עבור לתוכן

עזרה בשפת C

Featured Replies

פורסם

אתה צריך את CONIO.H


char input=0;
while(1)
{
if(kbhit())
{
input=getch();
//do something to input
}
//move snake
}

פורסם
  • מחבר

ואני יכול לעשות את התוכנית ככה שאם אין קלט אז הנחש עדיין יזוז נכון? (ככה עובד kbhit נכון?)

דרך אגב.. תודה על העזרה

פורסם

כן

פורסם
  • מחבר

טוב תודה על העזרה.

אני כבר סיימתי את כל המשחק.

רק חסרה לי פונקציית delay ל- c.

הבנתי ש- sleep פועל על שניות ואני מחפש פחות מזה (לעיקוב הנחש...).

אולי משהו במילי שניות (1000 מילי שניות= שניה?).

מישהו מכיר פונקציה כזאת?

פורסם

תשתמש ב- Sleep (לא sleep) שמוגדרת ב- windows.h, היא עובדת על מילי-שניות

פורסם
  • מחבר

תודה על העזרה

פורסם

וואו הפרויקט של סנייק מזה קשה...

אני אישית לא הצלחתי ממש הסתבכתי זה יצא לי מכל החורים... :nixweiss:

פורסם

ב VS יש לך את SLEEP שבWINDOWS.H

בTURBO C יש לך את DELAY שב DOS.H

שניהן עושות בערך אותו דבר(במקרה שלך ואיך שיישמת את המשחק), אם היית עושה אותו בצורה אחרת, אז הוא היה מתפקד בצורה אחרת.

פורסם
  • מחבר

סבבה ומסתבר שאני צריך עוד משהו...

13h צריך להתקמפל בקומפיילר של 16bit לפי מה שהבנתי.

אז אני צריך להוריד את borland c?

הורדתי את borland c turbo 2.0 ו- copy/paste לא עובד לי ככה שאני לא יכול להעביר את מה שכתבתי ב- VS לשם...

אז יש איזה קומפיילר טוב אחר שאני אוכל לעשות לו copy ו- paste או שככה כל הקומפיילרים של 16bit ואז נדפקתי...?

פורסם

יש את 3.0 כבר(מזמן).

ואתה עושה COPY וPASTE ע"H SHIFT INSERT וכו(רשום לך בתפריט של הEDIT).

אתה גם יכול לערוך את זה בVS או DEV C ולפתוח את זה בTURBO C ולקמפל שם וללנקר שם.

פורסם
  • מחבר

מישהו יודע מה לא בסדר בקובץ ה- header הבא?

#define UP 1

#define DOWN 2

#define RIGHT 3

#define LEFT 4

#define start_snake_size 3

typedef struct

{

int x;

int y;

} app_coord;

struct coord

{

int x;

int y;

struct coord *next;

}

/*///////// functions prototypes////////////////////////////////*/

void sizeUP_snake(struct coord *head,int amount);

void start_coord(struct coord *head);

void draw_snake(struct coord *head);

void move_snake(struct coord *head, int direction);

int check_collusion(struct coord *head);

void create_apple(struct coord *head,app_coord *apple);

void delete_apple(app_coord *apple);

int check_apple(struct coord *head,app_coord *apple);

זה רושם לי Too many types in decleration בחלק של הפונקציה הראשונה ששם ... sizeUP_snake. אבל קודם זה רשם לי אותו הדבר בקובץ הזה רק במשהו אחר ועכשיו אחרי שהחלפתי את המיקום של כמה דברים כאן זה כותב לי את זה שם...

בקיצור מישהו יודע מה זה אומר?

פורסם

חסר ";" בסוף :

struct coord

{

int x;

int y;

struct coord *next;

}

ו Ghosyhunter צודק לעשות snake פשוט לא צריך יותר מידי בלגן להתחלה אתה לא צריך גרפיקה

יספיק ריבוע שאוכל "*" אחר כך עם בנית טוב מספיק תוכל להחליף את הפונקציות של התצוגה למשהו עם יותר מריבוע אבל זה סיפור אחר

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים