תוכן blue_core - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

blue_core

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    553
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי blue_core

  1. דווקא למטרת משחקים אני לא חושב שאתה יכול לעשות יותר. לשימוש כללי הוספת (במיוחד לחלונות ויסטה/7) יכולה לעזור. קראתי מזמן מאמר על המגבלה של הסוקט הזה ואיך הטוב שבמעבדים לסוקט הזה יגבילו חדשים וחזקים יותר. סה"כ זה אחלה מחשב וגם את הכרטיס הזה היה לי (מכרתי באיביי) והייתה לי מערכת פחות חזקה שהחזיקה אותי 6 שנים. למשחקים אני חושב שאין ברירה מלהתקדם למערכת חדשה לחלוטין.

  2. אני לא חושב שהמסקנות שלך לגבי טווח כתובות ה IP הוא נכון. בדקתי כרגע וגם אני בטווח הזה ואין לי חבילת . הפינגים שלי לאירופה ולשרתים שציינת הם בסביבות 100 וזה בבוקר יום חמישי ב 4 בבוקר (אני מנחש שזאת לא שעה עמוסה). כשהעומס מגיע והוא תמיד מגיע, התוצאות הופכות גבוהות הרבה יותר - 300 ויותר.

    אולי אתה בכלל לא בחבילת ואולי זאת סתם חבילה וירטואלית שאי אפשר בכלל לבדוק אם אתה מקבל אותה. כמו איזה private ngn כזה שמספרים לך שאתה במסלול לבד ואז מספרים לחבר שלך אותו הדבר. בסוף כולנו גולשים על אותו צינור ועם אותם פינגים.

  3. לשלם לפי תעבורה זה אולי הגיוני אבל בעייתי. לא מזמן קראתי על התמרמרות ספקני האינטרנט באנגליה על שידורי הטלויזיה באתר ה BBC. וגם קראתי שחלק נכבד מתעבורת הרשת נגרם בעקבות אתר ודומיו. פתאום גילו הספקים שוידאו ובאיכות טובה זולל רוחב פס. בוקר טוב באמת. אז לכל אלה שמשתמשים ב או צופים באתר mako או השד יודע איפה, מה עליהם?

    אז נגיע למצב שספק האינטרנט שלך שואל אותך: "וידאו אתה רוצה לראות? אהה, אז יש לנו את חבילת הוידאו לכבדים ב 400 ש"ח לחודש. אולי תרצה את חבילת הטקסט בלבד שלנו במחיר מציאה של 30 ש"ח בלבד?" נו באמת. העתיד הולך לכיוון יותר ויותר תכנים זוללי פס באינטרנט ואף אחד לא ישלם מאות שקלים בחודש ע"מ שיוכל לגשת ל בלי לפחד שתיגמר לו החבילה. תמיד (אני מקווה) תהיה חברה שתציע תוכן בלתי מוגבל (תיאורטי. אבל הגבלה הגיונית) ושם אני אהיה. אנחנו לא בשנות ה 90 העליזות של מחירים גבוהים למודם אנלוגי 28,800.

    זה בלי קשר לעלויות ומה כדאי לספק. זה לא רק לבדוק דואר וחבילות חונקות קיימות רק בחברות הסלולר וגם שם אני חושב מתחילים להבין שאף אחד לא ישלם מחירים מנופחים על עם .

  4. כן גם אני ראיתי הצעות הזויות. אני יכול להבין את ה"היגיון" - קנית כרטיס מסך לפני שנתיים באיזה 1200 ש"ח שזה לא מעט כסף. אז אתה אומר לעצמך "נבקש 800 ש"ח" אבל בחייאת בסכום כזה אתה קונה כרטיס חדש שאוכל את הכרטיס שלך של ה 1200 ש"ח. אם אני מוכר משהו יד שניה אני מוכר לחו"ל ואפילו החל מדולר בודד. בדרך כלל נגמר על מחיר סביר. הייתי יכול לתקוע מחיר אבל אני יודע איך זה להיות קונה וגם אין לי סבלנות לחכות לאומלל שלא מבין שיבלע את הפיתיון. תנו מחיר סביר, המכירה תלך מהר וגם הצד השני ישמח שמצא מציאה. חלקי מחשב מזדקנים בקצב מסחרר וזה גם יפה (לדעתי) למכור יד שניה במחיר נמוך לאנשים שלא יכולים לקנות מחשב חדש.

