גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
-
מחפש המלצה על מכשיר סלולארי לחבר. עד כה הוא השתמש ב6120C כ3 שנים, ונהנה ממנו מאוד, פרט לזה שהוא מתחמם קצת, לאחרונה הוא התחיל לעשות לו בעיות ולכן הוא החליט להחליף אותו. מחפש משהו באותה תצורה, יציב, קשיח מבחינה חיצונית, לא מסך מגע, וכמובן מחיר טוב תודה!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחזיק כרגע IRIVER H10 שיש לי יותר משנתיים ובא לי לשדרג אותו. האיכות של הסאונד באמת מעולה אך פונקציונאליות מוגבלת. הממשק גם קצת מיושן. חשבתי על D2 של COWON הD2 נראה ממש יפה ומתאים. קראתי בביקורת שלו שהסאונד שלו טוב מאוד אך לא ברור לי איך איכות הסאונד בהשוואה ל IRIVER, האם מישהו ערך השוואה בין ה H10 ל D2 ? האם מבחינת הסאונד אלך אחורה כשאעבור ל D2 ?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
גרסת קושחה נוכחית : PDA:LH3 / PHONE:LH3 / CSC:LI1 (ILO) גרסת הקושחה העדכנית : PDA:LL4 / PHONE:LK4 / CSC:LK9 (ILO) האם העידכון מוחק דברים ומעלים את העברית ? (קניתי את הגלקסי בחנות פרטית והתקינו לי שם עברית )
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
האם השוק שלנו זקוק לסמארטפון עם מסך משני אחורים ובלתי סימטרי? בקרוב נגלה לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
רכשתי 6120C לפני יומיים ואני מניח שהוא מריץ סימביאן 9.2 S60 3rd Edition כמערכת הפעלה. מצאתי דפדפן של אופרה לגירסת סימביאן זו באתר ישראלי מוכר, האם אני יכול להתקין אותה על ה6120? האם מישהו יודע אם אופרה טוב יותר מהדפדפן שמגיע כברירת מחדל(יותר לכיוון המחדל)?האם זה WAP או סוג אחר של גלישה סלולארית? או דפדפן אמיתי כמו של מחשב שולחני? שבת שלום.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
מישהו יודע אם קיימת תוכנה שבעזרתה הנגן יוכל לקרוא עברית? תודה
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש מדריך/סרט לתיקון huawei P8. מישהו מכיר קישור ? תודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אחרי הרבה חיפושים, ושאלה כאן בפורום - אני רואה שמה שאני צריך זה נגן MP3 טוב, לא בהכרח PMP אבל שיהיה פלאש (בשביל הריצה) ושיהיה לפחות 8GB. אני יודע על ה D2 - 8GB אחרי הוספת כרטיס סנסה E280 8GB IPOD NANO 8GB CLIX 2 8GB יש עוד? מה מהם הכי טוב - במובן של תמיכה בפורמטים, ובחוזק/עמידות שלו (אין לי ידים עם כפפות של משי).
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מוצריה של חברת Whoosh! מבטיחים להיות הפתרון הנוח והמעשי ביותר לחיסול אינספור החיידקים שנמצאים על חזית המכשיר החכם האהוב שלכם לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום חברים התחדשתי אתמול ב IPHONE 4 ! איזה תוכנות ממליצים להוריד ?לפרוץ לא לפרוץ ? עכשיו איך אני מאריך את זמן הסוללה ?איזה ישומים לסגור או להשתמש פחות ? הבנתי שיש גם כמה גרסאות ממשק שיותר טובות ופחות טובות ,הבנתי שהאחרונה ה 4.3.1 פחות טובה והסוללה איתה נגמרת מהר יחסית האם זה נכון ? תודה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
http://blog.gsmarena.com/a-plethora-of-apps-get-discounted-at-the-google-play-store-here-are-some-of-them/ http://blog.gsmarena.com/ea-and-gameloft-celebrate-thanksgiving-day-with-ios-and-android-sales/
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
רציתי לדעת אם ישנה אפשרות למחוק שיחות והודעות מהמכשיר, בצורה כזאת שלא יופיעו גם ב-logs כלל כמו מכשיר חדש שנקנה ? למכשיר גירסא Andorid 2.3
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לאחר שהציגה קו חדש של מכשירים זולים במטרה להתחרות ב-Xiaomi ו-Meizu, משיקה לנובו בתערוכת CES את מכשיר הסלפי החדש של החברה, בנוסף לסמארטפון קטלני במיוחד לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%94%d7%99%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%9e%d7%95%d7%96%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9/
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אהלן! אשמח אם מישהו יוכל לתת לי חוות דעת על הטלפון. בעיקר חסרונות ויתרונות שלו. (יש לי אפשרות להשיג אותו ואני רוצה לדעת אם כדאי). עוד שאלה, האם יש לו GPS מובנה? תודה רבה!
