להפוך את החדר לסטודיו (מעודכן עמ'25 סירטונים בפנים) - עמוד 12 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

להפוך את החדר לסטודיו (מעודכן עמ'25 סירטונים בפנים)


musari

Recommended Posts

לפותח התרד שאלה לי אילך..(יותר נכון שתי שאלות)

למה פתחת לך מועדון פרטי בחדר..??

אתה רק "מערבב" מוסיקה או גם יוצר..(ואם כן איזה סוג..)..??

יוצר עדיין לא אבל יותר מערבב אני מתכנן לקנות ציוד של יוצרים בקרוב ואז אני יתחיל יש מי שיעזור לי ללמוד על קיובייס שהוא חבר טוב שלי למי שמכיר דיג'יי אייל שיטרית אתם מוזמנים לחפש באימיול(eyal shitrit) שהוא גם עוזר ליהל ליצור שירים שהוא הכין ממש פצצה וזה הסיגנון שאני אוהב והולך עליו הינה מהביקור של אנשי הסאונד שכיוונו לי תמערכת והתאימו לי סונקס וספוגי ביצים הראשונה זה יקיר סאונדמן מקצועים ויוצר מוסיקה הוא מבין בכל הקשור להחזרים של גלי קול והשניה זה אייל שיטרית משמאל עם חולצה שחורה ופלאפון תלוי עליו יוצר ומכוון מקצועי של מערכות הגברה מוסמך של קולות רמים

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 244
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אורכי הגל לא תלויים בעוצמה, אז מה משנה גודל החדר?

אורכי הגל תלויים ברמקול. גדול יותר עם אלמנט גדול יותר ייצור אורך גל גדול יותר בגלל תדר נמוך יותר, ומכאן שצריך מקום גדול יותר בכדי להכילו. תופעה שכן מתרחשת בעוצמות גבוהות בתדרים מסוימים, קשה לי להגיד איזה בדיוק מבלי למדוד או לקבל קצת יותר פרטים, היא גלים עומדים. אני מניח שפיסיקה למדת/עדיין לומד. גל עומד גורר המון תופעות לא רציניות, במיוחד במוזיקה. ברגע שמדובר בעוצמות נמוכות הגלים העומדים הם עוד נסבלים. בעוצמה גבוהה יחסית אתה מקבל פשוט גיהנום (שוב מניסיון בתחום, אפילו עם מדפי שלא יורד מתחת ל-50הרץ אפשר ליפול לבעיות כאלה, אז עם גדולים יותר זו בכלל בעיה הייתי צריך לעבור שעות של כיוונונים על השפורפרות במגבר, המיקום והזוית של הרמקולים, מיקום וזוית הסונקס ועוד עד שפתרתי את הבעיה עם הרמקולים שלי שבמקרה שלי הם רצפתיים שגוררים בעיות פוטנציאליות קשות יותר).

אל תשכח שיש סונקס וספוג בצים שסופג את כל העוותים שהבאסים נותנים בגלל המקרה שאמרתה חדר קטן יחסית עם עוצמה גבוהה מדיי וחוץ מזה אני לא מגביר את כל הווליום כי חבל לי על האוזניים ובנוסף לזה יש לי פרוססור שמעבד לי באסים על גבול נקי ומיד על נקי וטויטר כנ"ל בנוסף לאקולייזר בקיצור אין לי צלילים שניבלעים שומעים את כל הצלילים במדוייק עשיתי תחדר אקוסטי שאני יוכל לשמוע את כל הצלילים במדוייק הם נבלעים בבידוד וכך אתה מקבל נקייה ומדוייקת לא סתם באו אליי אנשי לכוון לי תמערכת ובנוסף לתת דעה איפה להשים ציפוי סונקס וספוג בצים בשביל לא לקבל רעידות מחפצים והחזרים של גליי קול השקעתי הרבה מאוד כסף על החומרים הכי יקרים שיש ועל בניה איכותית ועיצוב מדהים ולא חסכתי בכלום בשביל תוצאות כאלו והינה היום רואים ושומעים תוצאות צריך לראות לשמוע ואז להיתרשם כי דעה שלילית כמו שאתה נותן לפני ששמעתה זה סתם באויר

תשמע, אני לא זורק דברים באויר. אל תחשוב שאתה שובר מוסכמות. הייתי בחדרים אקוסטיים גדולים יותר משלך שבהם רק השטיח עלה כמו כל המערכת שלך. לא משנה מה תעשה, אם אין לך בקיר וברצפה ובתקרה שטיחים בעובי לא יאומן, עם מלכודות באס בעובי מטורף לא יעזור כלום. בעוד תדרים גבוהים ומיד ניתן לשכח דיי בקלות (והרבה יותר בזול מאשר אצלך. אני עשיתי שיכוח של רוב ההחזרות השליליות בסכום של כ-50 שקלים ללוח סונקס בודד משומש וספוג ביצים הבאתי בחינם החוכמה היא מיקום נכון. ברגע שממקמים פשוט בכל מקום, אתה מאבד את כל הבמה והנפח (במקרה שלך נראה שהמיקום של הרמקולים הוא לצורך אחר בכלל, ובמה לא נראה שיש שם בגלל המיקום על קירות נפרדים)באסים הם בעיה רצינית הרבה יותר. גם כשמיקמתי 4 לוחות סונקס אחד מאחורי השני עם הפרדה בינם לבין הקיר (מגביר את האפקטיביות שלהם) עדיין הבאס עשה בעיות. חוץ מזה, לא יעזור מה. כמו שזיו אמר (aquarius) עצם העובדה שהרמקול צמוד לקיר מעודדת גלים חוזרים (ולא נדבר עם הפרשי פאזה בגלל שאילו גלים חוזרים מהחלק האחורי של האלמנט שתקעים בקיר וחוזרים, דבר שלא נשמע נעים במיוחד) וגם מתלה של שכזה שמחובר לקיר הוא לא בדיוק דבר חכם לעשות בחדר מגורים שהקירות שלו לא תוכננו לזה. הדבר היחיד שאני יכול לומר בכנות שיוכל לפתור לך את הבעיה הוא RC. הבעיה ברוב המיקרים שיש לאנשים עם הדבר הזה היא המחיר. במקרה שלך מובן שאין בעיה כזו. מצד שני, בעיה נוספת שיש לאנשים "הכבדים" יותר היא שהמכשיר מייבש את הצליל, ומאבד את הגוון של המערכת שהם כל כך אהבו. לכן אני אישית ממליץ שאם כבר יש חדר נתון לפני שקונים מערכת, כדאי לחפש מערכת שתתאים לו, במקום להתאים את החדר למערכת על ידי RC.

ד"א, אתה חושב שהמערכת שלך תוכל לעמוד במשהו שהוא מעבר לרק באס כמו טראנסים? במידה וכן, אולי נארגן איזו בדיקה קטנה לעניין.

דבר אחרון, כמו שכבר הסברתי כל אחד צריך להינות מהמערכת שלו. אם תגיד לי שכל מה שאתה מקשיב לו הוא טראנס (ניו יורק האוס לצורך העניין) ושחורה/ ז'אנרים דומים. אני באמת ובתמים אגיד לך שני דברים בלבד. הראשון הוא מזל טוב, קנית מערכת מעולה. כל מה שאתה צריך זה באס חזק כמה שיותר (לא הכי חשוב עד כמה נמוך/הדוק/נעים הוא. מי שפעם טעה למה הבאס במועדונים הוא בתדר מסוים, שילמד קצת גלים. מסתבר שהוא גורם לכמה תופעות נחמדות מאוד בגוף :) ) ויכולת לעמוד בעוצמות גבוהות (תלוי בהרגלי ההאזנה שלך). והדבר השני שאגיד לך הוא ת-י-ז-ה-ר לא תאמין באיזו קלות יכולה השמיעה שלך להיפגע.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנטולי קודם כל תודה על ההסבר אחי לא שאני מפקפק בידע שלך אבל אל תחשוב שנעלמים לי צלילים וניבלעים בגלל הבאס יש לי פרוססור לימיטר שלא נותן לזה לקרות לא משנה כמה באס אני יתן לו אפילו אם אגביר דרך האקוליזר הפרוססור נעול על תדרים ועוזמה מסויימת לבאס כדי שלא יהיה עוותים