    אבל זה אני. אני לא מוכר בנשמה, אני יותר קונה ובתור כזה אני ממשיך להתחשב בזה גם כשאני מוכר.

  5. אני יכול לאשר לך שבחברת הלווין ויתרו עלי בקלילות אחרי שנים ארוכות של חבילות יקרות בהרבה משלך. בשנים האחרונות שילמתי יותר מ 200 ש"ח לחבילה מורחבת ואחרי כל השנים האלה ההצעה הטובה ביותר שלהם הייתה הנחה של 20 ש"ח. נמאס לי שסוחטים אותי ואמרתי להם שלום. את הממיר קניתי בדואר ורק לאחר מכן גיליתי שאין ממש תמיכה למכשיר ושהחברה די מתנערת מהמכשיר. בפורום (צריך להירשם) של החברה טלרן תמצא לקוחות מתוסכלים שלא מקבלים תשובה חודשים ויותר.

    אז אני מקווה שהממיר ימשיך לעבוד תקין (בינתיים סביר מאוד) ושלא אצטרך אותם. פחות מ 100 ש"ח לטלויזיה זה מחיר לא רע בכלל ואני הייתי נשאר בלווין עם מחיר כזה.

  6. אני עדיין לא מבין איך שילמת 80 ש"ח כאשר באתר החברה המחיר הוא 190 ש"ח על אנלוגי ולפחות 200 ש"ח על דיגיטלי. האם היית במבצע מיוחד ומדהים או שאני פשוט צריך להתקשר אליהם ולומר ששמעתי שמישהו שילם 80 (95 ש"ח מחיר חדש?) ואז במקום 200 ש"ח הם ישמחו לתת לי חצי מחיר?

  7. לגבי הסטרימינג כבר פתחתי הודעה אודות השימוש שלי בשירות בתשלום (150 ש"ח לשנה). אני מודע לעובדה שיש לקחת בחשבון עומס על שרתי ה אבל כולנו יודעים שרוב הבעיה היא ביציאה לחו"ל מארצנו הקטנטונת. כמו שאמרתי, אני מסוגל לקבל (דרך VPN) כ 5 מגה סטרימינג בזמנים טובים וזה מספיק לצפייה אפילו בשידורי HD. אני יכול להבין ירידות אפילו ל 3 מגה אבל פחות ממגה בודד זה כבר תת שירות ואני בספק אם זה בגלל שרתי ה .

  8. נחמד שמישהו מתייחס לפותח הדיון. רוב הנאמר פה נחטף לנושא אחר. בכל מקרה ייתכן שהפינגים הגבוהים היו שגויים כי אני מקבל מספרים שונים דרך CMD ובדיקה דרך אתר ברשת. אבל בעיות האיטיות היו קיימות ועוד איך. עם חיבור של 10 מגה אני מצפה שאוכל לראות באופן חלק. כמובן שיש עומס גם בשרתי היעד אבל אני בספק אם פתאום איש בצפון אמריקה לא יכול ליהנות מ HULU או תושבי אנגליה משידורי ה BBC.

    בדיקת סטרימינג מול אנגליה נותנת לי לרוב ממוצע של 5 מגה ובאותה שבת (וגם שישי) קיבלתי חצי מגה ולפי האתר של ה BBC זה מספיק בכדי לשמוע רדיו! עצוב שחברות האינטרנט לא יכולות להתחייב למהירות מינימלית או לשעות עומסים. נניח 99% מהזמן לא עמוס. חברת החשמל לא מספקת לך רבע חשמל פעם בשבוע וגם הטלויזיה לא הופכת איטית בשעות מסוימות. כולם מסבירים לי שאינטרנט זה אחרת ואין מה לעשות.

    כל יום יוצא חדש עם מהירויות מדהימות וכל כמה ימים האינטרנט זוחל כי זה מה יש. ואז עוד יש חוצפה לעשות בדיקה מול שרתי החברה בתל אביב או הורדת קובץ קסמים שתמיד יורד במקסימום הפס.

