תוכן iCe_bLaSt - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

iCe_bLaSt

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    834
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי iCe_bLaSt

  1. אחותי רוצה מחשב זול ללימודים. עקרונית אין לה מה לעשות באמת עם כוח עיבוד , אז עדיף משהו פשוט.

    חשבנו על הניידים של ג'יגבייט - הW566U-DC17Mוה W536M-CD237 , ראינו את המחירים שלהם בKSP , כשהראשון עולה 2590 והשני 3450.

    השאלה היא האם לצרכים בסיסיים כאלו שווה להשקיע עוד 900 שקל ?

    השאלה השנייה זה האם המחשבים מגיעים עם מ"ה?

    והשלישית זה האם זה סביר שלזול מבנייהם יש שנה אחריות וליקר שנתיים ? או שזה טעות באתר? האם KSP מאפשרים לשדרג אחריות?

  2. לכל רוכשי ה"ווינד" מאייבורי !!!

    אני מזכיר לכם לא לקנות את סוללות ה - 6 תאים ביותר מ- 200 ש"ח כשהן יגיעו - בחו"ל הן עולות 20$ , וכמו ש - הבטיחה סוללת 6 תאים ל - EEE ושדרגה חינם לאלה שהוטעו וקנו באותו המחיר את ה-EEE עם 3 תאים, כך תצטרך גם ואייבורי בארץ לנהוג - אם נראה להם צרכנות אסרטיבית וקשוחה.

    אל תתנו שיסחטו אותנו !

    תוכל לתת לינק למקור?

  3. אני חייב לציין שלמרות כל הטענות , בהחלט ניכר שאיבורי מודעת לצורך בשיפור שירות הלקוחות.

    יום לאחר הקנייה , התקשרה אלי נציגה ששאלה אותי איך היה השירות .

    מצד שני , התלונה שהבאתי לה (על זה שהמוכרים לא סיפקו לי את ערכת ה"דיל" לניידים שביקשתי(עכבר , , מנקה למסך LCD ותיק ב20 שקל) ונאלצתי לקנות עכבר למחשב נייד במחיר מלא , למרות שהחבילה הופיע באתר) לא הגיעה לשום מקום , ולא חזרו אלי בעקבותה.

    כששלחתי מייל בענין לנציגות שירות הלקוחות שלהם , לא נענתי במשך שבוע , אחרי ששלחתי להם מייל שני שבו דרשתי תגובה , חזר אלי מנהל שירות הלקוחות והבטיח לפצות אותי בערכת ניקוי למסך ובאוזניות עם מיקרופון (מה שכלול בערכה, חוץ מהתיק, אבל תיק אני ממילא לא צריך) , לצערי הוא לא זיכה אותי ב20 שקל שהם ההפרש בין מחיר הערכה למחיר העכבר, הבנתי מהנציג שזה יעשה יותר מדי בעיות עם מחלקת מכירות וזה מחוץ לתחום האחריות שלו כנציג שירות לקוחות.

    כמו כן , על האיחור בהגעת המוצר (הגיע בראשון בערב במקום בשישי בצהריים) , קיבלתי פיצוי של עם מיקרופון בשווי 20 שקל. זה לא שווה יום לימודים שהפסדתי בגלל האיחור , אבל זה בהחלט מראה על מודעות לשירות לקוחות.

  4. טוב תשובות :

    1. לא מביאים את גרסאת הLinux בינתיים לארץ , הייתי קונה אותה אם הם היו מוכרים אותה , אבל אין.

    2.המחשב מגיע עם סוללת צעצוע של 3 תאים , אני חייב להודות שאני די הזדעזעתי מזמן הסוללה המגוחך שלו (באיזור השעתיים), אני אקנה סוללת 6 תאים ברגע שימכרו אותה בארץ , אני רק מקווה שאיבורי לא יגזימו עם המחיר שלה.

    3.המוכר בחנות לא נתן לי את חבילת הניידים , אין לי מושג למה , כנראה שהמוכרים פשוט לא מכירים את החבילות שיש להם בחנות , כשביקשתי את זה מהמוכר בחנות הוא אמר לי שהייתי צריך להזמין את זה מראש , מצד שני כשהזמנתי את המחשב בטלפון אמרו לי לבקש את זה מהמוכר בחנות ... טוב זה איבורי... בכל מקרה לא היה לי זמן להתוכח על זה , אז וויתרתי.

    4.תוספת הזיכרון עולה 20 שקל , זה מוריד את אחריות היצרן (שנה) אבל בכל מקרה איבורי נותנים שנה אחריות במקום היצרן , אז זה בסדר כנראה.

