פורסם 2005 באוגוסט 3120 שנים אתה צריך את CONIO.Hchar input=0;while(1){if(kbhit()){input=getch();//do something to input}//move snake}
פורסם 2005 באוגוסט 3120 שנים מחבר ואני יכול לעשות את התוכנית ככה שאם אין קלט אז הנחש עדיין יזוז נכון? (ככה עובד kbhit נכון?)דרך אגב.. תודה על העזרה
פורסם 2005 בספטמבר 120 שנים מחבר טוב תודה על העזרה.אני כבר סיימתי את כל המשחק.רק חסרה לי פונקציית delay ל- c.הבנתי ש- sleep פועל על שניות ואני מחפש פחות מזה (לעיקוב הנחש...).אולי משהו במילי שניות (1000 מילי שניות= שניה?).מישהו מכיר פונקציה כזאת?
פורסם 2005 בספטמבר 120 שנים וואו הפרויקט של סנייק מזה קשה... אני אישית לא הצלחתי ממש הסתבכתי זה יצא לי מכל החורים...
פורסם 2005 בספטמבר 120 שנים ב VS יש לך את SLEEP שבWINDOWS.HבTURBO C יש לך את DELAY שב DOS.Hשניהן עושות בערך אותו דבר(במקרה שלך ואיך שיישמת את המשחק), אם היית עושה אותו בצורה אחרת, אז הוא היה מתפקד בצורה אחרת.
פורסם 2005 בספטמבר 120 שנים מחבר סבבה ומסתבר שאני צריך עוד משהו...13h צריך להתקמפל בקומפיילר של 16bit לפי מה שהבנתי.אז אני צריך להוריד את borland c?הורדתי את borland c turbo 2.0 ו- copy/paste לא עובד לי ככה שאני לא יכול להעביר את מה שכתבתי ב- VS לשם...אז יש איזה קומפיילר טוב אחר שאני אוכל לעשות לו copy ו- paste או שככה כל הקומפיילרים של 16bit ואז נדפקתי...?
פורסם 2005 בספטמבר 120 שנים יש את 3.0 כבר(מזמן).ואתה עושה COPY וPASTE ע"H SHIFT INSERT וכו(רשום לך בתפריט של הEDIT).אתה גם יכול לערוך את זה בVS או DEV C ולפתוח את זה בTURBO C ולקמפל שם וללנקר שם.
פורסם 2005 בספטמבר 720 שנים מחבר מישהו יודע מה לא בסדר בקובץ ה- header הבא?#define UP 1#define DOWN 2#define RIGHT 3#define LEFT 4#define start_snake_size 3typedef struct{ int x; int y;} app_coord;struct coord{ int x; int y; struct coord *next;}/*///////// functions prototypes////////////////////////////////*/void sizeUP_snake(struct coord *head,int amount);void start_coord(struct coord *head);void draw_snake(struct coord *head);void move_snake(struct coord *head, int direction);int check_collusion(struct coord *head);void create_apple(struct coord *head,app_coord *apple);void delete_apple(app_coord *apple);int check_apple(struct coord *head,app_coord *apple);זה רושם לי Too many types in decleration בחלק של הפונקציה הראשונה ששם ... sizeUP_snake. אבל קודם זה רשם לי אותו הדבר בקובץ הזה רק במשהו אחר ועכשיו אחרי שהחלפתי את המיקום של כמה דברים כאן זה כותב לי את זה שם...בקיצור מישהו יודע מה זה אומר?
פורסם 2005 בספטמבר 720 שנים חסר ";" בסוף :struct coord{ int x; int y; struct coord *next;}ו Ghosyhunter צודק לעשות snake פשוט לא צריך יותר מידי בלגן להתחלה אתה לא צריך גרפיקהיספיק ריבוע שאוכל "*" אחר כך עם בנית טוב מספיק תוכל להחליף את הפונקציות של התצוגה למשהו עם יותר מריבוע אבל זה סיפור אחר
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.