  9. אני לא מבין מה הטעם בחבילות 10 מגה אם יש ימים שבהם מקבלים 0.25 (רבע!) מגה לחו"ל. פינגים של 600-700 לאירופה. כמובן שבדיקה מול בזק נותנת מקסימום תוצאות והורדת קובץ מיוחד מחו"ל מראה שהכל בסדר אבל בדיקה עצמאית מול שרתים בחו"ל והתוצאות מזעזעות. התמיכה אומרת שככה זה , לפעמים איטי. פשוט ביזיון. החברה לא מחויבת לכלום. לא לתת לך שירות טוב במשך 99% או 80% מהזמן או בכלל. האינטרנט איטי? לך תקרא ספר או תראה משהו בטלויזיה.

    איך האינטרנט שלכם הערב?

  10. הבזק האלה מאכילים אותי מרורים בחודש האחרון. עד שסוף סוף פתרו את בעיות התשתית, הם שדרגו ל NGN ומאז רק צרות. יש לי חיבור 4 מגה בכלל וביום הראשון לאחר השדרוג לא היה בכלל. בא טכנאי והחליף משהו בארון ואז חזר האינטרנט. עוד באותו היום התחילו ניתוקים. מסתבר שמישהו שם בבזק שינה את ההגדרות ל 800 upload ואז האינטרנט מת. הורידו לי את הupload חזרה ל 400 והכל תקין. מגיע לי קצב העלאה גבוה אבל מוכן לוותר בינתיים, העיקר שיש . החזיק כמה ימים ועכשיו פתאום קצב ההורדה ירד ל 2.5 מגה. במקום לתקן את קצב ההעלאה, הם דפקו את קצב ההורדה.

    התקשרתי לספק בהתחלה אבל מהר מאוד הבנו שזאת בעיה של . גם אצלי עשו את הבדיקה עם 2@ והמהירות חזרה ל 4 מגה. ב 1@ המהירות יורדת ל 2.5 מגה. לא יודעים מהחיים שלהם שם בבזק. שדרגו אנשים ל NGN ודפקו להם את האינטרנט. היו אצלי 5 טכנאים החודש ורמת השירות מתחת לכל ביקורת. טכנאים עובדים רק שיש שמש ולפעמים מחכים ימים עד שבאים. ביזיון, חבל שהכבלים לא הרבה יותר טובים (מסיפורים).

  11. לפני שנתיים חמאס דרש שחרור 450 מחבלים ובתוכם הגרועים שבהם שחלקם שפוטים למאות שנים. מאז כל פעם העיתונות מטפטפת שיש התקדמות במשא ומתן. האמת היא שההתקדמות היא מילה מכובסת להתקפלות של ממשלת . אני לא שמעתי מעולם על משא ומתן שצד אחד בו לא זז מדרישתו וכשהצד השני נכנע ומתקפל, קוראים לזה התקדמות והתגמשות הצדדים.

    חמאס חזר היום על דרישתו המקורית מלפני שנתיים. אז למה כל הקרקס התקשורתי הזה? להכריח את מדינת להתפשט מכל עקרונותיה? למחוק כל קו אדום?

    רק אתמול נרצחו שני שוטרים. האם כשיתפסו את המרצחים ישפטו אותם למאסרי עולם ואז ישחררו אותם בחייל החטוף הבא ?

    צר לי, אבל גלעד שליט הוא חייל אחד ללא מזל. כל יום מתים רבים אחרים מתאונות ומחלות ומעשי איבה. למשפחתו הוא כל עולמם אבל עבורי? כל המדינה צריכה להשתגע בגלל חייל אחד שנשבה? כל המתלהמים פה מתנהגים כמו ילדים קטנים שרוצים את גלעד שליט עכשיו ומוכנים למכור את אמא של מישהו אחר עבור זה.

    הרוצחים האלו ברשימה לא צריכים לראות אור יום - נקודה. אם זה המחיר היחיד שהחמאס דורש, אז אין דיל. אין בכל מחיר! לא מטפלים בתאונות הדרכים בכל מחיר ולא במערכת הבריאות בכל מחיר ולא ממגנים את כל התושבים במקלטים אטומים בכל מחיר.

    אין דבר כזה בכל מחיר! תפסיקו להיות ילדים ותתבגרו ותתעוררו למציאות. לא כל החיילים חוזרים הביתה, לא כל החולים מבריאים, לא כל העסקים שורדים וכולנו נמות בסוף. החשיבות של רון ארד או של גלעד שליט לא כזו גדולה כמו הדרמה שמנסים למכור לנו. הסיפור הזה שולי בהסטורית מדינת ובחיי כולנו.

