תוכן Spitted - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Spitted

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    195
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Spitted

  1. חבר'ה, בואו נעזוב את מי נסוג מאיזה שטחים, זה לא רלוונטי. גם lev-27 לא רלוונטי, הוא חי כנראה בעולם דמיוני שבו רק הוא חשוב.

    נו באמת, 60 שנה שמעלים את החוק הזה בצורה כזו או אחרת והוא נופל מחדש...

    אתה צודק בהחלט, אבל מה עושים כדי שזה ישתנה?

    אני חושב שרוב הציבור רוצה שחוק כזה יעבור, אבל פשוט אין לו מושג שהוא הצביע לשפוטים של החרדים (ליכוד, ביתנו) או לעצלנים שלא מטריחים עצמם להגיע בכלל (קדימה), והם יעשו את זה שוב בבחירות הבאות ולכן הכל פה תקוע כבר 60 שנה. אם הציבור היה יודע את כל זה, אולי היה אפשר איכשהו לדרוש התקדמות בכיוון הנכון. אני רוצה להבין למה צמוד לכתבה בעיתון שמדווחת על ההצבעה לא כתוב בדיוק מי הצביע איך? לא כל העיתונים הם בשליטת החבר'ה של ביבי כמו היום (או שאני טועה?), אז מה הבעיה, ראבק? :facepalm:

  2. אין לך מה להתרגש, מדובר במקרה קלאסי של אינטרסים פוליטיים (הרצון לשמור על סטטוס קוו קיים)

    הקשר בין הצבעה בנושא כלשהו של חבר כנסת לדעותיו בעניין הוא מקרי בהחלט

    איך מוכרים לכם את התירוץ הזה? אם כל אלה היו מצביעים "כמו שהם חושבים באמת" וההצעה היתה עוברת, אז מה? אז היו מעיפים אותם מהליכוד? שיפסיקו לקשקש ולעבוד עלינו.

    או שהם מפחדים שהמפלגות הדתיות יעזבו את הקואליציה? שיעזבו, שתהיה קואליציה חילונית. העיקר הימין לא מוותר לפלסטינים, אבל כשהכסא שלו מתערער הוא יוותר בלי סוף ויראה כמה הוא צבוע.

    ובגלל ש"אין לנו מה להתרגש" אז הם יעשו את זה שוב ושוב ואנחנו נשתוק.

    ולבחור שהרים ידיים, איך זה יעזור בדיוק? אז לא נצביע, יהיו 120 ח"כים של ש"ס בכנסת.

  3. שלום חברים

    ביום חמישי קראתי בעיתון על הצעת חוק להפעלת תחבורה ציבורית בשבת שנפלה בקריאה טרומית בהצבעה שהתקיימה ביום רביעי (22/06/2011).

    הנושא הזה חשוב לי ומקריאה בפורום אני מאמין שהוא חשוב גם לרובכם שמתנגדים לכפייה הדתית בארץ. אין צורך להגיד כמה חיים אפשר להציל אם תפעל תחבורה ציבורית בשישי בלילה, וגם על כמה שזה יעזור למי שלא יכול להרשות לעצמו רכב פרטי. בנוסף התנועה תפחת וכך גם הפקקים וזיהום האוויר. בכל העולם לא קיים דבר כזה שתחבורה ציבורית מפסיקה לעבוד למשך יום וחצי כל שבוע.

    מכיוון שההצעה נפלה ברוב גדול הייתי חייב לברר מי אחראי לזה. כמובן שבעיתון לא היה כתוב מי הצביע בעד ונגד, רק נכתב שההצעה הוצעה על ידי ניצן הורוביץ (אחד הפעילים הכי גדולים בתחום של הפרדת דת ומדינה).

    אז ביררתי את העניין ויש אתר שנקרא "הכנסת הפתוחה" ששואב מידע ממקורות רשמיים (כמו אתר הכנסת) ומציג אותו בצורה נוחה, אז הנה העמוד לגבי ההצבעה המדוברת:

    http://oknesset.org/vote/3696/

    אפשר לראות בבירור מי האשמים - ש"ס, ביתנו, יהדות התורה, הליכוד, הבית היהודי, האיחוד הלאומי.

    מכל הרשימה בולט גם משה כחלון מהליכוד, שר הרווחה והשירותים החברתיים, שכנראה רווחה ממש לא מעניינת אותו.

    בעד הצביעו רק 7 ח"כים, 2 מקדימה, 2 ממרצ, 1 חד"ש 1 ליכוד 1 בל"ד

    גם אלה שלא הגיעו להצבעה אשמים בעיני, למה רק 2 מקדימה? איפה כולם? למה רק דב חנין טורח להצביע איפה שאר מפלגתו?

    בקיצור, מה אתם חושבים שקורה כאן? למה אנשים ממשיכים להצביע למנוולים מהליכוד, ביתנו וכו' (שימו לב, מפלגות חילוניות)? האם עכשיו שסוף סוף יש שקיפות מסוימת ואפשר לראות מה הם באמת עושים שם בכנסת, אתם חושבים עליהם אחרת? האם הציבור מוכן להיות ביקורתי כלפי הממשלה ובכלל להתעניין במשהו מלבד הסכסוך הישראלי-פלסטיני?

    הנה תקציר של נוסח החוק:

    דברי הסבר מטרת הצעת החוק היא לאפשר פעולה סדירה של תחבורה ציבורית ביום המנוחה השבועי.

    במציאות הקיימת היום, כאשר ברוב המקומות בישראל אין תנועה של תחבורה ציבורית מערב שבת ועד מוצאי שבת, בעוד שתנועת התחבורה הפרטית אינה מוגבלת, תושבי שאין ברשותם פרטי מופלים לרעה בצורה בלתי הוגנת. זכותם לחופש תנועה נשללת למשך 24 שעות בכל שבוע, בלא שום הסבר סביר.

    סעיף 3 להצעת החוק מאפשר, במקרים חריגים, להגביל תנועה של קווי אוטובוס, מוניות שירות ורכבות עירוניות, בקווי שירות עירוניים ביום המנוחה השבועי. הסדר זה יאפשר להתגבר על הבעיות של פגיעה ברגשות הדתיים של תושבי שכונות מסוימות, בהן אסורה באותו יום גם תנועת הרכבים הפרטיים. סעיף זה לא יחול על בין-עירונית.

    סעיף 4 להצעת החוק יאפשר לשר התחבורה והבטיחות בדרכים לקבוע שקו כלשהו של יפעל ביום המנוחה השבועית בתדירות נמוכה יותר מאשר בימי העבודה, מסיבות של כדאיות. איסור של תנועה בקו או שינוי מסלולו ייעשו בהתאם להוראות סעיף 3 בלבד.

    הצעת חוק דומות הונחו על שולחן הכנסת השש-עשרה על ידי חבר הכנסת רומן ברונפמן וקבוצת חברי הכנסת (פ/2072) ועל ידי חבר הכנסת יוסף יצחק פריצקי (פ/3124); הצעת חוק זהה הונחה על שולחן הכנסת השבע-עשרה על ידי חברי הכנסת זהבה גלאון ורן כהן (פ/53/17); הצעת חוק דומה בעיקרה הונחה על שולחן הכנסת השבע-עשרה על ידי חבר הכנסת דב חנין (פ/1414/17).

  4. ב-Journal יש את כל המשימות שלך, ואם תלחץ על אחת מהן דאבל קליק אז במפה יסומן לאן אתה צריך ללכת. ככה מוצאים את הגמד של הפוקר.

    באמת הקרבות פה ממש קשים. אני על נורמל והחבר'ה בבית קברות קורעים אותי פעם אחר פעם... אני בקושי עושה נזק והם באים אלי מכל כיוון... אני מתגעגע ל-Group Style מהמשחק הראשון

  5. איך ירוץ על 4850 ב 1680*1050 ?

    אני עם 4850, E8400 ו-4 ג'יגה זכרון על 32bit ו-1680x1050

    ההגדרות על LOW באופן כללי, עם כמה שינויים קטנים ו-AA מודלק

    המשחק רץ סבבה, לא בדקתי FPS ממש אבל אני אוהב שזה רץ ממש חלק וזה דיי מספק אותי

    למרות שזה LOW המשחק נראה מדהים, משמעותית הרבה יותר טוב מאיך שה-Witcher הראשון עבד אצלי

    חוץ מזה המשחק עצמו נהדר ואני ממליץ לא לפספס אותו גם למי שיש מחשב חלש יותר

  6. הכיוון העיקרי של גאמא זה אסמבלי \ C \ פייתון \ sys internals \ יתרון רציני לחברה עם ידע בעבודה עם סוקטים.

