חברים מובילים
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 06/24/2025 בכל האיזורים
-
מחפש לפטופ 15.6" חדש עד 2,000 ש"ח - דגש מטורף על עמידות פיזית של הצירים והשלדה (לא טינקפד)
היי סיכוי קלוש עד לא קיים, בטח בתקציב הזה ...2 points
-
שובו של הטקסט הפשוט: תחייתו של ישרא-בלוג מול קריסת מודל הפיד
שנים אחרי שננטש על שרת מיושן, פרויקט שימור דיגיטלי מחזיר לחיים את פלטפורמת הבלוגים המקומית. המהלך הזה אינו תלוש מהמציאות, אלא משתלב במגמה עולמית שבה משתמשים נוטשים אלגוריתמים לטובת קהילות טקסט אינטימיות ותוכן אנושי לכתבה2 points
-
דרייבר RST ללפטופ לנובו Legion 5 15IAX10
2 points
-
שאלה לגבי ASUS Vivobook 16
2 pointsאני דווקא מאוד אוהב את סדרת ה-vivobook של אסוס, איכות מאוד טובה ביחס למחיר (כמובן לא ברמה של ה-zenbook או דגמים אחרים של חברות אחרות שעולות פי-2 או אפילו פי-3 ויותר). מהשירות של אסוס בארץ יש לי חוויות טובות (אחריות עם איסוף והחזרה מבית הלקוח). לגבי הזיכרון שהזכרתם פה, 16GB זה סביר אבל גבולי.. תלוי בשימוש. אבל לא צריך לנחש, פשוט תפתח את ה-task manager ותראה בכמה זיכרון אתה משתמש נכון להיום. לקנות סתם אקסטרה זיכרון זה נחמד אולי לעתיד, אבל מיותר בהווה. זיכרון פנוי זה זיכרון מבוזבז, הוא לא נותן כלום.2 points
-
מחשב נייח לילד בן 14 למשחקים פשוטים עם אפשרות לשדרוג כרטיס מסך בעתיד - 3000 ש"ח
רישיון למערכת הפעלה כדאי לרכוש ברשת דיגיטלי בפחות מ 100 ש"ח. מארזים - יש בשוק המון , לא מכיר את כולם ולא יודע מה להמליץ מבין הזולים . אני בוחר מארז יקר ( ביחס למפרט ) יש מקום לחסוך 100 ש"ח . זה מארז גדול אבל עם פילטרים ועם גומיות במקומות הנכונים . ספק , בטווח המחיר של עד 200 ש"ח יש הרבה דברים , לא בטוח מי מבניהם עדיף . אף אחד לא עושה לי את זה . מוזמן מאוד לחפש חוו"ד שניה . 32 גיגה זכרון זה בראיה לעתיד , זה הדבר הראשון שאפשר לחסוך בו אם אתה רוצה לשפר את המחיר . במיוחד רלוונטי במפרט של ה 8400F . כרטיס אלחוט פנימי יעלה כ 150-200 ש"ח. כרטיס USB אינו לטעמי . 150-200ש"ח זה ההפרש בין לוח זול ובסיסי מאוד ללוח יותר טוב מכל הבחינות שגם מגיע עם אלחוט , אז לוקחים לוח אם עם אלחוט . לא חייב לרכוש ב TMS , נוח לי לעבוד עם המערכת שלהם . אתה יכול לקחת מפרט מוכן ולהעביר לחנות אחרת , לראות מה הם מציעים ולחזור לפה לוודא שהכל תקין . https://tms.co.il/builds/555086 מערכת דור קודם , אולי למרות הכל שווה להוסיף עוד טיפה למעבד כי גם ככה לוקחים משהו ישן . אבל יעשה את העבודה, אתה לוקח כרטיס מסך פשוט , המעבד לא יעבוד קשה. https://tms.co.il/builds/555003 מערכת עדכנית יותר עם מעבד בסיסי של הדור הזה. יש מצד שאפשר לחסוך הרבה לגבי הזכרון , צריך להתעמק , אולי אפילו לקחת 24 גיגה ( אפשרי כאן ) המעבד הזה יותר חזק, לא בטוח ששווה תוספת של 400 ש"ח למערכת , אני מניח שאם מוסיפים 400 ש"ח למערכת הקודמת אז אפשר לקחת כרטיס מסך עוד יותר חזק ( ועדין לא להגיע ל"עומס יתר" על המעבד ) . https://tms.co.il/builds/555087 ככה הוא יראה עם 24 גיגה של זכרון שהוא בפירוש יותר איטי . העניין הוא שיש מצב סביר שגם עם הזכרון האיטי הוא עדין יהיה יותר מהיר מאשר המחשב המחשב הראשון . זאת שאלה מעניינת שדורשת התעמקות . בשביל האיזון , חנות נוספת . https://startpc.co.il/new-pc/value שני הראשונים הם באותה קטגוריה של המחשב הזול יותר שהצעתי ה SSD יותר קטנים . הלוח ללא אלחוט . הזכרון הוא 16 . המארז יותר זול אבל זה לא אמור שהוא לא מספיק טוב. אפשר לבקש מהחנות להתאים את המפרט לצרכים שלך . אני מניח שאפשר למצוא מפרטים כאלה בעוד חנויות2 points
-
מחשב למתכנת AI עד 6500 ש"ח
1 pointמה בדיוק אתה מפתח? מערכת ב-WEB? פיתוח תוכנה? ה-AI של קלוד ו-cursor רצים בענן. כלומר לא נדרשת חומרה חזקה אצלך. זה רק שולח בקשות לשרתים שלהם והעיבוד אצלם. בשביל הרצת AI באופן מקומי (local), על המחשב שלך: לפי מה שאני יודע רכיב ה-NPU עדיין לא בשימוש כיום. מה שכן יכול להיות חשוב זה נפח זיכרון גרפי. 8GB זה כלום בשביל עולם ה-AI. במחשבים ניידים עם זיכרון משותף עם המעבד הגרפי יש יתרון של נפח. ויש מעבדים ספציפיים עם רוחב זיכרון מוגדל של 256 ביט כדוגמת AMD Ryzen AI MAX 395.1 point
-
מחשב נייח חזק לעריכת וידאו מקצועית
