תוכן סער_שי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סער_שי

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    708
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי סער_שי

  1. מדובר פה על מסכים יותר יקרים מה-LG

    הוא בכלל לא מתחרה ב-VP930 (או ב-Eizo)

    דיברתם על מסכים כמו ה-931 של סמסונג שהוא יותר זול מ-. כשאני שאלתי אמרו לי שאין ספק ששווה להוסיף בשביל ה-.

  2. איפה אני מברר דבר כזה? (כי הם לא מוכנים לתת לי את ההפרש, רק להחזיר לי 1,200 ש"ח שזה הסכום ששילמתי, תמורת החזרת הזכרונות... אז יכול להיות שאני אאלץ לקנות GSKILL בכל מקרה... אלא אם הייתם ממליצים בכל זאת להשאר עם מה שיש לי, כי הם בדוקים ועובדים לא רע)

  3. תודה על העצה אבל זה מה שעשיתי. לגבי הגרסא כרגע המחשב לא מחובר אז אני לא בטוח לגביה, אבל נתתי לו בדיקה ארוכה של SNM והוא די דחף את הזכרונות במשך יותר משעה (הם היו על 935 ב 5-5-5-15) והם עברו. נראה לי מספיק טוב בשבילי. אם המעבד ינצל באס של 460 והזכרונות יעשו 920, אני אהיה מסופק.

  4. אני עושה בדיקת של 4 מחזורים ב-SNM, וכנראה שזו הגרסא האחרונה כי מישהו מכאן נתן לי לינק. לקח בערך 45 דקות.

    נכשל ב-900 עם 4-4-4-10. העליתי חזרה ל 5-5-5-15 והוא מצליח ב-935.

    אני מניח שאם זה יעשה לי 935 עם 5-5-5-15 אני צריך להיות מרוצה. לא כן? כלומר, גם אף אחד לא יכול להבטיח לי ש-GSKILL יעשו לי את זה.

    והאם הורדה של תזמונים היא משמעותית יותר מהעלאת תדר? כי לפי מה שאני רואה - העליתי את התדר והוא בסדר, אבל להוריד את התזמונים הוא נכשל כבר בהתחלה.

  5. זה בדיוק מה שחשבתי וניסיתי לסחוט ממישהו (מוסמך) כאן את התשובה.

    כולם אמרו לי לזרוק להם את הזכרונות האלו בפרצוף. ובצדק. זוהי קהילה שנסמכת על המוצרים שחנויות כאלו מספקות לה, אז ברור שתיהיה פה תרעומת אם הייתה איזו רמאות. אבל בסוף יצא לטובה (כי פקחתי עיניים ובדקתי מה נתנו לי) כי עכשיו אני יכול לבחור.

    אם מלכתחילה הוא היה מציע לי זכרונות כאלו לא הייתי לוקח כי בכלל לא הייתי בטוח שהם מסוגלים, אבל עכשיו כשאני יודע שהם מסוגלים אז למה לא לחסוך 300 ש"ח בשביל שני מוצרים ששניהם עושים את העבודה (לפי הדרישות שלי)?

    קשה לי להאמין, לפי הגיון בריא, שההבדלים בין שני לוחות עם אותם נתונים שווים 300 ש"ח. אולי יש הבדלים כפי שציינת אבל אני בטוח שהם שוליים.

    תודה.

  6. אני מבקש עצה מושכלת בבקשה, ואני אקבל כל גזר דין... אבל אל תכריזו שכדאי לי להחזיר להם את מה שהם נתנו לי רק כי זה מכעיס מה שהם עשו. גם אותי זה מכעיס אבל הם בסוף סידרו את זה ועכשיו אני רק יכול לבחור מה הכי טוב בשבילי:

