עוד קצת על הדובים - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עוד קצת על הדובים


ofer_mat

Recommended Posts

אנחנו רחוקים מהיום שנוכל לדרוש מהכנסת שלנו לחוקק חוקים כאלה.

לנו- בתור קהילה של 2700+ אנשים שגודלת כל יום

יש כוח שאנחנו לא מנצלים- אנחנו יכולים לגרום להורדות- לשיפור בשירות ולעוד המוןןןןן דברים

אבל אז יבוא הפלוץ הראשון שיגיד "אבל הם אמרו לי שהם ימכרו לי ב10 שקל פחות- למי אכפת מהקהילה כשאין לי כסף"

והכל ילך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 65
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
אורח R0ckF0rD

אני לא ממש נלחץ מהבחור הזה...

ניתן להבין מהמכתב שלו כמה וכמה דברים :

א. הבחור חמום מוח.

ב. 95 אחוזים מהמכתב זו הקצנה וחבל מאוד שעל סמך מקרה אחד אתם שופטים חנות שלמה, כי לכל הדיעות, השירות שם איכותי, הרי אי אפשר לדעת בוודאות מה באמת הלך שם.

ג. לבגרות בלשון הוא כנראה עוד לא הגיע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סופסוף קול התבונה... איך אתם שופטים בלי לשמוע את שני הצדדים?! מה שהלך שם עדיין לא ממש ידוע ומה שיש לנו זה רק צד אחד בלבד.

קל לעשות "עליהום", יותר חכם לנסות להבין בדיוק מה קרה לפני הלינץ'...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא ממש נלחץ מהבחור הזה...

ניתן להבין מהמכתב שלו כמה וכמה דברים :

א. הבחור חמום מוח.

ב. 95 אחוזים מהמכתב זו הקצנה וחבל מאוד שעל סמך מקרה אחד אתם שופטים חנות שלמה, כי לכל הדיעות, השירות שם איכותי, הרי אי אפשר לדעת בוודאות מה באמת הלך שם.

ג. לבגרות בלשון הוא כנראה עוד לא הגיע.

לא לכל הדיעות.

גם אני הייתי חמום מוח אם הייתי מקבל כרטיס של sappire במקום של ATI.

זה קרה לאחרים עם הראדון8500.

אני מכיר עוד לפחות מקרה אחד שהחנות העדיפה כסף על יושר

HUBER

יש לנו את שני הצדדים- אחרת הלקוח היה יוצא מרוצה-- שים לב לתגובה בעמ' 1 שמדברת על ה8500.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נייס, מה הקשר לעזאזל?! הבנת בכלל למה התכוונתי? לפי התגובה שלך כנראה שלא. על סמך תגובה של צד אחד (אותו לקוח) לא ניתן לשפוט מקרה. חוצמזה כל ההתלהמות שגועשת פה לא עוזרת לאף אחד... אפשר לחשוב שבמקומות אחרים לא קורים מקרים שכאלו. כולכם פה ממליצים על אקסלנט ופלונטר ולי אישית יש סיפורי זוועה לספר עליהם. מצד שני עם פנדה לי אישית יש ניסיון טוב... אז?

תסתכל מה קורה בת'רד הזה לעזאזל - זה נראה כמו לינץ' של כפריים בורים ולא כמו ת'רד שאמור להתנהל באתר חומרה עם גולשים בעלי מעט שכל והיגיון!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום סיבה להראות סימפטיה לצד של המוכר במקרה שהוא לא בסדר.

יש לך נסיון טוב איתם? כנראה כי הכי השתלם להם לתת לך את מה שביקשת

אבל במקרים שמשתלם להם יותר לרמות- כנראה שהם בוחרים בדרך השנייה.

כולם פה ממליצים על אקסלנט ופלונטר?