במחשבה שניה ושלישית .... ככה ראשית, אינטל מחליפה אוטוטו את התושבת הנוכחית ( 1851 ) , מקווה מאוד לא ל - 1852 ... כך שאם אפשר, אולי כדאי להמתין עם כל המהלך של רכישת מחשב חדש. לגופו של המעבד - הוא די תפור לצרכים שלך. בימינו, כל מחשב עריכה / תלת מחייב קירור נוזלי, בוא נאמר מאז מעבד בסדר גודל של 13900 ... נכון שמעבדי AMD קרירים יותר, אבל להם יש גיבנות אחרות. רק לסבר את האוזן, ה - Core Ultra 7 270K Plus טוב לליטרום אבל לא משהו לפוטושופ. הוא כן מצויין לווידיאו, בגלל זה אמרתי שהוא בול עבורך. כשמשדכים ל - Core Ultra 7 270K Plus זיכרון מהיר מקבלים באמת ביצועי סופר. אבל שוב, השאלה אם להשקיע עכשיו במשהו שעוד מעט יהיה שייך לעבר ( מבחינת התושבת ).1 point
-
ריצודים בזמן וידאו/סרט
1 pointהשאלה היא לא מה היכולות של המסך אלא על איזה קצב רענון הוא מוגדר בהגדרות תצוגה מתקדמות . כן , מכניס SSD אחר , מתקין מערכת נקיה , אם זה לא מסתדר והכיוון הוא חומרה אז יש לו חלקי חילוף בשביל לבצע הצלבות . אם בסופו של דבר הבעיה היא תוכנתית זה כבר סיפור אחר .להתקין מחדש זה לא בעיה . לרדת לשורש הבעיה ולמצוא את הגורם יכול לדרוש ממנו כמה שעות של נבירה וכו' ומישהו צריך לשלם על הזמן שלו . אם התקנה של מערכת הפעלה נקיה תפתור את הבעיה הוא כנראה ימליץ על האפשרות הזאת על פני חפירה במטרה למצוא את שורש הבעיה . כמובן שיכול להיות שהוא ראה את הבעיה בעבר ויש לו פתרון בשליפה מהמותן . בהקשר הזה , תמיד שווה להריץ sfc /scannow ב CMD כadmin . בגדול כנראה שלא . דיסק אונקי מגיעים לרוב עם זכרון איטי מאוד . רק מוצרי פרימיום יכולים להיות רלוונטים ( ז"א שDOK של 250 עולה בערך 250 .) עדיף כונן חיצוני . לדעתי , אם הבעיה הייתה קיימת מהיום הראשון , אז או שמהיום הראשון הותקן CODEC שדפק את הכל או שיש בעית חומרה נסתרת שהזנחת או שפשוט בגלל שכאשר המחשב היה חדש אז חלונות 11 עוד לא היה אפוי עד הסוף ( לא אמרתי שעכשיו כן ) ויש לך בעיה שנגררת עם העדכונים .1 point
-
האמת הפשוטה והכואבת על MacBook Neo
היי חברים, רק רציתי להגיד שנהנתי לקרוא את השרשור ואת השיח בניכם, חשבתי שהפורום לא פעיל ושמחתי מאוד שראיתי שיש פה עדיין חיים . החזירו אותי שנים אחורה, לתרופות שהפורום פה היה ה-דבר בעולם המחשבים באינטרנט . בכל מקרה אני די יכול להסכים שהמקבוק ניאו הוא מחשב מצוין חומרתית ותוכנתית במחיר זול שעונה על הצרכים של מרבית האנשים, שזה גלישה באינטרנט ועריכת מסמכים . עם סוללה מצויינת ונראות אפליסטית מצויינת .1 point
-
ארוכה הדרך אל העושר - הפאדיחות שאפל לא רוצה שתזכרו
זה קורה לכולן, פחות או יותר. אבל אפל לרוב מצליחה להשכיח את הכשלונות שלה, ומציגה מצג של מושלמות ללא עוררין. ynet50 שנה לאפל: הכישלונות המפוארים שהיא הייתה מעדיפה שתשכחומאחורי ההצלחה האדירה של האייפון והמקבוק מסתתרת רשימה ארוכה של הימורים שלא עבדו. מפרויקטים שעלו מיליארדים ונקברו, ועד מוצרים יומרניים שהגיעו לשוק והפכו לבדיחה. חזרנו לכמה מהפספוסים הגדולים שאפל הייתה מ חג שמח !1 point
-
האמת הפשוטה והכואבת על MacBook Neo
או קיי איש באמונתו יחיה. "באמונתו" כי לא ממש יש על מה להתווכח בעניין הנייד הזה. כל אחד שחושב שה - NEO הוא מציאה או אפילו קרוב למציאה, שיגדיל ראש ויחפש בעצמו מידע באינטרנט, ורצוי מאוד שיתחיל דווקא מאלה שלא סוגדים לאפל. לעניות דעתי, מה שפורסם כאן מטעם האתר , לא הכי אובייקטיבי, בלשון המעטה ...1 point
-
בנית/אחסון שרת
1 pointהיי, לפי מה שאתה מתאר – זה בדיוק מקרה קלאסי של מעבר מכלי "נוח ומהיר" (כמו Google Apps Script) למשהו שבאמת בנוי למערכת דינמית. Apps Script אחלה לדברים קטנים/אוטומציות, אבל ברגע שאתה צריך: - ניהול דפים - CRUD (יצירה/עריכה/מחיקה) - עבודה מסודרת מול DB - ושליטה מלאה בלוגיקה כבר עדיף לעבור לאחסון רגיל. מה שאתה מחפש זה לא "אתר מוכן", אלא שרת (אחסון) שמריץ קוד — לרוב PHP/Node + מסד נתונים (MySQL למשל). זה כן נכנס תחת "אחסון אתרים", פשוט מהסוג הדינמי. אני עברתי תהליך מאוד דומה כשבניתי מערכת ניהול תורים, ובהתחלה גם ניסיתי פתרונות פחות גמישים. ברגע שעברתי ל־PHP + MySQL על אחסון רגיל, הכל נהיה הרבה יותר פשוט ויציב. מבחינת התחלה: - אחסון Linux בסיסי - PHP - MySQL זה מספיק ל־90% מהפרויקטים מהסוג הזה. אם תרצה בעתיד – תמיד אפשר לשדרג לשרת חזק יותר או לעבור לארכיטקטורה מורכבת יותר .1 point
-
עזרה בבניית מחשב נייח לגיימינג
1 pointהמצב באמת גרוע אבל: https://startpc.co.il/new-pc/value מספר 4 או 5 , רצוי עם שדרוג הלוח ל b650 ואפשר גם ל 9600x ( הם מציעים את שניהם בתוספת 470 ) האלחוט זה 5 . אם את בונה על תקשורת אלחוטית אז חשוב מאוד לקחת משהו עם 6 ומעלה ( לאור זה שכבר יש בבית 7 )1 point
-
עדכון: פרויקט בנייה: JONSBO N3 Intel NAS Server
תודה על העדכונים, נותן לי רעיונות לדוקרים\אפליקציות מעניינות ל-TrueNAS שלי.1 point
-
האם השפיות חוזרת ? מחירי RAM מתחילים להתייצב בתקווה לתחילת ירידת מחירים ...