    1. CEON שבדקתי ומסוגלים להגיע ל-900MHZ (אפילו עם 4-4-4-12), ב-960 ש"ח (2GB)

    2. GSKILL ב-1270 (800MHZ, 5-5-5-16). הבעיה = אני אצטרך לחכות ליום ראשון כדי לקנות אותם, וזה קצת מאוד לא נוח עבורי.

    3. GSKILL PK ב-1400 (4-4-4-10, 800MHZ). הבעיה = כנ"ל.

    ההפרש בין מה שיש לי לבין ה-GSKILL נראה לי משמעותי מספיק מכדי שאני אחליף (יותר מ-300 ש"ח לזולים, או בעצם כ-30% יותר), אבל אם אתם חושבים שזה שווה את המחיר מכל בחינה (אני מניח שכדי שזה יהיה נכון הביצועים צריכים להיות גבוהים ביותר מ-30%) אז אני אחליף.

    תודה. באמת תודה.

  7. טוב, אז ככה...

    הם מוכנים להחזיר לי את הסכום ששילמתי 1200 ש"ח, ואז אני אקנה GSKILL (הבעיה שאני אצטרך לחכות עד יום ראשון אלא אם למישהו יש רעיון איך אני יכול להשיג כבר מחר)...

    או שייתנו לי 250 ש"ח חזרה ואני אשאיר את הזכרונות שנתנו לי, שכמה שהם אולי "זבליים", מסתבר שהם עושים את העבודה, ו-250 ש"ח הפרש לא הולך ברגל. אז מה דעתכם?

  8. אף אחד לא מבטיח, זה מה שאני שואל.

    בדקתי ב-900 לפי מבחן לחץ BurnIn וזה עבר 5 הרצות והכל כשורה. יש דרך אחרת (מלבד MEMTEST) לבדוק את היציבות?

    ובהנחה וזה יציב -

    האם של חברה אחת עם אותם נתונים ובאותה מערכת יקבלו את אותה תוצאה כמו של חברה אחרת עם אותם נתונים ואותה מערכת? (ואילו נתונים יש מלבד תזמונים ותדר?)

  9. זה בדיוק מה שאני שואל...

    האם שילוב של התדר והתזמונים הם בדיוק מה שקובע או שיש עוד פקטורים? (מן הסתם גם הבאס והמהירות של המעבד... אבל הכוונה מבחינת נתוני הזכרונות).

    אני פשוט מנסה להעריך כמה שווים הזכרונות שלי. אם אני מקבל 960 עם 4-4-4-15 עם ה-CEON שלי ואתה מקבל 960 עם 4-4-4-15 עם הGSKILL שלך - האם זה בהכרח אותם ביצועים או שיש עוד נתונים? (נאמר שזהו הגבול העליון של שניהם, לשם הדיון).

  10. התכוונתי איזה דגם יש לך.

    אצלי הגעתי ב gskill 800 ל 932 ללא מתח ב 5444,זה רק משחק ראשון,אני מאמין שעם קצת מתח אפשר לעבור את ה 1000,אבל נשאיר את זה לביוס החדש של dfi!!!!

    קבלו תיקון 950 ללא מתח ב 5444 :xyxthumbs:

    מלחמה, הא?! שלי עושים 960 ב444-15! :lol: (לפחות הWINDOWS עולה. לא בדקתי יציבות)

    ממשיכים לעלות? :nixweiss:

    ...

    תראו - הזכרונות שלי גם מביאים פה ביצועים מצויינים. אז יש לי שאלה - האם הנתונים האלו הם מדוייקים? כי אתם מדברים על איכות וכל זה, אבל הנה - הזכרונות האלו מצליחים לעשות מה שזכרונות אחרים מסוגלים. ייתכן אבל שזו אשליה? או שאם המספרים אומרים אז זה מדוייק?

    כי וואלה, אני יודע שאתם כועסים עליהם (על החנות) ובצדק. אבל יש לי הרגשה שאני נשאר עם אלו ומבקש החזר על ההפרש.

    עוד שתי שאלות:

    1. מה, ה-TRAS לא משנה כל כך?

    2. מה עדיף - להעלות את התדר או להוריד תזמונים?