ממש לא

2 החנויות היחידות שאין עליהן תלונות הן סימפלטק וזיגזג

וברגע שזה ישתנה גם היחס שלי אליהן ישתנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי זיגזג אני מסכים - אורן פשוט מקסים... לגבי סימפלטק - אין לי תלונות, מני בחור נחמד, אבל הם עדיין חדשים בשטח, בוא ניתן להם זמן להוכיח את עצמם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מתי תבינו !!

הלקוח תמיד צודק ! , גם כשהוא לא צודק !!

:nono: אנחנו לא שמענו את הצד של החנות , וזה גם לא מעניין אתי במיוחד ,

אין לי שום דבר נגדם , אולם הם היו צריכים לעשות הכל כדי שיהיה מרוצה , ואם יצא

מהחנות , על אחת כמה וכמה - חנות וירטואלית ...

במצב שהוא משוט רותח , הם היו צריכים לעשות הכל כדי לרצות אותו .(הכל זה לא אומר להחליף לא את הכרטיס ב 8500 :P)

זו דעתי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי הובר,

אם אתה מוצא את זה לנכון אז למה שלא תבקש את דעתה של החנות?

ובכל אופן מהנימה שלך נראה כאילו התלונות והתגובות המובאות לעיל' הן מופנות ספציפית רק בגלל החנות המדוברת, אך להזכירך זה קרה בעבר כבר עם KSP ועם פלונטר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או סוף סוף מישהו שמדבר לעניין!

זו בדיוק הגישה שכל החנויות צריכות לאמץ, נמאס לשמוע את כל התירוצים שלהם, פשוט נמאס. הלקוח קונה משהו והוא צריך להיות מרוצה ואין שום מקום להעביר ביקורת על הלקוח.

"אבל אנחנו רק בני אדם" (החנות)

"לא מעניין אותי!!! אני לקוח, ואני רוצה לקבל 100% ממה ששילמתי עליו, נקודה."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ממש מעניין אותי מה שקרה שם או בכל חנות אחרת... מה שהציק לי זה ההתנפלות העיוורת החד צדדית. תאמין לי שגם אם אתה היית בסיטואציה בה מישהו היה זורק האשמה מתלהמת וגורר אחריו עליהום כמו שהת'רד הזה התחיל בו (תקרא לאט שוב את כדור השלג שנוצר פה), ההית מסכים איתי. אז זה לא משנה לי איזו חנות זו, משנה לי מה שמתעורר פה (שד די מכוער וחבל שאני היחיד ששם לב לזה!).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים עם האבר.

חוץ מזה, מאיפה לכם שהכותב הוא לא "שונא" של פנה שרוצה למנוע ממשתמשים לקנות משם? גם אם מה שקרה נכון, צריך לשמוע את תגובת פנדה לפני הסדרת מסקנות לכאן או לכאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מישהו פה זוכר את פרשת המביכה???

אז היה בדיוק אותו הדבר

היה כתוב באתר ati radeon 8500 ואחרי שהזמינו הם קיבלו שקית כחולה בתוכה כרטיס של החברה (חברת קבר רצינית) והדבים לא הסכימו להחזיר בגלל שלתענתם הם בכלל לא ראו את הכרטיס והם רק קיבלו הודעה שיש להם אותו במלאי ואז ה כתבו ati וזה בעצם וזה לא אשמתם...

:asthanos:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוי נו באמת חבר'ה,

השמצות כלשהן עוד לא ראיתי, אך מה שכן ראיתי זה תגובה מאוד טיבעית.. שקרתה בעבר לא רק לפנדה ולדעתי תמשיך לקרות לעוד הרבה חנויות אחרי פנדה.

ואם זה לא משנה לך איזו חנות זו.. למה לא קמת ואמרת משהו כאשר היה מדובר ב-KSP או פלונטר?

לדעתי, מי שהחל את הדיון עליו להביא את התגובה מצד החברה.

A_v, באותה צורה שאני לא מגיב בצורה אקטיבית בתוכן הדיון אני חושב שגם לך כדאי להתרחק מלהגיב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...