תוכן sashaefi - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

sashaefi

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    4355
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי sashaefi

  1. 510 של הוא על בקר SF.

    לכן אם עושים בדיקת מהירות על קבצים הניתנים לכיווץ (כמו אפסים או אחדים למשל) אז ידו תיהיה על העליונה.בדיקה כזו לא שווה הרבה אך אותה היצרנים בוחרים להציג.

    כל זאת לא אומר שהדיסק לא מומלץ.להיפך אני חושב שהוא אחד האופציות הכי משתלמות שהיו כאן עד עכשיו.

  2. למי שמתעניין במהירויות של הכוננים הקשיחים:

    המהיר ביותר בין אלו שהציעו פה הוא ה-C400 מבית מיקרון, אחריו צמוד צמוד נמצא ה-M4 ובעוד הפרש קטן בסוף נמצא ה-Force של Corsiar.

    C400 של מיקרון וM4 של CRUCIAL (המפיצה של מיקרון) זה אותו כונן http://www.anandtech.com/show/4253/the-crucial-m4-micron-c400-ssd-review

    Force 3 מבוסס על בקר SF ולכן קצת פחות אהוד (אם כי הוא זה שגר אצלי במחשב).

    נ.ב. הSSD שהיה הכי משתלם לפני המכירה הזו היה A-DATA SSD S510 http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=3720

    לדעתי כדאי לבדוק גם עם RSM מה יש להם להציע.

  3. אם לא תעשה שטויות לא ישללו ממך את הרשיון.אני בספק שעל פרסה ישללו לך אם כי ראיתי כמה תאונות קשות שנגרמו מזה.אל תזלזל בחוקים (בטח לא כשאתה נהג חדש אז יכולים לשלול לך על שטויות כמו שאמרת) כי בכביש על טעויות משלמים ביוקר.

  4. באמת עדיף לFLAC.גם אני עושה RIP רק אליו.אבל מכיוון ששאלת על אז הייתי ממליץ לפחות 256.

    128 זה דחיסה יותר מדי גדולה כך שניתן לשמוע הבדל בקלות יחסית (לא ברמקולים של המחשב שעולים עשרים שקל).בשום אופן אל תתפשר על פחות מ192 .

  5. הפורום חייב משהו?הגישה הזו לא נעימה בלשון מעטה.

    לעניין אני את השולחן שלי קניתי בIVORY.אמנם מאז מחירו עלה שם ב50 שקל אבל עדיין המחירים שם טובים עכשיו לא מצאתי אותו באתר כנס לסניף ותראה את האפשרויות.כמו כן יש שולחנות טובים בACE וגם באופיס דיפו אך יקרים שם.לגבי עכבר אם זה למשחקים הייתי ממליץ על DEATHADER של רזור.גם MX 518 אפציה נחמדה אם אין תקציב כזה

    http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=1487&CatCode=47

    לגבי מקלדת אינני יודע.קניתי בזמנו של לוגיטק והיא נחמדה ל150 שקל.אך לדעתי זו הוצאה מיותרת.אם אתה רוצה משהו יפה אז G15 שלהם יפה.אולי בכלל תרצה אלחוטית?אני בכלל ממליץ לקחת משהו נוח עד 100 שקל .מה שיהיה נוח לך.

  6. קיבלתי 3539 אם הענתיקה שלי.רק רציתי לדעת אם זה סביר אם המפרט שבצד.היית לי בעיה אם הדרייברים (מערכת הפעלה media center edition ) ולכן חשבתי שיש בעיה .לא שיניתי כלום בהגדרות לבדיקה אוטנטית.

    [attachment deleted by admin]

  7. מה הירידות האלא על G5.עכבר מעולה (שמשרת אותי נאמנה מעל שנה ועלה 250 כבר אז(במבצע)).אולי יש היום עכברים משתלמים ממנו אך מפה ועד ההשמצות?

    המחיר איננו טוב מספיק לדעתי.ראיתי אותו גם ב220 אך לא זוכר איפה.חחפש ברשת.

  8. יש אך הוא לא תמיד מתריע.אני מציע לך לבקר בפורום אמצעי איחסון מדי פעם.על רוב המבצעים נודע מפה.יש לציין שבאופיס דיפו בד"כ המבצעים הם על מדיות בלבד של וורבטים.כך שבמקרה הזה לא בטוח שכדאי לחכות.רק תבדוק שאין בקרביץ (נדמה לי שגם שם המבצע היה לDVD) ותרכוש.

×
  • צור חדש...