Quake 4 - הדיון הראשי - עמוד 12 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Quake 4 - הדיון הראשי


Shadowman

Recommended Posts

יש לי קריעות תמונה גם ב2D בWINDOWS ב .

יש איזו דרך למנוע את זה? כי זה ממש מעצבן. :kopfpatsch:

אגב מה ההבדל בין לבין openGL?כלומר למה לא יכולים

לבנות את כל המשחקים על API אחד?

תודה :xyxthumbs:

לא יכולה להיות לך "קריעת תמונה" ב-photoshop, לפחות לא זאת שאנחנו מדברים עליה. ה-Tearing יופיע רק בתזוזה אופקית של המסך, והרי ש-photoshop מציג תמונה מקובעת. זה כבר עניין של לדעת להשתמש בתוכנה (ולא להרוס לעצמיך את התמונות :) )

את ההבדלים בין ל-OpenGL אני לא יכול למנות כי אין לי מושג. אישית, אני חושב ש-OpenGL מסוגל להציג ביצועים טובים יותר, אבל זה רק מניסיון העבר - פעם היו משחקים שמאפשרים לך לבחור אם ירוצו על DX או OpenGL, וה-DX תמיד היה זז לאט יותר. אולי זה סתם עניין של יעילות בתיכנות המשחק והתאמה ל-API.

היום צבר תאוצה והוא חובה בכל מחשב עם windows, לכן רוב המשחקים רצים עליו. נראה לי שגם יותר קל לתכנת ל-. אבל חוץ מזה אני לא מכיר יתרון משמעותי של אחד על השני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 283
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לא יכולה להיות לך "קריעת תמונה" ב-photoshop, לפחות לא זאת שאנחנו מדברים עליה.  ה-Tearing יופיע רק בתזוזה אופקית של המסך, והרי ש-photoshop מציג תמונה מקובעת.  זה כבר עניין של לדעת להשתמש בתוכנה (ולא להרוס לעצמיך את התמונות :) )

את ההבדלים בין ל-OpenGL אני לא יכול למנות כי אין לי מושג. אישית, אני חושב ש-OpenGL מסוגל להציג ביצועים טובים יותר, אבל זה רק מניסיון העבר - פעם היו משחקים שמאפשרים לך לבחור אם ירוצו על DX או OpenGL, וה-DX תמיד היה זז לאט יותר.  אולי זה סתם עניין של יעילות בתיכנות המשחק והתאמה ל-API.

היום צבר תאוצה והוא חובה בכל מחשב עם windows, לכן רוב המשחקים רצים עליו.  נראה לי שגם יותר קל לתכנת ל-.   אבל חוץ מזה אני לא מכיר יתרון משמעותי של אחד על השני.

תודה על המידע.

:lol: :lol: אני מתכוון שאני רואה שהתמונה נקראת כשאני מעביר אותה ממקום למקום... :lol: :lol: אני יכול למנוע את זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על המידע.

:lol: :lol: אני מתכוון שאני רואה שהתמונה נקראת כשאני מעביר אותה ממקום למקום... :lol: :lol: אני יכול למנוע את זה?

LOL, אתה מתכוון בכל חלון של ... לא אי אפשר לעשות כלום בנידון, זה כנרארה המהירות שהוא מצייר את החלון...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום.

ברשותי Quake 4 והמולטי לא מתחבר לי, הוא עושה הרבה זמן Waiting For Authorization וכשאני אומר הרבה זמן אני מתכוון לזה.

עכשיו כיביתי את הפיירוול והחשדה האחרונה שנשארה לי היא בראוטר.

יש לי ראוטר ECI B-Focus 312+.

האם יכול להיות מצב שהראוטר חוסם לי את המשחק ?

ואם כן איך אני גורם לו לא לחסום?

ואם לא מה עוד לדעתכם יכול לחסום את המשחק ?

תודה מראש לעוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קווייק 4 משתמש בפורט 28004

תנסה לפתוח אותו

LOL, אתה מתכוון בכל חלון של ... לא אי אפשר לעשות כלום בנידון, זה כנרארה המהירות שהוא מצייר את החלון...

האמת שאפשר שני דברים בנידון:

1. עוד - גם פנימי וגם על כרטיס המסך.

2. מה שאני עשיתי, וזה להיכנס ל-display properties משם ל- appearance ואז ל-Effects. ושם לבטל את הסימון על Show window contents while dragging. ואז כשאתה גורר את החלון אתה גורר רק את המסגרת, והתוכן של החלון מתעדכן רק ברגע שהחלון נמצא ביעד שלו, ולא כל הדרך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...