  12. תקדים שליט: מסע מיוחצן ומתוקשר, הכולל עמודי שער ומלודרמה מניפולטיבית רגשנית שתכליתה לכופף ממשלה ולהכניעה לתכתיבי ארגוני טרור. המונח הזה יסודו בטעות, כי כבר היו תקדים טננבאום ותקדים רגב וגולדווסר, שבהם התקשורת התגייסה להפעיל לחץ על ממשלה, אבל מי זוכר?

    צודק.

    בואו נמלא את כל דרישות הטרוריסטים ונראה להם את היפה. זו שמתקופפת ומפשילה מכנסיים ונותנת את הלחי השניה...

  13. ...

    קיצר אתה הולך לקיצוניות, אני בטוח שאבא ואמא של גילעד לא חשבו אפילו לרגע לתת את תל אביב על יושביה וזה גם ככה לא

    מה שעומד על הפרק.

    אם כן, אז שים את עצמך בנעלים שלו, יודע מה, שים את עצמך בנעלים שלך ואת הנעלים שים אצל החמס, איך אתה רוצה שאנחנו נתנהג?

    כמה זמן אתה מוכן שנתמהמה? אתה מתחיל להבין?

    אני מניח שלשחרר אנשים שאחראים למותם של מאות עבור חייל אחד זו לא קיצוניות לשיטתך ?

    נסה להפעיל את השכל ולא את הרגש. אם היו חוטפים אותי הייתי מקווה שישחררו אותי בכל מחיר. כולם רוצים לחיות (טוב, לפחות אנשים נורמלים). הנאצים ניצלו זאת היטב במחנות ההשמדה. אנשים מוכנים לעשות הכל בשביל עוד יום בחיים.

    אתה באמת רוצה שמדינת תתנהג כאילו היא כולה נחטפה ע"י החמאס? (ת'כלס זה מה שקורה)

    זה לא יפה לומר אבל האמת היא שגלעד שליט לא שווה כל מחיר שבעולם. גם אני לא שווה כל מחיר שבעולם - אולי רק למשפחתי.

    החמאס לא צריך להרוויח דבר מחטיפתו של שליט. לא לשחרר אסירים כלל ולא להציע אפילו כסף ושום הטבה אחרת. שחטיפות יהיו חסרות תועלת הן יפסיקו. כל עוד אתה מתגמל אויב על חטיפה אתה מעודד את ההתנהגות הזו. צריך לנסות לשחרר את החייל בפעולה צבאית וצריך לגבות מהחוטפים מחיר - זה כן. אם לא ניתן להם דבר ורק נהרוג בהם כל פעם שהם חוטפים, אני מניח שירד להם האסימון מהר מאוד. אבל אנחנו עם עסקות השבויים האומללות שלנו בעבר ובעתיד, רק גוזרים על עצמינו לחיות במעגל הזה של חטיפות ועסקאות.

  14. ^^^^

    סוף סוף קצת טקסט איכותי, קר, מחושב ונכון מאי פעם. (גם אם הגיע מהעתק הדבק)

    רוב התר'ד בניגוד גמור לנאמר מעלי, נוטף רגשות התלהמות ולא מעט טיפשות. כשהמנהיגים שלנו מונעים ע"י גחמות ההמון, אין לנו אלא להצטער על איכות ההנהגה שלנו וכן, גם על איכות "העם".

    אל מול טרור שפל, צריכים להיות איתנים, לא משתפכים, לא היסטרים. הטרור בהגדרתו נועד to terror להחדיר פחד בקורבן ולגרור אותו להגיב מאותה תחושה של מצוקה. אני לא בא להתלונן על התנהגות פרטים תחת טרור. הפרט נלחם את מלחמתו ולא תמיד מסוגל לעמוד בפני זוועות הטרור. אבל המדינה והחברה צריכים לעמוד כגוף אחד ולהגן על הפרט ולומר "לא נפחד ולא נרעד ונכניע את הרוצים לכלותינו".