    בקיצור , מחשב ממש חמוד , אבל למי שלא ממהר כמוני והיה צריך אותו לשבוע שעבר למטרות עבודה (היה לי חוזה על זמן), אני לא ממליץ לקנות אותו עד שתצא גרסא עם נורמלית בחודש הבא.

  5. GOT MY WIND

    קיבלתי היום את הWIND שלי , בשחור , עם הרחבה ל1.5 ג'יגה (מסתבר שאיבורי מוכנים להוסיף את זה ומשאירים אחריות)

    יש תמונות:

    16014522_th.jpg

    16014513_th.jpg

    16014504_th.jpg

    16014497_th.jpg

    16014491_th.jpg

    בגדול המחשב מתפקד די טוב בשביל המטרות שלי - תכנות , גלישה , ופיתוח אתרים .

    אני רק ממורמר על זה שהמוכר באיבורי לא נתן לי לקחת אף אחת מהחבילות של הניידים (האלו שמופיעות באתר) ושילמתי 39 שקל על עכבר קטן לא משהו.

  6. מה המפרט של ה-WIND?

    אני מעוניין ב-UMPC עם מסך מגע של "9 או "10, מעבד של אינטל מסדרת , זיכרון 2GB, דיסק קשיח גדול יחסית, , WiFi, , מודם סלולארי דור 3.5 (הכל מובנה), וזמן סוללה ארוך של לפחות 8 שעות.

    אני לא מכיר שום דבר שעונה על הציפיות שלך .

    לWind אין מסך מגע , אפשר להרחיב לו את הזיכרון עד 2 GB (למרות שזה מוריד את האחריות) , יש לו Wifi , אבל לא או מודם HSPDA.

    עם סוללת 6 תאים , מדובר על 7 שעות + לWIND.

    סוללת 3 תאים סטנדטית נותנת בין 4 ל 6 שעות , תלוי בתנאי העבודה.

  7. בשום פנים ואופן אסור לקחת אקמול אחרי שתיית אלכוהול!

    לא מדובר פה על איזה אגדה אורבנית של שתיינים - שילוב של אתנול(אלכוהול) ופראצטמול(אקמול) יכולים לגרום לפגיעות קשות ובעיות כבד רציניות - הנה סתם דוגמא שמצאתי בגוגל:

    http://www.infomed.co.il/questions/q_050305_1.htm

    מה כן עושים ?

    א. שותים הרבה מים לפני השתיה האלכוהולית .

    ב.שותים מים בזמן השתיה האלכוהולית.

    ג.שותים מים אחרי השתיה האלכוהולית.

    מכיוון שרוב התופעות של ההאנגאובר נובעות מהתייבשות , הדרך הכי יעילה להמנע ממנו זה לשתות הרבה מים .

    אם עדיין חטפתם האנגאובר אחרי ששתיתם מלא מים- תלמדו מה הגבולות שלכם , אין סיבה שתשתו כל כך הרבה.

    שתייה לא מבוקרת היא עניין מסוכן.

  8. 22:27

    Pinging kgames.de [62.140.23.30] with 32 bytes of data:

    Reply from 62.140.23.30: bytes=32 time=307ms TTL=53

    Reply from 62.140.23.30: bytes=32 time=306ms TTL=53

    Reply from 62.140.23.30: bytes=32 time=313ms TTL=53

    Reply from 62.140.23.30: bytes=32 time=318ms TTL=53

    Ping statistics for 62.140.23.30:

    Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),

    Approximate round trip times in milli-seconds:

    Minimum = 306ms, Maximum = 318ms, Average = 311ms

    והנה משהו מיום ראשון :

    kgameszz6.jpg

    שימו לב איפה זה נתקע ... עוד לפני היציאה לאירופה

  9. אני מעדיף את וויסטה , יש לי אותה בדואל בוט על המחשב עם , (ואובוונטו של 64 ביט נכון להיום , אבל נראה לי שאני מוחק אותו) ויש בה הרגשה יותר נוחה.

    בעניין משאבי מערכת - הציור של הממשק עובר מהמעבד לכרטיס המסך מה שגורם לזה שהמערכת צורכת פחות משאבי מעבד לפעמים, ראיתי שזה נבדק באיזה אתר חומרה.

    בענין יציבות - יציבה כמו אבן , אבל יתכן שוויסטה יותר עמידה לנפילות חומרה ,אני לא סגור ב100% על זה אבל נראה שהיא מגיבה יותר טוב לחשמל שמתנתק להארדיסק או תקלות דומות (שהיו לי פעם).