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום כולם! אני ביום שני טס לשנה+\- (כרטיס פתוח) לד. אמריקה והחלטתי להצטייד בנגן MP3 עכשיו השגתי דיל דיי טוב של הנגן FUZE של סנסה 8 ג'יגה ב480 ש'ח השאלה היא אם זה נגן טוב ואם זה שווה את הכסף ובנוסף רציתי לדעת מה אני עושה בקשר למטען יו אס בי לחשמל? אני יודע שיש את הג'נריים האלה אבל הם עם הזמן דופקים את הסוללה יש מטען כזה שהוא קצת יותר איכותי? ובנוסף אני אשמח לשמוע כל המלצה או עצה נוספת, בתודה מראש, לירן.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מתלבט בין s8 plus, oneplus 5t/6, pixel xl או אם יש משהו אחר שאתם ממליצים. חשוב לי מצלמה, מסך טוב, ואם אין כרטיס זיכרון, אז לפחות 128 גיגה,עדיפות לעמידות למים.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה אז? איך אני מצטרף לאורנג'/סלקום? לשדרג סים? מסלול/חבילה? מישהו יכול להסביר בבקשה? כרגע אני תקוע עם מודו...
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן אני מחפש המלצה לאוזניית בלטות' שתתמוך בשני מכשירים בו זמנית רצוי שיהיה לה גם צג שמראה מי מתקשר תודה רבה!
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן, אני צריך המלצה לסלולרי עבור אמא שלי, היא אישה מבוגרת לכן צריך כפתורים גדולים וברורים (עדיף עם הפרדה פיזית בינהם) מסך גדול בהיר וברור (נראה לי שעדיף רזולוציה נמוכה) BT/WIFI/3G לא נחוצים כמובן שעדיף שיעלה כמה שפחות... חשבתי על נוקיה 2760, מה דעתכם? תודה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום קניתי נגן MP 3 של סאן דיסק מדגם 240 עכשיו השאלה הראשונה היא אך אני מעדכן קשוחה אני יודע מאפו להוריד אבל אך אני מבצע את זה(מה זה בדיוק משנה אני יודע שזה טוב אבל לא יודע מה זה משנה) והשני היא אם יש אפשרות לחלק/לעשות קבוצות של שירים אם כן אך....(נסית לצור תיקיה ולהכניס אלה שירים אבל זה לא עבד)
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי לגבי התוכנה החדשה.... אני קצת מבולבל. קראתי בכמה מקומות שזה תומך רק (!) באייפון 4GS ובכמה מקומות אחרים קראתי שזה תומך גם באייפון 3GS. מה משתי הטענות נכונה? :-\ ובמידה וזה כן תומך ב-3GS.... איך משיגים את התוכנה? לא מצאתי את האפליקציה ב-app store. טיינקס!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לרכוש מחשב כף יד שישמש אותי גם כפלאפון. במחיר טוב, שיהיה רק איכותי. תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קיבלתי את E71 החדש שלי וזה בערך הסלולרי הריאשון שלי שעושה יותר מלחייג ככה שאני לא מבין יותר מדי בתחום. הוא מגיע עם FLASH PLAYER , REAL PLAYER אבל לשניהם יש חיסרון מעצבן אי אפשר להריץ קדימה ואחורה אני מחפש נגן או כמה נגנים שיאפשרו לי לצפות ב DIVX ,FLV וכל פורמט אחר שקיים אבל גם יאפשר להריץ קדימה ואחורה.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-


