עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by xtract1,

    מחכים להמלצות שלכם

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Omerole,

    היי, יש לי אייפון ברשת AT&T,ואני רוצה את האופציה לכתוב בעברית עליו,הבנתי שזה אפשרי עם "פורצים" אותו כדי לאפשר לאפליקציות צד שלישי לרוץ עליו. השאלה הראשונה שלי היא האם זה פוגע במכשיר בדרך כלשהי? או יכול לפגוע בו? שאלה שנייה,אם הבנתי נכון,יש לעשות Jailbreak ויש Unlock והם לא חייבים לבוא ביחד,אבל Unlock תלוי לגמרי בJailbreak. אבל רק לעשות Unlock מוציא את האחריות..זה נכון? תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. מה המכשיר עם המצלמה הכי טובה? כמה הוא עולה? מה כשאי לקנות לצרכי צילום? ובמחיר סביר?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  4. Started by jackhammer,

    שלום לכולם יש לי 3 מצלמות שמתחברות עם חיבור רשת לראוטר (חיבור RJ סטנדרטי) השאלה שלי היא איך אני עושה כדי שאני יוכל לראות את המצלמות דרך האינטרנט? איזה תוכנה אני צריך לקנות ואיפה אני מתקין אותה יש לי מחשב במשרד שגם מתחבר לאותו ראוטר האם אני יכול לחסוך את הפונקציה של ה DVR? והאם אפשר לעשות שהמחשב יהיה זה שמקליט את הוידאו? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by spitzi,

    היי, אני חושב שהטלפון הקולע עבורי מבחינת מחיר/תמורה הוא HTC ONE S, במיוחד לאור שלל הביקורות החיוביות עליו. אפשר לקנות במחיר דומה, 2400 ש"ח, עם מהירות מעבד 1.5GHz או 1.7GHz. הביקורות שקראתי משבחות את חיי הסוללה, אבל מתייחסות כולן לגירסת 1.5GHz. האם גירסת 1.7GHz תזלול יותר סוללה? 15% יותר?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. לפי מה שכתוב בוויקיפדיה הנקסוס 4 תומך ב-LTE חומרתית, אבל התוכנה שלו לא מאפשרת את זה. מישהו יודע מה כרוך באיפשור של LTE במכשיר כזה?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. שמעו , כרגע יש לי פלאפון ממש אבל ממש פשוט , יש לי את הפלאפון הכי פשוט של נוקיה ואני שונא אותוווו אני מרגיש אותו יותר מידי בכיס והוא גדול כבד ומגושם. אני לא צריך דברים יותר מידי מיוחדים, רק שיהיה קל מומלץ קטן ושאני ישים אותו בכיס אני לא ארגיש בעיקר במסיבות, כמובן שאם MP3 וחיבור למחשב ניכנסים בתקציב אז אחלה אבל לא חייב... תודה !!!

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. שלום! אני שוקל לשדרג לסמארטפון לא דרך חברת הסלולר, וזה אומר שלא תהיה לי אחריות תיקונים דרך החברה - מישהו יכול לספר מה העלויות בערך של תיקון סמארטפון פשוט (כמו LG optimus 1, לדוגמא) במעבדה פרטית לתקלות כמו מיקרופון או רמקול שלא מתפקד טוב (לא שומעים באחד הצדדים) או מסך שבור - בקיצור, התקלות הנפוצות. וגם - כמה זמן לוקח התיקון. ברור לי שאין כללים, אשמח אם תספרו לי מניסיונכם - כי לי אין ניסיון בתיקון בפרטי. בנוסף, מישהו מכיר מעבדה פרטית טובה באיזור חיפה? תודה!