    בעניין גודל המ"ה - 7.5GB לגרסאת הUltimate , לעומת ה3.5 שXP לוקחת אצלי (יכול להיות שבהתקנה חדשה זה פחות) וFC6 שלוקחת 4.5 GB עם כמות בינונית של חבילות.

    הבעיה היחידה שלי איתה זה שאין דרייברים של אומגה ואני לא יכול להפעיל את המחשב על הרזולוציה שאני אוהב 1200X900 איתה , ולכן אני עדיין עובד עם .

  10. אכפת לי- כן

    אני מצטער - לא

    כמה שכואב הלב על מוות של חפים מפשע, אנחנו צריכים להיות רציונלים ולחשוב לטווח רחוק, אי אפשר להנהיג מדינה על פי תחושות, דרושה חשיבה.

    אנחנו לא יכולים לתת לחזבאללה לנצח במלחמה הזאת רק כי קשה לנו עם התחושה בלב בהרג חפים מפשע, הם אולי לא עשו שום דבר רע, אבל החיים שלהם עומדים בפני דברים גדולים יותר מהם.

  11. IG ברחובות יש שתי פאבים צמודים באמצע העיר- La morse וAtmos לשניהם יש ויינשטפאן, אני לא מת עליה אבל היא חביבה.

    גינס ומרפיס הם בירות מרות כהות - צריך להתרגל לטעם שלהם, אני אישית מאוד מעדיף מרפיס עם המרקם המעט סמיך שלה.

  12. סתם כמה אתרים על וודקות :

    http://www.thefiftybest.com/wine_detective/fifty_best_vodka.htm

    http://www.variety.com/article/VR1117931854?categoryid=2031&cs=1 -השוואה של כמה וודקות טובות

    וד"א מה שאנשים לא מבינים בוודקה שוודקה היא לא כמו בירה - אין מה להתרגל לטעם שלה, וודקה טובה היא וודקה שאפשר להנות מהטעם שלה בעצמה - אם דרושה התרגלות לוודקה היא כנראה פשוט לא וודקה טובה, הכלל הוא שוודקה טובה צריכה להיות קלה לשתיה - היא צריכה להחליק על הגרון ולא לשרוף את כל הלסת של השותה בדרך, זה לא כמו בירה איכותית אירית מרה שצריך להתרגל לאיכות שלה.

    זאת הסיבה שאבסולוט הרגילה שומרת על ציונים די נמוכים ברוב הבדיקות הרציניות, היא פשוט לא ידידותית לשותה ושורפת את הגרון יותר מדי בדרך, כמובן שאין מה להשוות לוודקות זולות כמו קיגלביץ' או אימפרייל שהם פשוט עינוי לשתיה.

    בכל מקרה בפורים בישיבה כמה חברה גדולים לימדו אותי סוד נהדר: אם לוקחים קיגלביץ' לימון ושמים בפנים עלי נענע טריים ומשרים למשך כמה שעות יוצאת וודקה בהחלט סבירה! אם רק הייתי יודע את זה קודם לא היינו זורקים בקבוק מלא של קיגלביץ' למדורה בל"ג בעומר רק כי אף אחד לא מעיז לגעת בזה.

    דרך אגב המחירים של וודקות בארץ ממש לא ברורים, זאת וודקה שנמכרת בארץ ב350 שקל כשבארה"ב היא נמכרת ב27 דולר, בהשוואה לנגיד סטולי הרגילה שנמכרת 17 דולר בארה"ב וב55 שקל בארץ או סמירנוף שנמכרת שעולה 9 דולר בארה"ב ו50 שקל בארץ.

    בעניין ויינשטפן, המממ, בהתחלה די אהבתי אותה, אבל אחרי שנהיה קונצזוס אצל כל החברים שלי שזאת בירה מגעילה כבר לא נעים להזמין אותה ושכולם יזיינו לי בשכל שאני לא יודע מה אני שותה, חוץ מזה שעדיין גורדון וקרלסברג עדיפות לטעמי, אני צריך לנסות את אווגרדן באמת, לפים אף פעם לא הקסימו אותי.

    ד"א יש בווינבר יגר במבצע ב100 שקל :)

  13. לפעמים בשבת אנחנו שותים ליקר קפה אחרי האוכל (יש לנו "קלוהה" "וטיה מריה" בבית)... זה נחמד אבל אני בהחלט מעדיף אייריש קרים, רק שאנחנו דתים אז לא שותים משקה חלבי אחרי בשר :(

    מדי פעם אני מתפנק בטיה מריה עם קולה וקרח, ברח לי השם של הקוקטייל.