  11. תוצאות, אנשים:

    5-5-5-20 במתח סטוק, ב-900MHZ

    עדכון: הוא עושה 940 ב 5-5-5-20 וגם 900 ב 4-4-4-12

    השאלה עכשיו - עדיף להוריד תזמונים או להעלות תדר? ואיך לעזאזל אני גורם ללוח לעלות מעל 425? אולי המעבד זו הבעיה? הוא כבר ב-10 מעלות מעל הסטוק במנוחה, והמאוורר פועל במלוא העוצמה. אולי זו הסיבה שהוא קורס? או לנסות לתת לו עוד מתח?

    ומה הקטע עם ה-TRAS? למה לא אמרתם לי להוריד גם אותו? (אמרתם AUTO) כלומר - הוא לא כזה משנה?

    אצלי הגעתי ב gskill 800 ל 932 ללא מתח ב 5444,זה רק משחק ראשון,אני מאמין שעם קצת מתח אפשר לעבור את ה 1000,אבל נשאיר את זה לביוס החדש של dfi!!!!

    קבלו תיקון 950 ללא מתח ב 5444 :xyxthumbs:

    ללא מתח ב5444? מה זה 5444? התזמונים? (ה-TRAS לא אמור להיות הרבה יותר גבוה?) ואיזה GSKILL יש לך?

  12. למה שלא תנסה להעלות קצת מתח ולהשאר ב900 עם תזמונים קצת יותר נורמליים? (למשל 5-5-5)

    פשוט תקבע בצורה ידנית את התזמונים, אל תשאיר את זה על AUTO/BY SPD

    ומה נסגר איתך?

    כל שניה משנה ניק או אווטר

    :silly:

    זה בדיוק מה ששאלתי - אם אני אעלה את המתח האם זה ישמור לי על התזמונים? (אין לי שום שליטה על הערך של התזמונים. הוא העלה את זה אוטומטית, ולא ראיתי בביוס (אולי לא שמתי לב) שום אפשרות לתת לו ערכים מסויימים)

    ולגבי הניק - אני מנסה לבדוק את תגובות הציבור :)

  13. הבנתי... Back to the shop it is :)

    אני פשוט חשבתי שלזכרונות מאיכות גרועה יהיה קשה להגיע ל-900. לא ידעתי שאפשר כל כך בקלות (אפילו בלי לעלות מתח), אבל עם התפשרות על התזמונים.

    אז זכרונות של PK ששמתי עליהם את העין יעשו לי את העבודה, אני מניח (מה גם שהם מתחילים מ 4-4-4-10, אז גם אם יעלו, אז זה מהנקודה הזו). אני מניח נכון?

    בנוסף - אם אני נותן עוד מתח לזכרונות יש מצב שהוא מחזיר לי את התזמונים היקרים שלי? :nixweiss:

  14. אבל לא טענתם שהתזמונים עבור מעבדי , וקונרו בכלל, הם שוליים במידה מסויימת?

    הרי אתם כל הזמן ממליצים לא להשקיע עוד כסף בזכרונות 4-4-4-12 כי 5-5-5-15 הם כמעט בדיוק אותו דבר. אז מה אכפת לי 5-6-6-17? זה ביצועים פחות טובים אבל מה רע? (כלומר - עד כמה זה רע? כי השיקול זה האם זה רע מספיק כדי להחזיר ולהסתבך עם לקנות מחנות אחרת או לקבל כסף חזרה על שאני יודע שעושים לי את העבודה).

  15. לפי מה שראיתי המתח דווקא לא חזר... הבאס חזר (למעשה הוא היה אותו ערך שהזנתי אבל הקונטרול שלו היה על disable).

    עכשיו הורדתי לו את תוספת המתח, והורדתי את הבאס ל-430. והוא שוב קרס. אבל אני מניח שעל זה כבר נדבר בפורום .

    פשוט בדיון הזה - מפתיע אותי שהזכרונות הגיעו ל-900 בלי בעיות (אמנם העלו את התזמונים, אבל בכל זאת). מה גם שזה אומר שאני יכול להיות בטוח שהם לא מה שמגביל אותי ב-OC?

×
  • צור חדש...