P0wnd!!! - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

P0wnd!!!


R0ck

Recommended Posts

  • תגובות 54
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אתם יודעים מה הכי מעצבן ? תעשו סיבוב קטן בהרצליה ותראו שם את כל הגי'פים הנוצצים ואני לא מדבר על ניסן טרנו או לנד קרוזר אני מדבר על "בלינג בלינג"

כמו BMW x5 לנד-רובר ,Freelander ,לינקולן Navigator (שכמעט נכנסתי בו :smile1: ) ועוד ועוד ובכולם נוהגות נשים !!! :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יותר מעצבן לראות מכונית נוצצת, דנדשה ובתוכה יושב דגנרט בגמלאות נוסע 20 קמ"ש מתחת למקסימום המותר, מאט את כולם ואוחז את ההגה בשתי ידיים.

זה קורה כ"כ הרבה, יותר מדי... זה פשוט בזיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא זאת הייתה הכוונה שלי, אני יודע שאת לא יכולה לכתוב בעברית ...

תקראי את זה ותגידי לי עוד פעם מה כתבתי פה.

:nixweiss:

אני מעדיף שאשה יפה תנהג בגיפ יפה מאשר ערס וינהג באיזו סובארו או BMW... לדעתי זה יותר מסוכן.

את צריכה ללמוד להבין עברית, כי גרמנית כבר למדת, verstate Sie mich?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עד לעוד מקרה של טמטום של אישה:

ביום שישי נסעתי לי עם האופניים עם עוד כמה חברים קיצר עצרנו באיזה מקום כדי לצלם ואז פתאום מהבניין בצד יצאה אישה בכזאת חריקה שכמעט נחנקנו מהאבק, מה גם שאחרי זה היו סימני צמיגים מאוד יפים על הכביש... :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מקרה טמטום ? בוא אני יראה לך מקרה אמיתי

לפני שנתיים בערך בעודני הולך לי לתומי לעבר ב"ס אני מגיע למעבר חצייה ומתחיל לעבור אותו כשלפתע מגיעה מכונית של מורה נהיגה באיטיות לעבר מעבר החצייה

כאשר אני מגיע לכמחצית ממעבר החצייה הנהגת המתלמדת שנהגה במכונית מגיעה ממש למעבר חצייה אך במקום ללחוץ על דוושת הברקס כדי לעצור ולא לדרוס אותי היא לוחצת ... עזבו לוחצת היא הביאה חתיכת KickDown לדוושת הגז !!! :s07::bash::s07: ואיתגרה אותי בניתור שלא היה מבייש אף קופץ הולימפי ,מרוב שזה היה קרוב

הרגשתי ממש את השיפשוף של מכסה המנוע במכנס שלי (!) מרוב שזה היה מהר מורה הנהיגה לא הספיק אפילו להגיב כך שאילולי הכישרון החדש שנאלצתי לפתח היתי יכול להיות במצב הרבה יותר גרוע עכשיו אם בכלל

הקטע העוד יותר הזוי היה עוד באותו היום בשעות הצהריים כאשר היתי בעיצומו של שיעור נהיגה בעצמי כשלפתע נקלעתי לשיחה מעניינת בין מורי הנהיגה שם על "נהיגת נשים"

אחד ממורי הנהיגה אמר "אתם יודעים מה הדעה של לגבי זה ,אבל היום זה כבר היה מטורף , נסעתי עם אחת התלמידות שלי , הגענו למעבר חצייה ובמקום שהיא תלחץ על הברקס היא לחצה על דוושת הגז בעוצמה וכמעט דרסה הולך רגל תמים ... זה קרה ממש מהר לא הספקתי להגיב בכלל ואם הוא לא היה מצליח לקפוץ מעל האוטו זה היה יכול להגמר ממש גרוע "

אני היתי בשלב הזה כבר ככה :smile1:

חשוב לי לציין, שאני לא חושב שכל הנשים לא יודעות לנהוג אך ברוב המקרים לגברים יש יותר כישרון לנהיגה (ואף הוכח במחקרים רבים שלגברים יש יותר תפיסה מרחבית וכו' אשר תורמת ליכולת הנהיגה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...