שלום לכולם ! הכצעקתה ? נו, קשה לדעת. תראו את זה כאן ( דקה 4 בסרטון ) - https://www.youtube.com/watch?v=y5WM9XC_2ho לו יהי ...1 point
-
מחשב לעריכת וידאו 4K
1 pointזה נקבע לפי מותג, וכמובן גם התונים טכניים, כמו מהירות ו - CL ועוד כהנה וכהנה. רק מה ? זיכרונות הם לא סוף הסיפור. מה עם הכוננים ? וגם כרטיסי זיכרון לא טומנים ידם בצלחת. כל זה הופך את הרכישה עכשיו ובזמן הקרוב ללא כדאית.1 point
-
עזרה | חברים יקרים אני חייב את עזרתכם!
אם אתם מעל גיל 18 ויש לכם מקום עבודה 5 דק' מזמנכם יעזרו לי נורא הלינק לשאלון: https://forms.gle/iCkm6cQU51d7x6kJ6 חברים ומשפחה יקרים, אחרי תקופה ארוכה של לילות לבנים, חישובים ונתונים, אני סוף סוף נמצא בשלב המכריע של עבודת התזה שלי בתואר שני בסטטיסטיקה. אני חוקר נושאים שבוערים היום בשוק העבודה: בריונות במקום העבודה ו"התפטרות שקטה" (Quiet Quitting). כדי להפוך את המחקר הזה למשמעותי, אני זקוק לעזרתכם באיסוף נתונים. מבטיח שזה קצר: זה לוקח בדיוק 5 דקות. השאלון הוא אנונימי לחלוטין. כל מענה מקדם אותי צעד ענק לסיום התואר. אשמח מאוד אם תוכלו להקדיש כמה דקות ולענות, ואפילו לשתף את הפוסט כדי שאוכל להגיע לכמה שיותר אנשים. הלינק לשאלון https://forms.gle/iCkm6cQU51d7x6kJ6 תודה ענקית לכל מי שיכול לעזור 3>!1 point
-
נתב סוויץ
1 pointלהשאיר תמיד דלוק. גם נתב (ראוטר) וגם מפסק (סוויץ'). גם אין צורך לכבות, וגם זה רק ייצור בעיות אם תכבה ותדליק.1 point
-
סוף לכינויים המביכים: בקרוב תוכלו לשנות את כתובת ה-Gmail שלכם (בלי לאבד את המידע)
במשך כמעט שני עשורים, כתובת ה-Gmail שלנו הייתה מעין "חתונה קתולית" דיגיטלית - ברגע שבחרתם אותה, נתקעתם איתה לנצח. כעת, מסמך תמיכה רשמי חושף כי גוגל נערכת לשינוי דרמטי במדיניות הנוקשה ביותר שלה, שיאפשר למשתמשים להיפרד מכינויים מביכים מהעבר מבלי לוותר על היסטוריית המיילים או הקבצים שלהםלכתבה1 point
-
מתלבט בין 2 ניידים לגיימינג קל
1 pointאכן , עדיף כרטיס מסך חזק ,הלוואי שהייתה אפשרות לשים במחשב i5 או רייזן 5 או משהו כזה על מנת להוזיל את המחשב ולהשאיר יותר תקציב לכ.מסך. אבל ההספק של כרטיס המסך הוא מהותי ביותר . בלנובו ההספק הוא 115 . באסוס גיימינג ההספק הוא 100+15 , לא יודע מה זה אומר , אולי 100 ברגיל ועוד 15 לבוסט . https://psref.lenovo.com/syspool/Sys/PDF/LOQ/LOQ_17IRX10/LOQ_17IRX10_Spec.pdf https://www.asus.com/laptops/for-gaming/tuf-gaming/asus-tuf-gaming-f16-2025/techspec/ שים לב שבמחשבים אלו גם ה 5050 ( ומנגד גם ה 5070 ) הם עם אותו ה TGP . זה אומר שהמחשב מסוגל לקרר את זה והלוח מסוגל לספק את הכוח ( וגם ספק הכוח הוא קצת יותר בומבסטי ) הם מגיעים עם ספקי כוח של 245\280 וואט. באסוס הדק ( V16 ) ספק הכוח הוא של 150 וזה כבר מחשיד . זה גם מחשב דק וקל יחסית למי שרוצה ניידות ומוכן להתפשר , זה לא מחשב גיימינג , הוא לא מיועד ל שעות רבות של משחק כי הוא יכנס להגבלת כוח גם בגלל חום . הצלחתי למצוא תשובה ברורה רק לגבי ה 5050 ,הוא מוגבל ל 65 וואט . עדיף בוודאות 5060 של 115 מאשר 5070 של 65 . ככל הנראה עדיף גם 5060 של 115 על פני 5070 של 85 וואט . https://www.asus.com/ph/laptops/for-gaming/all-series/asus-v16-v3607/techspec/ הם בחרו לא לציין את הספקי כרטיסי המסך למרות שב f16 הם כן מפרסמים - זה מחשיד , אתה מפרסם את מה שאתה גאה בו , את מה שאתה "מתבייש" בו אתה לא מפרסם... חפש מבחנים . משום מה זכור לי שפה באתר היה מבחן של גיגהבייט a16 עם 5070 של 85 וואט והוא קירטע מאחורי ניידים עם 5060 . ולגבי שני הראשונים , אכן יש תקלות עם LOQ מדור קודם , לא יודע מה קורה עם הדור הזה . אם אתה סומך על האחריות ומוכן לקבל את הסיכוי לתקלה - זה כנראה המחשב לקחת. צלם את המחשב לפני שמגיע טכנאי לפרק אותו , ככה יהיה לך תיעוד אם הוא עושה נזק קוסמטי בפירוק . תדווח על זה אם זה באמת קורה . אל תעשה עניין מכל דבר אבל תבקש פיצויים קטנים כמו הרחבת אחריות לעוד 3 חודשים או משהו כזה. אם המחשב באמת יתקלקל יותר מפעם אחת אז לאט לאט תגביר את הכעס . בפעם השלישית אם אכן תהיה - זה הזמן להתפוצץ ולדרוש מחשב אחר - אתה תקבל מחשב חדש בהתאם למה שיש בשוק באותו הזמן עם אחריות מאופסת ( אולי אחריות רק לשנה עם אופציה להרחיב ל 3 מה שכמובן מומלץ )1 point
-
אשמח להתייעץ לגבי מחשב נייד ללימודי קורס מהנדסי AI ועבודות AI. תקציב עד 8000 ש"ח.