  14. טוב צריך דיון כזה מדי פעם לא ?

    אז מה האלכוהול האהוב עליכם ?

    אני אישית לא ממש מתלהב מבירות, אני שותה עם חברים כשיוצאים לפאב, אבל זה יותר כדי לשתות עם כולם ולקבל טיפה מצברוח מאשר בשביל הטעם, למרות שקרה לי פעם שממש נהנתי לישתות גינס בפאב, כשחזרתי לאותו פאב אחרי שבוע נגעלתי לגמרי מהגינס, לא יודע מה הולך איתי.

    אבל בכל מקרה אם כן בירה אז :

    גורדון פיינסט גולד (10%) אחלה טעם, רק קצת חזקה, קרלסברג מחבית זה גם יכול להיות נחמד, פעם גם לקחתי שלוק של ניוטון מחבר והיה די טוב - אבל לא שתיתי אף פעם כוס מלאה.

    בקשר למשקאות אחרים - טעמתי כמה וויסקים, לא סובל את המשקה הזה, מעצבן אותי איך שהוא מחליק על הלשון וממלא את האף באדים.

    יגר, טעמתי פעם, היה נחמד, לא שתיתי אף פעם כמות רצינית.

    וודקות, דווקא משקה שאני יותר מחבב, אבל הבעיה בוודקה זה שלאנשים יש נטייה לחסוך ולקנות וודקה זולה, ואם כבר לקנות וודקה במחיר נורמלי אז לקנות אחת שסתם יש לה המון פרסום וטעם בינוני (*אהם* אבסולוט ופינלנדיה *אהם*) במקום לקנות וודקות באמת טובות שזוכות לציונים טובים במבחני טעימות (*אהם* סטולי *אהם*)

    בכל הנוגע לנסיון שלי - בקיבוץ של הישיבה שלי מוכרים רק גולד (הישראלית) ואימפרייל(עזה?) את הראשונה לא ניסיתי אף פעם אחרי ששמעתי הזהרות חמורות, בשניה נגעתי ונפגעתי, פוייה של משקה, אני זוכר שהיה לנו בפורים חצי סטולי ונילה ובקבוק אימפרייל, גם אנשים שממש אין להם מושג בוודקות לא הצליחו לגעת באימפרייל אחרי שהם טעמו את הסטולי... זה כל כך פשוט להבחין בין וודקה גרועה לטובה - אם כיף לשתות את זה היא טובה - אם סותמים את האף ובולעים בכוח- היא גרועה, ועדיין אנשים קונים דברים זולים...

    משקאות אחרים , בריזרים - אחלה , קוקטיילים - יקר מדי בשבילי , אייריש קרים - גם סבבה, במיוחד עם עוגת שוקולד או גלידת וניל ( או שניהם ;))

  15. אין קשר פיזיקלי ישיר

    הוא פולט 65W של חום בתדר המוצהר

    להשוואה סמפרון המיוצר ב-90 ננו פולט 62W חום

    אתלון לסוקט 939 פולט 89W

    אתלונים כפולי ליבה פולטים 89W או 110W בליבות Manchester ו-Toledo בהתאם

    רק תיקון קטן - בAMD זה Maximum TDP לסדרת מעבדים , ה89W של ה130nm נוגע לAthlon 64 3700 או לFX53 למייטב זכרוני , ה3000 למשל פולט פחות ,אבל לא נוהגת לשחרר את המספרים בשביל כל מעבד בסדרה אלא רק את השיא של הסדרה.

  16. יש למישהו מושג אם הTRT שמופיע בזיגזג זה TR-PTF ? זה השם הכי דומה שמצאתי באתר הרשמי של HEC , אני די בטוח שזאת הכוונה.

    אני יודע שיש טיפה בלבולים בשמות - למשל ART זה AR-TF בכלל היום .

    בכל מקרה אם כן זה אמור להיות ספק של 2 מסילות 12A אחת של 10A ואחת של 15A (ו21A ב5V ו22A ב3.3V , אבל זה לא באמת מעניין בד"כ)

    בשביל המחיר שלו זה סבבה .

    אה גם ואם משנים בכתובת של הספסיפיקציות מtrptf לtrtf מקבלים עוד פעם את הדף של הtrptf ... ככה שמאוד נראה שזה אכן זה.

    יש למישהו עדות שסותרת את העניין?

×
  • צור חדש...