מצלמה של fuji - עמוד 2 - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מצלמה של fuji


idoyi

Recommended Posts

  • תגובות 33
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

זה שאתה זורק נתונים סתם באוויר לא עוזר לאף אחד, תסביר לי דבר 1 איך עדשת 28 מ"מ עוזרת כאשר האיכות פשוט זוועה?

ל-F700 יש עדשת 35mm, לא 28mm, והאיכות שלה ממש לא זוועה.

וד"א ההבדל בין ה35 מ"מ של ה700 לבין ה38 מ"מ העלובים כביכול של קנון - ממש אבל ממש לא משמעותי.

זה בדיוק ההבדל בין "נסבל בקושי" ל"בלתי נסבל".

יש לאף700 3.1 פיקסלים אפקטבייים זה הכול , והאיכות שלה לא עוברת ואפילו יורדת ממצלמות שעולות אותו מחיר או אפילו יותר זול - וממש לא איכפת לי כמה קולטנים יש לה מצידי שיהיה לה חיישן של dslr , אבל כל עוד האיכות לא טובה זה לא ממש עוזר ...

שטויות.

imaging-resource.com

"The net result is that the apparent resolution of the F700 lies somewhere between that of 3.1 and 6.2 megapixel cameras"

dpreview.com

"Exhibits more resolution than a camera with a normal 3 million CCD"

תגיד, גם לסיגמה יש איכות שמקבילה ל-DSLR רגילה עם חיישן 3.4MP, או ששם הקולטנים הנוספים כן עושים את העבודה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב... אתה סתם זורק עובדות כשבשטח האיכות של האף700 היא של באותו מחיר ואפילו פחות ... ואני יודע שלאף700 יש 35 מ"מ ... עובדה שרשמתי אתזה גם בהודעה שלי...ההבדל הזה של ה3 מ"מ ממש ממש לא משמעותי וזה מניסיון.

בנוגע למצלמה ... תיתן תקציב ומה אתה צריך (זום,גודל,איכות וכו') ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא זורק שום דבר, זה dpreview.com ו-imaging-resource.com שכתבתו את הדברים האלה, לא אני.

אני מסכים שאפשר למצוא במחיר כזה מצלמות אחרות עם איכות דומה, ואפילו קצת יותר טובה, אבל רק מבחינת רזולוציה. לא תמצא במחיר הזה שתומכת ב-RAW, ואם אתה רוצה שאני אסביר לך מה השפעה של RAW על האיכות של התוצאה הסופית רק תבקש.

ליתרונות נוספים של ה-F700, ראה את ההודעה הראשונה שלי עליה בדיון הזה.

לגבי 38mm מול 35mm, אתה ממשיך לחזור על עצמך, אז תרשה גם לי: זה בדיוק ההבדל בין "נסבל בקושי" ל"בלתי נסבל".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש אין צורך שתסביר לי מזה raw ושבמצלמות כאלו זה שווה ל*** ...

עשית פעם השוואה מניסיון שלך בין 35 ל38 מ"מ ? כמעט ואין הבדל אם בכלל... ככה שזה ממש לא "נסבל בקושי" , זוית רחבה זה באמת בונוס אבל לא צריך להתייחס לזה כאל פרמטר חובה בקניית , במיוחד שההבדל הוא כ"כ זניח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נווו.... אז תתנו לי כבר שמות של דגמים

עד 1300 בערך שלא יהיה לה דיליי ארוך מידי ושלא תהייה של קאנון ועם איכות סבירה

כי הייתי עם קאנון איי 85 ולא אהבתי בכלל זוללת סוללת ודיליי ארוך מידיי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש אין צורך שתסביר לי מזה raw ושבמצלמות כאלו זה שווה ל*** ...

שאל את Chevy, יש לו מצלמה כזו (קומפקטית, עלתה לפני שנתיים כ-2000 ומשהו ש"ח, תומכת ב-RAW).

עשית פעם השוואה מניסיון שלך בין 35 ל38 מ"מ ? כמעט ואין הבדל אם בכלל...

קודם כל יש הבדל של כמעט 10%, ומעבר לזה, כשההבדל "הקטן" הזה קובע אם השפיץ של גג הכנסיה נכנס לך לתמונה או לא, אז הוא מאוד משמעותי. בד"כ זה רק עושה את ההבדל בין "נסבל בקושי" לבין "בלתי נסבל".

המקרה ההפוך (של עדשת טלה שקצרה ב-10%) הוא הרבה פחות משמעותי. תמיד אפשר לצלם משהו שדורש 400mm עם "רק" 360mm ולעשות crop קטן מבלי לאבד כמעט איכות. עם עדשה שאינה מספיק רחבה אין את הפריבילגיה הזאת. קאפיש?

זוית רחבה זה באמת בונוס אבל לא צריך להתייחס לזה כאל פרמטר חובה בקניית מצלמה

למי שמצלם יותר מאשר זברות בספארי ואת השכנה שלו במרפסת, עדשה רחבה בהחלט צריכה להיות פרמטר חובה, במיוחד במצלמות all-in-one ללא עדשות מתחלפות. אם אתה לא מבין מה המשמעות של 10% פחות רחב, קח למשל את התמונה הראשונה בדיון הזה, תעשה לה crop כזה ותראה כמה שהקומפוזיציה נדפקת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון זה 10 אחוז לפני הנתונים שממש לא חשובים - מה שחשוב זה הניסיון בשטח , ואני אומר לך שאין הבדל ... ואם כ"כ חשוב לך להכניס תשפיץ של הכנסיה אז תחפש זוית שהיא תיכנס, או שבמקרה הגרוע תלך צעד אחד אחרונה (אסון אסון...).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואני אומר לך שאין הבדל ...

ואני אומר לך שיש הבדל.

ואם כ"כ חשוב לך להכניס תשפיץ של הכנסיה אז תחפש זוית שהיא תיכנס, או שבמקרה הגרוע תלך צעד אחד אחרונה (אסון אסון...).

לא תמיד אפשר ללכת אחורה. לעיתים קרובות יש שם קיר, גדר, חומה, תהום או מגבלות אחרות. קח לדוגמה את התמונה הראשונה מאותו דיון. בגלל מהירות התריס האיטית נאלצתי להשתמש בחצובת שולחן שאותה הצמדתי בזווית של 90 מעלות לאחד העמודים. אם הייתי הולך צעד אחד אחורה לא היה לי על מה להשעין אותה, ואם הייתי מצלם עם עדשה פחות רחבה ב-10% הייתי נאלץ לחתוך את הקשתות או את הנרות האדומים ולקלקל את הקומפוזיציה. בניגוד לעדשות טלה בהן crop קטן יכול לעשות פלאים, בעדשות רחבות אין חוכמות - כל מילימטר משנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיבלת כמה הצעות, הנה עוד אחת:

בחריגה קטנה מהתקציב אפשר לקנות את ה- DSC-L1 + כרטיס של 256 מ"ב. יתרונות על הקאנון:

1. עדשה רחבה יותר (32mm בסוני מול 35mm בקאנון). עניין מאוד משמעותי כשמצלמים במקומות קטנים.

2. דיליי הרבה יותר קצר (0.4 שניה מול 0.9 שניה)

3. ווידאו הרבה יותר איכותי (30fsp מול 15fsp).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...