בטוח יעזור יותר וואטג' = מהירות חישוב. אבל אם הייתי צריך לבחור בין זה לVRAM הייתי בוחר בVRAM בלי לחשוב פעמיים.1 point
-
לפני דום, לפני ה-3D ולפני המהפכה: מזל טוב לקומנדר קין - המשחק ששינה את ההיסטוריה חוגג 35
בדיוק היום לפני 35 שנה, שוחרר המשחק הצנוע שהוכיח שה-PC יכול להתחרות בקונסולות. הכותר הזה לא רק הציג פריצת דרך טכנולוגית בלתי נתפסת לאותה תקופה, אלא גם סלל את הדרך להקמתה של האימפריה שתמציא מאוחר יותר את ז'אנר היריות בגוף ראשון. כך הפכה דחייה מנינטנדו לרגע המכונן של הגיימינג המודרנילכתבה1 point
-
לפני דום, לפני ה-3D ולפני המהפכה: מזל טוב לקומנדר קין - המשחק ששינה את ההיסטוריה חוגג 35
עם כל הכבוד ל - 3D ו - DLSS, אז המשחקים היו הרבה יותר מהנים.1 point
-
פרויקט בנייה: JONSBO N2 AMD NAS Server
אצלי הגודל הוא פחות קריטי מבחינתי, בעתיד יהיה לי חדר עבודה. לגודל יש יתרונות וגם חסרונות. היתרון במארזים גדולים ברורים, יותר מיקום להרחבה עתידית, מאפשר חיבור יותר מאווררים, ושמירת טמפ נמוכה עקב זרימת אוויר טובה יותר. כרגע אצלי הדברים הם בגדר חשיבה עתידית, בעיקר בגלל מחירי הדיסקים היום, אמתין שהמחירים יחזרו להיות שפויים.1 point
-
ייעוץ לגבי שני מחשבים יד שנייה - עם RTX 4090 - לעבודת הדמיוות - הערכת מחיר ריאלית לקנייה. מפרטים בפנים. תודה :) (12,500-13,500 ש"ח)
המחשב השני . כי יתן תפוקה טובה יותר. נכון שההדמיות נסמכות על כרטיס מסך, אבל עדיין, מעבדי אולטרה הם נפילה גדולה. לא הייתי נותן משקל גדול מידי לענין האחריות לשני המקומות.1 point
-
מעבד i5 - 13400 חדש
1 pointזה ספק כוח זול ולא איכותי , אני לא יכול להמליץ עליו . אם המחשב חשוב לך ואתה רוצה למזער את הסיכוי לנזקים ללוח האם ושאר החלקים של המחשב , עדיף את ה ELITE NEX PN 600W. זה לא קשור לשאלה אם זה 500 וואט או 600 וואט , זה קשור לאיכות של רכיבי ההגנה שקיימים בספק .1 point
-
שדרוג זיכרון RAM?
1 pointיש משחקים שבהם זה יכול לסייע , כל מה שחדש ומוגדר "כבד" . ראה system requirements . אם אתה רוכש 2 נוספים של 16 , תוודא שאתה רוכש בדיוק אותו הדבר. שים לב שמשפחת ה 5000 אפילו מעדיפה 4 rank , כאשר 2 של 8 הם די בוודאות 2 RANK . 2 של 16 לרוב יהיו 4 rank אבל צריך לוודא. אז בעקרון 4 של 8 עשוי גם לתת שיפור ביצועים קל בלי קשר לצריכת זכרון , עשו בזמנו מבחנים , צריך לחפש.1 point
-
Asus pro art 16 RTX 5090 או לחכות ל M5 pro max?
https://www.google.com/search?q=Houdini+-+MAC+OR+PC&sa=N&sca_esv=3a311592578585b5&udm=50&fbs=AIIjpHxU7SXXniUZfeShr2fp4giZjSkgYzz5-5RrRWAIniWd7tzPwkE1KJWcRvaH01D-XIWOFp4UhuzIxwLSKiE1xF1ZWEqjZkRe51b9jK6AN71wXGlgfMAjhu_nxvE2OTRS_qJ8TIbYtQEGwTAxcUtLYkJKqs6wYgm-h8dEhSDi7piZRVgyJZhh8u7ig2JpG9aWk9w-wgD1_NBTB6UetozDfKxaC98Rbg&aep=1&ntc=1&ved=2ahUKEwirq_OthveQAxWz9rsIHdBYBd44FBDYnw56BAgMEAQ&biw=2327&bih=1163&dpr=1.1&mstk=AUtExfC2nTQDLRnaHx9kA1bXb9C8KaL92_QzY9yWwC6u7nMnj-GYSHuetyI3IK7bF5wWkFGGkiuaeodTm2EB3Tb_TNtp8FIROfjxPYZ6jqN1H76Wd3lHEV1hLtRoJiR5yhp61TL3trtOKmHj-Y6LTIcHaQBspn1JSvxgdq0&csuir=1 https://www.reddit.com/r/Houdini/comments/1hvonat/mac_for_houdini_and_unreal_engine/#:~:text=I've%20run%20Houdini%20on,a%20Windows%20desktop%20running%20Houdini .https://www.youtube.com/watch?v=6QpUkqXFcMA בקיצור, נראה לי שהכף נוטה ל - PC. אבל, כדאי לקחת נייד שמאפשר הרבה RAM , יעני אם לא מגיע עם הרבה, שיהיה אפשר לשדרג.1 point
-
Asus pro art 16 RTX 5090 או לחכות ל M5 pro max?