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. אבא שלי צריך טאבלט או מחשב ממש נייד (עד 1.8K או 11.8 אינץ'') מהיר (לא אטום) וזול. שימושים: צפייה בהקלטות שכבר שודרו בערוצים השונים ובצפייה ישירה באינטרנט באיכות וידאו סבירה, שליחת קורות חיים בפורמט DOC/DOCX לאתרים, לא בשביל משחקים, העלאת תמונות לאתרים, שימוש באינטרנט סלולרי, שימוש באינטרנט קווי, שימוש ביריד תעסוקה וירטואלי, - - - תגובה אוחדה: - - - ה"לא" מתייחס רק למשחקים

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by MaorSwan,

    אני רוצה להתקין את הרום Android Revolution HD 12.0, עכשיו השאלה שלי היא כזו: הוא בא עם JB של המפתחים, האם זה יראה לי שיש עדכון ל-JB המקורי או לא? אני רוצה את הרום הזה אבל JB מקורי, מה עושים במצב כזה? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. יש לי אייפון 4gs ודיבורית בלוטות קבועה ברכב כאשר אני מנגן סרטים ופודקאסטים הם מושמעים דרך הרמקול של המכשיר להבנתי על מנת לאפשר ניגון האודיו מהדיבורית מבלי לפרוץ את האייפון, הדיבורית חייבת להיות סטריאו (אם כי לא אכפת לי שיהיה רק רמקול אחד) מחפש המלצות על דיבורית שהיא: 1. קבועה 2. סטריאו 3. לאייפון 4. בלוטות תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. ממשלת סין עשויה לסייע באיחוד בין שתי מפתחות השבבים, אשר יעניק לנו מתחרה רצינית חדשה בעולם ארכיטקטורת ה-ARM לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/דיווחים-allwinner-ו-rockchip-בדרך-לאיחוד-ויצירת-מעצמת/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by ForresT,

    אני רוצה לשמוע דרכו מוזיקה בפלייר שברכב. איך אני מחבר?יש בפלייר ברכב רק יציאה של AUX לאוזניות כלשהן.צריך לקנות משהו? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  14. רוצים לדעת מה מכינה לנו היצרנית הסינית שמתמחה במכשירים משתלמים במיוחד? הגעתם למקום הנכון לכתבה

  15. קראתי על שירות חדש של גוגל כדי למצוא טלפון שאבד. נקרא android device manager. נכנסתי להגדרות והשירות הזה כבר מופיע אצלי והפעלתי אותו . (Settings > Security > Device Administrators) מה עכשיו אבל? איך אני משתמש בזה? צריך להתקין משהו על המחשב? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  16. שלום- כמו שאתם רואים אני חדש פה ..(חבר שלי המליץ לי על הפורום! ) אתמול אמא שלי ניקתה את החדר ובטעות פגעה במטען עם הגב שלה והוא קצת נשבר כאמור,הוא לא עובד ואני רוצה לקנות חדש . המכשיר הוא Samsung 990 . אני מאוד מקווה שאפשר לקנות מטען חדש \= תודה לעוזרים ולמי שינסה לעזור!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. צמד דגמים חדשים של היצרנית הקוריאנית, אשר משתייכים לכאורה למשפחת ה-K הטרייה, מופיעים ברשת כשהם מצויידים בשבבי ה-Snapdragon 430 מתומני הליבות סדרת מכשירי ה-K של LG, שהוצגה לראשונה בתערוכת CES בתחילת השנה, היא הנסיון המשמעותי ביותר של החברה בשנים האחרונות למתג ולהמציא את עצמה מחדש בשוק הסמארטפונים המוזל, שעמוס במתחרים שאפתניים. התוצאה הייתה מעורבת, כך נראה, ובעוד שדגם ה-K10 הבכיר בסדרה שנחת לאחרונה בישראל עולה כ-850 ש"ח בלבד – הוא עדיין מגיע אך ורק עם שבב Snapdragon 410 מרובע ליבות וותיק, שנמצא על גבול האי-רלוונטיות בעולם המובייל של שנת 2016. כעת, נראה שביצרנית הקוריאנית מתכננים לרענן או להרחיב את משפחת ה-K פעם נוספת – עם תוספת כח עיבוד בלתי מבוטלת. לפי נתו…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by The Dom,