התדרים הם לפי מה שכיוונו לי תפרוססור :

low gain 12.00 DB

low cutoff 152.30 hz

mid gain 1 -6.00 db

mid center 1 610.10 hz

mid width 1 0.50 octaves

mid gain 2 6.00 db

mid center 2 3015.20 hz

mid width 2 1.00 octaves

high gain 10.00 db

high cutoff 9515.20 hz

זה הנתונים של הפרוססור לימיטר המוזיקה שיוצאת למגבר ולרמקולים נעולים על התדרים האילו לא משנה כמה שתעוות תגביר באס או משו כזה הוא נעול על עוצמה ותדר מסויים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע, מה שאתה מראה לי הוא נתוני אקולייזר. לא משנה כמה האקולייזר מגביל, ככל שתגביר תשמע אותם חזק יותר ועדיין ישנה הבעיה. האקולייזר במקרה שלך קובע החל מאיזה תדר הכל ילך לסאב, ומה יהיו יחסי העוצמות בין התדרים השונים. זה אחד הדברים שאמרתי שהורסים את הגוון של הציוד (אבל בחדרים בעייתים אין מה לעשות). אם לא חסר לך כסף (ולא חסר לך כסף) נסה להשיג RC אפילו לא מהיקרים. נגיד של בהרינגר ותחבר אותו. הוא עובד כמו אקולייזר, אבל הוא עושה זאת על ידי מדידות לכל תדר בנפרד, ויש לו יכולת דיוק גבוהה יותר מאשר לאקולייזר גרפי. יכול להיות שתאהב, יכול להיות שלא, אבל לנסות לא יכול להפריע.

ד"א, עדיין לא ענית. אתה חושב שהמערכת שלך תוכל להתמודד עם שהיא מעבר לטראנס ולא משנה מה אני אזרוק לה?

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע, מה שאתה מראה לי הוא נתוני אקולייזר. לא משנה כמה האקולייזר מגביל, ככל שתגביר תשמע אותם חזק יותר ועדיין ישנה הבעיה. האקולייזר במקרה שלך קובע החל מאיזה תדר הכל ילך לסאב, ומה יהיו יחסי העוצמות בין התדרים השונים. זה אחד הדברים שאמרתי שהורסים את הגוון של הציוד (אבל בחדרים בעייתים אין מה לעשות). אם לא חסר לך כסף (ולא חסר לך כסף) נסה להשיג RC אפילו לא מהיקרים. נגיד של בהרינגר ותחבר אותו. הוא עובד כמו אקולייזר, אבל הוא עושה זאת על ידי מדידות לכל תדר בנפרד, ויש לו יכולת דיוק גבוהה יותר מאשר לאקולייזר גרפי. יכול להיות שתאהב, יכול להיות שלא, אבל לנסות לא יכול להפריע.

ד"א, עדיין לא ענית. אתה חושב שהמערכת שלך תוכל להתמודד עם שהיא מעבר לטראנס ולא משנה מה אני אזרוק לה?

Anatoli.

חחח מאיפה קבעתה שאני שומע רק ניו יורק האוס אני אוהב גם מטאליקה נירוונה GNR סקורפיונס DOORS פינקפלויד וכו דרך אגב לפינקפלויד יש איכות מהממת נקיה וברורה ממש כיף להאזין לכל צליל שיוצא כאן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בואנה החדר הכי תותח שראיתי בחיים שליייייי

אבללללל לא הייתי משקיע כל כך הרבה כסף על זה...