היי קודם כל תפתח דיון בפורום "יעוץ לפני רכישת מחשב". שנית, זה מאוד תלוי בתוכנות שתשתמש בהן. יעני, תן כמה שיותר פרטים, זה עולה ( כאן ) אותו דבר ...1 point
-
שאלה לגבי ASUS Vivobook 16
1 point
-
בעקבות נסיעה לארה"ב - עזרה בבחירת שדרוג/החלפת המפרט, תקציב כ-1000$ (גמיש)
בקיצור פספסת את ההזדמנות. הדבר היחיד שעוד שווה לעשות זה שהוא יביא לך 5070 , לא משנה איך הוא קונה אותו , אפשר לרכוש באמזון ולשלוח אליו אם זה יכול לקרות מספיק מהר ומסתדר . זה לא יותר מידי טרחה יחסית והחסכון שווה( בערך 1000 ש"ח , חלק זה מעמ וחלק זה בעיית תמחור בארץ ) עדיף 9600X עם 5070 מאשר כל מעבד יותר טוב עם כרטיס פחות טוב .1 point
-
מחשב נייח לילד בן 14 למשחקים פשוטים עם אפשרות לשדרוג כרטיס מסך בעתיד - 3000 ש"ח
אין. בהצלחה .1 point
-
מחשב נייח לילד בן 14 למשחקים פשוטים עם אפשרות לשדרוג כרטיס מסך בעתיד - 3000 ש"ח
ביחס לזכרון שאתה מציג , לזכרון היקר יש ערך מוסף עצום . פה זה כבר ברמה שכנראה עדיף לקחת את המחשב השני . כל המעבדים כיום ( ולפחות 10 שנים אחורה ) עובדים בערוץ כפול מול הזכרון. זה אומר שכאשר יש בלוח האם 2 יחידות תואמות של זכרון , רוחב הפס של התקשורת בין המעבד לזכרון הוא כפול. 2 סטיקים של זכרון 6400 זה כמו סטיק אחד של 12800 ולצורך העניין 2 סטיקים של 4800 זה כמו אחד של 9600 . סטיק אחד של 5600 זה 5600 והסטיק המדובר הוא עם תזמונים גבוהים ( זה לא טוב. תזמונים נמוכים - זכרון זריז , תזמונים גבוהים - זכרון פחות זריז ) ובנוסף , כפי שהזהרתי לגבי הזכרון הזול הנוסף, סביר מאוד שהמעבד בכלל יגרום לזכרון הזה לעבוד ב 4800 . אז אם למרות הכל מתפשרים על זכרון, אפשר לרכוש 2 סטיקים של זה: https://tms.co.il/samsung-ddr5-16gb-5600mhz-cl46-3rd או 2 סטיקים של זה: https://tms.co.il/hynix-hmcgg6agbub256n הם כנראה יעבדו רק ב 4800 ולא ב 5600, התזמונים כאמור גבוהים מהרצוי , אבל לפחות יהיה לך dual channel והם יעבדו ב 9600 אפקטיבי . סיכוי קטן שהם יעבדו ב 5200 ( רלוונטי גם לזכרון שאתה הצגת ) . נ.ב. 2 זולים של 16 הם יותר זולים מהיחיד של ה 32 ואם מתפשרים על מהירות הזכרון אפשר להתפשר גם על נפח ולקחת 2 של 12 . הלוואי והיה סט של 2X12 במהירות גובה באזור ה 500 ש"ח שהיה נותן פתרון משתלם . מחר אנסה להרכיב לך מפרט בפלונטר למרות שיכול להיות שמה שיחסך בפריט אחד , יגבה מחדש בפריט אחר. כי זה למשל זכרון עם נתונים אידאלים במחיר אידאלי : https://www.plonter.com/detail.tmpl?sku=PVV532G600C30K&lang=heb&cart=1761426327279769511 point
-
אשמח לחוות דעת על מפרט המחשב הבא והמחיר
כן אפשר להוריד במחיר של המארז אבל יש יותר מידי בשוק ואני לא מכיר כל דבר . פשוט תעביר את המפרט הזה לחנות ותגיד שאתה רוצה מארז יותר זול. הם צריכים לוודא שהוא יכול לקבל את הקירור של המעבד מבחינת גובה. הם צריכים לוודא שהוא יוכל לקבל את כרטיס המסך מבחינת האורך (כרגע זה ממש לא בעיה - אתה יכול לבקש שיהיה מתאים גם לכרטיסים יותר ארוכים ) אתה רוצה שיהיו בו 2 מאווררים אחד מקדימה ואחד מאחורה או 3 מקדימה שזה נפוץ כיום .אני מניח שאפשר גם 2 מקדימה אם המארז קומפקטי למרות שאני הייתי מעביר אחד מהם אחורה . ואם אלו מאווררים עם RGB אז שיהיה ARGB . כשאתה יורד במחיר אתה מוותר על עובי הפח ( רגישות לקרקושים עם הזמן ) , פילטרים לסינון אבק , איכות הרגליות ( גומי או פלסטיק ) ופחות מעניין אותך כי אתה לא מרכיב את המחשב - גימור של שולי המתכת הפנימיים .1 point
-
אשמח לחוות דעת על מפרט המחשב הבא והמחיר
רוב האנשים יחסכו דבר ראשון במסך . אני חושב שזה ממש לא נכון . אחד הדברים העיקריים שלא קיים במסכים הזולים זה רגלית טובה עם כיוונון טוב. זה לא קשור לאיך פורטנייט יעבוד זה קשור לארגונומיה של מי שיושב מול המחשב וזה בטוח שווה את הכסף . עד לפני 5 שנים בערך הסתדרתי יפה מאוד עם מסכי 60 או לכל היותר 75 הרץ . כמו כולם. היום להגיד למישהו שרוצה מחשב גיימינג מסך 75 הרץ זה בערך כמו לירוק לו בפרצוף , אבל המציאות היא שמסך כזה : https://tms.co.il/index.php?route=product/product&product_id=108302 יעשה את העבודה ואם יש משהו שלי מאוד מפריע בו זה הרגלית הפשוטה . זה קיים , עדיף לא לרכוש https://tms.co.il/iiyama-23-prolite-fhd-100hz-4ms-ips-monitor זה כבר נכנס לתחום של גיימינג כי תכלס 120 הרץ זה די והותר אבל פה אתה "רק" ב 100 הרץ . לשני אלה יש חלופה יותר טובה ב KSP - ראה בסוף . גם את זה אני לא ממליץ לרכוש אבל זה קיים . https://tms.co.il/iiyama-23-8-fhd-165hz-08ms-g-master-gaming-ips-monitor זה כבר מסך גיימינג פרופר בלי פשרות שאמור להיות סבבה לגמרי אבל הרגלית פשוטה. כל דבר זה עוד תוספת קטנה של כמה עשרות שקלים ובגדול , כל תוספת קטנה כזאת שווה, אנחנו רוצים מסך שישרת אותנו לכמה שנים קדימה. במפרט המקורי אני בחרתי לך מסך שהוא מעל כל אלה והוא בין השאר עם רגלית איכותית עם אפשרויות כיוונון . כרגע אני רואה שיש מבצע מעולה ( הם רושמים שהמבצע בתוקף עד סוף החודש אבל אני מניח שזה גם עד גמר המלאי ) על מסך שווה ערך למה שבחרתי עבורך : https://tms.co.il/iiyama-23-8-fhd-165hz-08ms-g-master-gaming-ips-gb2470hsu-w5 כל הנ"ל של הם עם רמקולים מובנים . אם אתה מתכנן על החנות הזאת , אני הייתי מזמין את המסך במצבע ומשלם , מגדיר לאיסוף עצמי ומקסימום אחרי זה מוסיף עלות משלוח או אומר להם לצרף להזמנה אם אתה בסוף מזמין שם את המחשב . ב KSP יש מסך יותר טוב משני הראשונים במחיר של הזול ביותר https://ksp.co.il/web/item/368506 . אני חושב שהוא בלי רמקולים , הוא יעשה את העבודה והוא עונה על ההגדרה של גיימינג , 120 הרץ . רגלית פשוטה כמובן . אז אפשר לסגור על מסך של 370 ₪ ולא 650 וזה בסדר גמור . כאמור , המסך ב 480 זאת תמורה מעולה למחיר . הוא למעשה באותה רמה של המסך ב 650 פשוט כרגע במבצע . לדעתי שווה בלי למצמץ .1 point
