רוצים שילוב מנצח ב2500ש"ח של מערכת קולנוע בייתי שלא חשבתם עליו?! - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רוצים שילוב מנצח ב2500ש"ח של מערכת קולנוע בייתי שלא חשבתם עליו?!


cat2010

Recommended Posts

זהו השילוב המושלם לשמיעת די וי די שתמצאו היום ב2500 שקל. סמכו עליי. חרשתי כל כך הרבה, וכשקניתי את זה ושמעתי את סצינת הלובי של מטריקס 1 עם ה 550 MEGAWORKS THX הייתי בשוק עקב האיכות שהופקה מה550 שלי ומשריקת הכדורים בסראונד אמיתי מלא ,במיוחד שכל זה שווה בערך 2500 ש"ח . . .

המפענח DDTS 100 מכיל בערך 3 כניסות דיגיטליות ו3 אנלוגיות לחיבור רוב המכשירים בבית, כמו גם כניסה קואקסיאלית(עגולה) ואופטית. בחיבור למכשיר DVD שלי XORO 415 ואפילו בתוספת קובץ XVID בשני חלקים, במקרה זה היה TERMINATOR 3 בגירסת AC3,שזה 5.1 או 6 ערוצים, (חובה שהיה AC3) הוא ממש שווה ערך לחווית DVD שתיקח בבלוקבאסטר ותשמע בבית. פשוט עולם אחר של צפייה בסרטים בביתך. באמת, אני נשביתי בקסמו של המפענח הזה. במיוחד כשהוא עולה סה"כ כ 750 ש"ח במזומן בארץ בכל חנות באינטרנט,אם זה לוג'יק,פנדה או זיגזג (בכולן לפחות קניתי ואני יכול להמליץ).

הביקורות הטובות ברשת,סמכו עליי, אל תחפש אחרות. אלה הכי ממצות וכתובות במקצועיות.(צריך עוד מידע, פנה אליי באיסיקיו.אנסה להתפנות בין הצבא לאזרחות :-) 109467907):

http://www.tomshardware.com/consumer/20040120/index.html

http://www.nordichardware.com/Reviews/?page=1&skrivelse=377

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

טוב, אז כמה הבהרות והצעות לשיפור וליישום אצלכם, במיוחד אם אתם מתכוונים לקנות מערכות בזמן הקרוב:

1) החיבור של הרמקולים למפענח הוא עם חוטי סטריאו רגילים. החיבור של המפענח אל המקור (אצלי זה היה די וי די לדוגמה) הוא האמצעות כבל אופטי או קואקסיאלי. שני הכבלים, אגב מצורפים למפענח בקופסה שלו. :jump:

2) ברור שאי אפשר להשוות את זה לשני של JAMO,לדוגמה ב3500 ש"ח , אבל אני מקווה שאתה כן מבין שב3000 ש"ח אתה קונה GIGAWORKS וב 700 (במזומן)את המפענח ויש לך 7 ! ! ! (שאין עליהם אפילו ביקורת שלילית אחת ב3 השנים האחרונות . . . :xyxthumbs:)יחד עם מפענח לכל סוגי הפורמטים שקיימים היום בעולם הקולנוע הבייתי ?!

3) הזמנתי ביום שישי את הרמקולים GIGAWORKS אצל זיגזג (הם לא עידכנו את המחיר, ככה שבמזומן זה המחיר הזול בישראל - במזומן יצא לי 3040 שקל,( אתם קולטים את הפאשלה שלהם?) ואת ה DDTS100 כבר יש לי מקנייה קודמת. זה הסט המושלם שלי ל7.1 בסלון הביתי.