הייתי קונה מחשב תותח ב 10,000,משפץ את החדר רק שיהיה יפה מבחינת ועיצוב-5000

שם פלזמה טובה20,000 עם איקס בוקס 360 נניח ומערכת ביתי טובה.

הייתי גומר באיזה 40 אלף ככה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

t

אורכי הגל תלויים ברמקול. גדול יותר עם אלמנט גדול יותר ייצור אורך גל גדול יותר בגלל תדר נמוך יותר, ומכאן שצריך מקום גדול יותר בכדי להכילו. תופעה שכן מתרחשת בעוצמות גבוהות בתדרים מסוימים, קשה לי להגיד איזה בדיוק מבלי למדוד או לקבל קצת יותר פרטים, היא גלים עומדים. אני מניח שפיסיקה למדת/עדיין לומד. גל עומד גורר המון תופעות לא רציניות, במיוחד במוזיקה. ברגע שמדובר בעוצמות נמוכות הגלים העומדים הם עוד נסבלים. בעוצמה גבוהה יחסית אתה מקבל פשוט גיהנום (שוב מניסיון בתחום, אפילו עם מדפי שלא יורד מתחת ל-50הרץ אפשר ליפול לבעיות כאלה, אז עם גדולים יותר זו בכלל בעיה הייתי צריך לעבור שעות של כיוונונים על השפורפרות במגבר, המיקום והזוית של הרמקולים, מיקום וזוית הסונקס ועוד עד שפתרתי את הבעיה עם הרמקולים שלי שבמקרה שלי הם רצפתיים שגוררים בעיות פוטנציאליות קשות יותר).

אשמח אם תסביר לי איך נוצר גל עומד בגל אורכי

אם הוא היה מגיע לגל עומד אשמח אם תסביר לי מזה "גל עומד גורר המון תופעות לא רציניות, במיוחד במוזיקה" , חוץ מנקודות בהן יהיה שקט קשה לי לחשוב על עוד תופעות לא רציניות :nixweiss:

[ U S A lR ][/\][ link=topic=146237.msg1293501#msg1293501 date=1132839867]

חחח מאיפה קבעתה שאני שומע רק ניו יורק האוס אני אוהב גם מטאליקה נירוונה GNR סקורפיונס DOORS פינקפלויד וכו דרך אגב לפינקפלויד יש איכות מהממת נקיה וברורה ממש כיף להאזין לכל צליל שיוצא כאן

חחחח מה אחי אתה גם אוהב מטאל???

ttאם אתה רוצה באמת לבחון את היכולות של המערכת שלך, אתה צריך לשמוע את NeverMore

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גל עומד יכול להיווצר בכל בתדרים מסוימים. ברגע שתקשיב לגל עומד, תשמע כמה בעיות הוא יוצר. רזוננסים שפשוט נשמעים נורא. גל עומד כידוע לך מכפיל את עוצמת השיא של הגל המקורי, וכל נקודה בו (מלבד נקודות צומת שהן שקטות) יהיה חזק פי 2 מהגל המקורי. אני מציע לך לנסות ולשמוע את זה, אתה תקבל באס נורא ברמות שלא ייאמנו. פשוט לא משהו שניתן להאזין לו. הבאסים אף יישארו בחדר למשך זמן רב יותר, עקב חוסר יכולת של החדר לשכח אותם, והיצירה שתשמע תהייה נוראה, ממש כמו להגביר באקולייזר את הבאס בכמה דציבלים. אילו הן התופעות הלא רצוניות שדיברתי עליהן.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגידו מה אף אחד לא רואה שהוא חיבר תרמקולים הגדולים לקיר עם שרשרת?

איך אתה מצפה שזה לא יפול?

זה רמול תזמין לו סטנד או משו!

הגזמת. זה ולא פיל.

השרשרת לא תקרע, וגם לא תנשור מהקיר אם שמו אותה כמו שצריך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...