-
לאחר bios update ללוח אם asus prime x570-p, המחשב נדלק, מאווררים ואורות עובדים אבל לא רואים כלום במסך - no signal
לפי כל מה שאתה מתאר , יש חשד שעוד לפני כן הייתה לך בעיה במעבד או בלוח האם . סיכוי קטן שבזכרון . Method 1: Use the CrashFree BIOS 3 utility with a USB drive On a working computer, format a USB flash drive to FAT32 and download the correct BIOS file for your motherboard from the ASUS Download Center. Save the downloaded BIOS file to the USB flash drive. Insert the USB drive into the motherboard and restart the computer. The system should automatically detect the BIOS file and begin the recovery process. זה בגדול אחרי חיפוש לגבי asus prime x570-p bios recovery זאת הרמה הבסיסית של ה"קראש פרי" Go to the ASUS support page for the Prime X570-P model. Navigate to the "BIOS and Firmware" section and download the latest BIOS version. Extract the downloaded file, which should include the BIOS file (e.g., PRIME-X570-P.CAP) and a BIOS renaming tool (e.g., BIOSRenamer.exe). Run the BIOSRenamer.exe tool. It will automatically rename the BIOS file to the format required by the motherboard, such as PRIME-X570-P.CAP. וזה חיפוש לאחר : asus prime x570 p bios update without cpu זאת הרמה הגבוהה של ה קראש פרי . יכול מאוד להיות שבשביל שזה יעבוד אתה צריך לחבר את ה DOK לUSB ספיציפי - אולי רשום עליו אולי הוא מצויין בחוברת ההוראות . אם הבעיה היא באמת הביוס , אז זה הפתרון, עדיף לא לקחת את הגרסה האחרונה . אולי אחת או שתיים אחורה . זה אמור לעבוד גם אם המעבד כן נמצא בתוך המחשב . בתוך כל הסיפור הזה, אולי לא יזיק להוציא את המעבד ולהכניס חזרה. אפשר לחפש סרטונים , צריך לתת למחשב כמה דקות טובות1 point
-
פרויקט בנייה: JONSBO N2 AMD NAS Server
06.10.2025 כמה שידרוגים שעשיתי: תכננתי להוסיף 4 מחברי SATA במקום מתאם JMICRON שכבר יש לי עם 2 חיבורי SATA אני רוצה להוסיף cache pool עם שני כונני SSDבנפח 2-3 טרה של אינטל על מנת ליצור "RAID1" עבור שירותי NEXTCLOUD וIMMICH כדי המערך המכני לא יצטרך להתעורר משינה בכל פעם שמישהו ירצה לפתוח קובץ/תמונה אז קניתי מתאם NGFF עם בקר ASMEDIA עבור ארבע חיבורי SATA לצערי לא הצלחתי לגרום לו לעבוד, כנראה שהגיע תקול, אליאקספרס זיכו אותי. היות והמתאם JMICRON הקיים אפשר לי רק חיבור SATA אחד עקב מגבלת מקום, רכשתי מאריך שאוכל לנצל לפחות את החיבור שהיה חסום פיזית. הכל עבר בשלום, הוספתי SSD 1TBלצורך בדיקה, אך אני עדיין מחפש דרך להוסיף עוד חיבור SATA אחד לפחות מבלי להקריב חיבור M.2 עבור זה. אולי אזמין שוב את הASMEDIA בתקווה שהפעם הוא יעבוד. עלות השידרוג למאריך : $6.25 מאריך למתאם המצב הקודם בחיבורי ה SATA: המצב אחרי : כרטיסי הרחבה 4 פורטים והמאריך : עלות כרטיס ASMEDIA : $17.47 asmedia 4 sata ports רכשתי כרטיס מסך משומש מסוג A2000 6gb , הוא קיים גם בגירסת 12,16 גיגה לשימושי AI עבור ביצועים טובים יותר עבור TRANSCODING ולימוד מכונה, הכרטיס פותח לי דלת לכל מיני פרויקטים שאני שוקל להמשך. (זיהוי פנים/DVR , קצת Aiוכו') העניין עם הכרטיס שרכשתי הוא הגודל הפיזי שלו שתופס 2 חיבור PCI SLOT, ובמארז שלי JONSBO n2 אין פיזית מקום כזה, אז הזמנתי קירור מיוחד שהופך את הכרטיס ל PCI SOLT יחיד, קירור מסיבי וכבד מנחושת. בנוסף הייתי צריך ליצור סקריפט לניהול המאוורר עם מהירות משתנה דינמית כי ברמת ה FRIMWARE של הכרטיס מנסה לעבוד על מינימום והמהירות עולה בצורה לא משביעת רצון, הסקריפט עובד נהדר ומתאים את המהירות בהתאם לטמפ עם מהירות בסיס 45% במקום 30% . בדיקות בעומס הכרטיס מגיע לטמפ של 68-70 מעלות, במקום 89 מעלות עם פרופיל המאוורר המקורי. הכרטיס מבצע הפעולות הרבה יותר מהיר ובקלות ביחס לכרטיס הקודם P400 עלות הכרטיס 600 ₪ עלות הקירור 115 יורו עד לבית (465 ₪) https://n3rdware.com הכרטיס במצבו המקורי: פירוק והחלפה המצב הקודם : טמפ לאחר החלפה:1 point
-
יבואן אסוס מומלץ בארץ?
1 pointנו, אדבר בשם עצמי - אף שכיפור מאחורינו, אני מצטער אם נפגעת. ולעצם העניין, בקשר למציאות - זה בעיני המתבונן. אני מניח שאף אתה לא סבור שבקשר לרמת שרות המצב משביע רצון. בעיני, הוא רחוק מכך. למרבה הצער, אין לאן להפנות אותך במובן שב -xxxxxx תמצא שרות מעולה בכל פניה ובקשה. אצל כל יבואן / יצרן אפשר ליפול מצד אחד או לזכות לשירות מעולה. כל ההבדל ביניהם הוא שתמהיל הטוב / הרע משתנה. עדיין , כאמור, אין צדיק בסדום ... חג שמח !1 point
-
יבואן אסוס מומלץ בארץ?