    לצערי החוסן שלנו איננו עוד ואויבנו מריחים זאת. אנחנו משלים עצמינו לחשוב שאנחנו רחומים ואנושיים אבל האמת שאנחנו פשוט חלשים. אין שום בעולם שיכול להגן על אומה חלשה, שבורת רוח.

  15. לא בעיה ולא כלום, הבעיה היא שלא עשו את זה כבר...

    זה ילד של משהו קיבינימט, יום אחד אולי לי יהיו ילדים, ואם חלילה וחס זה יקרה להם, מה שאני והם צריכים להבין מזה זה שלא יעשו כלום

    בנידון וזה יגרר בסחבת ציבורית ? כי זה מה אני מבין מזה...

    אם זה היה הבן של אולמרט הוא כבר מזמן היה פה וזה עוד יותר מרגיז :pissed:

    ואני מבין שכל מאות הנרצחים לא היו בנים או אחים או בעלים או אמהות או בנות או נשים או סבתות או ילדים.... של מישהו.

    מדינה לא צריכה לאבד את הראש בגלל אדם אחד, מסכן ככל שיהיה. זו דמגוגיה זולה לחשוב שהבן של אולמרט היה משתחרר תוך יומיים עם שחרור 1200 אסירים. המחשבה שאין מחיר לשחרור גלעד שליט היא ילדותית ומעוותת. יש מחיר לכל. אם המחיר היה להרוג מישהו במשפחתך אני מניח שהיית אומר שלא בכל מחיר. אולי החמאס ידרוש 1000 בתולות ישראליות עסיסיות? רק יזיין אותן ויחזיר בלי נזק. אז בשביל כמה זיונים לא תשחרר את החייל המסכן הזה ?

    תפסיקו להיות ילדים, יש מחיר לכל דבר ומי שרוצה לאבד את הראש בגלל חייל חטוף אחד, סופו שיאבד הרבה יותר.

  16. אנחנו בבעיה.

    רוצים לשחרר מגה רוצחים ששפוטים לפעמים ל 20 מאסרי עולם. אחראים למותם של מאות. אז בשביל מה כל המשפט? במקום כמה מאסרי עולם ישבו 10 שנים ?

    דם ישראלים הפך זול מאוד בשנים האחרונות ועכשיו מסכן גלעד שליט. יאללה שישחררו את כולם בשביל חייל אחד מסכן. וכל מי שאיבד את יקירו למרצח, יסתכל איך הוא משתחרר וצוהל.

    שליט הייתה חטיפה מוצלחת וחטיפה מוצלחת מובילה לחטיפות מוצלחות נוספות. אנחנו הולכים לשלם מחיר דמיוני עבור חייל אחד כמו ששילמנו מחיר מיותר עבור חלקי גופות.

    אנחנו צריכים להתחיל להתנהג קצת יותר במזרח התיכון מאשר בשוויץ. על חייל חטוף נותנים בודדים וגם אז לא שפוטים למאסרי עולם מצטברים. לא רוצים לשחרר אותו ? לא צריך. עד שלא ישוב, תדממו כל יום תחת תקיפות ח"א ותותחים.

    הבעיה שכבר מזמן מכרנו את כל העקרונות שלנו וחצינו את כל הקווים האדומים שלנו. אנחנו הפכנו נמושות והאויבים שלנו יודעים את זה.

  17. מה הקטע עם הירידות על הדרייברים של AMD ?

    סדרת HD4800 גרמה להרבה כאבי ראש אצל NVIDIA. החברה נאלצה לכסח מחירים מסדרת "היוקרה" שלה GTX260 וצפונה ואפילו הצליחה לבנות מפלצת ביצועים GTX295 שתחזיר לה את הכתר. רק חבל שהכתר הזה מתחרה בכרטיסים שיצאו לפני שנה. בכל אתרי החומרה סדרת HD4800 של AMD קוצרת שבחים.

    על 4850 מרשימת הכרטיסים המומלצים לינואר 2009:

    http://www.tomshardware.com/reviews/best-graphics-card,2118-4.html

    The Radeon HD 4850 is the new peoples champion, instantly bringing yesterdays $300 performance level down to the mainstream $160 price point. This card has a lot of potential when used on its own, and becomes a devastating force when paired with a second 4850 in a CrossFire configuration.

