תוכן snowboy - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

snowboy

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    139
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי snowboy

  1. כעיקרון הנפח נותן לייצרן יותר להגדיר את כ"ס שהוא רוצה בכך' date=' המהירות נקבעת ע"פ כ"ס+מסה של המכונית.

    [/quote']

    והגיר שלה אם הגיר קצר ובנוי לכוח ולא למהירות תשים איזה מנוע שתשים האוטו לא יסע מהר

  2. הX1950PRO הוא בממשק PCI-E והוא גם המלצה אישית שלי לא צריך כרגע יותר וחבל לזרוק את הכסף על כרטיסים למוסיפים כרגע מאט ולא ישרדו יותר מכמה חודשים יותר ממנו

    תגיד איזה ספק כוח יש לך ונוכל להגיד לך אם הוא מספיק בשביל 1950PRO

    המלצה שלי קח 1950PRO ותשאיר את הכסף לקנייה עתידית או סדרה 9XXX או הסדרה החדשה של -ATI שתצא בטח קרוב בזמן השקה לסדרה 9

    מקווה שעזרתי

  3. הוא יכול למשש את הכלף ולהרגיש איפה יש כיתוב של מספר/סימן ואיפה יש סתם ציורים (הפוך)

    אז מה הקטע החידה הוא יכול למש את כל הקלפיםמהתחלה ולגלות איזה הפוכים ואיזה לא ....

  4. אחי אני אומר ככה או שמישהו עובד עליך למה יש לי המון חברים שמעשנים ונתפסו וחלק גם סוחרים בקטנה וכל אלו שנתפסו באו לקחת מהבית עם צו חיפוש ועשו חיפוש בבית תוך כדי לדעתי זיון שכל .........

    ואם לא אחי אז בהצלחה כל הסטלנים עומדים מאחורייך למען הצדק וה גאנג'ה....:#

  5. ככה עכבר ב500 ש"ח בדרך כלל (אלא אם כן מישהו עבד עליך ומכר לך עכבר שעולה 50 ב500) יש לו מספר פונקציות וטכנולוגיות בפנים שאין לעכבר ב50 כגון יחס הסריקה שלו DPI נקודות על כל אינץ' שאם המספר גבוה אז העכבר יהיה יותר מדוייק ויפעל בצורה יותר מתואמת עם היד שלך עוד פונקציה היא ריבוי הלחצנים שאתה יכול לשים לשימוש על מנת להפוך את השימוש בעכבר ליעיל יותר עוד משו הוא העיצוב וטכנולוגיית הסריקה בלייזר במקום באינפרה רד ומשקל העכבר והנוחות מגע איתו (לפעמים נגד זיעה ושטויות)

    עכשיו יש אנשים שכל הדברים האלו מאוד חשובים להם מקצועיים או מעצבי גרפיקה ממוחשבת שצריכים דיוק מירבי בעכבר אבל בנאדם רגיל אולי כמוך לא צריך עכבר כזה ויכול להסתפק בעכבר שיש לך כרגע (דרך אגב יש עוד סכומים בין 50 ל-500 וכך גם זז התפעול ומס' הפונקציות בעכבר)

  6. וואו אתם חבורה של גזענים מה ערבים הם לא בני אדם מה כולם רעים מה כל היהודים טובים אתם פשוט הולכים בצורה עיוורת אחרי האינטרסים של בעלי הכוח במדינה החולה שלנו וכל הכהנסטים שכתבו קודם אתם לא במתביישים אתם נשמעים כמו משו שאני לא רוצה להשוות אליו למי שהבין אתם צריכים להבין שערבים הם בני אדם בדיוק כמוכם ומגיע להם הזכויות והחרויות שלכם מגיע אז אל תציעו שטויות כמו להעיף אותם מפה או להשמיד אותם כמו סטומים ולמי שפתח את הטארד אתה מכליל כמו אני לא יודע מה אולי תביא בכלל את כל ערבי שאי פעם עשה ותציג את כל הערבים כחיות אתה לא מבין שבכל צד יש אנשים טובים ופחות טובים ולא רק חרדים רעים אלא גם חילונים וכו' יש גם ערבים שעשו טוב ויהודים שעשו רע אל תכלילו ותבינו שמה שמגיע לכם מגיע לכל אדם ואפילו לכל יצור חי.

  7. מה לעזאזל הולך במדינה החולה שלנו נינט המכוערת מגוייפת הזאת מקום רביעי איפה מוי כייף איפה ג'סיקה איפה כל הכוסיות שגדלתי עליהן נינט אני אישית חושב שצריך להפיל את YNET על סקר הגרוע הזה ולהילחם ברשע שהוביל לתוצאות.

×
  • צור חדש...