זה למדתי על בשרי.  אני זוכר שהצלחתי לבטל את ה"חסימה" בעזרת איזו שורה ל-command, ואז כשעברתי את ה-60 FPS המשחק התחיל לרוץ מהר יותר! בהתאם ל-fps הנתון. כאילו על ספידים.

* משהו חשוב על VSYNC: (קיצור של Vertical Sync)

vsync מסנכרן את ה-fps עם קצב רענון המסך, ובכך מונע "קריעת" תמונה בתזוזה אופקית ומאפשר איכות תזוזה שנראת חלקה בהרבה.  

הבעייה היא, שאם המשחק לא תומך ב-Triple Buffer , ו-vsync פועל, ה-FPS יהיה מוגבל ל-60fps, 30fps, 20fps, 15fps, 12fps  בלבד (במצב של 60hz),

וכשתרדו פריים אחד מתחת ל-60 זה יקפוץ ישר ל-30fps, וכו'.  זה ממש מפריע ופתאומי שאי אפשר להתעלם מאיבוד הפריימים הזה.

אם תפעילו משחק המבוסס שלא תומך ב-triple buffer ותפעילו Vsync, יהיו קפיצות וללא פתרון,  אלא אם כן הכרטיס שלכם מסוגל ליצר מעל ל-60fps בקביעות (אז המשחק ישאר על 60 קבוע והכל טוב)

במשחקים מבוססים OpenGL (כגון ,quake) אפשר להכריח את את ה-triple buffer (בעזרת התוכנה nHancer, או מהדרייבר) גם אם המשחק לא דורש triple... ולהנות מ-vsync "אמיתי" בכל מקרה.

קיצר, אם המשחק תומך ב-triple buffer כדאי לשים Vsync. שווה לבדוק את זה בכל משחק, ולהשתמש ב-Fraps אם צריך, כי לפעמים אתם רק הורסים לעצמכם את הכיף עם Vsync פועל ללא triple bufer.

נשמע קצת מוזר ומעצבן כל הסיפור הזה, אבל זה בדוק.  אני אישית מתכוון לקנות 7800gt ולשחק תמיד עם vsync ! הרי 60fps זה משחק ילדים בשבילו.

מעניין מאוד מה שכתבת פה. :xyxthumbs:

מה זה TRIPLE BUFFER? ואיך אני בודק אם הוא נמצא במשחק?

אני כשניסיתי את הVSYNC בSAN ANDREAS זה נראה לי מאוד מוזר...

בלי הSYNC זה 40-80FPS ואם הSYNC נראה לי מאוד מגעיל...

אפשר להוסיף את ה TRIPPLE BUFFER הזה למשחק כלשהו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני צריך טיפה עזרה במשחק.

*ספוילרים* *ספוילרים* *ספוילרים* *ספוילרים*

אני ביציאה מהמתקן לטיהור ואחרי שאני עובר את הסריקה של הלייזרים כסטרוג, יש סרטון קצר שמראה את הסמל מחלקה שהפך להיות איזה רובוט חביב.

איך קיבינימט אני הורג אותו??

יריתי עליו את כל הטילים שלי, השתמשתי בכל מה שיש ברובה ברקים, והוא ירד בקושי לחצי ממד החיים שלו.

שלא לדבר על זה שתמיד בנקודה הזאת אני נהרג...

anyone?

דווקא קטע קל... אין שום שיטה מיוחדת פשוט צריך לפגוע בו כמה שיותר בכמה שפחות זמן אז תשתמש בנשק שיורה מהר ממליץ על ה-NAILE GUN או לא זוכר תשם מס 4.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין מאוד מה שכתבת פה. :xyxthumbs:

מה זה TRIPLE BUFFER? ואיך אני בודק אם הוא נמצא במשחק?

אני כשניסיתי את הVSYNC בSAN ANDREAS זה נראה לי מאוד מוזר...

בלי הSYNC זה 40-80FPS ואם הSYNC נראה לי מאוד מגעיל...

אפשר להוסיף את ה TRIPPLE BUFFER הזה למשחק כלשהו?

תלוי בכרטיס מסך שלך, אבל למיטב זכרוני אתה יכול למצוא את זה די בקלות בטאבים של ה-opengl אפילו בלי להשתמש בתוכנה שתחשוף אופציות חבוייות. בכל מקרה, אני מעדיף לשחק בלי vsync, בגלל שה-tearing הזה ש AppleJack תיאר בהודעה המאוד יפה שלו, גורם למשחק להיראות יותר חד לדעתי. בגלל זה אני גם אוהב לבטל את ה-mouse smoothing.

vsync לא משנה כלום מבחינת מראה, ולכן אני לא מבין איך משחק שהיה קודם יפה, יהפוך למגעיל אלא אם יש בעיה בדרייברים.

חשוב להזכיר, ש-triple buffering יוריד מהביצועים של הכרטיס שלך בין אם תפעיל vsync או לא. לדעתי כל העניין מיותר לחלוטין

אני צריך טיפה עזרה במשחק.

*ספוילרים* *ספוילרים* *ספוילרים* *ספוילרים*

אני ביציאה מהמתקן לטיהור ואחרי שאני עובר את הסריקה של הלייזרים כסטרוג, יש סרטון קצר שמראה את הסמל מחלקה שהפך להיות איזה חביב.

איך קיבינימט אני הורג אותו??

יריתי עליו את כל הטילים שלי, השתמשתי בכל מה שיש ברובה ברקים, והוא ירד בקושי לחצי ממד החיים שלו.

שלא לדבר על זה שתמיד בנקודה הזאת אני נהרג...

anyone?

טילים ורימונים, לי זה היה די קל.

אגב, למרות כל הביקורות שראיתי על משחק היחיד, אני דווקא חושב שדווקא את קווייק 4 אני אזכור אח"כ, ואת פיר לא. יש בקווייק 4 כמה קטעים חזקים מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...