    שיחקתי עם ה HD4830 שלי:

    Brothers in Arms Hell's Highway

    Burnout Paradise

    Call Of Duty World At War

    Crysis - Warhead

    Fallout 3

    Prince of Persia

    NBA 2K9

    FarCry 2

    World in Conflict

    כולם עבדו ללא דופי על הגדרות גבוהות מאוד וצפונה. שום בעיות דרייברים.

    ה 9800GTX+ גם כרטיס מצוין ואפשר להפסיק לטחון מים על PHYSX. תקראו קצת ותגלו שהרוב מחשיב את זה כתוספת נחמדה ולא משמעותית למעט מאוד משחקים. כמו כן עם תכנות נכון ניתן להציג חלק מהאפקטים בעזרת המעבדים החזקים של היום. ל NVIDIA יש PHYSX ו CUDA ול יש HDMI. כן אני יודע שעם CUDA אפשר לעשות נפלאות. ואני בטוח שעד שזה יהיה משהו משמעותי, תחליפו כבר את הכרטיס הישן שלכם.

    מי שמאוהב ב Nvidia שיקנה לעצמו Nvidia. שתי החברות מייצרות כרטיסים מצוינים ומספקות דרייברים סבירים ומעלה. ל Creative יש חרא של תמיכה אבל לא ולא סובלות במיוחד מדרייברים בעייתים.

    הת'רד הזה הפך להיות חסר תועלת לפני כמה דפים.

  18. אני משתמש ב VSYNC כי המשחקים נראים יותר טוב ככה. כמו שאמרת התנועה נראית חלקה יותר. אני גם לא משתמש ביותר מ AA*4 כי קראתי שמעבר לזה ההבדלים מינורים במראה אבל יכולים לפגוע בביצועים. אני באמת לא ראיתי הבדלים מדהימים מעבר ל AA*4. אבל יכול להיות שבמערכת חזקה כמו שלך אין פגיעה בביצועים אז למה לא.

    לי יש כרטיס HD4830 וברזולוציה של 960*1280 ובחלונות והגדרות VERY HIGH אני מקבל:

    * Average Framerate: 38.30

    * Max. Framerate: 52.93

    * Min. Framerate: 29.52

    נראה מצוין והמשחק זורם. אני בטוח שאם תשחק טיפה עם ההגדרות תקבל תוצאות הרבה יותר טובות.

    ועוד משהו: בהגדרות הכרטיס אני מפעיל את Adaptive Anti-Aliasing על Quality.

  19. אם המשחק מגמגם ב DX10 וזורם ב DX 9 זו לא אשמת המערכת שלך אלה אשמת יוצרי המשחק. אתה גם לא ממש מתפשר כשאתה משחק אותו ב DX9. נסה ותדווח על ההבדל בביצועים ובאיכות הויזואלית.

    כמו שאמרתי נסה DX9 ונסה גם VERY HIGH.

    משחק אחד לא יכול לקבוע את יכולות המחשב שלך. אם הביצועים היו ירודים במרבית המשחקים אז יש מקום לדאגה. אנשים דיווחו ש החדש מקרטע על מערכות מעולות. גם קרייסיס הראשון היה כתוב לא אופטימלי.

  20. הרץ את אותו המבחן עם DX9. הבנתי שהמשחק מציג ביצועים שונים בין DX9 לבין DX10.

    אתה גם בגירסת 64 ביט של ויסטה. אם אתה יכול נסה גם עם לשם השוואה.

    ולסיום, ההבדלים לא תהומיים בין ULTRA HIGH במשחק הזה לבין VERY HIGH. נסה את האופציה השניה ותראה הבדל משמעותי בביצועים.

  21. אתה סתם מסתבך. צמצם את מס' המשתנים. ונסה לעזור גם לנו העוזרים.

    האם המערכת שלך יציבה בנתוני סטוק ?

    הE5200 שלי יציב על 333*10=3333 עם 1.248-1.232 למעבד (בביוס 1.275)

    זה המתח היחיד שנגעתי בו למעט זכרון שדורש 2.1 של .

    אין שום סיבה שתעלה את המתח למעבד ל 1.4 ובטח לא בשביל 3GHZ שהמעבד הזה מסוגל להגיע במתחי סטוק.

    אני בספק אם יש צורך בהעלאת מתח ל MCH שמשפיע על כל רכיבי המערכת.

    53686901hc6.png

×
  • צור חדש...