פורסם 2002 ביולי 2523 שנים אנחנו רחוקים מהיום שנוכל לדרוש מהכנסת שלנו לחוקק חוקים כאלה.לנו- בתור קהילה של 2700+ אנשים שגודלת כל יוםיש כוח שאנחנו לא מנצלים- אנחנו יכולים לגרום להורדות- לשיפור בשירות ולעוד המוןןןןן דבריםאבל אז יבוא הפלוץ הראשון שיגיד "אבל הם אמרו לי שהם ימכרו לי ב10 שקל פחות- למי אכפת מהקהילה כשאין לי כסף"והכל ילך.
פורסם 2002 ביולי 2623 שנים אני לא ממש נלחץ מהבחור הזה...ניתן להבין מהמכתב שלו כמה וכמה דברים :א. הבחור חמום מוח.ב. 95 אחוזים מהמכתב זו הקצנה וחבל מאוד שעל סמך מקרה אחד אתם שופטים חנות שלמה, כי לכל הדיעות, השירות שם איכותי, הרי אי אפשר לדעת בוודאות מה באמת הלך שם.ג. לבגרות בלשון הוא כנראה עוד לא הגיע.
פורסם 2002 ביולי 2623 שנים סופסוף קול התבונה... איך אתם שופטים בלי לשמוע את שני הצדדים?! מה שהלך שם עדיין לא ממש ידוע ומה שיש לנו זה רק צד אחד בלבד.קל לעשות "עליהום", יותר חכם לנסות להבין בדיוק מה קרה לפני הלינץ'...
פורסם 2002 ביולי 2623 שנים אני לא ממש נלחץ מהבחור הזה...ניתן להבין מהמכתב שלו כמה וכמה דברים :א. הבחור חמום מוח.ב. 95 אחוזים מהמכתב זו הקצנה וחבל מאוד שעל סמך מקרה אחד אתם שופטים חנות שלמה, כי לכל הדיעות, השירות שם איכותי, הרי אי אפשר לדעת בוודאות מה באמת הלך שם.ג. לבגרות בלשון הוא כנראה עוד לא הגיע.לא לכל הדיעות.גם אני הייתי חמום מוח אם הייתי מקבל כרטיס של sappire במקום של ATI.זה קרה לאחרים עם הראדון8500.אני מכיר עוד לפחות מקרה אחד שהחנות העדיפה כסף על יושרHUBERיש לנו את שני הצדדים- אחרת הלקוח היה יוצא מרוצה-- שים לב לתגובה בעמ' 1 שמדברת על ה8500.
פורסם 2002 ביולי 2623 שנים נייס, מה הקשר לעזאזל?! הבנת בכלל למה התכוונתי? לפי התגובה שלך כנראה שלא. על סמך תגובה של צד אחד (אותו לקוח) לא ניתן לשפוט מקרה. חוצמזה כל ההתלהמות שגועשת פה לא עוזרת לאף אחד... אפשר לחשוב שבמקומות אחרים לא קורים מקרים שכאלו. כולכם פה ממליצים על אקסלנט ופלונטר ולי אישית יש סיפורי זוועה לספר עליהם. מצד שני עם פנדה לי אישית יש ניסיון טוב... אז?תסתכל מה קורה בת'רד הזה לעזאזל - זה נראה כמו לינץ' של כפריים בורים ולא כמו ת'רד שאמור להתנהל באתר חומרה עם גולשים בעלי מעט שכל והיגיון!
פורסם 2002 ביולי 2623 שנים אין שום סיבה להראות סימפטיה לצד של המוכר במקרה שהוא לא בסדר.יש לך נסיון טוב איתם? כנראה כי הכי השתלם להם לתת לך את מה שביקשתאבל במקרים שמשתלם להם יותר לרמות- כנראה שהם בוחרים בדרך השנייה.כולם פה ממליצים על אקסלנט ופלונטר?ממש לא2 החנויות היחידות שאין עליהן תלונות הן סימפלטק וזיגזגוברגע שזה ישתנה גם היחס שלי אליהן ישתנה.
פורסם 2002 ביולי 2623 שנים לגבי זיגזג אני מסכים - אורן פשוט מקסים... לגבי סימפלטק - אין לי תלונות, מני בחור נחמד, אבל הם עדיין חדשים בשטח, בוא ניתן להם זמן להוכיח את עצמם.
פורסם 2002 ביולי 2623 שנים מתי תבינו !! הלקוח תמיד צודק ! , גם כשהוא לא צודק !! אנחנו לא שמענו את הצד של החנות , וזה גם לא מעניין אתי במיוחד , אין לי שום דבר נגדם , אולם הם היו צריכים לעשות הכל כדי שיהיה מרוצה , ואם יצא מהחנות , על אחת כמה וכמה - חנות וירטואלית ... במצב שהוא משוט רותח , הם היו צריכים לעשות הכל כדי לרצות אותו .(הכל זה לא אומר להחליף לא את הכרטיס ב 8500 ) זו דעתי .
פורסם 2002 ביולי 2623 שנים לדעתי הובר,אם אתה מוצא את זה לנכון אז למה שלא תבקש את דעתה של החנות?ובכל אופן מהנימה שלך נראה כאילו התלונות והתגובות המובאות לעיל' הן מופנות ספציפית רק בגלל החנות המדוברת, אך להזכירך זה קרה בעבר כבר עם KSP ועם פלונטר.
פורסם 2002 ביולי 2623 שנים או סוף סוף מישהו שמדבר לעניין!זו בדיוק הגישה שכל החנויות צריכות לאמץ, נמאס לשמוע את כל התירוצים שלהם, פשוט נמאס. הלקוח קונה משהו והוא צריך להיות מרוצה ואין שום מקום להעביר ביקורת על הלקוח."אבל אנחנו רק בני אדם" (החנות)"לא מעניין אותי!!! אני לקוח, ואני רוצה לקבל 100% ממה ששילמתי עליו, נקודה."
פורסם 2002 ביולי 2623 שנים לא ממש מעניין אותי מה שקרה שם או בכל חנות אחרת... מה שהציק לי זה ההתנפלות העיוורת החד צדדית. תאמין לי שגם אם אתה היית בסיטואציה בה מישהו היה זורק האשמה מתלהמת וגורר אחריו עליהום כמו שהת'רד הזה התחיל בו (תקרא לאט שוב את כדור השלג שנוצר פה), ההית מסכים איתי. אז זה לא משנה לי איזו חנות זו, משנה לי מה שמתעורר פה (שד די מכוער וחבל שאני היחיד ששם לב לזה!).
פורסם 2002 ביולי 2623 שנים אני מסכים עם האבר.חוץ מזה, מאיפה לכם שהכותב הוא לא "שונא" של פנה שרוצה למנוע ממשתמשים לקנות משם? גם אם מה שקרה נכון, צריך לשמוע את תגובת פנדה לפני הסדרת מסקנות לכאן או לכאן.
פורסם 2002 ביולי 2623 שנים מישהו פה זוכר את פרשת palit המביכה???אז היה בדיוק אותו הדברהיה כתוב באתר ati radeon 8500 ואחרי שהזמינו הם קיבלו שקית כחולה בתוכה כרטיס של החברה PALIT (חברת קבר רצינית) והדבים לא הסכימו להחזיר בגלל שלתענתם הם בכלל לא ראו את הכרטיס והם רק קיבלו הודעה שיש להם אותו במלאי ואז ה כתבו ati וזה בעצם palit וזה לא אשמתם... :asthanos:
פורסם 2002 ביולי 2623 שנים אוי נו באמת חבר'ה,השמצות כלשהן עוד לא ראיתי, אך מה שכן ראיתי זה תגובה מאוד טיבעית.. שקרתה בעבר לא רק לפנדה ולדעתי תמשיך לקרות לעוד הרבה חנויות אחרי פנדה.ואם זה לא משנה לך איזו חנות זו.. למה לא קמת ואמרת משהו כאשר היה מדובר ב-KSP או פלונטר?לדעתי, מי שהחל את הדיון עליו להביא את התגובה מצד החברה.A_v, באותה צורה שאני לא מגיב בצורה אקטיבית בתוכן הדיון אני חושב שגם לך כדאי להתרחק מלהגיב.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.