4) בנוסף - לשמיעת , אני מתכנן לקנות, מתישהו בעתיד רמקולים סטריאו (2 רמקולים בלבד) עם מגבר סטריאו שייתן לי חווית מושלמת. :coolman:

5) עדיף מלקנות חמישה רמקולים מקצועיים בעשר אלף שקל וגם מגבר קולנוע בייתי באלפיים וחצי אלף שקל, רק כדי לראות . לכל דבר ייעוד משלו, ואני פשוט רציתי לחשוף אותכם לרמקולים הגבוהים של קריאטיב והשילוב עם ה DDTS100

נ.ב - למי ששאל איפה ניתן להשיג את הDDTS 100 בנפרד - בכל חנות כמעט:

פנדה - 853 ש"ח

זיג-זג: 805 ש"ח

לוג'יק: 790 ש"ח (אני תמיד קונה שם, כי אני גר בגבעתיים, והמחיר הזה הושג בזכותי, כי המוצר כלל לא היה שם, עד שדיברתי עם מנהל החנות. תהנו ממנו :xyxthumbs: )

http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_274_82&products_id=6026&PHPSESSID=e4edd46a6e17692f095c197e5364b8a3

http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=24&products_id=2117

http://logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=6821

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה שוכח כי בסופו של דבר אתה משקיע 3,000 ש"ח ברמקולים למחשב. קח בחשבון כי על הרמקולים של GIGAWORKS יש מכס מאד גבוה ביחס לשאר הרמקולים למחשב (קולנוע ביתי לעומת רמקולים למחשב) וכך יוצא שהנך משלם כסף רב על שום דבר. שים לב כי מחיר הרמקולים בחו"ל הינו זול משמעותית מהמחיר הנקוב בארץ.

אינך יכול גם להשוות איכות של ה-7.1 הללו למערכת סראונד DIAMOND 8 של WHARFEDALE (סט של 5 רמקולים, ללא סאב) אשר מתומחרים כמעט אותו הדבר.

טעות נוספת קיימת בעובדה כי רבים חושבים שמערכת 7.1 כזו כוללת סאב וופר. זהו אינו סאב וופר מהסיבה הפשוטה שהוא צריך לחפות על העדר התדרים הנמוכים ברמקולים הסטליטים ולכן התדרים שלו מגיעים יותר גבוה משל סאב וופר יעודי על חשבון התדרים הנמוכים וכך בעצם מתקבל וופר. בסופו של דבר הסאב וופר של מערכת ה- יורד נמוך כמו הרצפתיים של WHARFEDALE.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמעו, אני מודע למגבלות שלה, א ב ל . . . עדיין, זאת מערכת מצויינת לקולנוע בייתי ! ! !

תבינו, יש כמה מבקרים שפשוט הורשמו ממנה עד כדי כך שהחליפו את המערכת סראונד שלהם בסלון מחברה רצינית בג'יגה וורקס, חלק אמרו שזה אותו דבר וחלק אמרו שזה נשמע אפילו יותר טוב, במיוחד אהבו את הסאבוופר של המערכת ... ציינו שה BASH (טכנולוגיית עוצמה של הסאב של קריאטיב) עושה להם את זה . . .

בכל מקרה, אביא כאן את הביקורות הטובות ביותר ברשת,סמכו עליי:

http://www.nordichardware.com/Reviews/?page=1&skrivelse=355

http://www.xtremecomputing.co.uk/review.php?id=88

http://www.guru3d.com/article/sound/194/

http://www.gamers-depot.com/hardware/speakers/creative/s750/001.htm

באתר TOM"S HARDWARE הורשמו ממנה עד כדי כך שהיא הפכה להיות "מערכת הבחינות וההשוואות שלהן" שאליה הם משווים את כל הרמקולים החדשים.

http://www.gamers-depot.com/hardware/speakers/creative/s750/001.htm

אסיים בציטוט של אחד האתרים, המדגיש את הנקודה שלי (אתם באמת ממעיטים בערכה, אני אומר לכם שהיא נו איך אומרים? "זן נדיר, ציפור משונה") בעולם האודיו למחשב:

"Part 2 performance

I had this set on loan for two weeks so what better way to test it than to use it for a while, I ran all sorts of things from DVD audio, DVD films dolby digital games. And I was impressed so much I decided to do something completely different, this was disconnect my home theatre setup I know I am pushing things here but I wanted to see how these would compare to my Yamaha Sub and my Technics satellites this is maybe pushing the test a bit far but I wanted to do this because I was sure the Creative Sub had a crisper deeper sound. Did ii??? Well the answer was yes it did, even the satellites sounded better.?

והנה ביקורות על הDDTS100 שגם כן, כמו הג'יגהוורקס מקבל רק שבחים מכל כיוון אפשרי. נתחיל עם המקצוענים בה' המילה:

http://www.tomshardware.com/consumer/20040120/index.html

שימו לב מה הוא אומר בסוף הביקורת . . . עד אזכור לגדולה וההתרשמות של אתרים שונים מהג'יגהוורקס...

http://www.nordichardware.com/Reviews/?page=1&skrivelse=377

ושוב, אצטט פה משהו מהאתר של טום (טוב גם למי שיתעצל לקרוא, שיבין את הפואנטה שלי . . .) תבינו את המשמעות... "החברות המקצועיות לא אוהבות את היוזמה החדשה של קריאטיב" . . .

"In mass market electronics, manufacturers tend to prioritize design over technology, in order to give the product a more upscale look. At the end of the day, for an equivalent price, it's usually computer speakers that can claim superiority. In fact, top-of-the-range computer equipment is equivalent to entry level in mass market electronics and can well work out as superior to more expensive models, but there are no miracles here either. As soon as you move on to more sophisticated hardware with famous brand speakers, the computer world is left behind. But at what price? On the other hand, , JVC and others offering home theater systems at $1,000 can easily be outperformed by top-of-the range equipment made for the computer market. That's why the big names are probably rather unhappy with Creative's initiative."

===============================================

אחרי כל זה, אתם מבינים שאני לא היחיד שחושב כך, אלא שהאתרים הגודלים והרציניים ביותר ברשת אומרים את זה מהרגעשהיא יצאה לשוק יחד עם המפענח?!

פשוט רציתי לפתוח פה להרבה אנשים את העיניים, שזה מקרה נדיר שבו מוצר מקטגוריית ה"מחשבים" תופס נתח שוק של חברות מכובדות ורציניות בהרבה, רק כי אלה מוציאות מוצרים ימעוצבים ולוקחים על זה כסף).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דרך אגב התדר הכי נמוך של המערכת הוא רק 25KH- ממש לא תדר נמוך במיוחד

אני מאמין שהתכוונת ל20HZ ולא KHZ.

ובכל מקרה:

תינוק שנולד אתמול שומע, תיאורתית, מינימום של 20HZ. וגם ככה לא כל כך שומעים תדרים כאלה כמו שמרגישים אותם.

סאב מטורף יכול מימינום להוציא 22HZ, ורובם נותנים 25HZ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

25Hz זה לא נמוך?! אם הסאב הזה היה מסוגל באמת להוציא 25Hz אתה היית מבין מזה נמוך. לצערנו הרב, הסאב הזה לא מסוגל לעמוד במשימה, וגם הרבה סאבים יקרים יותר לא מצליחים לעשות זאת. מעבר לזאת, יש הרבה מעבר לתדר המינימלי שאליו מגיע הסאב, בכדי לקבוע מהי האיכות שלו.

ד"א, לא יודע מה איתכם. אבל במידה והבחור קנה את המערכת רק לסרטים מדיי פעם, לטעמי הוא עשה נכון, אמת שבמקרה כזה עדיף לחפש יד שנייה, אבל אם אין, אז אפשר להסתדר גם עם חדשים. בכל מקרה אחר, לטעמי קניית סטליטים היא שטות גמורה, במידה ויש מקום ותקציב לרמקולים אמיתיים.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...