1 pointהשירות לא ניתן על ידי היבואן . את השירות אתה בכל מקרה מקבל דרך CPM בלי קשר למקור הרכישה ( אלא אם זה יבואן מקביל ולא רשמי או מחודש וכו' ואז המצב אולי עוד פחות טוב) מבין שלך אישית הייתה חוויה רעה עם DELL אבל ברמת הכלל , מבחינה סטטיסטית , ל DELL יש שירות יותר טוב. מעניין , כמה תלונות חדשות קיימות שם מהשנה האחרונה ? קח בחשבון שבכל שנה בממוצע נמכרים בארץ למעלה מ 750 אלף מחשבים ניידים . ( יש שנות קורונה שנמכרים הרבה יותר ואז אחרי זה נמכרים פחות יש שנות מלחמה שיש עצירה ואז קפיצה ) ואסוס חולשת על בערך 10% מהשוק שזה אומר למעלה מ 75 אלף מחשבים שנמכרים בשנה . זה אומר שבמצב תקין וסביר לפחות 2000 אמורים להיות עם תקלה . כי 97% אחוזי תקינות של מוצר שיוצא מהמפעל זה מצב טוב מאוד , העלייה ל98% תקפיץ לך את המחיר של המוצר בחנות בעשרות אחוזים . עכשיו מתוך ה 2000 האלה , כמה לקחו את הזמן להתלונן בפייסבוק ? האם כל התלונות שלהם נראות לך מוצדקות ב 100% ? מריפרוף אני יכול לראות כמה שבפירוש לא . לפעמים מספרים נותנים תמונה יותר טובה מאשר אנשים מתוסכלים שצועקים חזק ,זה לא אומר שהם בהכרח צודקים .1 point
-
מחשב נייח לגיימינג ועבודה משרדית עד 6000
לא רשמת איזה מסך . גם המסך שלי הוא קצת ישן אבל הוא 4k-144hz . יכול מאוד להיות שכדאי להחליף מסך . אם יש לך מסך FHD בקצב רענון נמוך אז המחשבים הבאים הם מעל ומעבר. אם אתה קונה באילת , זה יוצא 6000 , אבל צריך להביא את החלקים ל TMS במרכז ולשלם 150 ש"ח התקנה https://tms.co.il/builds/545460 אם 6000 זה גבול עליון בהחלט אז: https://tms.co.il/builds/546556 וישאר לך כסף לקנות מסך ולשלם על הרכבה . את ה SSD הישן תחבר כדיסק משני לאחסון. הוא ישן , הוא איטי . מערכת הפעלה תתקין על חדש ומהיר .1 point
-
עזרה בהכנת מפרט גיימינג עד 6500
1 pointרק אחרי שמיצית את כרטיס המסך. אם נפשט את זה , אז המעבד מכין את התמונה לכרטיס המסך ואז כרטיס המסך מצייר אותה. אם המעבד מכין 200 תמונות וכרטיס המסך מצליח לצייר רק 100 , אתה רואה 100 . וגם ההפך . לזה קוראים צוואר בקבוק. אז עדיף לך מעבד שעושה 150 וכרטיס מסך שעושה 150 מאשר אחד של 100 ואחד של 200 . למעבד לא ממש משנה אם הוא מכין תמונה שתצוייר ב FHD או ב QHD או ב 4K. לכרטיס המסך זה מאוד משנה באיזה רזולוציה הוא מצייר אותה. המציאות כרגע הוא שהמנועים הגרפיים החדשים שמיועדים כמה שנים קדימה הם עם עומס מטורף על כרטיס המסך והרבה משחקים חדשים שיוצאים עובדים ממש מאכזב . אם משחקים ב FHD אז העומס על כרטיס המסך יורד. יותר קל לו לצייר את התמונות . נזרוק סתם מספרים - כרטיס שעושה 100 ב 4K ו 150 ב QHD עושה 200 ב FHD . אז צריך להתאים לו את המעבד בהתאם לרזולוציה . אם אני משחק ב 4K , אין טעם להשקיע במעבד בכלל לעומת זאת אם משחקים ב FHD ואני רוצה שהכל יטוס אז המעבד מקבל יותר דגש.1 point
-
מחשב לעסק - שרת גיבוי, עיבוד נתונים, שרטוטים ותלת מימד - תקציב לא מוגבל
צודק טעות שלי . בכל מקרה, איך שאמרתי (ונסגרתי על זה עכשיו יותר..) אני מעדיף את TMS בגלל הפריסה שלהם . אצלם אין כמעט זיכרונות 2X64 . כך שאין בכלל זולים לצערי , אבל מצאתי אחד שהוא קצת פחות יקר במהירות 6000 וחברה אמינה . (חבל שאי אפשר להזמין מאמזון ולהגיד להם להרכיב) לגבי זה גם אתה צודק. החלפתי את הכוננים לדגם קצת יותר זול ועכשיו הפער לGEN4 של סמסונג כבר לא כזה גדול כך שאשאר עם GEN5. לגבי ספק אני מעדיף איכותי לשנים רבות ... נראה לי שזהו בעז"ה . זה מה שיצא : https://tms.co.il/builds/540393 נקווה לטוב1 point
-
מחשב נייד לסטודנט + שימוש כללי עד 6,000
1 point
-
מחשב נייח למשחקים חדשים בתקציב 7000ש"ח באילת
לפי המבחן של techspot\unboxed , כל עוד אתה עובד על 4k-ultra המעבד לא יגביל אותך למעט מקרים מאוד חריגים . בעיקר במשחקים חדשים , עתידיים ואלו שעובדים על מנועים חדשים . ככל הנראה גם ה high לא תהיה בעיה מורגשת. בהנחה שDLSS דור ראשון מופעל רק על מנת להאיץ את ה RT כי אתה רוצה מקסימום איכות ( והם מתקזזים ) אז אתה עדין מסודר. לא מזמן ראיתי מבחן שאני לא מצליח למצוא כרגע . עד כמה שאני זוכר , ברגע שמופעל ה FG אז למעשה העומס על המעבד יורד (זה הפתיע אותי ברגע הראשון אבל מיד כאשר חושבים על זה , זה הגיוני ) . כרטיס המסך מפנה חלק מהשאבים ליצירת תמונה מזוייפת ולכן מרנדר באמת פחות תמונות , המעבד בהתאם נדרש לספק לו פחות תמונות . כל מה שקורה בתמונה המזוייפת הוא נטו כרטיס מסך . אז זה היה משהו ברמה שככל שאתה עולה עם רמת ה FG אז כמות הפריימים שהמעבד נדרש לספק יורדת . אני מניח שאם האיכות חשובה אז לא תלכו על FG גבוה כי זה פוגע באיכות אבל FG 1 זה בהחלט מוצלח . שורה תחתונה , 4K עדין גוזל משאבים אינסופיים ו 5080 עם מעבד בסיסי יתן לך תמורה יותר גבוהה , כאשר הסייג היחיד הוא שאיפה ל FPS מאוד גבוה ע"י הפעלת DLSS רגיל ללא RT . אז ורק אז , כאשר הביצועים יהיו ברמת ה qhd-high בערך , המעבד יחנק .1 point