    C# / java לא יעזור לך בהרבה. כנ"ל OOP / design patterns - אני חס וחלילה לא מזלזל בחשיבות שלהם - אבל ההתעסקות במלסולים השונים של גאמא נוטה יותר לכיוון הlow-level ולא לכתיבת תוכנות enterprise

    לא תמיד נכון. אחד המסלולים היותר גדולים בגאמא (מבחינת מספר האנשים שמתקבלים בכל מחזור) מתעסק הרבה ב-C# וכל מה שנובע מזה... כלומר צריך לדעת חזק OOP, זה התבטא גם בראיון שלי לאותו מסלול. אבל באופן כללי אתה צודק ולרוב המסלולים כדאי לדעת יותר low-level, בעיקר אם נקודת המוצא של פותח הדיון היא C++ (נקודת מוצא מצויינת, דרך אגב).

    שכחתי לציין שגם ללמוד פייתון זה רעיון ממש טוב!

    בקשר לג'אווה, עד כמה שאני אוהב את השפה, לצערי ההתעסקות איתה בצבא מועטה מאוד.

  7. אני מניח שאתה כבר יודע C++ ותכנות מונחה עצמים בצורה טובה.

    ספרים נוספים שיכולים לקדם אותך הם Effective C++, ו-More Effective C++, יש שם כל מיני טכניקות מתקדמות וטיפים חכמים שטוב לדעת.

    בנוסף מאוד מומלץ לקרוא על Design Patterns, יש הרבה ספרים בנושא.

    חוץ מזה הייתי מציע לך לחפש חומר קריאה על נושאים שהם יחסית Low-Level אבל ההתעסקות איתם שכיחה, לפחות שתכסה את כל הבסיס על מצביעים (גם על אריתמטיקה שלהם, מה קורה כשמפעילים חיבור וחיסור על מצביעים), הקצאות (מה ההבדל בין ה-Stack ו-Heap) וכו'. אלה היו הנושאים ששאלו אותי עליהם בזמנו.

    בקשר לרשתות, תלמד רק אם זה מעניין אותך. זה לא חשוב בכלל למרבית המסלולים.

  8. אני חושב שבעיות כאלה מתחילות בקטנה, ואז מתחילים לאבד שליטה והדברים מתנפחים.

    לדעתי צריך להחזיר את המנהג של לקום כשהמורה נכנס. הוא מורה והוא הסמכות, לא צריך להיות פה וויכוח. ברגע שהתלמיד יתחיל לדון למה הוא כן או לא צריך לקום לכבוד המורה, והאם המורה יועיל בטובו להחזיר לו כבוד, דור אחד הלאה זה מתדרדר ל"מי הוא בכלל? כולה מורה".

    זה לא עיניין זה פחד מעונש, מתחילים לעשות את זה כי זה פשוט נהוג, בהמשך זה מחלחל ונקלט, ובסיום התיכון כשאתה כבר לא חושב שהמורה סתם אידיוט שמבזבז לך את הזמן אתה שמח שהיתה לך הזדמנות לכבד אותו.

    ועוד דבר - אם כל צד יחכה שהאחר יכבד אותו, לא נגיע לשום מקום. אם כבר, התלמיד צריך להתחיל לכבד בלי לשאול שאלות, והמורה יחזיר לו כשיגיע הזמן. לדמיין שזה יהיה הפוך זה מצב מעוות לגמרי. במסגרת של בית ספר, תלמד הוא לא צרכן ומורה לא צריך להתחנן אליו שיקבל את שירותיו.

  9. שימו לב - קנאביס לא אחראי באופן ישיר על התדרדרות לסמים קשים יותר. החוק הקיים הוא זה שאחראי על כך.

    זה נכון בהחלט שמי שצריך להתעסק עם סוחרי סמים מפוקפקים, הסיכוי שלו להגיע לסמים קשים גבוה יותר.

    הסיבה שהוא מגיע לסוחרים האלה מלכתחילה היא בגלל החוק האוסר על מכירת קנאביס. אין שום סיבה שהוא יחשף לעולם של הסמים הקשים אם הממשלה תדאג להפרדה בין הסמים קלים לקשים (מבחינה חוקית ומנטלית). דווקא ההתעקשות שלה לא ליצור הפרדה ולהתייחס לכל הסמים הקלים כקשים גורמת לכל הבלאגן והבלבול הזה.

    תחשבו שהיו מתייחסים לקנאביס כמו לאלכוהול, מכל הבחינות. מישהו פה מתדרדר להרואין (או בכלל נחשף אליו) כתוצאה משתיית אלכוהול?

  10. האמת שאני איכשהו מסכים עם D0ri. מים פשוט לא נותנים לך את הסיפוק הזה.

    בעבודה האחרונה שעבדתי בה היתה לי גישה מתמדת להמון קולה [ויש לומר שגם ניצלתי אותה], תמיד אהבתי קולה ואני ידוע כאחד ששותה הרבה. באיזשהו שלב החלטתי שאולי אני מכור וצריך לבדוק את זה. אמרתי שננסה להתנזר מקולה לחלוטין למשך שבוע. הייתי בטוח שיהיה לי קשה ואני אחטוף כאבי ראש ואתפתה לשתות בעבודה או ביציאות. האמת - היה בסדר גמור. אפילו החזקתי כמה ימים מעבר לשבוע סתם כי יצא לי. לטווח ארוך אין לי מושג מה יהיה. תנסה גם ותראה איך תרגיש.

    האמת שאני מאוד אוהב מיץ תפוזים וכאלה. יש מצב שזה עדיף או שכשמדובר במיץ תעשייתי הכל אותו חרא?

  11. איזו מדינה במקום הראשון?

    אם זה אותו מחקר שאני זוכר שראיתי [בהקשר למלחמה של ביבי באלכוהול], אוקראינה היתה במקום הראשון.

    אני עם רוקכבד להעיף את האלכוהול מחוץ לחוק - או לפחות להביא לנו אלטרנטיבה :-*

  12. לגבי ה4890:

    1. בפועל ההפרשים בין 4890 ל4870 כמו גם בין GTX260 לGTX275 הם די נקודתיים ולא ממש מצדיקים את התוספת במחיר, ברזולוציות נמוכות מדובר בדרך כלל בהפרש בין 40 ל44 FPS לרוב. ברזולוציות גבוהות (FHD) במשחקים כבדים ההבדל לא מהותי בין 17 ל19 FPS. במשחקים נורמאליים בFHD לא פעם תוספת הכח כן מורגשת, אבל אני לא רואה הצדקה להשקיע תוספת של כ60% ממחירו של 4870 לטובת 4890 כשמדובר במסך 22".

    סבבה, אני מבין, השאלה היא האם קיים כרטיס עם הצדקה להשקיע תוספת של 60% ממחירו של 4870? לפחות הצדקה רבה יותר מאשר 4890.

    כי תקציב ורצון יש לי, אם קיים כרטיס חזק יותר מ4870 ועדיין משתלם זה הכרטיס שאני מחפש.

    שים לב של-4890 המדובר יש קירור חזק, אולי גם שקט יותר מהרגיל, הוא מגיע עם OC מהמפעל ו1GB זיכרון [גם אם הם לא נחוצים כנראה]

    אני מעדיף שהכרטיס שאנחנו מחפשים יהיה של ATI בגלל שיש להם שמוציא גם ווידאו וגם מהכרטיס מסך וזה יהיה לי מאוד נוח.

  13. טוב, בואו נסכם - כרגע אני מחפש מסך בסביבות ה1000 שקל פלוס מינוס, עם עדיפות ל22 אינץ' ושיראו בו כמה שיותר טוב לפאנל TN

    ככה יהיה לנו מקום בתקציב לכרטיס מסך בסביבות ה1300, ואז בכיף נכנס הכרטיס הזה:

    http://rsm.co.il/Product.aspx?ProductID=1226

    GigaByte ATI Radeon 4890 1GB GDDR5 OverClocked HDMI במחיר 1157

    אם הוא משתלם ויספק את הסחורה, כנראה שזה יהיה עדיף מהשילוב של מסך IPS יקר + 4870 הזול ביותר שנמצא

    לא?

