תוכן aviv512 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

aviv512

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    569
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי aviv512

  1. משהו רוצה סידיקיי של 2 או special forces תמורת סידיקיי של bad company ?

    בעיקרון אפשר לשתף ביחד סידיקיי אחד עם שני אנשים.. רק שאי אפשר יהיה לשחק באותו שרת.. ועוד דבר חשוב שצריך זה אמון.. אז אם יש פה משהו כזה מוזמן לפנות אליי..

    מוכן לתת גם סידיקיי של halflife2, underground, ghost recon advanced warfigther 2.

    העניין שקניתי די הרבה משחקים שלהם.. וחשבתי לקנות גם את bad company.. ופשוט סתם עלה לי הרעיון הזה לשתף סידיקיי אחד לשני אנשים..

    השאלה אם משהו יהיה מעוניין במשחקים שיש לי.. ושוב השאלה אם יש אמון זה הכל..

  2. הכרטיס שלי כבר זקן חברים מתוקים שלי.. כבר בן 4.. :'( איזה זמנים היו לנו פעם כשהכרטיס הזה היה מספר 1.. ב2006, הנה הכתבה של hwzone להזכירכם http://hwzone.co.il/news/1149530400/58651. "חברת NVIDIA השיקה היום כרטיס מסך כפול ליבות חדש בשם 7950GX2, ונראה שזהו כרטיס המסך החזק ביותר בשוק נכון להיום. " -לכן אזהרה קטנה לכל חבריי השחקנים הרוכשים הטריים המטורפים למיניהם.. קחו בחשבון שבעוד 4-5 שנים אתם גם תהיו במצב שלי :lol: סתם לא .. אבל באמת תשקלו צעדים היטב. הביטו גם קדימה.. (נקוה שזה יעזור למשהו :))..

    ותראו מה זה כבר 2010 :cool2: ויצא לי כבר 11 , , 7, כרטיסים מטורפים.. השאירו אותי מאחורה עם אבק! :-\ ..

    אבל אני הולך לחזור ובגדול! :D רק התלבטות קטנה בליבי. מה לעשות עם הכרטיס מסך xfx 7950gx2 ?! אני פשוט אוהב אותו לא יכול להפרד ממנו.. ובעיקרון אני מעדיף לשמור אותו.. ומצאתי עוד אחד כזה יד שניה ב300 שקל! נראה לכם הגיוני? בזמנו עלה בערך 2000 שקל!.. חשבתי לנסות את ה המפורסם.. יעזור במשהו? או אולי אפילו סתם שיהיה איזה מחשב קטן איכותי בצד..

    אבל מה אתם אומרים לגבי למכור? כמה הכרטיס שווה כיום?

    דרך אגב תודה לאתר והפורום הנפלא, שעזרו לי לבחור את המפרט פה באתר לפני 4 שנים. תודה רבה לכם. :) חזקו ואמצו!

    תמונה קטנה למזכרת:

    img0032ti.th.jpg

  3. טוב זהו שכנעתם אותי אני קונה את המשחק :D אני רק מקווה שלא ימאס לי מהרשת, נקווה גם כן שיהיו כמה שיותר שחקנים רציניים ולא כאלה שישר פורשים אחרי תבוסה או התחלה לא טובה..., והבנתי גם שיש voice option - אפשרות לשוחח בעזרת מיקרופון..זה מאוד יועיל

    +עוד משחק שאני לא יכול לחכות שיצא זה graw 2 נקווה שיהיה מוצלח יותר מ graw שאגב יש לו גם אפשרות לרשת ודי כיף שם..

  4. אין לי הרבה ניסיון במישוש אחריות של חנויות מהארץ, אבל קניתי מneweeg כרטיס מסך ושהוא התקלקל הם החזירו לי את הדמי מישלוח והחזירו לי את המחיר המלא של הכרטיס ועם הכסף קניתי מהם את הכרטיס הנוכחי שלי.

    בנאדם אתה מדבר שטויות, דבר ראשון אתה לא יכול לקנות מnewegg לא בכרטיס אשראי ולא דרך האתר שלהם, דבר שני הם לא יכולים לשלוח לך כלום בגלל שהם לא עושים משלוחים בין-לאומיים. (אלא אם כן אתה גר בארה"ב)

  5. זה בכלל לא בעיה לקנות משהו מחו"ל, עשיתם פה סלט, הבעיה היא אם המוצר שקניתם נדפק עכשיו לכו תשלחו את המוצר חזרה, זה סיפור,

    לך תתעסק עכשיו עם הדואר, וזה כסף וזמן ... זה בעיה

×
  • צור חדש...