-
מחשב נייח למשחקים חדשים בתקציב 7000ש"ח באילת
https://www.guru3d.com/review/review-palit-gamingpro-geforce-rtx-5080-oc-edition/page-5/ https://www.kitguru.net/components/graphic-cards/dominic-moass/rtx-5080-roundup-msi-gigabyte-and-palit/8/ המחיר באמת נמוך , אני לא יודע איך להתייחס לזה. זה לא מוצר מזובל או מזוייף . זה rtx 5080 . אפשר לראות במבחני ההשוואה שהוא קצת יותר חם מהאחרים אבל לא יותר מאשר ה FE . אך גם ה FE , כמו כל הדור הזה , עובד בטמפ' הרבה יותר טובות מאשר שני הדורות שקדמו לו . אני לא חושב שזה עניין של צריכת חשמל אלא של שיפור מערכות הקירור. בנוסף , הדגם הזה צורך קצת יותר חשמל מהאחרים , 425 The presence of coil squeal in any GeForce RTX 5000 graphics card can vary, depending on the degree of the issue. It becomes audible when reaching high framerates, but typically remains at a manageable level. Within an enclosed case, this sound is likely to blend into the background noise. In our experience with this specific card, the coil squeal has been very noticeable to us. This product RTX 5080 will make an acceptable coil whine, rated 5 out of 10. יש מצב שב V2 שיפרו את זה למשל , בחול (אולי גם בארץ ) אנשים מחזירים כרטיסים על העניין הזה . אני סתם מנחש . אפשר לנסות לשאול את TMS אם הם יודעים מה ההבדל בין V1 ל V2 . כל המקומות שבדקו , לדעתי בדקו את V1 שכן אלו מבחנים מפברואר ואם לוקחים כרטיס יותר חזק אז זה עוד יותר סיבה ללכת על מערכת מבוססת AMD https://tms.co.il/builds/530730 עם ה 9600X זה אותו מחיר כמו ה 14600KF . לגבי מה עדיף , כרטיס מסך או מעבד, כרטיס המסך מוסיף יותר למחיר המערכת , אבל אם ב 4k עסקינן אז הוא גם נותן יותר תמורה. צריך לחפש מבחן לגבי העומס על המעבד עם FG .1 point
-
מחשב נייח למשחקים חדשים בתקציב 7000ש"ח באילת
1 point
-
מחשב נייח למשחקים חדשים בתקציב 7000ש"ח באילת
יואבקה - בוא, ל - se7en מגיע יותר משליפה מהמותן ...1 point
-
מחשב HP חדש - הודעת System Fan (90B) בהפעלה הראשונה. מה עושים?
אם יש דבר אחד שהוא בטוח זה שאף אחד לא ישלח מחשב אחר . כך או אחרת ההחלפה לא מתבצעת מול HP , היא מתבצעת מול החנות ממנה רכשת. לכל היותר אתה תקבל מ HP אישור DOA שאיתו תגיע לחנות ושם יאשרו לך החלפה. יש לך 14 יום לדעתי מרגע הרכישה , אם תמשוך את הזמן מסיבה טובה ( מילואים למשל ) או פחות טובה ( משחקי כוח ) אתה תאבד את הזכות ל DOA ותאלץ לתקן את המחשב באחריות . בשביל לעבור את ה 14 יום בגלל סיבה טובה כדאי לשנות את הגישה למשהו פחות תקיף . אתה יכול להחזיר את המחשב כמו שהוא חזרה לחנות ממנה רכשת ( אני די בטוח שלא רכשת ישירות מ HP כי היא לא מוכרת בארץ ישירות ) אתה תקבל זיכוי בהתאם לתנאי התקנון של החנות , יכול להיות שזה יהיה זיכוי חלקי. אתה יכול לעקוב אחרי תנאי ה DOA של HP ובגדול אני חושב שצריך להגיע לאחת המעבדות ושם יתנו לך אישור שהמחשב הוא DOA ( או שלא) . איפוס ביוס ופריקת מתח לא יסדרו את הבעיה הזאת. או שהמאוורר לא מחובר. ( יותר חריג מהבאים בתור מאחר והמחשב כן עובר בדיקות לאחר הרכבה בפס היצור ) או שהוא לא תקין או שהלוח לא תקין ולא נותן לו מתח . או שמשהו תקוע בו ולא נותן לו לעבוד - אולי חלק פלסטיק וזה אומר משהו בפנים שבור . אם אתה מגיע למעבדה , תנסה לבקש לראות מה הטכנאי עושה . אני חושב שזה אמור להיות טיפול מיידי במקום ( כמובן שאולי צריך להמתין שטכנאי יתפנה ) לרוב מבוצע על ידי טכנאי בכיר או מישהו שמוסמך לתת DOA . ממליץ לך לפנות לחנות ממנה רכשת ולבקש לדעת איך עליך לפעול .1 point
-
עזרה ברכישת מחשב נייד לאשה מבוגרת לשימוש ועבודה משרדית 4K
1 point
-
התייעצות לגבי איכות החלקים לפני רכישה
@se7en אני בגדול שמחה עם המפרט אז אין מה להרגיש החמצה. ה ray tracing תמיד תוקע לי את אומניברס, אפילו לא ניסיתי להריץ ג'ינרוט דאטא עם ray tracing, מספיק רק לשנות ידנית באדיטור מ real time ל ray tracing וזהו (לא בהרצה בכלל), המחשב לא מגיב וצריך להקריס את אומניברס. אני לא משתמשת בחלון SYNTHETIC DATA RECORDER. יש לי סקריפט שמשתמש בreplicator וב - custom writer שאני כתבתי שעושה מלא דברים חשובים. אבל זה לא אמור להיות שונה, ה SYNTHETIC DATA RECORDER גם משתמש ב replicator ובטח ב basic writer. האם אתה מכיר עוד מפתחי אומניברס? אתה נעזר בליאור מאנבידיאה? ממש אשמח אם נמשיך להתכתב על אומניברס אני אותו שם בפייסבוק. תודה על הכל.1 point