    עריכה:

    Intel Core i5 750 Socket 1156 2.66Ghz Tray, יחידות 1

    ₪1038

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1201

    מאוור Cooler Master Hyper TX 3, יחידות 1

    ₪136

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1195

    A-Data 4GB Kit (2GBx2) DDR3 1333Mhz CL9 Core I5 , יחידות 1

    ₪475

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1173

    Samsung 1TB=1000GB 7200RPM 32MB Sata F3 HD103SJ , יחידות 1

    ₪492

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1257

    צורב LG GH22 SATA x 22 Black, יחידות 1

    ₪112

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=96

    HEC Win+ 550 550W ספק כוח, יחידות 1

    ₪339

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1103

    Logitech Media Keyboard 600, יחידות 1

    ₪171

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=169

    מחיר מבצע Logitech G5 Laser Mouse Gaming, יחידות 1

    ₪228

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=172

    הרכבת מחשב מעל 3000 ש"ח, יחידות 1

    ₪50

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=56

    ANTEC Three Hundred 300 Gaming , יחידות 1

    ₪308

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=387

    Gigabyte GA-P55M-UD2 P55 CHIPSET, יחידות 1

    ₪623

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1187

    מסך LG W2284F 22" 1:30000 1680x1050 2ms , יחידות 1

    ₪938

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=941

    GigaByte ATI Radeon 4890 1GB GDDR5 OverClocked HDMI, יחידות 1

    ₪1157

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1226

    סה"כ מחיר לכל המוצרים:₪6067

    המפרט הורכב באתר:http://www.rsm.co.il/

    הנק' היחידות הן הספק שמידה ולא יספיק לדעתכם אפשר להעלות ל600W

    והמסך שלקחתי את ה22" של המגיב הראשון פה - אם יש מסך יותר מומלץ אשמח לשמוע עליו

  14. יש לי שריטה מלקחת עם STOCK, אני תמיד בטוח שהמחשב יעלה בלהבות בגלל זה :s07:

    אני מבין שה5770 מאוד חדש וכנראה המחיר שלו כרגע קצת מופקע, אבל השאלה היא האם ה4870 הוא הכרטיס שאני צריך... מה עם הדגמים האלה:

    Sparkle GTX260 896MB GDDR3 CALIBRE OC ב-996 ש"ח

    Sapphire ATI Radeon 4870 1GB Vapor X ATI ב-976 ש"ח

    אולי אפילו איזה 4890?

    כשחושבים על זה, אם מוותרים על הפאנל אפשר בכיף להכניס כרטיס חזק יותר. יש לכם המלצות גם לכיוון הזה?

    בקשר ללוח אם, מקובל עלי. נלך על הלוח שאתה בחרת. בעיקר מדאיג אותי חריץ PCI בודד, במידה וניקח גם כרטיס קול באיזשהו שלב לא ישארו לי חיבורים.

  15. עקרונית זה נכון, הפאנל E-IPS של ה איכותי יותר מפאנלי TN. אבל במקרה שלך, מכיוון שאתה מייעד את המחשב למשחקים וסרטים, זה לא כל כך עקרוני. ה E-IPS יתאים יותר למי שעוסק בגרפיקה או יושב הרבה מול טקסטים. לדעתי עדיף במקרה זה להשקיע את הכסף במסך FHD 23"-24" (אל תשכח שה עם כל ה E- שלו עדיין 1680X1050 בלבד.)

    אני כרגע עובד עם 2243BW ברזולוציה 1680X1050 וחושב שזה הגודל והרזולוציה האידיאלים. אני לא חושב שכדאי לקחת מסך גדול יותר. במשחקים זה סתם יעמיס יותר על הכרטיס מסך, וסרטים נראה בטלוויזיה בסלון שגם ככה נמצאת דיי קרוב למחשב.

    בכל זאת, אין שום דבר רע בלחסוך כסף - איזה מסכים מומלצים יש היום? כאלה שפשוט נראים ממש טוב, לא צריך פיצ'רים מיוחדים או גודל מגוחך.

  16. אוהו - זה מוצא חן בעיניי ;D בלי להתפשר על ציוד היקפי ומסך, קיבלתי גם מארז מצויין

    השאלות שלי הן כאלה:

    מה היתרונות של ה5770? איך הוא בהשוואה ל4870 שטיפה זול ממנו? הוא נחשב היום בין הכרטיסים המשתלמים?

    לא עדיף לקחת את ה- 900 Two? מה ההבדל בניהם?

    הספק יחזיק את המערכת בלי שום בעיה? אני לא כ"כ מבין בצריכה של המעבדים החדשים, אז אני סומך עליכם

    ולבסוף, אני חושב שכדאי להשקיע כמה שקלים בשביל ההארדיסק F3 של , אני צודק?

