תוכן Th3W4ve - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Th3W4ve

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    76
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Th3W4ve

  1. מניסיונות אקראיים עם ברק ומנסיון של חברים הבעיה שלהם היא בכלל בקישוריות לחו"ל. גם הורדות לגיטימיות מחו"ל יורדות נורא לאט אז p2p שיש לו יותר latency באופן טבעי יזחל. אני גולש עם ספקית אחרת כבר שלוש שנים ומוריד בp2p ב80-90% מהמהירות של הקו וגם משחק בשרתים באירופה עם פינג 70-90 אל תתעסקו ואל תריבו. פשוט תחליפו ספקית.

  2. קל לכם לצטט את התקשורת ולנגן  הימין הקיצוני הימין הקיצוני.

    העובדות הם שהמפלגה הגדולה ביותר היא הליכוד שנבחרה עקב ההתנגדות שלה לתוכנית הכניעה. הממשלה בגדה בעם. במשטר נאור אם שרון היה רוצה לשנות את דיעותיו הוא היה צריך ללכת לבחירות שוב או לעשות משאל עם. הסיבה היחידה להתנגדות למשאל עם ולגירוש של המתיישבים  לפני שיש להם בתים חלופים היא ההבנה של אריק שאין לו רוב. בדיוק כמו שלמצנע לא היה רוב.

    אני חילוני וגר בתל אביב ואם היו מחליטים לתת את הבית שלי לאויב ואותי להעביר לקראוון הייתי יורה בחיילים. ובקשר לחוקיות או אי חוקיות בואו רק נזכיר שראש הממשלה פושע בינלאומי שמעורב בגניבות של עשרות אם לא מאות מליוני דולרים (אתם מוזמנים לברר אם אתם חושבים שאני מגזים) ואם הוא מחליט להעביר חוק שמתיר לו להפקיר את דמם של תושבי אשקלון לחסדי החמס לא אומר שהחוק תקף.

    כל הזיוני שכל בתקשורת על הימין הקיצוני נועדו אף ורק להסיח את הדעת מהאמת המרה שהכניעה טובה רק לחמאס.

    ודבר אחרון כל הדיבורים על הימין שהם בורים וכו' זה ממש מזכיר את הדברים שאמרו הגרמנים על היהודים בזמנו.

    אסור להשוות או מותר להשוות זה הדבר היחיד שזכור לי שמתקרב לזה.

    אנשי הימין הם בני אדם בדיוק כמונו הם לומדים באותה מערכת חינוך ומקשיבים בלית ברירה לתקשורת הממלכתית. החטא היחיד שבו אפשר "להאשים" את כל אנשי הימין הוא התנגדות למהלכים הפוליטיים הנוכחיים. אז די עם ההסתה.

    הייתי ממליץ לכל מי שרוצה לחדד את הגבולות בין דמוקרטיה לדיקטטורה שיקרא את הספר 1984 של ג'ורג' אורוול הוא נכתב בתחילת המאה הקודמת וכיום אפשר לקרוא אותו חינם באינטרנט.

    http://www.online-literature.com/orwell/1984/

  3. לכל אלה שאומרים שהם היו צריכים להסביר ללקוח מה הטעות שלו ולנסות לפתור את הבעיה בדרך קלה אני רוצה להגיד שהם מוכרים רכיבים הם לא עושים שמה קורסים ואני בתור לקוח שלהם לא צריך לממן את הזמן של הבחור שיסביר לו שעתיים  מזה מחשב.

  4. בתור מאמין לשעבר אני יכול להגיד בביטחון מלא שאסף בתגובה מעלי צודק לחלוטין.

    "ככה אלוהים רוצה" זה תשובה נוחה אבל למה הוא רוצה את זה קצת יותר מסובך לתרץ. לדוגמא:

    למה היתה שואה?

    "ככה אלוהים רצה"

    למה ?

    "היה לו את הסיבות שלו"

    איזה?

    "היהודים עוש חטאים"\"הוא רצה לעזור לנו להקים מדינה"\

    אחרי כמה שאלות כאלה התשובה היחידה שמקבלים זה שאלוהים הוא אלוהים ומעצם היותו אלוהים אנחנו אמורים לקבל את מה שיש בכנעה ובתודה. כלומר אנחנו קטנים מידי בשביל להבין למה הוא עושה דברים.

  5. לא חייבים לפרמט. אתה יכול לעשות התקנה נקיה של מערכת ההפעלה בלי לפרמט את ההרדיסק וזה יתן אותה תוצאה כמו פירמוט. תעשה את מה שאני עושה תפתח את ההרדיסק שלך במחשב אחר ותעביר את

    windows+program files+documents and settings

    לתוך ספרית backup שאתה צריך ליצור. אח"כ תחזיר את ההרדיסק אל המשחב ותתקין כרגיל ויהיה לך גיבוי לכל הקבצים והמחשב יטוס בדיוק כמו אחרי פורמט.

×
  • צור חדש...