מחפש דרך לכיבוי המוניטור ע"י מקש קיצור או הפעלת תוכנה. - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש דרך לכיבוי המוניטור ע"י מקש קיצור או הפעלת תוכנה.


Jack_g

Recommended Posts

הכותברת מסבירה הכל אני פעמיים כבר לחצי על משהו במקלדת ובטעות הכנסתי את המסך שלי ל SUSPEND וני מדגיש SUSPEND ולא את כל המחשב ל STANDBY.

אני מחפש תוכנה שאני יכול להפעיל או אולי איזשהו מקש קיצור שיכבה את המוניטור עד שאני ילחץ על המקלדת או עכבר כי אני משאיר את המחשב תמיד עובד אבל המונטור לא ויוצא מצב שאני יותר מדי פעמים ביום נידש אליו ומכבה ומדליק ע"י לחיצת כפתור שזה מקצר את חייו בטוח.

נסיתי את TRAY COMMANDER אבל משומה הפקודה SHUT MONITOR OFF לא עובדת על המוניטור שלי, אולי בגלל שהוא מחובר דרך כניסת DVI (אם לא אמרתי יש לי LCD 19).

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מה שעשיתי אבל אני רוצה לשלוט על זה בעצמי כי לפעמים אני ניגש למחשב ובודק משהו קטן ואחר כך רוצה להכניס אותו ישר ל SUSPEND וגם מה שה SUSPEND הידני שהכנסתי את המוניטור שלי בטעות הוא יצא ממנו רק לאחר מגיע במקלדת ולא מהתזוזה של העכבר כי לפעמים סתם החיישן של העכבר מתחרפן והוא נידלק לי באמצע הלילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין מה הבעיה

א. במאפיינים תחת "שומר מסך" יש אפשרות לכבות את המסך אחריי X דקות

ואם אתה רוצה לבדוק משהו משהו קטן אז תבדוק משהו קטן ותן למסך שוב את ה-X דקות לכבות את עצמו

לא יקרה כלום

להפך. אם תתחיל על כל דבר קטן שאתה רוצה לבדוק, להדליק ולכבות את המסך, ככה אתה תהרוס אותו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל הסברתי למה אני רוצה שזה יהיה ע"י קיצור דרך או מקש קיצור.

"אני רוצה לשלוט על זה בעצמי כי לפעמים אני ניגש למחשב ובודק משהו קטן ואחר כך רוצה להכניס אותו ישר ל SUSPEND וגם מה שה SUSPEND הידני שהכנסתי את המוניטור שלי בטעות הוא יצא ממנו רק לאחר מגיע במקלדת ולא מהתזוזה של העכבר כי לפעמים סתם החיישן של העכבר מתחרפן והוא נידלק לי באמצע הלילה."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אמרתי שיש הבדל אולי אין הבדל מבחינת הרכיבים למרות שנראה לי SUSPEND לא מעלה את המתח בצורה דרסטית כזאת כמו שכפתור כיבוי עושה(נראה לי) מכיוון שהמסך כביכול נמצא תחת מתח קבוע קון כל הזמן מן POWER SAVING כזה.

ועוד סיבה שזה פשוט שוחק לי את הכפתור זה לא יכול להיות הכי בריא איך שלא תסתכל על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש תוכנה בשם HOT KEYBOARD זוהי תוכנה שהשתמשתי בה על מנת לתת פקודות למחשב עם המקלדת מולטימדיה, היא ניסיונית אני לא יודע אם יש את האופציה שאתה מחפש אבל היא בהחלט שווה בדיקה...

נ.ב אם החלטת לנסות.. תגיד מהם המימצאים... ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...