    תודה ;)

  17. תודה על העזרה :xyxthumbs:

    אני לא הולך לקנות בSKYPC בגלל מה שקרה שם לאחרונה

    בקשר ללוח אם, וואלה אין לי מושג X: בזה אני באמת לא מבין... לא מתוכנן OC, ככה שאפשר בהחלט לחסוך

    בקשר למסך, ההמלצות על ה2209WA היו מאוד חמות בגלל הפאנל שלו, הבנתי שהוא מאוד מומלץ - אחכה לתגובות נוספות (אין צורך גם במסך יותר גדול)

    בקשר לעכבר, אני לא הולך להתקמצן פה, הרבה אנשים לא מבינים כמה זה משמעותי... בשביל התוספת היחסית קטנה הזאת, אח שלי מאוד יהנה מG5... על המקלדת עוד אפשר לדבר כי אני לא מכיר את המקלדת שבחרתי, ומצד שני אני לא רוצה פשוט ללכת על הזול ביותר

    קירור אני לא צריך כזה שמיועד לOC אבל בהחלט כזה שיתן לנו ראש שקט לאורך הרבה זמן

    לרדת בהארדיסק, עם המחירים של היום, אני לא רוצה סיבה...

  18. המחשב מיועד למשחקים וגם להיות מחובר לטלוויזיה דרך HDMI ולצפייה בסרטים ב720P

    הציפייה היא שהמחשב יחזיק משחקים חדשים לכמה שיותר זמן בלי התעסקות מיותרת

    ישבנו והגענו למפרט הזה:

    Gigabyte GA-P55-UD3 P55 CHIPSET, יחידות 1

    ₪723

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1186

    A-Data 4GB Kit (2GBx2) DDR3 1333Mhz CL9 Core I5 , יחידות 1

    ₪475

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1173

    Samsung 1TB=1000GB 7200RPM 32MB Sata F3 HD103SJ , יחידות 1

    ₪492

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1257

    צורב LG GH22 SATA x 22 Black, יחידות 1

    ₪112

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=96

    NZXT Tempest - Air Flow King, יחידות 1

    ₪469

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=263

    SeaSonic SS-650HT 650Watt, יחידות 1

    ₪477

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1034

    Logitech Media Keyboard 600, יחידות 1

    ₪171

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=169

    מחיר מבצע Logitech G5 Laser Mouse Gaming, יחידות 1

    ₪228

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=172

    מסך Dell UltraSharp 2209wa 22" E-IPS Panel, יחידות 1

    ₪1300

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1126

    הרכבת מחשב מעל 3000 ש"ח, יחידות 1

    ₪50

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=56

    Scythe Katana 3, יחידות 1

    ₪132

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=247

    Intel Core i5 750 Socket 1156 2.66Ghz Tray, יחידות 1

    ₪1038

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1201

    Sapphire ATI Radeon 4870 1GB Vapor X GDDR5 HDMI ATI , יחידות 1

    ₪976

    http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=809

    סה"כ מחיר לכל המוצרים:₪6643

    המפרט הורכב באתר:http://www.rsm.co.il/

    רמקולים אנחנו קונים יד שניה ב-250 שקל (הדגם הוא ATP3 שכבר לא נמכר בשום מקום)

    המפרט טיפה חורג מהתקציב ורצינו לדעת איפה לחסוך...

    ההתלבטות היא בעיקר בכרטיס מסך, אני רוצה אחד שקט וקר ושלא נצתרך לפחד שהוא יתפוצץ לנו אחרי כמה חודשים (לכו תדעו כמה אח שלי ידאג לנקות את המחשב וכו')

    אז מה הייתם ממליצים לנו?

    תודה,

    אייל

  19. אני מחפש תוסף שגורם לכך שכאשר אני לוחץ על אחת התוצאות בחיפוש תמונות בגוגל, אני מגיע ישר לתמונה בלי מסך המעבר המיותר [שמחולק לפריים של ולפריים של אתר המקור של התמונה]

    ניסיתי להשתמש ב-CustomizeGoogle, יש שם את האופציה ל-Rewrite links to point straight to images אבל היא לא עושה את מה שאני רוצה

  20. ב-Wave לא כל מקש פועל ב"נפרד", אבל ביחס למקלדות אחרות היא סבבה לגמריי.

    בטוח שהרבה יותר טובה ממקלדת ג'נרית, אין מה להשוות.

    מנסיון עם משחקים וכל מיני שילובים, לא נתקלתי במקרה שבו זה צץ כחיסרון.

    תודה רבה :) הזמנתי אותה והיא אמורה להגיע בימים הקרובים

×
  • צור חדש...