השוואות מכורות באתר של טום? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

השוואות מכורות באתר של טום?


Fenomeno

Recommended Posts

העניין הזה עבר ממש כל גבול, הבחירה העיוורת של טום בלוחות ג'יגה בייט כטובים ביותר, משהו מסריח כאן...

דבר ראשון, בסקירת לוחות מבוססי הI845E יש פתאום התייחסות לאפשרויות OC..דבר שלא ראינו בסקירה על לוחות הKT333 למשל, וגם לא בסקירה על לוחות הRDR (בסקירות האלה משום מה לג'יגה בייט היו אפשרויות OC גרועות יחסית)..בסקירת הI845E הנוכחית כמה דברים לא מובנים לי:

1. איך הג'יגה בייט זוכה כשברוב הבנצ'מרקים הוא משתרך במקומות האחרונים?

2. למה הג'יגה בייט מוכרז כ'לוח הפיצ'רים' כאשר לאביט IT7 יש פיצ'רים שעולים על אלה של הג'יגה בייט בכמה וכמה דרגות?

3. ממתי בוחרים לוח כטוב ביותר בגלל פיצ'רים? וגם אם הבחירה היא לפי פיצ'רים..הIT7 עדיף על פניו.

אני אישית לא סומך (לא שסמכתי) יותר על האתר של טום (שכבר לא בבעלות המקורית, אולי גם זה קשור לעניין) מעוניין לשמוע את דעתכם.

ד"א- גם בסקירת הלוחות מבוססי הKT333 יש לוחות טובים מהג'גה בייט (אפוקס 8K3A, אביט AT7, אביט KX-333, KT3 ULTRA) וגם בסקירת הRDR (אסוס P4T533).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לא יודע אם תפרו וגם אם הייתי חושב שכן- אין לי דרך להוכיח את זה..

מה שכן אני יכול להוכיח זה הדפוס המשתנה מביקורת לביקורת שבזכותו הג'יג הבייט זוכה...

בביקורת הRDR למשל, איפה חלק הOC שם?

הP4T533 היה צריך לזכות..חוץ מזה, אל תשכח שהזיכרונות הם עדיין E\S ('דוגמיות מפתחים'), והיבצועים אולי ישופרו עד ליציאה לשוק..ואז נראה יתרון\שוויון בביצועים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני ראיתי את הבנצ'מרקים האלה והייתי מאד מופתע מהבחירה בג'יגהבייט שלא הצטיין במיוחד. כנראה שבוחרים אותו בגלל ענייני עלות/תועלת. בכל מקרה בארץ לא יהיה קל להשיג לוחות של ג'יגהבייט לפנטיום 4 כי היבואן אזטק החליט משום מה לא להפיץ אותם יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם חושב שהגיגהבייט הוא לא זוכה ראוי אבל בכל מקרה הם הסבירו שהם בחרו אותו עקב מחירו העומד על 130 דולר, לעומת שאר לוחות עם פיצרים דומים שעולם 190 דולר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמממ..

אני לא ראיתי שהוא זכה בפרס "המשתלם" אלא הוכתר כלוח הטוב ביותר...מכור בהחלט- זה שלוחות של חברה זוכים ללא הצדקה בשלוש השוואות שונות באותו אתר מראה על משהו, לא?

חוץ מזה, גם השינוי דפוסים מעצים את החשד במכירת השוואות.

ולסיכום,

Abit Rulez.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שתבינו דבר פשוט לגבי Tom's Hardware - אתר החומרה הזה הוא כבר מזמן לא אתר שנמצא בבעלות של אדם אחד או/ו מנוהל וכל כולו נכתב ע"י. לTom's Hardware יש שלוש מעבדות בדיקה לחלקי מחשב ומספר לא מובטל של כתבים, אם תשימו לב כל כתבה שם נכתבת ע"י אדם או צוות אחרים ומן הסתם לכל אחד יש את מתודולוגיית הבדיקה שלו - זה שאין להם מתודולוגיית בדיקה קבועה לכל סוג של רכיב מחשב זה באמת בעיה, אבל זה לא אמר שהם משוחדים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אט'לון, זה באמת נראה לך מקרי עד כדי כך שהיו שלוש ביקורות על לוחות, בכל אחת שונה אופן הבדיקה ובמקרה הדברים שבהם הלוח של ג'יגה בייט גרוע לא נבדקים בכל אחת הביקורת,והוא זוכה- באמת נראה לך שזה ככה?!

אני בכל אופן, לא סומך על מה שאמרת..ולדעתי כן יש משהו מסריח כאן ומכירה של השוואות..3 זכיות זה כבר לא מקרה, ובמיוחד כשברור שהלוח הוא לא הטוב ביותר בהשוואה.

shohami, אני אהפוך לחסיד ..כשהלוחות שלהם ימכרו במחיר המתאים, ולא במחיר כפול בגלל שכתוב "אסוס" על הPCB ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...