תוכן User_Name - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

User_Name

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1334
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    2

הודעות שנפתחו על-ידי User_Name

  1. אתה טרחן.

    רכשת חלקים, לא מחשב עם הרכבה. יכול להיות שכולם עבורך, יכול להיות שכל אחד ללקוח צד שלישי בנפרד. קח את הכסף שנתנו לך בלי בעיות ותקנה במקום אחר. הפוסט שלך גובל בלשון הרע ומניסיון בתחום גם אם תיקח את זה לבית משפט, תיאלץ לשלם הוצאות משפט. 

    • אהבתי! 1
  2. ציטוט של law89

     

    אני לא חושב שמישהו עדיין צורב היום.

    אני קניתי רק כדי להריץ את כל הדרייברים.

    כל מחשב אני קונה כונן בשביל, אז הפעם החלטתי לרכוש חיצוני בשביל פנימי

    מה? 10 מתקינה אוטומטית את כל הדרייברים מהרשת, ודרייברים לכרטיס המסך וכו' מקבלים עדכונים שניתן להוריד מאתר היצרן.. הדיסקים של הדרייברים טובים בעיקר כתחתיות לכוסות. 

  3. אני עם אותה התקנת ווינדוס 10 מאז השקתה, החלפתי מאז מספר פלטפורמות ודיסקים קשיחים וכונני בנפחים שונים בממשק sata עד לnvme הנוכחי.  אפס תקלות

    השתמשתי ב-macrium reflect הנהדרת. 

    כמו לא חוויתי ירידה בביצועים או ביציבות עקב עדכון לגרסה האחרונה ביותר. אני תמיד מחכה כמה שבועות כדי לוודא שאין משהו חריג ומעדכן. שני נייחים, 4 כשהישן ביניהם בן 10 וגם מחשבים בעבודה, אפס תקלות. חלק ויציב. 

    nec ידידי, אתה דואג יותר מדי, זה לא בריא:) 

  4. @nec_000 היקר, לעולם לא אבין איך אתה מסוגל לנסוע ברחבי הארץ על מנת לצוד כרטיסי מסך, כאשר אינך גיימר, בעוד ש- עולה גרושים ומשפיע על כל פעולה אחרת. עדכונים, התקנות, החלפות , טעינות - דברים שהם חלק מהתחביב שלך. 

    ההתקנה מסתכמת בלשכפל את המכאני לכונן החדש, וזהו. חצי שעה עם יד מאחורי הגב. 

  5. עבדתי עם Silicon Power בכמויות גדולות - נופלים כמו זבובים. כונן זה לא מקום שכדאי לגלח בו כמה שקלים, רוב האנשים לא יוצרים קובץ תמונה של המערכת שאפשר לשחזר במקרה הצורך, וימצאו את עצמם מבלים כמה שעות טובות בהתקנות, הורדות והגדרות של הכל מ-0.

    • תודה! 1
  6. מה השלב הבא?

    "הכניסה למעשנים וכלבים אסורה"

    זה יהיה ממש לא הוגן כלפיי הכלבים.

    "חזית כנגד המעשנים" - איזו דרמה קורעת לב, רק חסר כינור ברקע שינגן משהו עצוב.

    באמת שאני לא מבין על מה כל הרעש. אנשים בחרו לעשן, סביר להניח בתקופה שבה היו ילדים, וכשהם מתבגרים הם לא מוכנים להודות בזה שהם הורסים את עצמם, מהסיבה הפשוטה שכל אוהב את עצמו בין אם במודע ובין אם לא, וזה הרי ממש נורמלי שב2 בלילה אתה רץ לאיזה קיוסק לקנות מקלונים עם חומרים נרקוטיים רק כי נגמר וצריך לקפה של הבוקר.

    זה שזיהום האוויר מזיק לבריאות הרבה יותר לא אומר שצריך לעשן כי זה בטל בשישים, אלא צריך לחפש איך להוריד את הזיהום - אבל למי אכפת.

    בסדר, בסופו של דבר כל מנגנוני ההגנה נפרצים, ואז נזכרים בגיל 40-50 להצטרף לאיזו סדנת רחמים של הכללית כי ריאה אחת כבר הוסרה בגלל סרטן ולשיניים יש יותר גוונים של צהוב שלא מופיעים אפילו בקטלוג של טמבור.

    רק לכולם- ולא בציניות.

  7. שיהיה לה בהצלחה.

    חוץ מזה שכל המוצרים שלה לא לא יעילים (כמו 90% מהמוצרים בשוק הקוסמטיקה) וגם לא שווים את תג המחיר אין לי שום דבר נגדה.

    צרות כלכליות? יש אנשים שיעדיפו למשכן גם את נשמתם מאשר לפרוש בשיא ולוותר על או שניים ואפילו רחמנא ליצלן על הסוס המשפחתי מאשר להוריד סטנדרטים. ליבי ליבי.

  8. תמיד טוב שגם כשאין דמו, מורידים פיראטי ואז באמת אפשר לדעת אם המשחק שווה קנייה.

    זה בהנחה והמשחק יצא לשוק כשהוא עם מינימום באגים ולא אפוי למחצה רק כדי לא לפספס את "רכבת עונת החגים", דבר שמאפשר לך לבחון מוצר תקין שפועל בהתאם לחומרה שלך. לצערי זה כמעט ולא קורה היום ולרוב צרור של טלאים יוצא לאחר שרכשת את המשחק מוקדם מידי כדי להקטין את התסכול. ובכלל אני כבר מזמן מעדיף להתקרב למשחק רק מספר חודשים אחרי צאתו, בכדי להנות ממנו פעם אחת עם מינימום תקלות אם בכלל.

  9. בעוד שהראשון היה מייגע בגלל המיחזור של המשימות, השני מאוד מגוון, סינמטי ומכיל שלל משימות שלידו המשחק הראשון מתגמד..

    אני מניח שבגרסת המחשב הורידו את הDRM הפעם? את השני העדפתי לשחק על הX-Box רק בגלל המנגנון המטופש הזה.

    אני מעדיף לקנות אותו למחשב, יותר זול, אבל אם זה אומר שאצטרך לבלות שעה בהתקנה ועוד אינספור רגעים של תסכול בגלל המנגנון אני מעדיף לחכות מעט ולקנות לbox...

×
  • צור חדש...