    קיבלתי את הN95 שלי מאורנג' לאחר תיקון, ובמסך הראשי איפה שיש את השורה עם כול מיני אפליקציות, שהראשון אמור להיות ספר טלפונים - הם החליפו את זה בשירותי הטלוזיה שלהם. איך אני משנה את זה חזרה לספר טלפונים?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. הזמנתי את XIAOMI באתר ibuygou.com בחרתי באפשרות לשלוח בדואר אויר רשום אבל הם אמרו שהם שולחים את הפלפון הספציפי הזה רק ב DHL כתבתי להם שאני אשלם הרבה מיסים במקרה כזה עכשיו קיבלתי מהם מייל שהם מוכנים לשלוח לי בדואר אויר רשום אבל הם לא אחראים אם זה ילך לאיבוד השאלה שלי מה הסיכויים שהחבילה תלך לאיבוד אם שולחים בדואר אויר רשום עם מספר מעקב? האם מספר מעקב יכול לעזור לי לאתר את החבילה במקרה כזה? האם יכול להיות מצב שזה ילך לאיבוד ובגלל שהם אומרים מראש שהם לא אחראים במקרה כזה אני לא אקבל את הפלפון ולא יהיה לי למי לפנות? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by inon007,

    היי, אני מחפש נגן עם איכות הסאונד הכי טובה שאפשר למצוא ורצוי חזקה. מקריאת מאמרים ראיתי שה zen vision: m וה H320 הם הנגנים המובילים בתווך המחירים שלי 1500-2000 ש"ח בקנייה בארץ. משהוא יכול להמליץ על נגן טוב יותר מהם במחירים האלו? ד"א, לחברת IAudio אני לא מתקרב, יש לי נגן U3 וחוץ מווליום גבוהה הוא לא שונה מנגנים נחותים יותר באיכות הסאונד. תודה לכל העוזרים

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. ברשותי iPod Nano מזה כשנה, אך לא היה בשימוש כמה חודשים. לאחרונה ניסיתי להחזיר אותו לשימוש אך אני נתקל בבעיה: לאחר שאני טוען אותו בחשמל ומשתמש בו, ה iPod לא מתעורר לאחר כיבוי (לחיצה ארוכה על Play). חיבור ל USB לא מעורר אותו. עלי להמתין כ 24 שעות, לחברו ל USB, לטעון אותו מחדש וחוזר חלילה. זה קורה גם עם הגרסה האחרונה של APPLE וגם לאחר Restore Factory Settings. ה iPod נקנה בפלורידה. מקש ה HOLD אינו קשור... מנסה למצוא פיתרון...

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by E33,

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. עוד מיזם חדש של מיקרוסופט שנועד להגדיל את המגוון של מכשירי החלונות בשוק מתקרב להשקה לכתבה

  24. Started by itaic,

    אני מתלבט בין שניהם הסמסונג מגיע עם מסך קפסטיבי ומפרט טכני עשיר יותר ותמיכה מובנית ב DIVX ואילו הנוקיה מגיע עם 32GB זיכרון מובנה וגם עם מקלדת. מבחינת מחירים שניהם דומים, ולשניהם יש WIFI, GPRS וכו'. מה אתם אומרים?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. שלום, פעם היו לי סוללות נטענות של GP עם מטען, איבדתי את רובן ויש לי 2 סוללות מעפנות עם מטען שבקושי מתפקד. רציתי לשאול אם הסוללות האלו משתלמות, כי אם כן אני מעוניין לקנות מטען + 4 סוללות AA סוללות+4 AAA שאני אקח את הכי חזקות שיש. אז שווה לקנות את הסוללות האלה או שיש משהו יותר טוב בשוק? ואם כן כדאי אז יש המלצה לסוג מסוים של מטען טוב שיכול להטעין גם AA וגם AAA (לא בהכרח באותו זמן)

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים